Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kdor nima za novega clia

Kdor nima za novega clia

Si zdravi komplekse z dvajset let starim sklumpanim bemvejem za petsto evrov. Slaba tolažba. Raje začnite delat, da si zaslužite za poštene avte. Kadar opazim tako staro kišto za sabo, ki jo prepotentnež tišči vame na prehitevalnem pasu, se nikoli ne umaknem. Lepo znižam hitrost s 130 na 110 in uživam, ko gledam zariplo faco v retrovizorju. Enkrat mi je tako nek trenirkar sledil do izvoza, me prehitel, blokiral, stopil ves furijast ven in grozil, je pa imel to nesrečo, da sta iz mojega avta stopila ven dva nečaka medvedje rasti, pa se je tipček majčkeno krvavo useknil po asfaltu.

Se čisto strinjam. Sama sem kupila čisto novega scenica, in od prijateljice fant, ki ima nekega starega audija, se potem nekaj avta. A njegov je vreden 400 eur. Ob takih ljudeh mi gre na bruhanje.

*afna

A jbt ga, če 15 let starega Renaulta ne moreš kupit, ker je že na odpadu spremenjen v konzervo, potem pač vozijo Audije in BMVje…

Novi avti so navadna jajca….zastonj jih ne maram….kicasti, neudobni, trdo podvozje, gnila ergonomija itd

Lahko se hvališ s svojim novim plehom, z lepim značajem se pač ne moreš.

Lahko se hvališ s svojim novim plehom, z lepim značajem se pač ne moreš.[/quote]

Kaj je narobe z njenim značajem?? Ti ni všeč, ker noče divjati po cesti samo zato, ker se ji nekdo zalima na rit? He he, v takšnem primeru tudi jaz občutno zmanjšam hitrost, pa da ga vidimo junaka :-))) Če mu kaj ni prav, naj gre naprej, podil me pa po cesti ne bo. Če po vrhu vsega še grozil in kričal, si je pa itak zaslužil batine.

Kaj se mora človeku odvijat v glavi, da objavi takle prispevek na javnem forumu?
Sram me je, da sodelujem na tem forumu, zaradi takih omejencev. Resno, kaj je narobe s tabo, da si začutil-a potrebo spisat tak sestavek?

Sram me je vzdevek je že zaseden, torej nisem edina …

Raje kot novega clia ali starega bmwja, imam novega audija.

Sram te je? Si se prepoznal? Vsaj nekaj…da te je sram zaradi svoje prepotentne in omejene vožnje.

Meni se zdijo ljudje, ki vozijo Audi in BMW vreden 500€ kul totalni kreteni.
A misleš, da si kul če maš Audi, BMW ali recimo Mercedes za 500€? Ne, navadna budala si, ki nima pojma pa dej si že kupi faking pameten avto.

Samo nek je švabsko i veliko, sve ostalo je nebitno.

Dobra provokacija, ni kaj. Ampak vseeno. Doma imamo tako novejšega Kangoo, kot več kot 20 let starega BMW. Oprema imata skoraj isto, poleg tega pa še kangoo crkuje ko hudič. Dinamika vožnje je čisto drugačna, da o pospešku sploh ne govorim.
Clio je preslabo izdelan za naše ceste. To ni samo moje mnenje, ampak mi enako povedal moj mehanik, ki je bil prej inženir v Revozu. Zdaj pa ima svojo obrt. Izjavil je celo, da so Renaulti narejeni samo za francoske in kvečemu španske ceste. Enostavno je premehko narejen.
BMW pač je avto visokega cenovnega razreda, clio pač nižjega.
Res pa je triki kupovat starega BMW, ker imajo ponavadi zbite kilometre, posledično pa okvarjen motor. Ampak ponavadi mora imeti več kot 500.000km prevoženih, da se to zgodi. Prej prerjavi kot pa kaj pomembnega crkne.

Jaz sem avtomobilistični poznavalec in točno vem, v kakšnem okviru se gibljejo cene posameznih vozil. Mene frajerji z BMWji in Audiji, ki se mečejo ven, ne preslepijo. Povečini gre za 7+ let stara vozila, ki nova stanejo že pod 10imi jurji. Dejansko je vsak nov Clio več vreden hehe.

Poanta premium znamk je v tem, da jih kupiš nova v trgovini, kjer opremo izbiraš po katalogu. Skratka da še vsaj 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} cene osnove naložiš v opremo. Ne pa da potem ta vozila kupuje nekdo, ki bi sicer rad kovinsko barvo, pa mu je žal dodatnega tisočaka, zato se raje vozi v obični beli ali mu je žal stistniti par stotakov za parkirne senzorje in podobno. Sem se poigral z Audi konfiguratorjem za novega Audija A4. Mimogrede sem dodal za 7k EUR opreme, pa še niti do konca nisem prišel. To je užitek kupovanja premium vozila – da dejansko lahko naročiš kar ti srce poželi. Ne pa jajcanje po sejmih ali uvoz 7 let stare BMW petice z dvomljivo kilometrino.

Kateri novi bmw stane pod deset jurjev? Hvala za odgovor.

Kateri novi bmw stane pod deset jurjev? Hvala za odgovor.[/quote]
Če bi bil funkcionalno pismen bi razumel, da sem imel za “pod 10 jurji” v mislih BMWje, Audije stare 7 let+, s katerimi se lokalni frajerji podijo po cestah.

Pa to še keš*ičke vedo, da je vredno manj kot najbolj osnoven novi Clio 😉

O hudo kaj jaz to berem. Pa kaj vas briga kakšen avto ima kdo. A vi sploh kdaj preberete kakšno stvar za samo ker ko bereš ven buta samo
jaz, pa jaz, pa jaz……..
Lej če je tebi do novega avtomobila ga imej. Meni ni do nobenega avtomobila. Na cesti ne opazim niti nove niti stare avtomobile. Imam dobro samopodobo in mi je avto zgolj prevozno sredstvo.
Vsem, ki pišete, da na avtocesti namerno zmanjšate hitrost samo iz razloga, da vas BMW ne bo prehitel ste pa res trčeni v glavo in ubogi na duši, Pkoda besed


ti pa si en bedak…novega najcenejšega bemfla dobiš s tako opremo da lahko francozi pa kitajci lahko samo sanjajo…da ne govorim o vsem ostalim


ti pa si en bedak…novega najcenejšega bemfla dobiš s tako opremo da lahko francozi pa kitajci lahko samo sanjajo…da ne govorim o vsem ostalim[/quote]
Dej povej mi, kaj točno ima nova BMW 1er za dobrih 20 jurjev takega, kar nimajo francozi?
Sicer si pa še en funkcionalni nepismenež! Očigledno ti ni jasno, da se jaz nisem skliceval na nove BMWje. Kot ti tudi ni jasno poanta premium vozil. Poanta slednjih je tudi v tem, da si lahko avto sestaviš dobesedno po meri. Izbiraš med nekaj vrstami usnja, še več barvami notranjosti, različni materiali okrasnih letvic (karbon, aluminij, plastika, les). To so stvari, ki jih lahko dobiš izključno v okviru premium znamk oz. premium linij ljudskih znamk (DS linija od Citroena recimo). Najcenejši BMW je za en k*rac opremljen. Premium feeling pa prinesejo predvsem dodatki.

Tako bo.
Te ex stare kište 7+ let niso primerljive z novimi avti B klase.
Pa kdo pravi da je Clio narejen za francoske ceste? Kakšna pa je razlika med francoskimi in našimi cestami?

V kolikor ima kdo vprašanje zame, bom danes tu odgovarjal brezplačno!

Imam raje 10 let starega bemfiča kot novega cliota. Kot prvo sem z renojčki zaključila kot drugo me pa male škatle ne ganejo.

Mnogi, ki delajo, nimajo za novega clia. Poglej si kdaj, koliko Slovencev zasluži samo minimalno plačo. Mnogi pa pač nočejo novega clia in raje dajo za avto pol manj denarja, preostali znesek pa namenijo za kaj, kar jim je pomembnejše od pleha.


ti pa si en bedak…novega najcenejšega bemfla dobiš s tako opremo da lahko francozi pa kitajci lahko samo sanjajo…da ne govorim o vsem ostalim[/quote]
Dej povej mi, kaj točno ima nova BMW 1er za dobrih 20 jurjev takega, kar nimajo francozi?
Sicer si pa še en funkcionalni nepismenež! Očigledno ti ni jasno, da se jaz nisem skliceval na nove BMWje. Kot ti tudi ni jasno poanta premium vozil. Poanta slednjih je tudi v tem, da si lahko avto sestaviš dobesedno po meri. Izbiraš med nekaj vrstami usnja, še več barvami notranjosti, različni materiali okrasnih letvic (karbon, aluminij, plastika, les). To so stvari, ki jih lahko dobiš izključno v okviru premium znamk oz. premium linij ljudskih znamk (DS linija od Citroena recimo). Najcenejši BMW je za en k*rac opremljen. Premium feeling pa prinesejo predvsem dodatki.[/quote]

Kmetavz zarukan…tale 18 let stara petica ima več opreme kot jo nikdar ne bo imel noben francoz, ne italijan, ne kitajc,,,in to ni noben dodatek ampak serijska operma, debil…

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11469084&display=BMW{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20M5

@expert za vozila

Razlika med med francoskimi in slovenskimi cestami je v kvaliteti. Pri nas je luknja pri luknji in na pol popravljen asfalt z flikami. Če pa maš ti dobro cesto v Sloveniji si pa srečko. Ker večine ceste je v izjemno slabem stanju.


Dej povej mi, kaj točno ima nova BMW 1er za dobrih 20 jurjev takega, kar nimajo francozi?
Sicer si pa še en funkcionalni nepismenež! Očigledno ti ni jasno, da se jaz nisem skliceval na nove BMWje. Kot ti tudi ni jasno poanta premium vozil. Poanta slednjih je tudi v tem, da si lahko avto sestaviš dobesedno po meri. Izbiraš med nekaj vrstami usnja, še več barvami notranjosti, različni materiali okrasnih letvic (karbon, aluminij, plastika, les). To so stvari, ki jih lahko dobiš izključno v okviru premium znamk oz. premium linij ljudskih znamk (DS linija od Citroena recimo). Najcenejši BMW je za en k*rac opremljen. Premium feeling pa prinesejo predvsem dodatki.[/quote]

Kmetavz zarukan…tale 18 let stara petica ima več opreme kot jo nikdar ne bo imel noben francoz, ne italijan, ne kitajc,,,in to ni noben dodatek ampak serijska operma, debil…

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11469084&display=BMW{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20M5[/quote]
Povej še to, da je vzdrževanje takšnega vozila v voznem stanju finančni podvig brez primere. Če misliš, da boš 20 let staro M5-ko samo tankal in vozil se motiš. Pripravi še par jurjev letno, da bo to sploh vozno hehe. Razen, če imaš za do kafane. Potem je dovolj sam da se sliši hehe

New Report

Close