kupujemo avto za mladega soferja
Kupujemo avto mladega soferja. Ta avto naj bi bil tudi drugi avto v druzini, dovolj majhen, da je varcen v vseh pogledih in dovolj velik, da je dokaj varen in da se lepo obnasa tudi na daljsih relacijah (500km recimo).
Cisto novega ne bi, prav fajn starega pa tudi ne, se mi zdi nekako od 3-7 let ravno prava starost, da se da dobit v redu avto za v redu ceno.
Nekako smo do zdaj naklonjeni Astri in Golfu, Renaulta in Peugeota pa raje ne bi.
Imate se kak predlog za avtek, ki je srednje velikosti, malo porabi, a je dovolj poskocen in okreten na cesti ter ima ugodne servise?
Budget ni fiksiran.
Glede na tvoje želje, prej kak japonec ( Toyota, kot nemec ( rabljeni nemci- servis, vzdrževanje kar drago). Pa bistveno več opreme, kot orajbana nemška kišta. Ampak če mora bit nemški, avto, potem ste pa že odločeni 🙂
Pa jasno, za mladega voznika ne sme bit več kot 1,2l motor :)) Da bo po pameti.[/quote]
Ne, ni potrebe, da je Svabo, ampak te poznamo, Japoncev pac ne, zato sprasujem za nasvete 🙂
Jaz bi najprej pogledal na varnost svojega otroka. Nikakor ga ne bi posadil v avto, ki tehta manj kot 1300kg in ima slabe varnostne teste. Večini se tudi sanja ne, da v malih lahkih avtih nosite vsak dan glavo naprodaj…
Najverjetneje bi kupil starega dizla brez turbine a z zmerno porabo. Recimo Mecedes 200 tip 124, mogoče Volvo 850.
Vredno ogleda:
Vaš link
Zaradi same varnosti bi definitivno izbrali Audija 100, a zal ga student ne bo mogel natankat. Torej bo moral biti avto nekega srednjega razreda.[/quote]
Zato sem napisal dizel brez turbine. Mecedes 200 tip 124 ima 2-literski dizel z izmerjeno realno povprečno porabo 6l/100km. Mislim, da bi si študent tak strošek lahko privoščil.
Zaradi same varnosti bi definitivno izbrali Audija 100, a zal ga student ne bo mogel natankat. Torej bo moral biti avto nekega srednjega razreda.[/quote]
Zato sem napisal dizel brez turbine. Mecedes 200 tip 124 ima 2-literski dizel z izmerjeno realno povprečno porabo 6l/100km. Mislim, da bi si študent tak strošek lahko privoščil.[/quote]
letnik 1973 ali 1983? 😉
preračunano na moje cajte ko sem naredil izpit, si mulc ne zasluži avto dražji kot 1000-1500€. Za tak dnar sam kupujem avte, pa bi si z lahkoto privoščil avto za 10 čukov in več , o kakršnem znesku najbrž razmišljate vi..
Sicer pa tko…normalni starši častijo izpit, vse ostalo je na mulcu..naj se znajde kokr hoče…
Vse to, kar počnete zdaj, je navadna potuha…najbrž mu bo morala mamica tud službo zrihtat, pa bejbo…
Zato sem napisal dizel brez turbine. Mecedes 200 tip 124 ima 2-literski dizel z izmerjeno realno povprečno porabo 6l/100km. Mislim, da bi si študent tak strošek lahko privoščil.[/quote]
letnik 1973 ali 1983? ;-)[/quote]
Hm… 124 so izdelovali od 1984 do 1995… Cena – max 1500€ za avto s katerim narediš komot še 200k km.
Lahko vzameš tudi naslednika – E klaso, a teh niso več izdelovali brez turbine.
Dejstvo je, da se teh avtov še kar nekaj vozi po naših cestah in v primeru trčenja s Cliom si v njem varen, v Cliu pač ne.
Je problem, če je voznik višji od 180 cm :(…. Clio ni za visokorasle voznike, žal, ni varen. Teh je pa med današnjo populacijo mladih voznikov kar nekaj.[/quote]
S tole varnostjo vas sicer fajn marketinško nategujejo, ampak čisto tako me zanima, po katerih merilih ti ocenjuješ varnost vozila?
Ker po ncapu je clio čisto varen.
Vprašanje je enostavno, llogično in pametno. Večina odgovorov žal ni. Najbolj butasta sta tista dva, ki govorita o starih mercedezoh in audijih, torej dizlih brez turbine… Teh že vsaj 20 let ni več in to z razlogom. Kdor se vsaj malo spozna na avtomobile bo že vedel kateri so ti razlogi. Moj predlog je sledeč, kupite nekaj iz vrha “hatchback” serije. Bmw 1, audi 3 ali alfa romeo giulietta. Seveda dizel. Pa srečno vožnjo.