Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Vozniki osebnih vozil – vozite z lučmi, ki bodo svetile tudi zadaj!

Vozniki osebnih vozil – vozite z lučmi, ki bodo svetile tudi zadaj!

Danes popoldan na relaciji AC ljubljana, obvoznica pred predorom Golovec in potem je Rudnik, vozi ženska Renault Clio novi model, pa zadaj nobenih luči spredaj le tiste “signalne”, ura cca. 14:30, megla, avto v tisti svetlobi dneva popolnoam nevidne barve, izjemno slabo je to vidljivo na cesti. Je šla dol na Rudnik in potem na Dolenjsko cesto….

Potem pa spet ob 15:30 na isti avtocesti nazaj proti BTCju, spet en Renault Clio brez zadnjih signalnih luči – bele barve. Spredaj prižgane samo pozicijske , zadaj pa nobene.

Ljudje, prižigajte ročno zasenčene luči, če imate tako naštimano, da svetijo samo pozicijske, ker nekaterim vam zadaj pri pozicijskih prižganih ne svetijo ! Samo ko pritisnete pedalko zavore!

to niso pozicijske, ampak dnevne luči pri novejših avtomobilih. res je pa da zadaj ne svetijo. jaz raje prižgem vedno kratke, ravno zaradi te pomanjkljivosti.
hvala za opozorilo.

Videno že tudi v temi na avtocesti – vožnja le s sprednjimi lučmi oz. z dnevnimi.

Me čudi, da si kdo sploh izmisli kaj takega, ljudje pa nepozorni kao saj so luči prižgane.

Hja-mene pa mot,ta nova moda! čez dan meglenke,ko pa vklopi nočne pozabi izklopit meglenke.
Pol pa žari,kot božična jelka in misliš,da se ti bliža NLP : )

,,opozorilo takim” nimajo časa še na to mislit,a veš? Imajo polno glavo kuhanja,brisač,ljubic,sončkov,……

Te serijsko vgrajene dnevne luči (LED luči samo spredaj) so čisto po zakonu.

Me pa osebno tudi to zlo moti. Sploh, ko se takemu zjutraj pred sedmo približaš na avtocesti ali pa v predoru, kjer mu senzor zasenčene luči vklopi šele pred koncem predora. Sploh kakšna Mazda.

OK, se popravljam, glede pozicijskih/zasečnenih, skratka – če imajo spredaj samo nastavljene ali led šminka ali meglenka stil, zadaj ne sveti nič! Pa hvala ostalim za podporo-za varnost nas, tudi drugih v prometu gre!

In še dodajam -danes zjutraj tudi voznik Renault Capturja – enako – spredaj šminka, zadaj pa tema, samo ko stopi na zavoro, se osvetlijo luči zadnjega dela vozila – ljudje, ne delajte tega, ko boste nabasani, bo pa spet hudič.

Dajte na servisih to nastavit, da vam bo tudi zadaj svetile luči!

Ja tisto z meglenkami se pa strinjam – svetijo ko božična drevesca – še najhuje pa je, da ne oazi na armaturi, da ima prižgan znakec za megenke ( saj je ja druge barve od zelene, ponavadi rumene) – in da ne omenjam, kako zajebano je vozit za takim po mestu, ko ima prižgane zadnje meglenke – Kakšen je že znak drugih voznikov takim, da spregledajo, kako so moteči?

Nimajo kaj nastavit na servisih, ker so senzorji svetlobe in avtomatski vklop doplačilo pri teh novih jajčkih, to pa Slovenci ne bodo doplačal. Če si brez tega, moraš kljub dnevnim lučem vse še vedno ročno prižgat. Kar pa tem umetnikom ne potegne, saj imajo ja dnevne luči….


Jaz sem zelo strpna za volanom, a če me kaj moti, je to prižgana zadnja meglenka, kadar ni megle. Pa se ne vozim okoli LJ zadnjih par let prav nič.

REs je tole glede zadnjih meglenk, te so strašno nadležne, če kdo vozi za vami.
To se uporablja le, ko ni nikogar zadaj – to bi si bilo vredno zapomnit.

Glede dnevnih luči je pa tako, da tak način ustreza zakonu. Spremeniti bi bilo treba ustrezen predpis. Ljudje smo večinoma preleni, da bi popravljali avtomatiko, ki je pa prilagojena zakonodaji.
Tudi jaz imam stalno na avtomatiko in potem se luči prižigajo po potrebi – in dokler je zunaj dovolj svetlo, svetijo samo dnevne luči spredaj.
Ponavadi se v takšni megleni situaciji sicer spomnit preklopit na ročni način in da svetijo tudi zadaj – ne dvomim pa, da sem kdaj tudi spregledal.
Se pa boljšam na tem področju.

Za tole niso krivi vozniki ampak avtomobilske tovarne in zakonodaja, ki taka vozila postavljajo na cesto.

Voznik, udeležen v prometu je dolžan poskrbet, da na njegovemu vozilu zadaj gorijo luči med vožnjo, da je viden in opazen, sploh če je vozilo take kamuflirne barve, da se še bolj zlije z okolico in je kasneje opazno, če so vremenske razmere take, da to zahtevajo, samo roko je treba stegnit in stikalo obrnit na pravi znakec. Zavest je prva, potem pa ležernost zakona….Da se zagotovi najprej lastno varnost, pa seveda varnost drugih v prmetu. Ker avto tehnično ni primeren za vožnjo v takem primeru, ko je vidljivost slaba, je tehnično sporno, če senzorčkov ni, ki bi avtomatiko vklopili za lui zadaj.

To je isto kot če ne delajo zavorne luči , pa v tem primeru vozilo dejansko ni tehnično brezhibno.

Ja na to bi bilo potrebno definitivno bolj opozarjat. Ampak je težko ljudi prestavit iz ustaljenih navad, že tako se kakšnega še sreča, ki vozi kakšno staro kripo povsem brez luči. Pa tudi – brez heca – sem danes naredila mini anketo na hitro v službi – več kot pol sodelavk ni ma pojma, da imajo ob prižganih dnevnih lučeh, zadaj temno rit. Vključno z menoj, ne bi vedela, če me ne bi že kmalu po nakupu na to opozoril moj mož, ki je nekoč zjutraj vozil za menoj. In zdaj pač prižigam “taornk luči” tudi podnevi.

New Report

Close