Forum.Over.Net

Starševski čvek

Kako ugotoviti ali ima otrok motnje koncentracije...

Default avatar

Šola

Že včeraj sem o tem pisala, da sin v drugem razredu kar nekaj po svoje, med uro gleda naokoli, se mu ne ljubi, kar s čim drugim se zamoti (primer s svinčnikom dela luknje v radirko...), saj ne da ne dela, ampak misli ga kar odnesejo, ni skoncentriran in dovolj motiviran.
Včeraj sem o tem govorila z učiteljico, in seveda sem jo vprašala, če meni, da naj poiščem strokovno pomoč, ampak je rekla, da mi sedaj ona ravno tega ne more rečt, da ima ona tudi takšnega fanta doma...skratka kaj vem. Sedaj ko sem malo brala na to temo vsekakor nimam občutka, da ima te znake, ampak da je premalo motiviran, pa vendar...vaše mnenje ... izkušnje....
Default avatar

Katra 1

Jaz ti tega ne bi svetovala, še posebej ne tako zgodaj. Tudi jaz imam otroka, ki je delal v šoli vse, samo sledil pouku ne, kar se je stopnjevalo in nadaljevalo tudi v srednji šoli. Peljali smo ga k pedopsihiatru, psihologu, na testiranje za motnjo pozornosti, kjer je seveda bil ocenjen in dobil odločbo, bili na Centru za mladostnike in pri privat terapevtu.
Fant je odločbo seveda izkoriščal in delal naprej po svoje. Zdaj vidim, da smo naredili več škode kot koristi, pa še v zdravstveni kartoteki ima vse zapisano, kar so mu povedali zdanjič, ko je šel na zdravniški pregled za izpit za avto.
Default avatar

Šola

Saj kaj naj rečem, sama sem zelo skeptična glede tega, da bi ga sedaj pri 7 letih kar zapisala za celo življenje, ne vem no, poznam recimo fanta, ki je res hiperaktiven in ima odločbo, ampak moj ni tak, že cel čas razmišljam, da je enostavno premalo motiviran in predvsem len...
Default avatar

Katra 1

Mislim, da otroci pač različno sprejmejo šolo in njena pravila, sploh ni nujno, da so leni ali sončki. Preprosto jim je dolgčas, ker je v osnovni šoli nivo prilagojen povprečnemu učencu imajo tisti pod in nad povprečjem pač težave. Motivacije prave ni, ker tudi učiteljica ne more delati z vsakim posebej.
Je pa zelo važno, vsaj jaz zdaj vidim, da mu šole ne priskutiš ti ali učitelji, kar se zelo hitro zgodi.
Če je tvoj otrok normalno inteligenten in drugače čisto zdrav in radoveden otrok, se nimaš česa bati. Tudi odrasli se eni bolje eni slabše znajdemo v službi in iščemo svoj ritem in svoj mir ali pozornost, enako otroci. Ko bodo ocene (če še niso) boš hitro videla, če se mu pri znanju kaj pozna, da je nezainteresiran (navidezno).
Učiteljica izgleda bo v redu, sploh če ima enakega otroka. Naj ga malo motivira, tako, kot si napisala, neopazno, mu da kakšno dodatno stvar za delati ali naj ga večkrat vključi k delu, ne da bi imel občutek, da ga bolj obremenjuje kot druge. Sigurno pa tvoj otrok ni edini v razredu, s katerim se mora malo bolj ukvarjati, ponavadi so vsaj trije ali več. Kdo bo pa sedel in poslušal 45 minut pri teh letih?!:-)
Default avatar

Vzhodniblok

Šola je napisal/a:
Manj cukra in "junk" hrane pa se tudi stanje uredilo!!!dodaj omega-3...najraje opazujem starse,ko otroka nabutajo z kruhom,torticami,cipsi,sladoledi...pocakam pol urce in opazujem ucinek...
Default avatar

Šola

Hvala za info, ampak smo bolj kot ne na domači, čisto povprečni hrani.

Kaj, na rit ga bom, če nekaj bluzi, pokavec mali:):)
Default avatar

enatu

Koliko star je šel v šolo? in - kako pa je bilo prvo leto?
Default avatar

firbc1a

Katra 1 je napisal/a:

a zdravniškega za izpit je opravil?
Default avatar

vertigo04

simptome motnje ADHD najdeš na internetu. pomembno pa je, da se mu simptomi pojavijo vsaj na dveh "nivojih" v življenju. torej, da ima iste težave doma in v šoli.

in odločba ni nujno dajanje potuhe otroke. in ne pomeni, da otroka označiš z ne vem čim. če ima otrok težave, mu malenkostne prilagoditve ne škodijo. in seveda dokler so učitelji pripravljeni samoiniciativno upoštevati, da ima otrok neko težavo, potem odločbe tudi ne rabiš. ko prideš enkrat do učitelja, ki ti otroka jemlje kot lenuha ter nevzgojenega smrkavca potem rabiš pa nek papir.
sicer pa pot od diagnoze do odločbe ni tako enostavna. oz. traja. dolgo. vsaj eno šolsko leto če ne več.
Default avatar

ulaurh

Pozdravljena!

MOja hči ima motnjo pozornosti. Nikoli nisem zaprosila za odločbo. Hotela sem le vedeti pri čem smo, potem pa sem ukrepala tako kot je ena zgoraj že omenila: brez sladkorja, bele moke. Dodajam ji vsak dan Omega 3. Sama pečem kruh iz domače moke ( ne bele) , sama delam jogurte, ker je tudi v navadnih kar nekaj sladkorja. V glavnem vse kar se da, delam sama in lahko ti povem da je učinek.
malo vztrajnosti pa bo šlo.
Default avatar

Katra 1

firbc1a je napisal/a:
je ja, pa tudi srednjo šolo je naredil, samo sva bila z njegovim očetom kr naprej v šoli in zdaj je vse za mano, pa bi marsikaj naredila drugače, v smislu več discipline in brez popuščanj.
Default avatar

Šola

Ravno sem prebrala simptome te bolezni in ne razumem kaj pomeni "pogosto mahajo z rokami ali nogami"??
In ja sin je šel v šolo s 6 leti, prvi razred je pač potekal tako, da je učiteljica kaj vem, neprestano popravljala njegove zvezke, ker grdo piše, mislim, da znanje ni problem, pač ne ljubi se mu, bi rekli tako po domače. Med poukom on ne vstaja in ne tava po razredu, avtoriteto ima učiteljica, ki jo tudi spoštuje, res je da je velika "regla", dosti govori, ampak nič kaj da bi opazila, da je kaj drugačen. Hitro naveže stike, tudi tava brezciljno ne naokrog ali nagaja, imam občutek, da je čisto povprečen v aktivnostih .. ne vem no...mogoče je počasen pri delanju DN zato, ker sem mu celo leto ponavljala lepo piši, lepo piši in sedaj, ko se trudi lepo pisat, piše počasi in zato ne uspe končat...
Na primer legice lahko zlaga 2 uri, se pa zgodi, da bo doma na dvorišču vse potegnil ven, da se bo igral, ampak ko bi se moral igrat pa mu več ni...
Ne vem, če se motim, ampak a otroci z ADHD ne morejo naprimer zbrano gledat TV pol ure, ali se vstajajo med poukom, tekajo naokrog, ne ubogajo??
Dajte mi malo pomagat in razblinit misli??
Default avatar

vertigo04

adhd lahko gleda tv dve uri, seveda če ga bo zadeva zanimala. legice lahko zlaga cel dan, če to rad počne. vse stvari, ki ga zanimajo, bo načeloma izpeljal do konca brez večjih prekinitev.
najbolj značilen simptom, ki ni značilne praktično za nikogar drugega, je preskok misli.
torej, da se z njim pogovarjaš o eni zadevi in te on posluša in potem vmes butne ven čisto nekaj tretjega. spet seveda moraš z njim govorit o zadevi ki ga zanima.
to je recimo tak simptom, ki ga zdolgočasen oz. neubogljiv in razvajen otrok ne bo imel.
drugače pa ja, so nemirni, znajo hodit po razredu, ker ne morejo sedet 45 minut, velikokrat so v knofliktih s sošolci, znajo bit agresivni, če se jih napade. načeloma nimajo prijateljev, oz. imajo enega, mogoče dva, ki to tolerirata.

ša še ena stvar je: zadnje čase otroke v šolah prehitro označijo da imajo motnje koncentracije. to pa zato, ker pričakujejo, da bo 5 ali 6 letnik sodeloval brez problema cel pouk in samo kimal učiteljici.