DPD dostavna služba
Ni znal odpret vhodnih vrat, ni imel drobiža za vrnit in nimajo niti možnosti plačila s karticami. Mislim, resno? To je kao neka firma, resna? In dostavljalec cel zmeden, da se čudim da ga je kdo zaposlil, sicer pa mogoče ni sam kriv, mogoče samo te pomankljivosti vplivajo nanj.
In ker se ravno odločam v podjetju s katero dostavno službo nredit pogodbo, oni odpadejo, zaagotovo. Kake so pa vaše izkušnje? Mi smo imeli do sedaj sicer pri vsaki kak problem, če je pa šlo za pošiljanje iz tujine in dogovore s tujimi firmami, pa veliko manj. Npr so dosti hitrejši.
DPD poznam, nimamo sicer z njimi pogodbe, včasih pripeljejo kaj po naročilu dobaviteljev. Imamo pogodbe z GLS, TNT, DHL in FedExom, vsi delajo po približno enakem principu, bolj ali manj namenjeni poslovanju s podjetji in ne vem, zakaj bi se sploh ukvarjali z gotovinskim plačevanjem ali s karticami, podjetja med sabo pač poslujejo z računi?
To je šlo za to, ko sem si zase osebno nekaj naročila preko spleta, od ene firme. Drugač imam ba firmi GLS, zdaj bomo dekali nove pogodbe, pa ker sta 2 dejavnosti, za ono drugo imamoše eno drugo firmo. Pri vseh so kartice in me čudi. Provizijo tako kupec plača, na pamet ne vem zdaj sam ni to nek dodaten strošek za firmo, er poštnino tako sam določiš.
To je šlo za to, ko sem si zase osebno nekaj naročila preko spleta, od ene firme. Drugač imam ba firmi GLS, zdaj bomo dekali nove pogodbe, pa ker sta 2 dejavnosti, za ono drugo imamoše eno drugo firmo. Pri vseh so kartice in me čudi. Provizijo tako kupec plača, na pamet ne vem zdaj sam ni to nek dodaten strošek za firmo, er poštnino tako sam določiš.[/quote]
Kje si kej to pobrala, da kupec plača provizijo?
Veliko kupujem v tujini in sem najbolj srečna, če dostavlja dpd. Plačam pa vedno trgovini in nikoli dostavljalcu. Sledljivost paketu deluje, jutro pred dostavo dobiš sms z uro dostave, vedno točni.
GLS pa mi ni všeč, paket še kao v Nemčiji, pa dobim sms kam mi ga naj prinesejo. Se pravi, sledljivost nikakva, na koncu pa te niti obvestijo ne, da dobiš paket, izjemoma 1x, ampak ti ga dajo v neko poslovalnico in naj ga grem sama iskat. Ja, halo, dostavo sem plačala.
Fedex samo 1 izkušnja, iz službe. Smo nujno rabili 1 del s Kitajske, pripeljali in dostavili mislim da v 3 dneh, stroški povprečni.
Lp
Imam podjetje in sem bila ravno pred kratkim skoraj prisiljena zamenjati kurirsko službo. Prej smo delali z GLS, živa katastrofa. Pakete sploh včasih niso prevzeli, čeprav smo naročili prevzem. Kar je pa najhuje, da stranki kar vržejo paket nekam pod mizo na teraso, sam kurir podpiše, da je prevzel paket (podpiše z priimkom stranke). Nato je ta paket izginil (očitno ga je nekdo ukradel) in smo imeli odškodninski zahtevek od njih. Katastrofa !!
Sedaj delamo pol leta z DPD, stanje je mnogo mnogo boljše, kurir je vesten, vedno pridejo in prevzamejo pakete in sem končno mirna, ker vem da bo paket pravilno in brez težav dostavljen.
Pred tremi tedni sem na Ebay’u kupil fotografski objektiv, rabljen ampak še vedno vreden dobro delavsko plačo. Iz Francije so mi ga poslali po hitri pošti Colissimo s sledilno številko. Tako kot sem sledil paketu sem videl, da je paket prišel v Slovenijo po dveh dneh, potem pa nič. Čakam in čakam paketa pa od nikjer. Kličem prodajalca in ta mi pove, da njemu kaže, da je paket dostavljen. Po nekaj klikih na spletu ugotovim, da je v Sloveniji pogodbeni sodelavec Colissima DPD. Klical sem na njihovo številko za pomoč strankam, da bi ugotovil kaj se sploh dogaja. Dvakrat sem klical in obakrat s poraznim rezultatom. Prvič je bila na drugi strani ga. Neža, drugič pa ga. Maja. Obe skupaj nista spravili iz sebe drugega kot, da mi brez njihove sledilne številke ne moreta pomagati. Stvar je v tem, da DPD spremeni to kodo v svojo in ne glede na to, da sem imel kodo Colissima in naslov dostave nista bili pripravljeni govoriti o zadevi. Potem sem izvedel, da kurirji DPD-ja puščajo pakete na petrolih ali pa poštah, kakor se jim pač zazdi primerno. Pričel sem iskati paket povsod naokrog pa še vedno nič. Mad tem sem dobil številko kurirja in po nekaj dneh se mi je končno javil. Od njega izvem, da je paket pustil pred vrati hiše, in po kratkem tekanju naokrog ugotovim, da ga je pustil namesto na št. 110 na 111, ki pa je prazna in precej odročna. Tam sem končno našel svoj fotografski objektiv v že precej namočeni embalaži. Konec dober vse dobro ampak zagotovo je DPD ta, ki ga resno odsvetujem.
naročila nekaj iz Uk. Iz uk do lj je prišlo normalno – za dostavo skrbel nekdo drug. Iz lj do mojega naslova je dostavljal dpd. Dobila sem sms zjutraj, kdaj lahko pričakujem dostavo in link do sleditve. Vse je držalo, tudi časovno.
Nekaj mesecev nazaj mi je nekaj dostavljal GLS (je blo tudi ok).
Se pa velikokrat zgodi, da če kaj naročam, da če je možen prevzem v meni bližnji trgovini ali prevzemnem mestu, se zmenim tako.
Jaz še nisem imela slabih izkušenj.