vw GOLF SPORTSVAN 1.4 TSI
Sodelavec ga ima in je zelo zadovoljen. Vedeti moras, da je R-Line v bistvu zgolj dodatna sminka na – ponavadi (ne nujno) Comfortline, ki stane nekaj manj kot dva tisocaka (1.800) in se ga da dodelati tudi kasneje (KIT se da v DE dobiti skorajda v trafiki). Cena mu v DE ne pada nic hitreje ali pocasneje, kot drugim. Za lustkano sedmico 2014 bo tako iz zacetnih slabih 30 tisocakov se vedno treba odsteti kakih 16 do 18.
1.4 TSI motor je za tak avto morda na trenutke premalo dinamicen in zato je lahko tudi malce bolj pozresen. Ampak sodelavec pravi, da se poraba in razlika pri zavarovanju nekako izrvanata v prid 1.4 modela, ki da je za po mestu odlicen. Sam ga zal nisem imel, zato povem zgolj “iz druge roke”.
Tu je se eden star dve leti s ceno 20 tisocakov (torej okoli 9 tisoc manj v primerjavi z novim). Avtomobilcek je pri odpisni vrednosti torej povsem primerljiv z drugimi.
Hm, a niso s temi VW TSI motorji, predvsem 1.4 in tudi 1.2 sami problemi? Kolega ima 1.2 TSI, pa so mu po dobrih dveh letih menjali motor. Menda imajo serijsko napako.
Nekaj o tem piše tule:
http://www.skoda-team.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=7483&start=68
http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3342557.html
http://www.automotosvijet.com/index.php/auto-tehnika/5255-motor-godine-1-4-tsi-problem-lanac-volkswagen-motor
Hm, a niso s temi VW TSI motorji, predvsem 1.4 in tudi 1.2 sami problemi? Kolega ima 1.2 TSI, pa so mu po dobrih dveh letih menjali motor. Menda imajo serijsko napako.
Nekaj o tem piše tule:
http://www.skoda-team.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=7483&start=68
http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3342557.html
http://www.automotosvijet.com/index.php/auto-tehnika/5255-motor-godine-1-4-tsi-problem-lanac-volkswagen-motor%5B/quote%5D
Še kako je res!! Imel sem Škodo, motor 1.2 TSI. Moral sem jo prodati, ker niso znali rešiti napake – problemi z verigo in še marsikaj drugega!
Ne kompliciraj! Nobena mašina ni brez napak…če imaš smolo da ti zariba mašina kar tako, iz lufta, maš pač smolo, jebat ga…
Ne vem kako je z novejšimi avti ampak za vsak 15-20 let star avto dobiš rabljeno mašino za 100-300 €.
Sicer je pa tko : sam kupujem avte za 1000 € tudi iz teh razlogov, da ga še vedno lahko z lahkoto prodam za 500 €, če se avto zjebe. Še nikoli mi ni zaribala mašina. Ponavadi je prišlo do tega, da bi me kakšno popravilo stalo okrog 500 €, pa ga raje prodam in dodam 500 € in se spet vozim ene dve leti…simpl ko pasulj…pače nekateri vzdržujejo avto in takšnega je treba kupit in ga minimalno poštimat…še par kolegov, ki vozijo dost dražje avte, so mi pritrdili da imam dober, racionalen sistem z najmanj stroški z avtom…
Vw je novi reno…….v letih 2002 do 2004 je imel reno težave z dizli……še vedno se ne more otresti slabega imena……sedaj ima vw hude težave z marsičem……zanimivo, da uporabniki vwju veliko bolj odpuščajo napake kot kakšni drugi znamki, ki bi s takimi felerji že propadla.
tile turbo bencinarji od vw je bolj za se jih izogibat, kot pa upat, da si zadel na lotu in tebi ne bo crknilo…..zavedajte se, da so tu popravila v rangu več tisoč evrov…
ja ,še ena uporabnica, ki ima težave z 1.4 TSI (125km)
Vozilo je bilo kupljeno maja 2016, pri prvem mrazu je avto začel “cukat” ,kasneje pa se je prižgala lučka za motor. MIslim da so 3x delali posodobitve krmilnika, pa še sedaj ni optimalno, tako da še vedno čakam novo verzijo.
Sicer z vozilom izjemno zadovoljna, vožnja s karakteristiko pnevnatike, ki si jo opisal, ni pretrda. Bi moral probat Opla Insingio, pa da vidš trdoto 🙂
lp