Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek nemški avti večinoma samo na dizel

nemški avti večinoma samo na dizel

Zakaj po novem delajo samo še avtomobile na dizel.
No mogoče kakšne nizke cenovne znamke na bencin, ampak nemških avtov od letnika 2006 naprej pa sploh ne dobiš več bencinarja.
No lahko, da dobiš ampak moraš imeti res srečo, da dobiš bencinarja, kako je s tem.
a bodo nemci samo še dizle izdelovali, pa vmes kakšen bencinar, ki jih je tako malo, da ga bi moral prov naročiti, če bi hotel imeti bencinarja.

hja bencinarji več skurijo kt naftađi, benz je pa povrh usega še dražji. glej ga ni lepšega kt se vozt 200 na uro s 2000 obati

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

V dizel bom verjel šele, ko bodo Moto GP, formula in reaktivna letala na nafto.

nova
Uredništvo priporoča


no mogoče pa res, ampak 1.9 motorji, ki so najbolši na svetu, čez nekaj let, ko bodo pa 1.9 motorji odšli že v pozabo, ko bodo avti že tolk stari bodo pa nadomestili 2.0 motorji, ki pa niso tako blesteči.

Kerozin je zelo podoben nafti. Ampak dizel pa paše v avto, kot parni stroj v letalo.

zdej, če hočeš kupit kakšen nemški avti, se moraš prov vozit na dolge relacije, ker so vsi dizli skorej.
no razen če dizli res niso tako občutljivi da so dobri tudi za v trgovino pa nazaj.
enkrat na teden pa na avtocesto ga zdihat.

ravno par dni nazaj sem na nemskih porocilih poslusala, da naj bi dali dizlu toliko vec davka, da bi se cena izenacla z bencinom, ker to ni fer drugace. Mogoce pa bodo potem vec bencinarjev delali. Ce bodo to seveda res izvedli.


a hočeš povedat, da dizel ni za v avto


no mogoče pa res, ampak 1.9 motorji, ki so najbolši na svetu, čez nekaj let, ko bodo pa 1.9 motorji odšli že v pozabo, ko bodo avti že tolk stari bodo pa nadomestili 2.0 motorji, ki pa niso tako blesteči.[/quote]

1.9 kateri ? fiat, vag? ti motorji so v večini neuničljivi, tako da ko bodo šli v pozabo bodo tud 2.0 jim družbo delali.Pa tudi danes imaš precej motorjev, ki so težavni. Tko bencinska, kt naftna verzija.

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

samo mores vedet, da v Nemciji se vecina vsakodnevno fura po avtocestah. Nima vsaka drzava toliko srece kot Slovenija, da je tako mala.


no mogoče pa res, ampak 1.9 motorji, ki so najbolši na svetu, čez nekaj let, ko bodo pa 1.9 motorji odšli že v pozabo, ko bodo avti že tolk stari bodo pa nadomestili 2.0 motorji, ki pa niso tako blesteči.[/quote]

1.9 kateri ? fiat, vag? ti motorji so v večini neuničljivi, tako da ko bodo šli v pozabo bodo tud 2.0 jim družbo delali.Pa tudi danes imaš precej motorjev, ki so težavni. Tko bencinska, kt naftna verzija.[/quote]

samo a ni dizel bolj za pazit kot bencinar, eni pravijo, da ni tako kot se govori, da treba z dizlom delat kot v rokavicah
samo ne vem kako je s tem, če maš službo 6 km od doma pa dizel, pa trgovina in nazaj
prižgeš, ugasneš, prizgeš…

Ne morem verjet.Kakšne ideje o dizlih beremo tukaj.Dizli so toliko izpopolnjeni,da se nekaterim niti ne sanja.Če so mene navdušli,ki sem ljubitelj turbo bencinskih motorjev,potem sigurno niso slabi.Comon rail dizel se praktično več ne razlikuje od bencinarja.Še v prostem teku komaj ločiš po zvoku.Še koncern vw je opustil zastarele tdi motorje in prešaltal na comon rail.Skupni vod.3.0 motor 240 konjev.Povprečna poraba 8,5litra na 100.Trajnost takšnega motorja tudi do milijon kilometrov.
Kar brez strahu kupit dizla.


a hočeš povedat, da dizel ni za v avto[/quote] Če hočeš športnika ne. Zaradi marketinga so dizli močno zašli v športno stran, ampak bistvo in prednosti dizlov so drugje. Ampak narod je lahko farbat, z eko in podobnim sranjem. Bistvo dizla je v tem, da da poceni laufa sto let. Če mu ne tlačiš turbin zraven.

Ok, kakšne reference pa ti navajaš zase, da ti je za verjet. Navdušenost ne šteje. Še posebej, če gre za moj denar.

no največ se jih prodaja 2.0 dizlov okoli letnikov 2005 2006 kako je s tem 2.0 od VAG.
ali je bolši še zmerom 1.9 TDI kot 2.0

Ok, kakšne reference pa ti navajaš zase, da ti je za verjet. Navdušenost ne šteje. Še posebej, če gre za moj denar.[/quote]
Ni samo navdušenost ampak neuničljivost motorja in izredno velika moč.Praktično brez popravil razen potrošnega materiala .Res je to.

kaj je zdaj razlika med 2.0 in 1.9 kateri je bolši zakaj se jih toliko prodaja 2.0 od 2005 naprej in zelo malo 1.9
a so 2.0 od vag tisti letniki res dobri, da se primerjajo z 1.9 TDI.
pa ko greš v trgovino pa nazaj pa ugasneš dvakrat pa vžgeš ??

Vw 2.0 tdi so opustili,sedaj so njihovi motorji pod isto oznako ampak so na skupni vod po fiatovem sistemu.Tisti stari do letnika okrog 2010 tdi 2.0 so veliko odzivnejši od 1,9.Imeli so začetne napake ampak to so odpravili.Fiat in alfa romeo imajo dizel motorje na skupni vod že od leta 1996 prav tako bmw od leta 1998.V katerikoli znamki je tovrstni motor,se kar dobro obnese.Dogajale so se in se še dogajajo okvare turbin ampak zadeva se zgodi na recimo 250 tisoč.Obnoviš turbino in spet naprej.To ni napaka kar vsehpoprek.Zelo rade se slišijo turbine na renojih in tudi na bmw.Sanacija turbine pride okrog 250 eur plus demontaža in montaža.Na več kot 300 tisoč se zgodi ,da crkne kakšna diza.Nova pride od 250 eur naprej.Jaz osebno imam na enem izmed avtov original dize na 390 tisoč prevoženih.V bistvu je na tem motorju vse še nedotaknjeno razen grelne sveče sem menjal.12 eur kos.
Evo to so razlike naproti bencinarju.


a to maš 2.0 motor al 1.9.
a pol 2.0 ni tako problematičen več tudi iz leta 2005 in 2006 ne, ker so vse zamenjali kar je bilo težavno ker avti so zdaj stari 10 let 2.0 in morajo bit zdaj izpravni te 2.0 deset let stari motorji

imel sem 2.0 tdi l 2006 in je nagajal pol pa nič več ko sem poštimal.


a to si kupil novega 2006, sedaj ko so avti stari 10 let pa je to tako kot 1.9 a kako, a imam prav

in kaj je blo za poštimat to, kaj so morali to takrat vse menjati
kakšen injektor in to je to a kako.

crkovale so dize, razpadla je sklopka

a zdaj s tem letniki pa ni več problema po tolk letih saj smo 2016.
a to je bilo takrat po večini vse popravljeno

ena serija motorjev je nagajala leto 2005 in 06

New Report

Close