Forum.Over.Net

Starševski čvek

Kateri je najcenejsi nov avto (obrok kredita)?

Default avatar

Boowa

KOt v naslovu ...
vem, da so bile vcasih kie ceed za 99e/m, po mojem tudi clio kaj podobnega. Iscem zenski avto za po mestu (2 otroka zjutraj v solo, sluzba in nazaj - na dan 30km voznje). morda bi celo kaj novega za kak manjsi znesek/kredit/m ... Res okrog 100e.
in. Ce ima kdo kakega takega, prosim za izkusnje, kaksen je, ce ste zadovoljni ipd. HVala.
Default avatar

RoseAnn

Jaz mam Hyundai i10, men se ful obnese, obrok kredita pri Abanki je 109€. Za podobno kilometrino kot ti porabim na mesec za cca 70€bencina.
Default avatar

mogoče pa...

...Fiat Panda, ki ni tako drag, pa še malo višji je in se v njem prav dobro sedi.Par let star je pa še cenejši.
Default avatar

Mehanik1

Pri kreditih za sto evrov mesečno pazi na drobni tisk, ko moraš recimo po sedmih letih po koncu kredita oz. Lizinga doplačat kako polovico avta.
Če kupuječ avto v celoti na kredo potem računaj da z obrokom 100 eur mesečno na letni ravni odplačaš cca jurja vrednosti avta...torej za najcenejši jajc v vrednosti devet jurjev, devet let odplačevanja...
Default avatar

Zdaj imas

Avtorica, zdaj imas akcije, ki dobis letnik 2016 malo ceneje. Glej za petvratnimi avtomobili seveda, kaka opel corsa, ford fiesta, peugeot 208, clio, fiat 500 L, toyota yaris, dacia sandero, nissan micra.....
Default avatar

no dej...

Lima je napisal/a:

Pametnjakovič, je pač spregledala letnico.Eni pač vse obvladate v nulo.Sicer pa, kje pa piše, da je treba tega kupit?
Sploh veš, kaj je to funkcionalna nepismenost ali ponavljaš za drugimi kot papiga, da izpadeš pametno?
Default avatar

avtorica ima prav

Pametno je kupit nov avto z najnizjim moznim obrokom in dobro opremo, Hyundai, Kia, ker se dobro obnesejo in tistih 8 let drzijo. Cist vsak avto, naj je BMW ali katerikoli, se v starosti po 7. letu zacnejo kvariti. In to je kot domino efekt, da so potem sami stroski. In takrat se presneto pozna,ali si kupil drazji avto, Volvo, Bmw, Skodo, Opel, ali cenejsega. Rezervni deli, sprotna popravila, vse je namrec bistveno drazje! Torej ker se vse isto kvari z leti, je pametno v startu kupiti avto nizjega cenovnega razreda, ker tudi kasneje privarcujes na vzdrzevanju, raje cenejsi kot kot pa drazji avto. Saj z drazjim avtom kasneje komaj komaj zmores stroske vzdrzevanja in prakticno delas le za avto. Drazja znamka ne garantira nepokvarljivosti,pa ceprav je res, da zanj, za rabljenega, dobis vec denarja, ampak kdo danes kupuje stare avte? Tezko je prodati, ljudje nimajodenarja, nocejo se zajebavat z rabljenimi starimi avti vec, ker je ugodneje kupiti cim mlajsega ali novega, s katerim si varen.
Default avatar

Mačka

Mi smo bili zadnjic v Oplovi trgovini in imajo enega Opla, niti ni tako majhen, pod 100 eur leasing, leasing brez predplacila, lahko ga na koncu potem odkupis ali ne. Ko isces vprasaj za modele iz skladisca, to so ze zgrajeni avti, so cenejsi ali model 2016. Malo precekiraj avtohise, malo casa bo treba investirat in dobis zagotovo dober avtic pod 100 eur/mesec. In srecno voznjo!
Default avatar

oh joj no

avtorica ima prav je napisal/a:
se sploh zavedas kaksne neumnosti trosis tukaj?
Default avatar

avtorica ima prav

Tudi ti eletricni avti, mislim da je to nateg. V resnici si vedno v strahu, da bo bateriji pošlo moči. Ceprav pise, da zmore 150 km dometa, se izkaze, da celo na ravnem terenu prevozi max 100 km. Gre za zavajanje! Vsak dan moras vestno paziti, da das avto napajati za 8 ur. Saj hitro polnenje v roku pol ure, zelo skoduje bateriji in se ga posluzis le v sili. a vestna skrb za tvoj varen prevozje nekaj groznega takrat, ko je svet v temi ker elektrike zmanjka : ti pa drug dan celo ne mores v sluzbo, ker si nisi moge napolniti avta!

Da ne govorim o hibridih! Tu ni treba nic polniti z elektriko, ker se avto polni preko motorja in bremz Vse lepo in prav. Ampak kdo bo vedno vozil 45 na uro in lovil elektiko, ce pa ze v mestu in na vasi in povsod za tab hupajo in norijo, ker hocejo peljati 60, kjer je omejitev 50 ? Ne gre to tak. Ta hibrid ni prilagojen realnim potrebam. Ce bi se z njim dalo voziti na elektriko do vsaj 60 na uro, ga kupim. Ker pa ne gre, ne hvala.

Ostane avto na plin + bencin . Bi p mora tovarniska nastavitev na plin in ne prirejena, takrat pa vozis za 4 ure na 100 km. Kar je edino varno in ustrezno. Ce pa gre za avto, prirejen na plin kasneje, pa vozis za 5 eur na 100 km. To se splaca, ker je hudo vozit starega ckiota , ki zre 7 l na 100 km, se kvari, raje nov avto s tovarnisko nastavitivjo na plin.
Default avatar

Povprašaj

Nissan - Micra

Novo s pogajanji dobiš za 8.4 k €
Default avatar

Trocki

avtorica ima prav je napisal/a:

Temu se ne reče kvariti. To je vzdrževanje avta, ki je v glavnem cenejše kot amortizerja.
Amortizerja avta je prvo in drugo leto 15 % letno, naslednja leta pa 10 %.
Kaj to pomeni?
Primer. Cena avtu prvo leto pade za 15 %. Drugo tudi.
To je pri vrednosti 15.000 €, 2.250 na leto.....
Vzdrževanje ima vedno manjše stroške. Vsaj prvih 10-12 let
Default avatar

avtorica ima prav

oh joj no je napisal/a:

Tako so mi rekli na Avto servisu Tertinek, kjer znajo popravljat vse avte. ( ne tega zadnjega posta, pac pa tega prejsnjega,na katerega mi ti odgovarjas.)
Torej, da se kvari cist vsak avto, ko doseze starost 7, ali 8 let.
In da so deli pri v startu boljsih znamkah, drazji in zapravis vec za vzdrzevanje dragega avta!
Pa da se vse znamke trudijo bit najboljse.
Da je pomembna varnost in da nimas tezav, kar pa lahko dobis za manj ali za vec denarja, ampak usoda vseh avtov ja enaka in ti lahko pri tem izgubljas vec, ali pa manj denarja. Ne, niso promotorji cenejsih avtov!

Sam, Renaultov motor vozi in vozi, ok saj nikamor z njim ne prides, govorim za 1'2 in 55 kw cliota, vendar njegov motor ob rednem servisu nikdar NE crkne ; toda vsako leto ti bo kot po tekocem traku nekaj crknilo, naj je to elektricna napeljava in das ven 150 eur. Naj je to sklopka, ki je itak trda pri cliotu in das 220 eur. Nato pa diski, menjani skupaj s plosciami, evo 160 eur ! Pa radio in ce hoces kvalitetnega, 100 eur. Pa avto das zasciti proti rjavenju, tudi 150 eur.

Torej, vsako leto te veliko stane vzdrzevanje poceni Renaulta, Cliota, le Dacia je pod njim - ampak glej, ita Dacia ima kvaliteten avto na plin.

Toda, ko pa pri drazjem Oplu crkne in se zrusi motor, p starosti 7 let se to rad zgodi, tam nekje pri 10 letih, ce jih prezivi, adijo, izprnzi denarnico in prihranke. Ali pa turbina pri drugi drazji znamki, pa placas 150o eur in s tem izgubis za vsa leta nazaj isti denar in si na istem. Denar gre! Turbine crkavajo.

Ce pa imas ti kaksno resitev, kateri avt se NE kvari in ce se kaj pokari, nic zelo dragega, da je vzdrzevanje cenejse, pa povej !
Default avatar

kaj to pomeni?

Povprašaj je napisal/a:

kaj pomeni 8, 4 k?
Ali ni to 8400 evrov?
prosim razloži, ne zafrkavam se, res ne vem...
Hvala!
Default avatar

avtorica ima prav

POPRAVEK, za 4 eure, ne ure.
Ze en mali motor 1,2 porabi 6,5 l.
Ce preracunas vse stroske, se avto na plin splaca, ker si s porabo in polnjenjem na plin na istem, kot da bi porabil za 4 eure denrja na 100 km. Profitiras.
Tista draga menjava plinske naprave in vzdrzevanje je draga samo enkrat, je enkratna v teku nekaj let, ko se menjajo sestavni deli in ni tako draga kot vzdrzevanje motorja na bencin ali dizel vsako leto nr. pri velikem servisu avta.