še komu že presedajo reklame Lidla?
Meni je najbolj grozna Lidlova reklama, v kateri nek moški ves osladen razlaga, zakaj ga tako veseli delat za Lidl, kako je vesel, da je del super ekipe in kako strankam pomaga.
Poznam 2 osebi, ki sta delali v upravi in eno, ki je delala v prodajalni. Vsi so presrečni, da ne delajo več tam in ta reklama prikazuje točno kontra stanje.
ne, take ciljane reklame, za ciljne skupine mene odbijajo. Ga ne pogrešam. Ker ne pogrešam strukture tistih ljudi tam noter. Tudi zato ne, ker so v zadnjih 5-ih letih občutno podražili izdelke, čeprav so čisto navaden diskontar.
Včasih so nonstop vrteli in oglaševali v TV reklamah vložke, pralne praške in zobne paste, zdaj pa Lidl pa Hofer tekmujeta, kdo bo komu prevzel večji kos tgovinske pogače z “izvirnostjo” reklam.
Ali pa una Hoferjeva je tudi butasta – ko na koncu odpre škatlo z rdečimi štikli, ker je bil o njen prihranek zaradi nakupov v Hofru- neumnost, noben prihranek ni bil, ker je zagonila za čevlje. AMpak cilja skupina so itak “desperate housewifes” 🙂
Nujno rabimo še konkurenco tema dvema diskotarjema ob bok. Še kak diskontar, ala REWE pa Billa bi lahko prišla v SLovenijo 🙂 Pa kak Tesco bi bil tudi OK 🙂 Da se Lidl Hofer malo skulirata in prizemljita, ker si več kot očinto precej preveč manejo dobičkarske roke v teh letih, kar so na slovenskem trgu.
Meni tudi vse reklame presedajo. Pa še tisto kar jih slučajno vidim so vse po vrsti bebave, nelogične, prav norca se delajo iz kupcev.
V trgovino grem, ker moram iti. Kam grem pa odloča pa izdelek, kakovost izdelka in cena, lahko tudi cena substituta in/ali komplementarnega izdelka. To je vse, kar rabim kot potrošnik vedet. Za prehrambene trgovine.
V bistvu so mi vse reklame za trgovske centre zoprne, ker filajo z istimi zadevami. Samo, da imajo različne dneve za popuste ( – 25{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} torek, četrtek v Tušu, Mercator med vikendom, Spar ne vem kdaj) , pa na ene 2 dni se menjajo akcije istih zadev. Sploh jih ne jemljem več resno in se med reklamami odpravim tako kot Yo, rože zalit, na WC itd
Mi gre pa najbolj na jetra tisti skodran tip v reklami za Euro Spin
koliko šele gre slabo mcdonaldsu,persilu,mercedezu in hofru da se nonstop reklamirajo.[/quote]
nič jim ne gre slabo – predobro, zato pa imajo viška denarja za marketing za na TV vržt šolde “skuzi uokno”[/quote]
Saj to je bila moja poanta vpisa. Vsa podjetja ki jh vidite na tv imajo višek. Lidl ni izjema.
Se strinjam. reklami Uniona Povodni mož in Kračj Matjaž za nefiltrirano sta super… SPloh tisto, ko se Povodni mož pridrsa moker, voljan in željan po pultu do Urške ……..Ne plesa, pijače :))))))
Pa sploh ne pijem pira….. pijem original jabolčnike ali hruškovce ( ciderje, ker mi okus pera ne sede). Ampak tidve letošnja reklami za Union sta mi pa odlični 🙂