nemški avti večinoma samo na dizel
Zakaj po novem delajo samo še avtomobile na dizel.
No mogoče kakšne nizke cenovne znamke na bencin, ampak nemških avtov od letnika 2006 naprej pa sploh ne dobiš več bencinarja.
No lahko, da dobiš ampak moraš imeti res srečo, da dobiš bencinarja, kako je s tem.
a bodo nemci samo še dizle izdelovali, pa vmes kakšen bencinar, ki jih je tako malo, da ga bi moral prov naročiti, če bi hotel imeti bencinarja.
no mogoče pa res, ampak 1.9 motorji, ki so najbolši na svetu, čez nekaj let, ko bodo pa 1.9 motorji odšli že v pozabo, ko bodo avti že tolk stari bodo pa nadomestili 2.0 motorji, ki pa niso tako blesteči.[/quote]
1.9 kateri ? fiat, vag? ti motorji so v večini neuničljivi, tako da ko bodo šli v pozabo bodo tud 2.0 jim družbo delali.Pa tudi danes imaš precej motorjev, ki so težavni. Tko bencinska, kt naftna verzija.
no mogoče pa res, ampak 1.9 motorji, ki so najbolši na svetu, čez nekaj let, ko bodo pa 1.9 motorji odšli že v pozabo, ko bodo avti že tolk stari bodo pa nadomestili 2.0 motorji, ki pa niso tako blesteči.[/quote]
1.9 kateri ? fiat, vag? ti motorji so v večini neuničljivi, tako da ko bodo šli v pozabo bodo tud 2.0 jim družbo delali.Pa tudi danes imaš precej motorjev, ki so težavni. Tko bencinska, kt naftna verzija.[/quote]
samo a ni dizel bolj za pazit kot bencinar, eni pravijo, da ni tako kot se govori, da treba z dizlom delat kot v rokavicah
samo ne vem kako je s tem, če maš službo 6 km od doma pa dizel, pa trgovina in nazaj
prižgeš, ugasneš, prizgeš…
Ne morem verjet.Kakšne ideje o dizlih beremo tukaj.Dizli so toliko izpopolnjeni,da se nekaterim niti ne sanja.Če so mene navdušli,ki sem ljubitelj turbo bencinskih motorjev,potem sigurno niso slabi.Comon rail dizel se praktično več ne razlikuje od bencinarja.Še v prostem teku komaj ločiš po zvoku.Še koncern vw je opustil zastarele tdi motorje in prešaltal na comon rail.Skupni vod.3.0 motor 240 konjev.Povprečna poraba 8,5litra na 100.Trajnost takšnega motorja tudi do milijon kilometrov.
Kar brez strahu kupit dizla.
a hočeš povedat, da dizel ni za v avto[/quote] Če hočeš športnika ne. Zaradi marketinga so dizli močno zašli v športno stran, ampak bistvo in prednosti dizlov so drugje. Ampak narod je lahko farbat, z eko in podobnim sranjem. Bistvo dizla je v tem, da da poceni laufa sto let. Če mu ne tlačiš turbin zraven.
Vw 2.0 tdi so opustili,sedaj so njihovi motorji pod isto oznako ampak so na skupni vod po fiatovem sistemu.Tisti stari do letnika okrog 2010 tdi 2.0 so veliko odzivnejši od 1,9.Imeli so začetne napake ampak to so odpravili.Fiat in alfa romeo imajo dizel motorje na skupni vod že od leta 1996 prav tako bmw od leta 1998.V katerikoli znamki je tovrstni motor,se kar dobro obnese.Dogajale so se in se še dogajajo okvare turbin ampak zadeva se zgodi na recimo 250 tisoč.Obnoviš turbino in spet naprej.To ni napaka kar vsehpoprek.Zelo rade se slišijo turbine na renojih in tudi na bmw.Sanacija turbine pride okrog 250 eur plus demontaža in montaža.Na več kot 300 tisoč se zgodi ,da crkne kakšna diza.Nova pride od 250 eur naprej.Jaz osebno imam na enem izmed avtov original dize na 390 tisoč prevoženih.V bistvu je na tem motorju vse še nedotaknjeno razen grelne sveče sem menjal.12 eur kos.
Evo to so razlike naproti bencinarju.