Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Prometna nesreča, neregistriran avto

Prometna nesreča, neregistriran avto

Prosim vas za pomoč. Zadeva je sledeča: Recimo, da ima Tone avto, ki ga “proda” Janezu. Prepisa nista naredila. Mojca tega ne ve, se usede v avto in v prvem križišču povzroči prometno nesrečo – se pravi, kriva je ona.

Kaj zdaj? Komu zdaj zavarovalnica pošlje račun? Lastniku avta, se pravi Tonetu ali Mojci kot povzročiteljici nesreče.

Hvala za odgovor.

Avto je registriran, če ga Tone ni odjavil iz prometa. In če bi ga odjavil, bi Mojca verjetno opazila, da ni gor tablic in ne bi sedla v avto.
Kriv je predvsem Tone, ker je dal avto – potencialno smrtonosno orožje – iz rok kar tako.

V resnici, ker je zavarovanje še vedno pisano nanj, bo zavarovalnica škodo poravnala z njegove police in bo naslednje leto kaznovan z izgubo bonusa, kazen za prometno nezgodo/prekršek bo plačala Mojca kot voznica. Če sta poštena človeka, bosta Tonetu krila višje stroške z zavarovanjem …
In naj jim bo to še dokaj poceni šola za v prihodnje.

Registracija je zapadla, se pravi, da je bil avto en mesec neregistriran, nezavarovan. Prodajalec in kupec prepisa nista naredila, kupec je avto parkiral, Mojca pa je zaradi izredne vožnje povzročila prometno. Meni se zdi, da je v tem primeru kriva Mojca kot voznica. Kaj misliš, imam prav? Zavarovalnica bo zaradi tega, ker ni bilo “kupončka” znesek škode poslala ali lastniku ali voznici?

nova
Uredništvo priporoča

Registracija je zapadla, se pravi, da je bil avto en mesec neregistriran, nezavarovan. Prodajalec in kupec prepisa nista naredila, kupec je avto parkiral, Mojca pa je zaradi izredne vožnje povzročila prometno. Meni se zdi, da je v tem primeru kriva Mojca kot voznica. Kaj misliš, imam prav? Zavarovalnica bo zaradi tega, ker ni bilo “kupončka” znesek škode poslala ali lastniku ali voznici?[/quote]

zavarovalnica s tem avtom nima več nič. lastnik avtomobila je odgovorna oseba za vse v zvezi z avtomobilom. Škodo bo moral plačat iz lastnega žepa, lahko pa toži mojco, da mu ga je ukradla.

Če je avto nezavarovan in neregistriran zavarovalnica z njim nima nič več.

Avtomatsko bo kriv lastnik, torej Tone – ki bo moral dokazat, da ni vozil on, pač pa Mojca. Ko to dokaže – npr. s pričami, da je bil kje drugje in podpisano izjavo – bo za vse plačala Mojca.

Če ne bo mogel dokazati, da je bila za volanom Mojca, lahko pa dokaže da ga je prodal Janezu (spet z dokumentom ali pričami), bo kriv Janez, ki lahko spet naprej dokazuje krivdo Mojce.

Če se neregistriran avto zaleti v moj registriran in kasko zavarovan avto, mi zavarovalnica povrne za mojo telesno poškodbo. Za avto-pleh nič- sama krijem popravilo.
Matr ste eni neodgovorni. Vsaj toliko bodite fer in se zaletite v drevo.

En mesec ali manj?
Zavarovalnice poznajo še respiro rok, torej zavarovanje velja še en mesec po preteku police, če zavarovanje podaljšaš, in krijejo škodo.
Tako da Tone podaljša zavarovanje in potem končno naredi ta nesrečni prepis avta (stane celih 25 evrov na vsakih tehničnih pregledih, samo kupec in prodajalec morata tja z osebnimi dokumenti in prometnim dovoljenjem – 15 minut časa).
Krivi so vsi trije, tako da najbolje, da se prijateljsko zmenijo, kako čim ceneje rešiti to godljo.

Absolutno ni res. Če se vate zaleti neregistriran avto, se to krije iz nekega sklada, ki ga imajo zavarovalnice ravno v ta namen. Seveda potem terjajo voznika oz. lastnika tega neregistriranega avta, samo tebi pa dejansko ni treba plačat iz svojega žepa. Pa kdo te je to nahecal? Ta sistem velja že od nekdaj.

Absolutno ni res. Če se vate zaleti neregistriran avto, se to krije iz nekega sklada, ki ga imajo zavarovalnice ravno v ta namen. Seveda potem terjajo voznika oz. lastnika tega neregistriranega avta, samo tebi pa dejansko ni treba plačat iz svojega žepa. Pa kdo te je to nahecal? Ta sistem velja že od nekdaj.[/quote]

Da ne bomo ostali pri “nekem skladu”, gre za Škodni sklad Slovenskega zavarovalnega združenja, s tem da je pa kritje resda do minimalno predpisane vsote.


Napačno vprašanje, vidim, da se spoznaš. Kako to misliš, “če zavarovanje podaljšaš”. Zavarovanje je preteklo pred ŠTIRIMI DNEVI. Ali hočeš reči, da gre lastnik lahko zdaj, PO prometni nesreči zavarovat avto? In bo potem škodo krila zavarovalnica? Sori, mogoče se vse skupaj bere kot da bi se šli eno ciganarijo, dejansko pa je splet nesrečnih naključij… Hvala za tvoj odgovor.

nekoga, ki povzroči nesrečo z nezavarovanim avtom bi najpreje pre.fu.kal, da tudi za na plastično kirurgijo nebi bil dober (to je v tem primeru Mojca).
Na srečo imam svoja vozila kasko zavarovana …

Če avto uradno ni bil odjavljen, ali zadnji lastnik ni dobil pošte od zavarovalnice s povratnico, da zavarovanje po toliko… dneh ugasne, bo škoda poravnala zavarovalnica pri kateri je bil avto nazadnje zavarovan – lahko je tudi več kot en mesec – večina polic je “permanentnih”, veljajo dokler se ne stornirajo ali gredo v storno.


Napačno vprašanje, vidim, da se spoznaš. Kako to misliš, “če zavarovanje podaljšaš”. Zavarovanje je preteklo pred ŠTIRIMI DNEVI. Ali hočeš reči, da gre lastnik lahko zdaj, PO prometni nesreči zavarovat avto? In bo potem škodo krila zavarovalnica? Sori, mogoče se vse skupaj bere kot da bi se šli eno ciganarijo, dejansko pa je splet nesrečnih naključij… Hvala za tvoj odgovor.[/quote]

Ta respiro rok traja 30 dni od datuma na polici. Če je torej preteklo 28. aprila, ta respiro rok velja, če bo zavarovanje podaljšano za leto dni.
Ta respiro rok velja za vsa zavarovanja, sklenjena za leto dni (tudi za npr. nepremičnine). Torej Tone pokliče agenta, skleneta zavarovanje, in oškodovanec lahko prijavi škodni primer.
Za moje pojme ste krivi vsi trije in se nekaj pametnega zmenite. Škodo na bivšem Tonetovem avtu pa seveda krije Mojca, to je menda jasno.
Koliko škode pa je pravzaprav nastalo pri oškodovancu? Se vam mogoče bolj splača dati kar keš in stvar rešena?


Napačno vprašanje, vidim, da se spoznaš. Kako to misliš, “če zavarovanje podaljšaš”. Zavarovanje je preteklo pred ŠTIRIMI DNEVI. Ali hočeš reči, da gre lastnik lahko zdaj, PO prometni nesreči zavarovat avto? In bo potem škodo krila zavarovalnica? Sori, mogoče se vse skupaj bere kot da bi se šli eno ciganarijo, dejansko pa je splet nesrečnih naključij… Hvala za tvoj odgovor.[/quote]

Ta respiro rok traja 30 dni od datuma na polici. Če je torej preteklo 28. aprila, ta respiro rok velja, če bo zavarovanje podaljšano za leto dni.
Ta respiro rok velja za vsa zavarovanja, sklenjena za leto dni (tudi za npr. nepremičnine). Torej Tone pokliče agenta, skleneta zavarovanje, in oškodovanec lahko prijavi škodni primer.
Za moje pojme ste krivi vsi trije in se nekaj pametnega zmenite. Škodo na bivšem Tonetovem avtu pa seveda krije Mojca, to je menda jasno.
Koliko škode pa je pravzaprav nastalo pri oškodovancu? Se vam mogoče bolj splača dati kar keš in stvar rešena?[/quote]
NV, hvala za odgovor. Škoda baje res ni velika, tako da bi bilo res najbolje, da se poskušajo dogovorit.

Ta respiro rok traja 30 dni od datuma na polici. Če je torej preteklo 28. aprila, ta respiro rok velja, če bo zavarovanje podaljšano za leto dni.
Ta respiro rok velja za vsa zavarovanja, sklenjena za leto dni (tudi za npr. nepremičnine). Torej Tone pokliče agenta, skleneta zavarovanje, in oškodovanec lahko prijavi škodni primer.
Za moje pojme ste krivi vsi trije in se nekaj pametnega zmenite. Škodo na bivšem Tonetovem avtu pa seveda krije Mojca, to je menda jasno.
Koliko škode pa je pravzaprav nastalo pri oškodovancu? Se vam mogoče bolj splača dati kar keš in stvar rešena?[/quote]
NV, hvala za odgovor. Škoda baje res ni velika, tako da bi bilo res najbolje, da se poskušajo dogovorit.[/quote]

In za božjo voljo, uredite lastništvo, zavarovanje itd. Ali pa vrnite tablice.


Dragi NM, kot sem napisala… ne sodit, ker ne poznaš ozadja. Mojca ni poznala avta, ne lastnika in ne kupca. Je bila pač na napačnem kraju, v napačnem času. Ali pa tudi ne, glede na to, da je imela v tistem trenutku tam edina vozniški izpit in je peljala osebo na urgenco. Zato ne seri z raznimi primitivnimi izrazi…

Pozdravljeni,
Odgovore so navedli že predhodniki. Podal bi samo podatek o krivdi, ki jo krije voznik v konkretnem primeru. Gre za kršitve določil Zakona o motornih vozil, kjer je opredeljena kazen za neregistrirano vozilo in sicer v 7. odstavku, 26 člena. sam vzrok nesreče pa je kršitev določil Zakona o pravilih cestnega prometa (konkretno ni pomembno za kaj točno je šlo). Te dve kršitvi sta vezani na voznika. Odjava in vrnitev tablic pa je vezana na prodajalca, kot formalnega lastnika omenjenega vozila.
Izplačilo in pogoji za izplačilo s strani škodnega sklada pa je navedeno na njihovi spletni strani.

Škodni sklad upravlja ga Slovensko zavarovalno združenje;
namenjen plačilu škod, ki jih oškodovancem povzročijo vozniki nezavarovanih in neznanih motornih vozil v Republiki Sloveniji ali v primeru stečaja zavarovalnice (izplača se tisti del odškodnine, ki ni bil izplačan iz stečajne mase zavarovalnice) (34. člen ZOZP-UPB2, Ur.l. RS, št. 110/2006).

Škodni sklad se financira s prispevki zavarovalnic, ki izvajajo zavarovanja avtomobilske odgovornosti.

Slovensko zavarovalno združenje odgovarja za:
osebno in stvarno škodo, ki jo povzroči voznik nezavarovanega motornega vozila (do višine najnižjih zavarovalnih vsot, veljavnih na dan škodnega dogodka);
osebno škodo, ki jo povzroči voznik neznanega motornega vozila (do višine najnižjih zavarovalnih vsot, veljavnih na dan škodnega dogodka za druga motorna vozila).

Slovensko zavarovalno združenje ima pravico izplačano odškodnino, skupaj z obrestmi in stroški, izterjati od lastnika in voznika nezavarovanega motornega vozila.
Upam, da je odgovor dovolj jasen.

Manuel Pungertnik Inštruktor varne vožnje AMZS

Absolutno ni res. Če se vate zaleti neregistriran avto, se to krije iz nekega sklada, ki ga imajo zavarovalnice ravno v ta namen. Seveda potem terjajo voznika oz. lastnika tega neregistriranega avta, samo tebi pa dejansko ni treba plačat iz svojega žepa. Pa kdo te je to nahecal? Ta sistem velja že od nekdaj.[/quote]

Da ne bomo ostali pri “nekem skladu”, gre za Škodni sklad Slovenskega zavarovalnega združenja, s tem da je pa kritje resda do minimalno predpisane vsote.[/quote]

Odgovarjam obema, ki sta replicirala. Tako mi je pojasnil zavarovalničar Triglava-njemu je to redna služba. Imamo namreč soseda, ki se vozi z neregistriranim avtom. Torej, ob nesreči bi mi Zavarovalno združenje krilo samo moje telesne poškodbe, pleha pa ne.
Sama pa sem imela resničen primer. Neregistriran avto mi je poškodoval moj avto. Popravilo mi je krilo Zavarovalno združenje v celoti. Telesnih poškodb ni bilo.

Oškodovanec zahtevek uveljavlja na zavarovalnem združenju z evropskim poročilom. Zavarovalno združenje odloči, kateri zavarovalnici bo primer prepustilo v reševanje. Običajno je to zadnja zavarovalnica, pri kateri je bilo vozilo zavarovano. Oškodovanec dobi povrnjeno škodo, zavarovalnica pa seveda lahko terja lastnika in od njega zahteva povrnitev stroškov škode in postopka.

New Report

Close