Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Kupujem rabljen avto - pomoč

Default avatar

Kupujem rabljeno

Pozdravljeni,
tukaj pišem, ker na drugem forumu ni odgovorov...
Zanimam se za nakup rabljenega vozila do nekje 4.500 evrov. Rad bi kupil vozilo, ki ima do 120.000 prevoženih kilometrov in, ki bi sigurno zdržalo še vsaj nadaljnih 80.000. Malo si ogledujem Volkswagen, Opel, Peugeot, izjemoma tudi Renault Megane. Rad bi kupil nekaj čim novejšega, za dobro ceno in z ne preveč prevoženimi kilometri, ter da je dobro ohranjeno vozilo. Zdaj pa sem v dvomih. Slišim, da renaulti niso kaj preveč varni in vzdržljivi, prav tako ne zaupam najbolj v Peugeot in Opel, medtem ko v Volkwagen zaupam zelo, vendar so tej primerno kvaliteti malo dražji.
Rad bi slišal mnenje strokovnjakov ali ljudi, ki vedo kaj več kot jaz.
Kaj se mi najbolj splača kupit? Katero znamko? Kater model vozila? Kater letnik? Koliko kilometrov je še sprejemljivih, da mi bo avto zdržal kakšnih 5 let brez večjih popravil? Kater avto nebo imel velike porabe? Kakšno mašino naj zberem? Je bolje dizel ali bencin? Vozila, ki je predelano na plin si vsekakor ne želim...
Kaj mi priporočate, da kupim in se pri tem ne uštejem?
Je bolje kupit 2 leti starejšega Volkswagna, ali je bolje kupiti 2 leti mlajšega Peugeota, in podobno?
Zelo bom hvaležen vsakega odgovora.
Lep pozdrav
Default avatar

Loli

Renault scenic. Veliko odlagalnih mest, prostorna kabina, vendar kot pri večini renault vozil na majhen prostor stlačen motor, posledično oteženo delo v primeru popravil. Kaj pa pravite na Škoda vozila? Identična volkswagen. Opel ima večinoma avtomobile z nižjim podvozjem, posledično z starostjo težji vstop pa tudi relativno drage dele, predvsem kakšne specifične dele.
Predvsem vzamite v račun da bo avto dlje časa pri hiši tako da če je le možno kupite avto z višjim podvozjem, posledično lažje sedenje in vstop-izstop zlasti starejših ljudi. Kupite avtomobil recimo od 2005 naprej. Starejši avtomobili bodo ščasoma šli iz prometa zaradi starosti. Če je le možno kupite pri trgovcu, z tem dobite tudi pri rabljenem avtomobilu za nečak časa običajno en mesec tudi garancijo pa tudi možnosti staro za staro obstajajo., v kolikor kupujete od lastnika obvezno vzeti mehanika z seboj. Prav tako že prodajalcu omenite da boste z seboj pripeljali mehanika ali pa da boste avtomobil odpeljali na pregled v delavnico AMZS, v kolikor se prodajalec začne izgovarjatu pa takoj proč od avtomobila.

Upam da se vam vsaj delno pomagal z odgovorom.
Default avatar

Kupujem rabljeno

Loli je napisal/a:
Renault scenic. Veliko odlagalnih mest, prostorna kabina, vendar kot pri večini renault vozil na majhen prostor stlačen motor, posledično oteženo delo v primeru popravil. Kaj pa pravite na Škoda vozila? Identična volkswagen. Opel ima večinoma avtomobile z nižjim podvozjem, posledično z starostjo težji vstop pa tudi relativno drage dele, predvsem kakšne specifične dele.
Predvsem vzamite v račun da bo avto dlje časa pri hiši tako da če je le možno kupite avto z višjim podvozjem, posledično lažje sedenje in vstop-izstop zlasti starejših ljudi. Kupite avtomobil recimo od 2005 naprej. Starejši avtomobili bodo ščasoma šli iz prometa zaradi starosti. Če je le možno kupite pri trgovcu, z tem dobite tudi pri rabljenem avtomobilu za nečak časa običajno en mesec tudi garancijo pa tudi možnosti staro za staro obstajajo., v kolikor kupujete od lastnika obvezno vzeti mehanika z seboj. Prav tako že prodajalcu omenite da boste z seboj pripeljali mehanika ali pa da boste avtomobil odpeljali na pregled v delavnico AMZS, v kolikor se prodajalec začne izgovarjatu pa takoj proč od avtomobila.

Upam da se vam vsaj delno pomagal z odgovorom.
Prvo bi se rad zahvalil za odgovor.
Renault Scenic se kar nekak ujema s tem kar želim, kljub temu da je Renault. Bom razmišljal tudi o Scenicu.
Glede Škode se strinjam z vami, res so zelo podobni Volkswagnu, kolikor vem so tudi cenovno ugodnejši od Volkswagna, vendar se sam nisem spomnil na Škodo. Bom premislil in pregledal tudi o Škodah.
Z vsem kar ste napisali se strinjam.
Tudi sam imam raje nakup od trgovca, saj si pri trgovcu lahko "dopustiš" malo več pregledovanja vozila in spraševanja brez, da bi te hitro odslovil, saj znajo nekateri fizični prodajalci bit zelo občutljivi.
Hvala za opozorilo, mislim da se bom držal vašega nasveta in s seboj pri nakupu vzel kakšnega mehanika.
Iskreno se vam zahvaljujem za vse te nasvete, vsekakor ste mi zelo pomagali in spremenili celotno sliko predstavljanja.
Lep pozdrav
Default avatar

Kabina Sogovšek

Predlagam nekaj od svete trojice: Citroen, Peugeot, Renault.
Default avatar

Kupujem rabljeno

Kabina Sogovšek je napisal/a:
Predlagam nekaj od svete trojice: Citroen, Peugeot, Renault.
Hvala za odgovor.
Žal nad Citroënom nisem najbolj navdušen. Renault se mi zdi nekje bolj tako tako, res da ni predrag, vendar glede na kakovost ima kar visoko ceno. Peugeot mi je pa kar vredu.
Default avatar

Rok-1

Ne morem se vtikati v konkretne avtomobile, ker to kupujemo po všečnosti.

Lahko pa povem eno malenkost o principu kupovanja rabljenih avtov; splača se kupit čim mlajšega z veliko km.
Tak je bil veliko (dnevno na avtocesti), kar je za avto samo dobro in verjetno tudi ustrezno servisiran. Pa še glede števila km verjetno ne lažejo.
Sam sem nazadnje kupil 2 leti star avto višjega razreda kot tu pišeš, z malo več kot 120.000 km, pa sem zelo zadovoljen.
Servisiran je bil točno po predpisih in ravno dobro je bil utečen. Zunaj in znotraj pa kot nov in je jasno razvidno, da je bil samo za poslovno uporabo.
To se splača - in ta konkretno je bil zelo dober nakup.
Default avatar

Kupujem rabljeno

Rok-1 je napisal/a:
Ne morem se vtikati v konkretne avtomobile, ker to kupujemo po všečnosti.

Lahko pa povem eno malenkost o principu kupovanja rabljenih avtov; splača se kupit čim mlajšega z veliko km.
Tak je bil veliko (dnevno na avtocesti), kar je za avto samo dobro in verjetno tudi ustrezno servisiran. Pa še glede števila km verjetno ne lažejo.
Sam sem nazadnje kupil 2 leti star avto višjega razreda kot tu pišeš, z malo več kot 120.000 km, pa sem zelo zadovoljen.
Servisiran je bil točno po predpisih in ravno dobro je bil utečen. Zunaj in znotraj pa kot nov in je jasno razvidno, da je bil samo za poslovno uporabo.
To se splača - in ta konkretno je bil zelo dober nakup.
V vašem primeru se strinjam, da gre za dober nakup, saj ne glede na starost vozilo nima veliko prevoženih kilometrov. Če pa pogledaš 6 ali več let star avto z več prevoženimi kilometri kot je lahko 200.000 in več se mi pa to ne zdi najbolje, ker nimaš garancije koliko dolgo bo mašina še zdržala... Poznam gospo, ki je imela 10 let star avto, prva lastnica, redno servisiran, nikoli karamboliran, ne preveč vožen. Imela je prevoženih 120.000 kilometrov in ji je kompletna mašina crknila, kljub rednim servisom itd. Ni ji preostalo drugega kot da se vozilo popravi in sicer tako, da se kompletna mašina zamenja, ali pa da vozilo proda in si kupi drugega...
Ravno zato ne želim kupiti starejšega vozila, ki ima veliko prevoženih kilometrov, nekatere boljše znamke avtomobilov garantirajo delovanje vozila za 200.000 kilometrov, naprej si pa brez garancije in kot vemo kako je pri drugih strojih in aparatih, ti po poteku garancije zna prav kmalu crknit ne glede na znamko.
Vem tudi da na veliko vrtijo kilometre nazaj, zato nebi nikoli kupil avta, dokler mi ne dokažejo, da so kilometri realni, to lahko vidim na servisni knjižici, ki mora biti potrjena s strani pooblaščenega in zaupljivega serviserja (brez tega ne kupim nobenega vozila), ali pa da strokovnjak vozilo priklopi na računalnik in pregleda zgodovino vozila.
Če se gre za 2 leti staro vozilo s 120.000 prevoženimi kilometri se mi ta meja zdi še sprejemljiva za nakup, vendar v mojem primeru je cena takšnega vozil previsoka.
Zahvaljujem se za odgovor in nasvet.
Default avatar

Rok-1

No... tudi pri starejših se da, a je treba malo vedeti o motorjih ali pa s sabo peljati mehanika, ki mu zaupaš.
Vedno je smiselno tak avto tudi zapeljati do AMZS-ja (ki nudi pregled pred nakupom kot posebno storitev) ali pa do pooblaščenega servisa za tisto znamko, ki ponavadi tudi lahko opravi tak pregled.

Pa glede km in motorjev - praktično vsak motor, če se z njim lepo ravna - mora zdržati vsaj 400.000 km. Večina zdrži več. In tudi zdržijo - vsaj takšne so moje izkušnje.
Problemi so bolj z elektroniko (če je izpostavljena vlagi), elektro elementi in pa zaradi starosti tudi raznimi gibkimi cevmi in nj. spoji. A to je vse rešljivo.

Je pa res težko ugotoviti kako so z avtom ravnali; ravno zato je pomembna testna vožnja (s prejšnjim lastnikom za volanom) in pa tudi test kompresije (AMZS).
Ker če je motor imel pod komando kdo brez občutka - in ga npr. tiščal v visoke obrate hladnega, ugašal pregretega (pri turbodizlih), itd... je pa lahko čisto na koncu že z zelo malo km.
Tako da - do neke mere je vsak nakup rabljenega loterija.
Default avatar

whitecow

vagi (vw, audi itd) imajo v veliki večini prevrtene kilometre..na števcu piše 150 k, relano jih ima 350+k . To pa pomeni zate (za naprej) nekoliko višje izdatke

jaz bi (po)gledal za kakimi fiati (recimo stilo multijet), ker so kar veliko za vložen denar, več kot okej motorji, po pokvarljivosti pa so tam kot drugi

dobra izbira je tudi citroen peugeot 2.0 HDI motor. 1.6 16v, ki je nadomestil tega dvolitraša pa ne vem kako se obnese. Znajo pa pugiji in citrončki met kake druge težave (lučke in podobno)
__________________________________________________
Default avatar

Thorrrr

Kabina Sogovšek je napisal/a:
Predlagam nekaj od svete trojice: Citroen, Peugeot, Renault.
Veš kaj, kura debilna, svete trojice ne boš na tak način omaloževala...opraviči se takoj!!!!
Default avatar

Thorrrr

Rok-1 je napisal/a:
Ne morem se vtikati v konkretne avtomobile, ker to kupujemo po všečnosti.

Lahko pa povem eno malenkost o principu kupovanja rabljenih avtov; splača se kupit čim mlajšega z veliko km.
Tak je bil veliko (dnevno na avtocesti), kar je za avto samo dobro in verjetno tudi ustrezno servisiran. Pa še glede števila km verjetno ne lažejo.
Sam sem nazadnje kupil 2 leti star avto višjega razreda kot tu pišeš, z malo več kot 120.000 km, pa sem zelo zadovoljen.
Servisiran je bil točno po predpisih in ravno dobro je bil utečen. Zunaj in znotraj pa kot nov in je jasno razvidno, da je bil samo za poslovno uporabo.
To se splača - in ta konkretno je bil zelo dober nakup.
Tisti ki kupujete avte po všečnosti, ste navadni bedaki.....velika večina vas je je brez okusa za dizajn, in tko imate sigurno tud doma urejeno...nikakvo...
izvzeto za fane bemflov, audijev, mercedesov, volvotov,...
Default avatar

Kupujem rabljeno

Rok-1 je napisal/a:
No... tudi pri starejših se da, a je treba malo vedeti o motorjih ali pa s sabo peljati mehanika, ki mu zaupaš.
Vedno je smiselno tak avto tudi zapeljati do AMZS-ja (ki nudi pregled pred nakupom kot posebno storitev) ali pa do pooblaščenega servisa za tisto znamko, ki ponavadi tudi lahko opravi tak pregled.

Pa glede km in motorjev - praktično vsak motor, če se z njim lepo ravna - mora zdržati vsaj 400.000 km. Večina zdrži več. In tudi zdržijo - vsaj takšne so moje izkušnje.
Problemi so bolj z elektroniko (če je izpostavljena vlagi), elektro elementi in pa zaradi starosti tudi raznimi gibkimi cevmi in nj. spoji. A to je vse rešljivo.

Je pa res težko ugotoviti kako so z avtom ravnali; ravno zato je pomembna testna vožnja (s prejšnjim lastnikom za volanom) in pa tudi test kompresije (AMZS).
Ker če je motor imel pod komando kdo brez občutka - in ga npr. tiščal v visoke obrate hladnega, ugašal pregretega (pri turbodizlih), itd... je pa lahko čisto na koncu že z zelo malo km.
Tako da - do neke mere je vsak nakup rabljenega loterija.
Se popolnoma strinjam!!!
Default avatar

Thorrrr

Kupujem rabljeno je napisal/a:
Rok-1 je napisal/a:
No... tudi pri starejših se da, a je treba malo vedeti o motorjih ali pa s sabo peljati mehanika, ki mu zaupaš.
Vedno je smiselno tak avto tudi zapeljati do AMZS-ja (ki nudi pregled pred nakupom kot posebno storitev) ali pa do pooblaščenega servisa za tisto znamko, ki ponavadi tudi lahko opravi tak pregled.

Pa glede km in motorjev - praktično vsak motor, če se z njim lepo ravna - mora zdržati vsaj 400.000 km. Večina zdrži več. In tudi zdržijo - vsaj takšne so moje izkušnje.
Problemi so bolj z elektroniko (če je izpostavljena vlagi), elektro elementi in pa zaradi starosti tudi raznimi gibkimi cevmi in nj. spoji. A to je vse rešljivo.

Je pa res težko ugotoviti kako so z avtom ravnali; ravno zato je pomembna testna vožnja (s prejšnjim lastnikom za volanom) in pa tudi test kompresije (AMZS).
Ker če je motor imel pod komando kdo brez občutka - in ga npr. tiščal v visoke obrate hladnega, ugašal pregretega (pri turbodizlih), itd... je pa lahko čisto na koncu že z zelo malo km.
Tako da - do neke mere je vsak nakup rabljenega loterija.
Se popolnoma strinjam!!!

joj keri bedaki...ti in on
Default avatar

Kupujem rabljeno

whitecow je napisal/a:
vagi (vw, audi itd) imajo v veliki večini prevrtene kilometre..na števcu piše 150 k, relano jih ima 350+k . To pa pomeni zate (za naprej) nekoliko višje izdatke

jaz bi (po)gledal za kakimi fiati (recimo stilo multijet), ker so kar veliko za vložen denar, več kot okej motorji, po pokvarljivosti pa so tam kot drugi

dobra izbira je tudi citroen peugeot 2.0 HDI motor. 1.6 16v, ki je nadomestil tega dvolitraša pa ne vem kako se obnese. Znajo pa pugiji in citrončki met kake druge težave (lučke in podobno)
Res je, zato želim pred nakupom vozila imeti trden dokaz o kilometrih.
Od Fiata gledam tudi Bravo, se mi zdi kar vredu, samo nepoznam fiatove kvalitete, varnosti in udobja, to bi moral preizkusiti.
Citroëni mi niso všeč, razen kakšen c4. Peugeot se mi zdi vredu. Zadnje čase vsi proizvajalci izdelujejo bolj navite mašine sepravi iz 2.0 na 1.6, vendar to vsekakor ni isto kot navaden 2.0 motor, pa se pri navitih mašinah zna prej priti do odpovedi ker se ustvarja večji pritisk na mašino...
To je res, Citroën, Peugeot in Renault so manj kvalitetni, kar se tudi pozna po zunanjosti, luči so zelo različno naštelane, ker se hitro razštelajo same, elektronika pa tudi zna dostikrat ponagajat.
Hvala za odgovor.
Default avatar

Kupujem rabljeno

Thorrrr je napisal/a:
Kabina Sogovšek je napisal/a:
Predlagam nekaj od svete trojice: Citroen, Peugeot, Renault.
Veš kaj, kura debilna, svete trojice ne boš na tak način omaloževala...opraviči se takoj!!!!
Daj no, ne se jezit, saj veš kakšen pogled imajo ženske na vozila, samo da je lep pa da ima 4 kolesa hehe
Default avatar

Thorrrr

Kupujem rabljeno je napisal/a:
Thorrrr je napisal/a:
Kabina Sogovšek je napisal/a:
Predlagam nekaj od svete trojice: Citroen, Peugeot, Renault.
Veš kaj, kura debilna, svete trojice ne boš na tak način omaloževala...opraviči se takoj!!!!
Daj no, ne se jezit, saj veš kakšen pogled imajo ženske na vozila, samo da je lep pa da ima 4 kolesa hehe
Default avatar

Kupujem rabljeno

Thorrrr je napisal/a:
Rok-1 je napisal/a:
Ne morem se vtikati v konkretne avtomobile, ker to kupujemo po všečnosti.

Lahko pa povem eno malenkost o principu kupovanja rabljenih avtov; splača se kupit čim mlajšega z veliko km.
Tak je bil veliko (dnevno na avtocesti), kar je za avto samo dobro in verjetno tudi ustrezno servisiran. Pa še glede števila km verjetno ne lažejo.
Sam sem nazadnje kupil 2 leti star avto višjega razreda kot tu pišeš, z malo več kot 120.000 km, pa sem zelo zadovoljen.
Servisiran je bil točno po predpisih in ravno dobro je bil utečen. Zunaj in znotraj pa kot nov in je jasno razvidno, da je bil samo za poslovno uporabo.
To se splača - in ta konkretno je bil zelo dober nakup.
Tisti ki kupujete avte po všečnosti, ste navadni bedaki.....velika večina vas je je brez okusa za dizajn, in tko imate sigurno tud doma urejeno...nikakvo...
izvzeto za fane bemflov, audijev, mercedesov, volvotov,...
Jaz gledam predvsem na uporabnost in stanje vozila, seveda pa tudi ne sme biti grd. Mi je pa čisto vseeno ali se vozil z Renaultom ali BMW-jem.
Default avatar

Thorrrr

Kupujem rabljeno je napisal/a:
Thorrrr je napisal/a:
Kabina Sogovšek je napisal/a:
Predlagam nekaj od svete trojice: Citroen, Peugeot, Renault.
Veš kaj, kura debilna, svete trojice ne boš na tak način omaloževala...opraviči se takoj!!!!
Daj no, ne se jezit, saj veš kakšen pogled imajo ženske na vozila, samo da je lep pa da ima 4 kolesa hehe
ja ok...ampak še vedno nimajo pojma o okusu/dizajnu...
Default avatar

Kupujem rabljeno

Thorrrr je napisal/a:
Kupujem rabljeno je napisal/a:
Thorrrr je napisal/a:
Veš kaj, kura debilna, svete trojice ne boš na tak način omaloževala...opraviči se takoj!!!!
Daj no, ne se jezit, saj veš kakšen pogled imajo ženske na vozila, samo da je lep pa da ima 4 kolesa hehe
ja ok...ampak še vedno nimajo pojma o okusu/dizajnu...
Se strinjam, da nekatere ženske vozijo tako grde avte, ampak njim so zelo všeč, kdo bi jih razumel...
Default avatar

Thorrrr

Kupujem rabljeno je napisal/a:
Thorrrr je napisal/a:
Rok-1 je napisal/a:
Ne morem se vtikati v konkretne avtomobile, ker to kupujemo po všečnosti.

Lahko pa povem eno malenkost o principu kupovanja rabljenih avtov; splača se kupit čim mlajšega z veliko km.
Tak je bil veliko (dnevno na avtocesti), kar je za avto samo dobro in verjetno tudi ustrezno servisiran. Pa še glede števila km verjetno ne lažejo.
Sam sem nazadnje kupil 2 leti star avto višjega razreda kot tu pišeš, z malo več kot 120.000 km, pa sem zelo zadovoljen.
Servisiran je bil točno po predpisih in ravno dobro je bil utečen. Zunaj in znotraj pa kot nov in je jasno razvidno, da je bil samo za poslovno uporabo.
To se splača - in ta konkretno je bil zelo dober nakup.
Tisti ki kupujete avte po všečnosti, ste navadni bedaki.....velika večina vas je je brez okusa za dizajn, in tko imate sigurno tud doma urejeno...nikakvo...
izvzeto za fane bemflov, audijev, mercedesov, volvotov,...
Jaz gledam predvsem na uporabnost in stanje vozila, seveda pa tudi ne sme biti grd. Mi je pa čisto vseeno ali se vozil z Renaultom ali BMW-jem.
no, če ti je pa vseeno, pa pejt vozit najprej renoja, potem pa še bemfla...in če boš na koncu bil mnjenja da sta približno enaka, se zamisli...