Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Se splača kupiti nov avto….

Se splača kupiti nov avto….

…preko lizinga za fizične osebe (7let)? Kupil bi enodružinski avto za 10 let in do cca. 17.000€ – 1000€ popusta. Cca 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} bi bilo pologa. Kaj menite tisti, ki ste pred kratkim kupili na tak način?

imam tako že 4 leta.
se mi zdi OK – ker ob potrebi po novem avtu nisem imel zadosti €
za vozilo po nabavni ceni 20K€ sem dobil cca 2K€ popusta. po 7 letih bom začetno ceno preplačal za 1,5K€ – kar se mi za kredit 7 let zdi OK


No, ja, saj mi bi probali to spraviti na 5 let lizinga, se pravi, nek denar se obeta pred zimo in bi št obrokov zmanjšali.
Malo se bojim, ker sem novega že enkrat kupil, pa gledaš vsako prasko, pa utekanje motorja, idr., po drugi strani pa se zdaj bolj sekiram v iskanju dobrega rabljenega, pri novem je kar nekaj razlik, od motorjev (nove močnejše različice ), 6 st. menjalnik, pa še kaj bi se našlo.

nova
Uredništvo priporoča


No, ja, saj mi bi probali to spraviti na 5 let lizinga, se pravi, nek denar se obeta pred zimo in bi št obrokov zmanjšali.
Malo se bojim, ker sem novega že enkrat kupil, pa gledaš vsako prasko, pa utekanje motorja, idr., po drugi strani pa se zdaj bolj sekiram v iskanju dobrega rabljenega, pri novem je kar nekaj razlik, od motorjev (nove močnejše različice ), 6 st. menjalnik, pa še kaj bi se našlo.[/quote]
rabljenega na lizing pa jaz ne bi jemal. Le ni tvoj in se ga ne znebiš zlahka, če ima kakšno skrito težavo – sploh, če je zavarovalnica, garancija … ne pokriva.
V takem primeru bi šel v kredit

Testnega uzames in je 🙂 tam do 10.000km 🙂


NOT


NOT[/quote]
Ja pol pa ne 🙂

Itak cim das novega na cesto si ze najmanj 2.000eur u minusu 🙂


NOT[/quote]
Ja pol pa ne 🙂

Itak cim das novega na cesto si ze najmanj 2.000eur u minusu :)[/quote]
Testni, pol leta star me pride samo 500€ manj.


Ja pol pa ne 🙂

Itak cim das novega na cesto si ze najmanj 2.000eur u minusu :)[/quote]
Testni, pol leta star me pride samo 500€ manj.[/quote]
Verjetno je odvisno od avta. Moja mama je kupla testnega pred leti, 3.000km in ga je dobila za nekje 2.000eur bolj poceni kot bi bil nov.


Ja pol pa ne 🙂

Itak cim das novega na cesto si ze najmanj 2.000eur u minusu :)[/quote]
Testni, pol leta star me pride samo 500€ manj.[/quote]

si pogledala tudi možnost nakupa takega avta v tujini/uvoz? Večna avtov je v tujini cenejših kot pri nas, veliko ljudi se tudi zato raje odloča za nakup avta v tujini.

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Ne poznam nobenega, ki bi zadnja leta kupoval avto iz tujine ker je ful dajatev. Kot drugo os je problem jezik in garancija.


Testni, pol leta star me pride samo 500€ manj.[/quote]

si pogledala tudi možnost nakupa takega avta v tujini/uvoz? Večna avtov je v tujini cenejših kot pri nas, veliko ljudi se tudi zato raje odloča za nakup avta v tujini.[/quote]
Kako v tujini, če bo nakup na lizing! Roll


NOT[/quote]

Tudi jaz ne hvala za testnega z 10k km 🙂 sto nog se drajsa po kuplungi in gasu, grdo dela, nažiga in naganja motor na višje obrate. Pa polno prask, tudi poškodb, ki jih potem popravijo avtohiše, predno prodajo – jasno, kot nepoškodovanega 🙂

avto je zame tako kot spodnje gate, zobna ščetka – novo je treba kupit in odpakirat novo, neprešlatano in prestiskano in začet uporabljat, da se uleže po tebi 🙂

Avto tako vozim cca. 5 let, potem pa zamenjam spet za novega. Srednji višji cenovni razred ( do cca 35k eur).


NOT[/quote]

avto je zame tako kot spodnje gate, zobna ščetka – novo je treba kupit in odpakirat novo, neprešlatano in prestiskano in začet uporabljat, da se uleže po tebi :)[/quote]

Hehe. Picajzl. V dobrem smislu.

Neumnosti pišeš.

Kupljena ameriška znamka osebnega avtomobila v avtohiši v Nemčiji, ki je opravila tudi homologacijo za EU ( vse vpisano v papirjih). Avto je bil v USA rabljen v rent a car firmi, šel v prodajo s 10.000 km, to je limit pri njih, da vozila potem še lahko solidno odprodajo. Pri nas ni firme, ki bi uvažala ameriška vozila. Nemci so našli tukaj tržno nišo za Evropo.

Pri nas po plačilu vseh dajatev ( cca 4000 eur) je bilo vozilo še vedno pod 25.000 eur (1 leto staro). Novo isto vozilo pri nas stane cca 40.000 eur v USA pa cca 32.000 USD z isto opremo….

No, ta nemška avtohiša je dala tudi polletno garancijo na vozilo.

avto je zame tako kot spodnje gate, zobna ščetka – novo je treba kupit in odpakirat novo, neprešlatano in prestiskano in začet uporabljat, da se uleže po tebi :)[/quote]

Hehe. Picajzl. V dobrem smislu.[/quote]

ne, ne , noben picajz – kar realist.

Dobim pred cca pol leta, ko je bil aktualen nakup novega vozila, eno testo vozilo, cca 3500 km na števcu. Se vsedem not in takoj ugotovim, da je šel stabilizator kolesa ( pač nekdo je skakal očitno z robnikov dol ali pa priletel z vso silo na udarno jamo). in pol ti to kupi kot rabljeno, testno. Japajade. Ko imam potem po nekaj mesecih že šarjenje po avtu – čeprav v garanciji – sammo prehitro je to še za šraufanje praktično novega avta. In ponavadi potem na tako udarjenem kolesu gre hitro tudi še amortizer od udarca….


NOT[/quote]

Tudi jaz ne hvala za testnega z 10k km 🙂 sto nog se drajsa po kuplungi in gasu, grdo dela, nažiga in naganja motor na višje obrate. Pa polno prask, tudi poškodb, ki jih potem popravijo avtohiše, predno prodajo – jasno, kot nepoškodovanega 🙂

avto je zame tako kot spodnje gate, zobna ščetka – novo je treba kupit in odpakirat novo, neprešlatano in prestiskano in začet uporabljat, da se uleže po tebi 🙂

Avto tako vozim cca. 5 let, potem pa zamenjam spet za novega. Srednji višji cenovni razred ( do cca 35k eur).[/quote]
In kaj mislis da tako imenovani “novi avti” z par km niso popravljeni? Lepo te prosim … ko so na kamionu al pa na vlaku in mimo pride toca? Ko jih nakladajo in opraskajo celo stran? In do jutri ti lahko nastevam 🙂 to pol vse lepo popravijo sploh preden pride do salona … in takih avtov je ogromno 🙂

Tudi jaz ne hvala za testnega z 10k km 🙂 sto nog se drajsa po kuplungi in gasu, grdo dela, nažiga in naganja motor na višje obrate. Pa polno prask, tudi poškodb, ki jih potem popravijo avtohiše, predno prodajo – jasno, kot nepoškodovanega 🙂

avto je zame tako kot spodnje gate, zobna ščetka – novo je treba kupit in odpakirat novo, neprešlatano in prestiskano in začet uporabljat, da se uleže po tebi 🙂

Avto tako vozim cca. 5 let, potem pa zamenjam spet za novega. Srednji višji cenovni razred ( do cca 35k eur).[/quote]
In kaj mislis da tako imenovani “novi avti” z par km niso popravljeni? Lepo te prosim … ko so na kamionu al pa na vlaku in mimo pride toca? Ko jih nakladajo in opraskajo celo stran? In do jutri ti lahko nastevam 🙂 to pol vse lepo popravijo sploh preden pride do salona … in takih avtov je ogromno :)[/quote]

Ok, za tiste Mercedes karavane, ki jih je oni zadnjič raztresel po avtocesti verjamem, da so jih dobro poklepali in prodali s popustom. Enako, kot vozila poškodovana od toče na tovarniških parkiriščih, ali med transportom, ali na parkiriščih prodajalcev. Pa tudi ostalo, verjamem.

No, moj tazadnji ni bil prepinturan , je bil z moje strani strokovno pregledan na prevzemu, se malo spoznam na to- je bil sestavljen po naročilu, prepeljan pa iz fabrke, ki je od Slovenije oddaljena “samo” 600 km 🙂


In kaj mislis da tako imenovani “novi avti” z par km niso popravljeni? Lepo te prosim … ko so na kamionu al pa na vlaku in mimo pride toca? Ko jih nakladajo in opraskajo celo stran? In do jutri ti lahko nastevam 🙂 to pol vse lepo popravijo sploh preden pride do salona … in takih avtov je ogromno :)[/quote]

Ok, za tiste Mercedes karavane, ki jih je oni zadnjič raztresel po avtocesti verjamem, da so jih dobro poklepali in prodali s popustom. Enako, kot vozila poškodovana od toče na tovarniških parkiriščih, ali med transportom, ali na parkiriščih prodajalcev. Pa tudi ostalo, verjamem.

No, moj tazadnji ni bil prepinturan , je bil z moje strani strokovno pregledan na prevzemu, se malo spoznam na to- je bil sestavljen po naročilu, prepeljan pa iz fabrke, ki je od Slovenije oddaljena “samo” 600 km :)[/quote]
Lahko samo sanjas da je tako 🙂

Ok, za tiste Mercedes karavane, ki jih je oni zadnjič raztresel po avtocesti verjamem, da so jih dobro poklepali in prodali s popustom. Enako, kot vozila poškodovana od toče na tovarniških parkiriščih, ali med transportom, ali na parkiriščih prodajalcev. Pa tudi ostalo, verjamem.

No, moj tazadnji ni bil prepinturan , je bil z moje strani strokovno pregledan na prevzemu, se malo spoznam na to- je bil sestavljen po naročilu, prepeljan pa iz fabrke, ki je od Slovenije oddaljena “samo” 600 km :)[/quote]
Lahko samo sanjas da je tako :)[/quote]
Ona to kr z rokava.


Lahko samo sanjas da je tako :)[/quote]
Ona to kr z rokava.[/quote]

WDF?
Breskva, če delaš ali poznaš do potankosti zadeve v tem “fohu”, veš res lahko marsikaj, dopusti pa možnost, da ne veš vsega.. In da je možno, da nekateri dobimo nepotrajbane, nepopravljene nove avtomobile. Ja, se zgodi, tako kot se je “zgoilo” tisteu, ki jih je po avtocesti raztresel tanove karavane, niso pa vsi potrajbani, no…..
Men ga je na šleperju v Slovenijo pripelal znanec, pogodbeni prevoznik za avtohišo in ob nakladanju v fabrki in razkladanju je bil zraven ( mojega so pripeljali od drugod, ker je bil narejen po naročilu, je bil v hangarju, ne na parkirišču fabrke), ob razkladanju v Slo sem bil zraven. Tako da.. Eni imamo to možnost, breskva. Malo več že lahko spremljamo svojo kupljeno robo na 4 kolesih pri raztovarjanju in vidimo takoj, če je kaj potrajbano 😛

Mi smo zadnjega tudi vzeli v Nemciji, v njihovem centru rabljenih vozil, v centru kjer je fabrika. Ok, malo vez smo imeli, samo smo dobili za 10 mesecev starega ene 40 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} sconto na ceno novega. Siba kot svicarska urca. Svak tudi 2 leti starega in je kot nov. Ko bomo sedaj spet enega menjali bomo spet ene 2 leti rabljenega.

Ker vidim, da se nekaj kregate o Mercedes karavan. To je en dober nakup, veliko muzike za malo denarja oz pri BMW 5 ali A6 je za isto muziko kokretno drazji, ne vem zakaj, marcedes sponzorira e klaso in so cenejsi. Avtic pa siba.

Se to, druzinski avto, nov in za ta denar, kaj bi pa sploh vzel?

ne, ne kregamo se o Mercedes karavanih 🙂 – samo odgovor je bil Peaches, da ja, logično, ko je en slovenski avtoprevoznik po cesti skipal zaradi neprimerne vožnje nove Mercedes karavane namenjene v prodajne salone in avtohiše pred kratkim, da te so porihtali poklepali in pobarvali in prodali zagotovo ( upravičeno) ceneje. Ker ona trdi, da so skoraj vsi novi avtomobili pobarvani, ker jih poškodujejo pri transportu iz tovarne do kupca. Pa niso vsi….Drugače je pa Mercedez karavan čisto fajni avto 🙂

Neumnosti pišeš.

Kupljena ameriška znamka osebnega avtomobila v avtohiši v Nemčiji, ki je opravila tudi homologacijo za EU ( vse vpisano v papirjih). Avto je bil v USA rabljen v rent a car firmi, šel v prodajo s 10.000 km, to je limit pri njih, da vozila potem še lahko solidno odprodajo. Pri nas ni firme, ki bi uvažala ameriška vozila. Nemci so našli tukaj tržno nišo za Evropo.

Pri nas po plačilu vseh dajatev ( cca 4000 eur) je bilo vozilo še vedno pod 25.000 eur (1 leto staro). Novo isto vozilo pri nas stane cca 40.000 eur v USA pa cca 32.000 USD z isto opremo….

No, ta nemška avtohiša je dala tudi polletno garancijo na vozilo.[/quote]

V ameriki redno vozim njihove rent a car, pa ti povem, da so ti avti zgonjeni, vsi po vrsti. Tako, da je vedno, predno prevzameš rent a car pameto pogledati vse, ker smo se že vračali nazaj, pa ne enkrat. Dobiš praktično nov avto, 4500 milj s požrtimi gumami, ker se je verjetno nekdo zabil v pločnik, pa jih potem pobira. Nazadnje smo dobili avto s 1200 prevoženimi miljami, torej nov, luxury, že praske vse naokoli, na zadnjih sedežih fleki, popraskana armatura. Vzamemo vedno kompletni kasko brez odbitkov, tako da se nam fučka ali dobimo prasko ali nas kdo rukne. Američani pa imajo itak drugačen sistem zavarovanja in vozijo te avte kar s svojim zavarovanjem, pa še razne kartice jim krijejo te stvari, tako, da se jim je ravno tako vseeno.
Nakup rent a car vozila je po moje daleč najslabša izbira.

Tudi jaz ne hvala za testnega z 10k km 🙂 sto nog se drajsa po kuplungi in gasu, grdo dela, nažiga in naganja motor na višje obrate. Pa polno prask, tudi poškodb, ki jih potem popravijo avtohiše, predno prodajo – jasno, kot nepoškodovanega 🙂

avto je zame tako kot spodnje gate, zobna ščetka – novo je treba kupit in odpakirat novo, neprešlatano in prestiskano in začet uporabljat, da se uleže po tebi 🙂

Avto tako vozim cca. 5 let, potem pa zamenjam spet za novega. Srednji višji cenovni razred ( do cca 35k eur).[/quote]
In kaj mislis da tako imenovani “novi avti” z par km niso popravljeni? Lepo te prosim … ko so na kamionu al pa na vlaku in mimo pride toca? Ko jih nakladajo in opraskajo celo stran? In do jutri ti lahko nastevam 🙂 to pol vse lepo popravijo sploh preden pride do salona … in takih avtov je ogromno :)[/quote]
Popravila pločevine brez lakiranja ,so prva klasa in se ne šteje,da je avto popravljan.vse kar je ravnano na suho in veliko je čisto novih avtov,ki imajo vdrtinice od transporta in avtohiša pokliče tovrstnega mojstra ,da to popravi.Vse je potem nevidno in brez kakršnihkoli posledic.Tud jaz si dam vsakih nekaj let popravit stranice od bušk iz parkirišč.
Težava nastopi ,če je kaj na avtu ponovno lakiranega,to pa ni lih ok za novo vozilo.

New Report

Close