Najbolj me pa razpi…
ko vozniki in voznice na obvoznicah in avtocestah uporabljajo levi prehitevalni pas za vozni pas.
Ja itak se potem po prehitevalnem pasu vozijo od 90 do 100 km/h in se enostavno ne umaknejo na vozni pas, ko hočeš naprej. Nevem, ali se ne zavedajo, da se lahko pa tudi komu mudi ali da je nekdo bolan ali celo da je vozniku/ci ki pripelje za njim bog ne daj kdo na smrtni postelji in bi ga rad še zadnjič živega videl. Benti vozniško kolturo ! Mogoče koga od vas tudi to moti?
Mene to tudi zelo moti. ve se, čemu je namenjen prehitevalni pas. Sigurno ne vožnji 110 km/h. Se peljem z dolenjske in ravno pred klancem se dva spravita prehitevat, potem pa jim ne gre in moramo za njima vsi bremzati na prehitevalnem pasu!
Takim zadetkom poblendam že, ko se jim približujem in včasih je treba tudi potrobiti, da koga zbudiš iz spanja.
Očitno se je pri nas razpaslo zavijanje brez žmigavcev, vožnja 100 po prehitevalnem pasu, vožnja skozi rdečo, da o mobitelih sploh ne govorim. O bejbah v enoprostorcih, ki jih ne obvladajo, bi pa lahko tudi veliko napisali. Pa o tem, da folk ne obvlada zapiranja zadrge.
Čudno, da tista zgoraj tega problema ne sreča. Jaz sem očitno čudakinja de luxe, ker trdim da je to že značilno za naše avtoceste.
Oni dan na odseku avtoceste z omejitvijo 100 (Višnjegorski klanec, stari del) prehitevam z približno 130 (v prekršku) enega, ki je upošteval predpise. Pa se za mano prikaže črn BMW in noro utripa z lučmi. Kaj narediti? Zmanjšati hitrost in prehitevati dlje, kot bi sicer :-). Po prehitevanju pa vseeno takoj nazaj na desno. Pa me ne razpi… Taki pač so.
Avtor en govori o izsiljevanje, ampak o folklori. To je razlika. Ni treba delati prekrškov, z avtom, ki pa ne potegne 130 v klanec, pa tudi ne moreš prehitevati.
Saj se razumemo, no. Zakaj se vedno najdejo neke skrajnosti in se jih primerja?[/quote]
se pravi, po tvoje ne smeš prehitevati tovornjaka, ki pelje 80 km/h s 110 km/h?
lepo “lagano sportski” vozim ob onem, ki ga prehitavam, vsake toliko narahlo dotaknem bremze …
ono zadaj je nekaj časa razpizdeno – probava še po desni … potem pa lepo vozi, ker ga sopotniki napizdijo[/quote]
Priznam :-(. V opisanem primeru me je prijelo, da bi ravnal po gornjem scenariju. A če je on tepec, ni nobene potrebe, da sem še jaz. Tako brez bremze, le rahlo popustil gas :-), za ostalo poskrbel klanec.
Avtor en govori o izsiljevanje, ampak o folklori. To je razlika. Ni treba delati prekrškov, z avtom, ki pa ne potegne 130 v klanec, pa tudi ne moreš prehitevati.
Saj se razumemo, no. Zakaj se vedno najdejo neke skrajnosti in se jih primerja?[/quote]
Glupo razmišljaš. Sporni so tisti vozniki, ki vozijo s hitrostjo večjo kot je 150, 160 in več km/h in ti ocenjujejo hitrosti okoli 110-120 km/h kot gnjavažo.
lepo “lagano sportski” vozim ob onem, ki ga prehitavam, vsake toliko narahlo dotaknem bremze …
ono zadaj je nekaj časa razpizdeno – probava še po desni … potem pa lepo vozi, ker ga sopotniki napizdijo[/quote]
Priznam :-(. V opisanem primeru me je prijelo, da bi ravnal po gornjem scenariju. A če je on tepec, ni nobene potrebe, da sem še jaz. Tako brez bremze, le rahlo popustil gas :-), za ostalo poskrbel klanec.[/quote]
bremza je dobra, da mu posvetiš v ksiht ☺ — oni zadaj, ko vidi luč od bremze avtomatsko skoči po bremzi v svojem avtu ☺
Avtor en govori o izsiljevanje, ampak o folklori. To je razlika. Ni treba delati prekrškov, z avtom, ki pa ne potegne 130 v klanec, pa tudi ne moreš prehitevati.
Saj se razumemo, no. Zakaj se vedno najdejo neke skrajnosti in se jih primerja?[/quote]
Glupo razmišljaš. Sporni so tisti vozniki, ki vozijo s hitrostjo večjo kot je 150, 160 in več km/h in ti ocenjujejo hitrosti okoli 110-120 km/h kot gnjavažo.[/quote]
Govorimo o avtocesti, kjer določeni vozniki levi pas tretirajo kot voznega in ne kot prehitevalnega. Vsak tako jaz razumem uvodni post.
Saj prehitevaš lahko tudi s 100 km/h!
Glupo razmišljaš. Sporni so tisti vozniki, ki vozijo s hitrostjo večjo kot je 150, 160 in več km/h in ti ocenjujejo hitrosti okoli 110-120 km/h kot gnjavažo.[/quote]
Govorimo o avtocesti, kjer določeni vozniki levi pas tretirajo kot voznega in ne kot prehitevalnega. Vsak tako jaz razumem uvodni post.[/quote]