Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

ki na koncu kolone rinejo noter

Default avatar

kaj pa taki vozniki

če je kje zastoj, kaj delajo, ovira, nesreča..vsi stojijo, čakajo..eni frajerji pa kar mimo, ali po levi, ali po desni..na koncu, ko je zožitev..pa itak mora na tvoj pas in rine noter..kar drugače ne gre..spuščate take tipe pred sabo...ker frajer čakal v koloni ne bo.,.potem na koncu bi se pa kar "urinu"..
Default avatar

kr enaa

Če se pelje po pasu, ki je še odprt in ne gre takoj, ko zagleda tablo, da bo cesta zožana na pas, ki bo ostal odprt za promet, je to povsem ok, ker samo pomisli kako bi bilo, če bi vsi rinili na isti pas takoj, ko zagledajo, da bo čez 1 km zožitev prometa. Drugo je, če se vozijo po površini, kjer je prepovedano in potem rinejo notri.
Default avatar

temu se reče

način zadrge, ki ga pri nas še nismo osvojili.
Default avatar

zadrga

Če se dva vozna pasova zožita v enega, naj bi šlo po sistemu zadrge, se pravi z vsakega pasu en avto izmenično naprej. Ampak vidim, da ogromno voznikov tega ne obvlada, se vključijo v "glavni" vozni pas že mnogo prej kot se drugi pas konča, in potem tiste, ki gredo po drugem pasu naprej in se vključujejo na koncu, gledajo kot da se vrivajo. In te ne spustijo noter niti pod razno.
Default avatar

oh ja, pravila v prometu so spanska vas

prometna pravila nam niso prav znana kaj. To ste tisti, ki na cesti gledate naravnost kot konj. Temu se rece pravilo zadrge in v primeru, ko se levi pas zozi se pelje po tem pasu do konca in vsak voznik na desni, ki pac pozna prometna pravila, spusti enega z leve predse in tako (bi) promet tekel brez posebnosti. Ker vecina tega idiotsko ne naredi pa prihaja do zastojev. V primeru gostega prometa bi s tem, da bi se ob tabli 600 m zozitev pasu, vsi takoj zaceli riniti notri naredili za seboj precejsen zastoj. Samo takim kot avtorju teme to ne potegne, a ne.
Default avatar

po zakonu

si takega voznika dolžan noter spustit

meni je pa všeč da nisi kot ovca v koloni in upaš drugače


meni je grše to, da folk ne spusti teh z desne, da gredo v kolono

taki so večji bedaki
Default avatar

take imam najraje

seveda ga spustim reveža na koncu kolone noter, ko se pasa združita, verjetno je prej spregledal opozorilni znak..in najbrž se mu je ful mudilo, potem je pa videl, da ne bo šlo, kot je mislil..
Default avatar

kaj pa taki vozniki

oh ja, pravila v prometu so spanska vas je napisal/a:
prometna pravila nam niso prav znana kaj. To ste tisti, ki na cesti gledate naravnost kot konj. Temu se rece pravilo zadrge in v primeru, ko se levi pas zozi se pelje po tem pasu do konca in vsak voznik na desni, ki pac pozna prometna pravila, spusti enega z leve predse in tako (bi) promet tekel brez posebnosti. Ker vecina tega idiotsko ne naredi pa prihaja do zastojev. V primeru gostega prometa bi s tem, da bi se ob tabli 600 m zozitev pasu, vsi takoj zaceli riniti notri naredili za seboj precejsen zastoj. Samo takim kot avtorju teme to ne potegne, a ne.
mislim take, ki peljejo tam, kjer ni dovoljeno, kot da ima rešilca ali ne vem kaj..in ve, da ne sme, ampak čakal ne bo, ker itak se bo na koncu noter uštulil...vsi ostali tepci pa naj kar čakamo in stojimo.
Default avatar

BonicaMellucci nepr.

Mislim, da ste večina komentatorjev spregledali dejstvo, da v naši državici na AC nimamo nevemkoliko pasovnice. Pač pa samo vozni in PREHITEVALNI pas. Ta zadnji ostaja kategoriziran kot takšen čisto do konca, tudi v primeru zožitev.
Default avatar

Danes zleht

oh ja, pravila v prometu so spanska vas je napisal/a:
prometna pravila nam niso prav znana kaj. To ste tisti, ki na cesti gledate naravnost kot konj. Temu se rece pravilo zadrge in v primeru, ko se levi pas zozi se pelje po tem pasu do konca in vsak voznik na desni, ki pac pozna prometna pravila, spusti enega z leve predse in tako (bi) promet tekel brez posebnosti. Ker vecina tega idiotsko ne naredi pa prihaja do zastojev. V primeru gostega prometa bi s tem, da bi se ob tabli 600 m zozitev pasu, vsi takoj zaceli riniti notri naredili za seboj precejsen zastoj. Samo takim kot avtorju teme to ne potegne, a ne.
Drži. Pravilo zadrge je na koncu pasu, ki se zapira. Ce ga znajo ljudje upoštevat, gre hitro. Vsak spusti enega. To je to.
Default avatar

savrinka

Pravilo zadrge je tam kjer sta dva vozna pasa in seveda vozimo po obeh in se po pravilu zadrge vključimo na enega. To imamo na obali proti Hrvaški recimo.
Avtocesta ima pa en vozni pas in drugi prehitevalni pas. Ko prehitimo avto se vrnemo na vozni pas. Po tabli se ne prehiteva več ampak se vrne na vozni pas. Seveda se pa najdejo tudi taki, ki ne vidijo drugega kot lastno riti (ali pa ne poznajo zakonov) in prehitevajo do konca in se počutijo kot največji frajerji na tem svetu. Zanimivo, da je med njimi zelo malo tablic severnih držav in ogromno naših in tistih iz juga. Toliko o tem kam spadamo.
In ja kolone so zaradi tistih, ki rinejo do konca in delajo tam gnečo. Če bi se vključili pravočasno bi bilo zastojev manj.
Default avatar

neverjetnooo

savrinka je napisal/a:
Avtocesta ima pa en vozni pas in drugi prehitevalni pas. Ko prehitimo avto se vrnemo na vozni pas. Po tabli se ne prehiteva več ampak se vrne na vozni pas. Seveda se pa najdejo tudi taki, ki ne vidijo drugega kot lastno riti (ali pa ne poznajo zakonov) in prehitevajo do konca in se počutijo kot največji frajerji na tem svetu. Zanimivo, da je med njimi zelo malo tablic severnih držav in ogromno naših in tistih iz juga. Toliko o tem kam spadamo.
In ja kolone so zaradi tistih, ki rinejo do konca in delajo tam gnečo. Če bi se vključili pravočasno bi bilo zastojev manj.
Po prehitevelnem pasu prehitevajo? Ti prasci....hahaha.. a kdaj preberete za sabo kaj pišete?
Default avatar

pravila v prometu so spanska vas

savrinka je napisal/a:
Pravilo zadrge je tam kjer sta dva vozna pasa in seveda vozimo po obeh in se po pravilu zadrge vključimo na enega. To imamo na obali proti Hrvaški recimo.
Avtocesta ima pa en vozni pas in drugi prehitevalni pas. Ko prehitimo avto se vrnemo na vozni pas. Po tabli se ne prehiteva več ampak se vrne na vozni pas. Seveda se pa najdejo tudi taki, ki ne vidijo drugega kot lastno riti (ali pa ne poznajo zakonov) in prehitevajo do konca in se počutijo kot največji frajerji na tem svetu. Zanimivo, da je med njimi zelo malo tablic severnih držav in ogromno naših in tistih iz juga. Toliko o tem kam spadamo.
In ja kolone so zaradi tistih, ki rinejo do konca in delajo tam gnečo. Če bi se vključili pravočasno bi bilo zastojev manj.
pravzaprav ne vem, ce sem te dobro razumela, ker je to napisano zelo nerazumljivo.
Ce te prav razumem, pravis, da bi se morali vsi drenjati na desnem pasu na avtocesti in ob tabli cez 1000 m levi pas zaprt, se vsi takoj ob tabli zagnat na desni pas. Ok, na tvoji avtocesti je to mogoce se mozno, na eni prometni avtocesti bi pa to povzrocilo kaos in konkreten zastoj. Pravilo zadrge ti ni jasno, kot vecini ne.
Default avatar

savrinka

pravila v prometu so spanska vas je napisal/a:
savrinka je napisal/a:
Pravilo zadrge je tam kjer sta dva vozna pasa in seveda vozimo po obeh in se po pravilu zadrge vključimo na enega. To imamo na obali proti Hrvaški recimo.
Avtocesta ima pa en vozni pas in drugi prehitevalni pas. Ko prehitimo avto se vrnemo na vozni pas. Po tabli se ne prehiteva več ampak se vrne na vozni pas. Seveda se pa najdejo tudi taki, ki ne vidijo drugega kot lastno riti (ali pa ne poznajo zakonov) in prehitevajo do konca in se počutijo kot največji frajerji na tem svetu. Zanimivo, da je med njimi zelo malo tablic severnih držav in ogromno naših in tistih iz juga. Toliko o tem kam spadamo.
In ja kolone so zaradi tistih, ki rinejo do konca in delajo tam gnečo. Če bi se vključili pravočasno bi bilo zastojev manj.
pravzaprav ne vem, ce sem te dobro razumela, ker je to napisano zelo nerazumljivo.
Ce te prav razumem, pravis, da bi se morali vsi drenjati na desnem pasu na avtocesti in ob tabli cez 1000 m levi pas zaprt, se vsi takoj ob tabli zagnat na desni pas. Ok, na tvoji avtocesti je to mogoce se mozno, na eni prometni avtocesti bi pa to povzrocilo kaos in konkreten zastoj. Pravilo zadrge ti ni jasno, kot vecini ne.
Med takoj zagnati na desni pas in voziti do zadnjega centimetra, da se prehiti vsaj še en avto je še cela paleta možnosti, ki je očitno večina res ne pozna.
Vidiš tablo, zmanjšaš hitrost in se počasi zvrstiš na desni pas. Ja to je pravilo zadrge.
Default avatar

PismoRosno

Mislim, da je govora o takih, ki npr peljejo mimo kolone po odstavnem pasu, ko pa zmanjka se tistega, pa se tiscijo v kolono.
Default avatar

koprčanka

če je BMW ali Audi potem ne :-)
Default avatar

zadrga

savrinka je napisal/a:
pravila v prometu so spanska vas je napisal/a:
savrinka je napisal/a:
Pravilo zadrge je tam kjer sta dva vozna pasa in seveda vozimo po obeh in se po pravilu zadrge vključimo na enega. To imamo na obali proti Hrvaški recimo.
Avtocesta ima pa en vozni pas in drugi prehitevalni pas. Ko prehitimo avto se vrnemo na vozni pas. Po tabli se ne prehiteva več ampak se vrne na vozni pas. Seveda se pa najdejo tudi taki, ki ne vidijo drugega kot lastno riti (ali pa ne poznajo zakonov) in prehitevajo do konca in se počutijo kot največji frajerji na tem svetu. Zanimivo, da je med njimi zelo malo tablic severnih držav in ogromno naših in tistih iz juga. Toliko o tem kam spadamo.
In ja kolone so zaradi tistih, ki rinejo do konca in delajo tam gnečo. Če bi se vključili pravočasno bi bilo zastojev manj.
pravzaprav ne vem, ce sem te dobro razumela, ker je to napisano zelo nerazumljivo.
Ce te prav razumem, pravis, da bi se morali vsi drenjati na desnem pasu na avtocesti in ob tabli cez 1000 m levi pas zaprt, se vsi takoj ob tabli zagnat na desni pas. Ok, na tvoji avtocesti je to mogoce se mozno, na eni prometni avtocesti bi pa to povzrocilo kaos in konkreten zastoj. Pravilo zadrge ti ni jasno, kot vecini ne.
Med takoj zagnati na desni pas in voziti do zadnjega centimetra, da se prehiti vsaj še en avto je še cela paleta možnosti, ki je očitno večina res ne pozna.
Vidiš tablo, zmanjšaš hitrost in se počasi zvrstiš na desni pas. Ja to je pravilo zadrge.
Pravilo zadrge pomeni, da se pelješ do konca pasu, ki se ukinja, in se tam izmenično vključuješ na drug pas.
https://www.avp-rs.si/izmenicno-vkljuce ... em-zadrge/
Default avatar

to so tii

ki je frajer in pelje mimo, ostali se pa mu naj potem klanjamo in ga puščamo v vrsto, ker nima več kam naprej...ko je bila možnost za vključitev, je pa mrtvo hladno peljal mimo, ker to opozorilo zanj ne velja..in je računal na to, da mogoče mu pa sploh ne bo treba stat v koloni,.
Default avatar

neverjetnooo

savrinka je napisal/a:
Vidiš tablo, zmanjšaš hitrost in se počasi zvrstiš na desni pas. Ja to je pravilo zadrge.
Si predstavljaš da bi se zadrga na hlačajh zapirala na sredini...ko kvazi strokovnjaki razglabljajo, bi lahko uporabili vsaj kanček logike....
Default avatar

adijo, zadrga!

Zadrga je junija vzela slovo:
Novi pravilnik o prometni signalizaciji prav tako ne predvideva več znaka za tako imenovano zadrgo oziroma izmenični vklop vozil, ko se dva prometna pasova združita v enega. Postopek "zadrge" je sicer na slovenskih cestah pogosto povzročal precej polemik. Nekateri vozniki so ga uporabljali tudi ob delu na cesti ali nesrečah na avtocestah, mnogi so ga zavračali.

http://siol.net/avtomoto/zgodbe/prihaja ... uci-415359