Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Ima kdo avto na elektriko?

Ima kdo avto na elektriko?

Je predelan ali kupljen nov? Kako se obnese? Prednosti, slabosti, cena…vse me zanima. Iščem najugodnejši varianto za 4 osebe za vožnjo po mestu, 15.-20.000km/ na leto.

kupi dizla. elektrika ni in v kratkem tudi ne bo ugodna varianta.

Dizel se splača za dolge razdalje, ne pa za po 5 km naenkrat.

Električni avto še nekaj časa ne bo ekonomična izbira, je bolj za postavljanje nekega osebnega imidža.

v nekaj letih pričakujem konec proizvodnje avtov na baterije … ko bo treba najti odlagališča za to svinjarijo kar baterije so.

Moj je na PLIN. Boljše variante ni.

Točno tako! Sicer je možna razgradnja, vendar je ta dražja od proizvodnje baterij. Na Norveškem sem se imela priložnost voziti z električnim avtom. Je drugače, ker drugega zvoka ni razen radia in trenja gum (odvisno od podlage), sama vožnja je noro dolgočasna, kot da si na električnem vlaku. Polnjenje predolgo traja, je bolj enostavno zapeljati na črpalko in natankat v slabi minuti goriva za nadaljnjih 700-800km. Električna vozila imajo domet čisto v ku.rcu. 😛

…bom kupila Teslo

drugač je elektrika super rešitev za mestni prevoz, ker je res praktično zastonj, računaj da ti odpade ves servis za xy let.
mi imamo hibrida in je tudi ok, se res pozna pri strošku goriva in vožnja je čisti balzam za dušo in ušesa.

tisti, kimmisli, da električnega ni treba servisirat, se moti…..sicer ni menjave olja…..je pa vse drugo še bolj zakomplicirano.
a zavore bo pa kdo popravljal in menjaval? klimo, električne komponente, senzorje…..

pri ceni elektrike iz TEŠ6 ☺
in izpustih … pa kaznih za onesnažen zrak ☺

Če bi zdajle kupovala nov avto, bi glede na naše potrebe absolutno en avto bil električni (npr. i3). Smo ga imeli za vikend na testu. Tista, ki pravi, da ima el. avto slab domet – ja, za v Dalmacijo na hitro skočit res ni, v Sloveniji pa kamot prideš iz enega konca na drugega. Če ti je to premalo, seveda ni zate. Je popolnoma neslišen in ima nore pospeške. In dokler so javne polnilnice zastonj….

Servis in popravila za Teslo so nekatere stala tudi več kot 40.000 Eur, tako da….

Glede hibrida je to ravno tako to eden največjih nategov…deklarirano imajo porabo 4,5l/100km, dejanski podatki o porabi pa so potem blizu 10l/100km…zavajanje prek vseh meja…

Prevožen km z i3 v primerjavi z prevoženim km z naprimer ford focus je dražji skoraj za 2x, tako da o neki ekonomičnosti težko govorimo, kajne?

Najcenejši prevoz za mestni prevoz 4 ljudi 20000 km na leto je Maruti z odklopljenima dvema injektorjema in kabloma svečk. Poraba 2 L/100 km. Ali Mercedes 200D na rabljeno olje za cvrtje/redčeno svinjsko mast/odpadno mazalno olje. Vprašanje je kdo bo taka potujoča sranja prenašal na cesti.

Prevožen km z i3 v primerjavi z prevoženim km z naprimer ford focus je dražji skoraj za 2x, tako da o neki ekonomičnosti težko govorimo, kajne?[/quote]

Izračun prosim.

In predvsem tisti, ki vozi el. avto ne išče le najcenejšega prevoznega sredstva, ampak gre za filozofijo, način življenja. Pa seveda težko je sodit o stvari, v kateri še nisi sedel in se peljal.

Prevožen km z i3 v primerjavi z prevoženim km z naprimer ford focus je dražji skoraj za 2x, tako da o neki ekonomičnosti težko govorimo, kajne?[/quote]

Izračun prosim.

In predvsem tisti, ki vozi el. avto ne išče le najcenejšega prevoznega sredstva, ampak gre za filozofijo, način življenja. Pa seveda težko je sodit o stvari, v kateri še nisi sedel in se peljal.[/quote]

Izračune si gotovo naredila ter veš o čem govorim.

Ti praviš filozofija, jaz pravim osebni imidž.

New Report

Close