Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek SERVIS SAMSUNG KATASTROFA RAM2

SERVIS SAMSUNG KATASTROFA RAM2

Pišem, da laho tudi ostali vidite preden se odločite a Samsungov servis RAM 2. Katastrofa!!!
Telefon je bil večkrat na servisu zaradi napak, se ne prižge itd. Na koncu so mi zamenjali program, ki ni bil isti kot prej!! Od takrat je začel telefon štekat in nepravilno delovati. Odnesem po 3 mesech ponovno nazaj in mi rečejo enako, da je prišel v stik z vodo, mi prikažejo sliko neko in to je to. Tako aroganen odnos i način dela. Ko sem rekla, da s naložili drugi program kot je bil so rekli, da nalagajo isti program vedno, ko je pogledal v računalnik in videl, da imam prav je rekel, da je to nekaj časa nazaj. Tudi po tem, ko sem rekla, da garancije nočejo uveljavljati, ker se isteka ni noben nič pripomnil na to. Od takrat NIKOLI EČ SAMSUNG telefona ne kupim, niti njhove druge naprae.
Sem pisala pritožbo in noben nič že telik časa nazaj, niso odgovorili. Mi je žal, da nisem bila takrat še bolj vztrajna. Isti odnos sedaj s sestrinim telefonom. Katastrofa. Nikakor ne priporočam nakup samsung narav in koriščenje njihovega servisa.
Bi mogli napisati pritožbo prav direkt na samsug, pa bi ukrepali glede na to koliko strank so do sedaj s tem izgubili.
Tudi na forumih nisem prebrala niti ene ppozitivne iskušnje, zato tudi delim svojo. Lažejo in si zmišljuejo stvari res na veliko. Nevem kako je tak ervis lahko pooblaščen z njihove strani, če nihče ni zadovooljen. Ogron mnenj sem prebrala, kjer so jim navedli isto “napako”.
Odsveujem kakršne koliko popraia pri njih!!

A lahko prosim ta sestavek sedaj še v slovenščini dobimo?

Boli, boli resnica. tudi jaz imam iste izkušnje izpred nekaj let. Nestrokovnost in način dela. Od takrat v družini in med ožjimi svojci nimamo Samsungovih naprav, niti na misel nam ne pride!!!!

nova
Uredništvo priporoča

Se strinjam z vsem napisanim, ista izkušja tudi pri meni. Tudi jaz sem nesel telefon na servis in čisto identična stvar, ko je bilo potrebno uveljavljati garancijo. Pri takih je potrebno v tožbo. Kako pa mi lahko dokaže, da ga niso oni kam namočili. Pri prevzemu ni bilo zapisano kakšno je stane notranjosti telefona! Resnično odsvetujem!!!

Meni sicer niso očitali, da je bil telefon v vodi, popravili pa tudi niso ničesar. Še enkrat naložijo OS in to je za njih rešeno. Telefon je imel pa še vedno isto napako. Rešitev: prodala telefon, ker je bil še skoraj nov in v garanciji. Od takrat me nihče ne prepriča več za Samsung. Jabolka so zakon,

Madona, pač neseš na drug servis, a je to tak kunšt?
Mene so samo enkrat nasmolili v tem istem servisu (res mi ni jasno, kako jih Samsung gleda
kot uradni servis, ker jim delajo direktno škodo) , od takrat naprej nosim drugam – je hitreje,
ceneje in v redu.

Bivsa ga je poslala in so ji rekli,da bo kostalo 200 evrov..na drugem servisu so ji naracunali 40 evrov…pa si misli…to jim je moto/logo firme -stik z vodo-

Ima lahko človek tako smolo, da mora celo več kot enkrat na servis poslati mobilni telefon? Aja, Samsung je 🙂

Kjerkoli berem o ram2 so same kritike, jaz o njih nimam kaj slabega reči. Od vedno imam Samsung telefone, prav tako mož in večina družinskih članov. Redko imamo sploh probleme s kvarjenjem telefona, nazadnje se je “zmešalo” mojemu, sedaj 3 leta staremu galaxy s5.. nekaj se je osvetljava okvarila in so mi zamenjali ekran, lučke ob ekranu, cel okvir telefona in še enkrat so naložili android gor. Tako da sem iz servisa dobila praktično nov telefon. Nič mi niso komplicirali zaradi prask na ekranu in ohišju, ne zaradi ničesar drugega. Pa še garancijo so mi na vse zamenjano podaljšali za 2 leti.

In preden kdo vpraša.. ne, ne poznam nobenega ki bi delal tam, telefon pa sem poslala na servis preko simobila en mesec preden se mi je iztekla garancija.

Mislim da je to pljuvanje po vsem bolj to da nekateri želite elitne usluge za malo denarja. Oz še bolje, zastonj. Pa ne samo pri servisih telefona, ampak nasplošno.. vsi bi vse, nebi pa zato nič naredili.

Da si ti naletela na drugačen odnos, ker je bil zadaj Simobil, ti pa ni potegnilo, preden si se odločila, da cel kup ljudi z enakimi izkušnjami obtožiš, da lažejo?

Ima lahko človek tako smolo, da mora celo več kot enkrat na servis poslati mobilni telefon? Aja, Samsung je :)[/quote]

Mobilne telefone imam že od leta 1995.
In pri samsungu ni šlo za okvaro, ampak za mojo napako, ker sem razbila ekran.

Moj je pa res cmoknil v vodo, samo je potem še delal, mi je pa šel tisti konektor za filat, v garanciji zamenjali brez problema, dobila nadomestni telefon za ta čas. Ravno tako tam.

Da si ti naletela na drugačen odnos, ker je bil zadaj Simobil, ti pa ni potegnilo, preden si se odločila, da cel kup ljudi z enakimi izkušnjami obtožiš, da lažejo?[/quote]

Omenila sem samo zadnjo izkušnjo. Bila sem tudi direktno pri njih, pa je odnos bil korekten, nič vzišen. Vsaj z mano. Pa kljub temu da sem bila tam par minut pred zaprtjem.
Z vzišeno “gospodično” ki je želela da ji telefon popravijo takoj kljub temu da ji je tisti fant za pultom večkrat v lepem tonu rekel da nebo šlo ker so drugi pred njo mogoče ni bil tako prijazen, ampak to me ne čudi.. meni gre tud na živce če moram nekomu 10x isto razložit. 😉

Pa mislim, da je bilo govora tudi o nekvalitetnih storitvah. Povedala sem svoje dobre izkušnje. Slabih z njimi nisem imela do sedaj.
In pa nobenega nisem obtožila da laže.

Ne, pljuvaš pri ljudeh, ki pričakujejo “elitno izkušnjo”. Pa si ti tukaj edina, ki jo je očitno imela. Temu se reče “s polno ritjo nekaj”, a veš. A drugim je pa ne privoščiš? Če pričakujejo tvojo obravnavo, hočejo nekaj zastonj? Tako, kot so naredili tebi, bi morali povsod, brez pardona. Zato je garancija. Če jaz prinesem telefon, da mi ga popravijo, oni pa si izmislijo, da je vlažen in nepopravljiv, je to goljufija.

Ja se popolnoma strinjam.. Kaj takega pa jaz pricakujem od njih.. Ne tezim in nic kaj takega, pustim telefon, torej jim dam omejeno stevilo dni kot je v gar.zapisniku omejeno.. In ne to ni samo en primer da se navede tezava z vlago, to je njihova stalna praksa in nateg.. Mene je bilo res groza ko sem brala koliko negativnih komentarjev je na njihov servis.. In ta gospa zgoraj je edina do sedaj s pozitivno izkusnjo na katero sem naletela, resnicno….

Se strinjam. Vsi v druizni imamo Samsungove telefone. Same težave. 19.03.2018 smo pod nujno kupili Samsung GalaxyJ7 ker smo ga nujno rabili z dual sim. “Stari” je bil namreč na servisu pri RAM2 pod garancijo, ker se je po posodobitvi neodzival in zmrznil. Seveda ga niso popravili, ker so bile na steklu praske oni so rekli, da je steklo “počeno” in če ga odprejo (kjer je potrebno menjati osnovno ploščo) bo steklo počilo, kar pa stane 280€??? Saj ga ni treba posodabljati je bil odgovor
Torej smo kupili pri A1 J7 in doživeli krst….po 14 dneh natančno 5.4. 2018 je tel zmrznil oz se ni prižgal in se je “ciklal”. 6.4.2018 smo uveljavljali stvarno napako pri A1 in seveda so ga poslali na RAM2…ker so nam 13.4.2014 odgovorili, da pač to ni v garanciji saj so o ni “strokovno” ugotovili da ima steklo mikroskopsko prasko (bila je namescena zasčita pancer glas) in da je ta praska posledica mehasnke poskodbe. Citiram ; NI STVARNA NAPAKA, APARAT JE MEHANSKO POŠKODOVAN. ZAČETNI STROŠEK POPRAVILA BI BIL 120€ – NOV LCD MODUL POSLIKANO.

Sprašujem se ali so Samsungi res tako slabo narejeni, da že drobna praska na zaslonu povzroči nedelovane aparata. Skratka NIKOLI VEČ SAMSUNGA jaz sem presel na Huavija P 10 in to je to.

Predlagam da se zberemo in dosežemo, da RAM 2 in podobni zaprejo svojo poslovalnico če so nezmožni za normalni dialog.

Jaz sem si pa ravno rit praskal med branjem teme pa mam zdaj rjave prste.

New Report

Close