Starševski čvek

vw passat 05-08 in zanesljivost tega 1.9tdi

Default avatar
mam eno vprašanje.
mogoče bo vedel Whitecow, ali mogoče še kakšen drug
kakšen je kaj passat 1.9 77kw 105KM 05 letnik.
Vem, da avto ni tako poškočen s tem motorjem razen, če ga daš čipat.
No vglavnem ali je 1.9 zanesljiv pri tem passatu, ker je cena teh passatov že kar malo padla in je tudi dober nakup kdor ga že kupi.
ali imajo te avti res tudi probleme z ojničnimi ležaji ker nimajo toliko svinca al nekaj podobnega.
Do kakšni težav lahko pride vse pri teh motorjih, ali je zanesljiv.
No vsaj na avto nasvetih je opisano da so to zelo zanesljivi avti, ampak kako je pa v praksi
hvala.
Default avatar
Raje nabavi Passata 03-04 letnik, prejšnji faceliftan model...131 KM...brez konkurence...
Default avatar
Thorrr je napisal/a:
zakaj ?
Default avatar
Thorrr je napisal/a:
a nima ravno ta največ nekih problemov kot od 05 naprej.
Default avatar
vwpassat je napisal/a:

od kje ti ta informacija...ta model je bil zadnji letnik pred novim....in po defoltu so zadnji letniki tolk dovršeni na podlagi problemov iz prejšnjih letnikov, da sploh ni debate, da bi bil prvi letnik novega modela boljši...sploh pa 2.0 TDI mašine od 2005 naprej
Default avatar
vwpassat je napisal/a:
ni potrebe po razlagi...to je jasno vsem, k se spoznajo na Passate
Default avatar
Thorrr je napisal/a:
na avto nasvetih piše tudi več o passatih 03 kakšne probleme imajo kot pa o passatih od 05 naprej.
pa sta oba 1.9 ne govorimo o 2.0, 2.0 so res katastrofa, začetni.
Default avatar
1,9 TDI motorji. Napaka na programski opremi. Obvezna nadgradnja. :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bolje je biti gospodar pekla kot suženj nebes
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Everyone has two eyes but no one has the same view.
Default avatar
Thorrr je napisal/a:

Masine od 2005 do 2010 so katastrofa.


Pri prvih modelih Passat 2.0 TDI je prihajalo do poroznosti hladilnika, kar je privedlo do velike porabe hladilne tekočine, v najslabših primerih tudi do pregrevanja motorja. Pri Passatu l. 2006 (motor 2.0 TDI (140km tip motorja BKP) prihaja do množične okvare na šobah za vbrizg goriva. Vztrajnik pri 2.0 TDI ima napako, ki povzroči hrup, v kasnejši fazi celo napake na sklopki.
VW proizveden pred majem 2005 imajo tezave s turbino
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bolje je biti gospodar pekla kot suženj nebes
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Everyone has two eyes but no one has the same view.
Default avatar
zelenamambica je napisal/a:
Aja se to. Med letom 2005 in 2010 je bilo najvec vpoklicanih avtomobilov.


September 2005: Passat 2.0 TDI med januarjem in aprilom 2005. Preprogramiranje programske opreme pomembne za delovanje filtra trdih delcev. Tveganje za izgubo moči.
Marec 2006: nevarnost zloma dela v volanskem drogu. Napako je imelo 636 modelov Volkswagen Passat, izdelanih med aprilom in julijem 2005. Napaka v garanciji odpravljena.
Junij 2006: na modelih Passat 2.0 TDI (149) s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, izdelanih do junija 2005, napaka na menjalniku.
November 2006: zamenjava računalnika za vbrizg goriva (Passat 1.6 FSI, Passat 2.0 FSI)na modelih, izdelanih do marca 2005. Prihajalo je do vdora vode.
Januar 2007: napaka na brisalcih, ki lahko odpovejo v dežju. 300.000 modelov je imelo to napako. Najpogosteje pri modelu Passat 2.0 TFSI.

Viri: Autobild (Nemčija), Auto Express (Velika Britanija), Caradisiac (Francija), Whatacar (Velika Britanija).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bolje je biti gospodar pekla kot suženj nebes
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Everyone has two eyes but no one has the same view.
Default avatar
zelenamambica je napisal/a:
to sploh ni huda napaka, neka programska oprema nadgradnja
potem spodaj na avto nasvetih pa opisujejo tudi tole med drugim tole en zapisal
pol te pa malo začne minevat

Avto je pozabil na en konkreten feler, in sicer zadnja generacija 1.9 tdi motorjev (oznake BXE, BLS) imajo drugačen (olajšan zaradi emisij) spodnji del motorja in kot po tekočem traku se meljejo ojnični ležaji in gredi…skratka zelo draga okvara ki zahteva menjavo oz. obnovo motorja.
Default avatar
zelenamambica je napisal/a:
ja samo 2.0 motor ne 1.9 to je razlika ?
Default avatar
vw passat je napisal/a:
Zato govorim o 2.0 in ne o 1.9 :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bolje je biti gospodar pekla kot suženj nebes
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Everyone has two eyes but no one has the same view.
Default avatar
vwpassat je napisal/a:
no pri 1.9 motorjih pa je tudi en problem, zgoraj opisani najhujši če se to zgodi.
ne vem ali so to prvi letniki 1.9 od 2005 naprej a kako.
Default avatar
vwpassat je napisal/a:
Joj saj sem ze zgoraj napisala vpoklice vozil in zakaj. A moram se enkrat??
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bolje je biti gospodar pekla kot suženj nebes
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Everyone has two eyes but no one has the same view.
Default avatar
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bolje je biti gospodar pekla kot suženj nebes
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Everyone has two eyes but no one has the same view.
Default avatar
zelenamambica je napisal/a:
ja vpoklici so bli samo za 2.0 tdi motorje za 1.9 pa ne piše.
Default avatar
Jovo na novo....

Marec 2006: nevarnost zloma dela v volanskem drogu. Napako je imelo 636 modelov Volkswagen Passat, izdelanih med aprilom in julijem 2005. Napaka v garanciji odpravljena.

Januar 2007: napaka na brisalcih, ki lahko odpovejo v dežju. 300.000 modelov je imelo to napako. Najpogosteje pri modelu Passat 2.0 TFSI. (kar ne pomeni da 1.9tdi te napake nima!)

Bo sedaj razumljivo? Ker lahko poiscem se posnetke z youtuba ce bos bolje razumel ce bos videl ker ti branje ocitno ne gre najbolje.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bolje je biti gospodar pekla kot suženj nebes
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Everyone has two eyes but no one has the same view.
Default avatar
zelenamambica je napisal/a:
Aja pa tistih povezav nisem zastonj nalimala ves...Ce bi te zanimalo bi prebral ker tam pise tudi o 1.9 tdi motorjih. Jaooooooooooooooooo
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bolje je biti gospodar pekla kot suženj nebes
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Everyone has two eyes but no one has the same view.
Default avatar
Eh klinc...glih k vidim da ne ves zakaj se gre...o 1.9. tdi..

Na 1.9 TDI dizelskih motorjih prihaja do pogostega padca moči nad 3000 obr/min za kar je največkrat kriva iztrošena tlačna cevka, ki poteka med izpuhom in ECU enoto. Pri dizelskih TDI motorjih prihaja do težav z zapacanimi EGR ventili. Hitra obraba prednjih rok podvozja.
Nekateri lastniki poročajo o težavah s sklopko, ki kljub popuščenem pedalu ne ‘prime’. Težava se skriva v okvari cilindra sklopke. Pogoste težave z neenakomernim prijemanjem in posledično zvijanjem zadnjih zavor. Na 1.9 TDI 110KM dizelskih motorjih prihaja do rednih odpovedi MAF senzorjev in temperaturnih zazanaval (hladilna tekočina).
Za težave z neenakomernim delovanjem dizelskih in bencinskih motorjev je pogosto kriva težava na stikalu in vezju z oznako 109 (rele).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bolje je biti gospodar pekla kot suženj nebes
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Everyone has two eyes but no one has the same view.