Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Nakup novega avta

Default avatar

Mene pa neki zanima

Koliko zgubi pri ceni avto star 1 leto, 2 in 3 leta?
Tisti, ki kupujete nove avte, koliko časa jih imate in potem prodate?
Default avatar

Mene pa neki zanima

Pa še neki, če ima avto recimo 6 let garancije ali 200000 km, kaj to pomen? A to pomen da mi 6 let al pa do 200000 prevoženih km ni treba nič plačat, recimo ko ga peljem na servis, ali če kaj crkne?
Default avatar

Thorrr

Mene pa neki zanima je napisal/a:
Pa še neki, če ima avto recimo 6 let garancije ali 200000 km, kaj to pomen? A to pomen da mi 6 let al pa do 200000 prevoženih km ni treba nič plačat, recimo ko ga peljem na servis, ali če kaj crkne?
Kva je s tabo?? Vozit moraš 6 let na uradni servis ,kjer te fajn ocurijo na vsakem servisu in vsakem izrednem popravilu ...drugam ne smeš vozit rihtat avto, ker drugače garancija ni veljavna...prav tako je obvezni kasko 6 let...
Pa kje vi živite??? Nabavli bi avto in potem nič več ojrov iz žepa?? Halooo? Vsak povprečen avto srednjega nižjega ranga , star 1,2,3,5 15, 20 let, stane 300-500 € letno...govorim samo o popravilih in rednih servisih...
Default avatar

Mene pa neki zanima

Ja kaj je pa pol ta 6 letna garancija?
Sej tud pralni stroj če crkne v 5 letih ko ima še garancijo, ti pride serviser in ZASTONJ poprav.
Default avatar

Thorrr

Mene pa neki zanima je napisal/a:
Ja kaj je pa pol ta 6 letna garancija?
Sej tud pralni stroj če crkne v 5 letih ko ima še garancijo, ti pride serviser in ZASTONJ poprav.


Garancija velja za zelo specifične zadeve, nikakor pa ne za potrošne dele..teh je pa velika večina na avtu...kdo drug bo več vedel kaj točno spada pod garancijo...
Default avatar

Mene pa neki zanima

Jah jbg, pri pralnem stroju gre tud kakšen potrošni material pa ga v času garancije zamenjajo brezplačno. Zame je to garancija. Pa novi ali pa 1,2 leti stari avti se tud ne kvarijo toliko. Ajde kakšen že, ima lahko kakšno napako....v večini primerov pa niti ne.
Default avatar

Yo_

Mene pa neki zanima je napisal/a:
Jah jbg, pri pralnem stroju gre tud kakšen potrošni material pa ga v času garancije zamenjajo brezplačno. Zame je to garancija. Pa novi ali pa 1,2 leti stari avti se tud ne kvarijo toliko. Ajde kakšen že, ima lahko kakšno napako....v večini primerov pa niti ne.
Zdaj ali si boš prišel gor, kaj garancija pokriva ali pa, kaj za njeno veljavnost plačaš, čeprav po večini ni potrebna, se pa dobro sliši :)
Default avatar

Stepni_Volk

Avtomobil izgubi vrednosti tisti hip, ko ga zapeljete s parkirišča prodajalne. cca 20% izgubi ta trenutek, potem 10% vsako nadaljne leto.. Praviloma manjši avtomobili bolje ohranjajo svojo vrednost. Enako velja za zaželjene modele. Se je zgodilo, da so ljudje ponujali po 10'000 EUR, da jim odstopiš svoje čakalno mesto za nov model avtomobila.. ali pa so ti ga hoteli odkupiti, čim si ga prejel.

AutoBild vsako leto naredi lestvico tistih vozil, ki najbolje ohranjajo svojo vrednost po 4 letih: http://www.autobild.de/artikel/wertmeis ... 73327.html

V t.i. Golfovem razredu je to Toyota Prius, razred nižje Dacia Sandero in še klaso manjši: Opel Adam.

Izgubo vrednosti pa se meri na dva načina: v procentih, ter seveda v denarju.

Če avto A stane recimo 50'000 EUR in po 3 letih izgubi 30% vrednosti je to 15'000 EUR.
Vozilo B, ki je stalo 10'000 EUR in po 3 letih izgubi 40% vrednosti, je to 4'000 EUR.

Avto A je res izgubilo manj procentov, toda več EUR, kar je bolje razvidno iz te tabele: http://www.autobild.de/artikel/wertmeis ... 57591.html

So pa seveda avtomobili, ki rabljeni stanejo več, kot so stali novi.. recimo Opel GT (ne ta zadnja verzija). Samo računati, da nam bo uspelo kupiti ravno takšno vozilo, je malce podobno loterijski napovedi.
De omnibus disputandum..
Default avatar

Thorrr

Stepni_Volk je napisal/a:
Avtomobil izgubi vrednosti tisti hip, ko ga zapeljete s parkirišča prodajalne. cca 20% izgubi ta trenutek, potem 10% vsako nadaljne leto.. Praviloma manjši avtomobili bolje ohranjajo svojo vrednost. Enako velja za zaželjene modele. Se je zgodilo, da so ljudje ponujali po 10'000 EUR, da jim odstopiš svoje čakalno mesto za nov model avtomobila.. ali pa so ti ga hoteli odkupiti, čim si ga prejel.

AutoBild vsako leto naredi lestvico tistih vozil, ki najbolje ohranjajo svojo vrednost po 4 letih: http://www.autobild.de/artikel/wertmeis ... 73327.html

V t.i. Golfovem razredu je to Toyota Prius, razred nižje Dacia Sandero in še klaso manjši: Opel Adam.

Izgubo vrednosti pa se meri na dva načina: v procentih, ter seveda v denarju.

Če avto A stane recimo 50'000 EUR in po 3 letih izgubi 30% vrednosti je to 15'000 EUR.
Vozilo B, ki je stalo 10'000 EUR in po 3 letih izgubi 40% vrednosti, je to 4'000 EUR.

Avto A je res izgubilo manj procentov, toda več EUR, kar je bolje razvidno iz te tabele: http://www.autobild.de/artikel/wertmeis ... 57591.html

So pa seveda avtomobili, ki rabljeni stanejo več, kot so stali novi.. recimo Opel GT (ne ta zadnja verzija). Samo računati, da nam bo uspelo kupiti ravno takšno vozilo, je malce podobno loterijski napovedi.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=prev
Default avatar

Stepni_Volk

Garancija pri vozilih je dokaj "nategunske" narave, ker je potrebno brati res, res mali tisk, da ugotoviš za katere dele vozila dejansko gre. Ponavadi blok motorja :)

Brisalci to recimo niso.. pnevmatike tudi ne, žarnice še manj.. aditivi, olje moraš tako plačati na rednih servisnih intervalih.

Garancija te v bistvu varuje samo proti stvarnim napakam vozila.. kjer recimo nevede vgradijo pomanjkljive dele, jim kvaliteta "uide" itd.
Garancija na prerjavenje je tako ista, pa če je lahk navaden ali metalik. Že to je manjši alarm, ker bodo v primeru dejanske prerjavitve zvalili krivdo na fizične poškodbe laka - recimo kamenčki pozimi ali grmovja in trnje poleti (na poti na plažo)..

Koristnejša stvar je edino ta, da če znotraj 40 dni ne zmorejo odpraviti napako na vozilu, so ti dolžni dati novega. Zgodilo sodelavcu. Dobil novega :)
De omnibus disputandum..
Default avatar

Mene pa neki zanima

Ok, hvala za info. Gledam avte v rangu med 20000-največ 30000 eur. Se prav po 1.letu zgubi nekje 30% cene, potem pa vsako leto nekje po 10%.
Prvič v lajfu se nagibam h temu da kupim nov avto, pa je fajn če mal veš kako in kaj.
Default avatar

Stepni_Volk

@Thorr

Ja, Z8 je tudi kar poskočil, vidim. Pred desetletjem je bil tretjino te cene. Pa Carver.. pa še kaj bi se našlo.
Chris Bangle je bil takrat še šef oblikovanja.. Za Z8 zunanjost: Henrik Fisker, Andreas Zapatinas, ter notranjost:Bruno Amatino, Mike Ninic, David Carp(volan).. so dobro opravili svoje delo :)

Fisker je celo svoje avtomobile hotel spraviti na kolesa.. Bangle pa ne vem ali še ima prepoved za designiranje avtomobilov?
De omnibus disputandum..
Default avatar

Stepni_Volk

Iz prakse si poglej.. oglaševalske strani. Poglej koliko stane rabljeno vozilo.. in koliko novo.

Potem se vprašaj.. ali je smiselno v dveh letih zapraviti cca 9'000 EUR samo zato, da imaš "nov avtomobil"?
S tem denarjem greste lahko obe leti z družino na dokaj dobre počitnice. Zimske in letne.
De omnibus disputandum..
Default avatar

Thorrr

Stepni_Volk je napisal/a:
Iz prakse si poglej.. oglaševalske strani. Poglej koliko stane rabljeno vozilo.. in koliko novo.

Potem se vprašaj.. ali je smiselno v dveh letih zapraviti cca 9'000 EUR samo zato, da imaš "nov avtomobil"?
S tem denarjem greste lahko obe leti z družino na dokaj dobre počitnice. Zimske in letne.
Ma to se durh sprašujem...a je res folk tolk usekan na filing, da MORA imet avto, v katerem ni sedel nihče , razen testnega šoferja...in a je folk res tolk neracionalen in si ne zna izračunat kakšno ogromno izgubo si pridela v zelo kratkem času...
Pa ne rečem da si brez problema privoščiš tako izgubo, brez da se je treba česarkoli odrekat zaradi tega...ampak takih ljudi je malo...
Default avatar

Thorrr

Stepni_Volk je napisal/a:
@Thorr

Ja, Z8 je tudi kar poskočil, vidim. Pred desetletjem je bil tretjino te cene. Pa Carver.. pa še kaj bi se našlo.
Chris Bangle je bil takrat še šef oblikovanja.. Za Z8 zunanjost: Henrik Fisker, Andreas Zapatinas, ter notranjost:Bruno Amatino, Mike Ninic, David Carp(volan).. so dobro opravili svoje delo :)

Fisker je celo svoje avtomobile hotel spraviti na kolesa.. Bangle pa ne vem ali še ima prepoved za designiranje avtomobilov?
Pojma nimam...Bangle je zame osebno totalni car in to samo zaradi E65...najlepša limuzina ever...
Drugač je pa E39 neponovljiv dizajn...mislim da ga je en japanc dizajniral...
Default avatar

Rok-1

Mene pa neki zanima je napisal/a:
Ok, hvala za info. Gledam avte v rangu med 20000-največ 30000 eur. Se prav po 1.letu zgubi nekje 30% cene, potem pa vsako leto nekje po 10%.
Prvič v lajfu se nagibam h temu da kupim nov avto, pa je fajn če mal veš kako in kaj.
Odvisno je tudi od znamke avta in tvoje lokacije; v Slo je npr. znano, da nemški avti v povprečju izgubijo nekaj manj, npr. francoski pa več od tega kar pišeš.
Nazadnje sem npr. dobil rabljenega C5, starega dve leti, za točno 50% cene.
Default avatar

Thorrr

Stepni_Volk je napisal/a:
@Thorr

Ja, Z8 je tudi kar poskočil, vidim. Pred desetletjem je bil tretjino te cene. Pa Carver.. pa še kaj bi se našlo.
Chris Bangle je bil takrat še šef oblikovanja.. Za Z8 zunanjost: Henrik Fisker, Andreas Zapatinas, ter notranjost:Bruno Amatino, Mike Ninic, David Carp(volan).. so dobro opravili svoje delo :)

Fisker je celo svoje avtomobile hotel spraviti na kolesa.. Bangle pa ne vem ali še ima prepoved za designiranje avtomobilov?
Pojma nimam...Bangle je zame osebno totalni car in to samo zaradi E65...najlepša limuzina ever...
Drugač je pa E39 neponovljiv dizajn...mislim da ga je en japanc dizajniral...
Default avatar

Mene pa neki zanima

Pri men še ni dokončen nakup novega avta, zato sprašujem kaj in kako. Se mi zarad izgube npr 9000 eur vsaj zaenkrat ne bi bilo treba ničemur odrečt. Ne vem, mal sem začel kar tako razmišljat kaj pa če bi kupil nov avto. Mogoče pa vseen da kupim do največ 3 leta starega, več ne.
Default avatar

Mene pa neki zanima

Rok-1 je napisal/a:
Mene pa neki zanima je napisal/a:
Ok, hvala za info. Gledam avte v rangu med 20000-največ 30000 eur. Se prav po 1.letu zgubi nekje 30% cene, potem pa vsako leto nekje po 10%.
Prvič v lajfu se nagibam h temu da kupim nov avto, pa je fajn če mal veš kako in kaj.
Odvisno je tudi od znamke avta in tvoje lokacije; v Slo je npr. znano, da nemški avti v povprečju izgubijo nekaj manj, npr. francoski pa več od tega kar pišeš.
Nazadnje sem npr. dobil rabljenega C5, starega dve leti, za točno 50% cene.
Saj še tega ne vem katerega bi :) Najbol se nagibam h kakšnim nemškim. Sem pa to že slišal ja, da je odvisno tud od znamke.