Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Ko že človek misli, da je prebral in videl že vse neumnosti..

Ko že človek misli, da je prebral in videl že vse neumnosti..

Ko človek misli, da je prebral in videl že vse možne bedarije, pa ga še vedno kaj preseneti. Zdaj eni pišejo, da v megli ni pametno upočasniti vožnje, češ da lahko pride do naleta. Ja najbolje, da se še naprej vozi 160 km/uro pa bo kar bo. Pa da je DARS obveščal samo po radiu in spletu, ja a naj vam na čelo napišejo, da je megla? Ni čudno da je toliko nesreč, norci.

Pa ti si prvovrstno budalo. Kje si prebral, da se mora voziti z nezmanjšano hitrostjo? Hitrost se mora zmanjšati, a PRED pasom megle, in to vsi udeleženi. Če V pasu megle zabremzaš do 30km, lahko komot pričakuješ, da se ti bo nekdo zarinil v rit, čeprav morda vozi z “le” 70 km na uro.
Dars bi moral poskrbeti za to, da so obvestila NA CESTI in PRED nevarnostjo. Kaj pomaga objava na radiu, če radia nekateri ne poslušajo? Povej no. V megli je za nalet dovolj že en sam stoječ ali polžji avto.

DARS ima neke table na AC, take z lučkami, na njih se zna kdaj pojavit opozorilo, da je kolona, da je veter ali podobno. Kakšna tabla več ne bi škodila, seveda če se na njej pojavi obvestilo o megli.

nova
Uredništvo priporoča

Pa ti si prvovrstno budalo.

V nemčiji je za vsako malenkost objavljeno sproti na avtocestah kaj in kako.Tud,če je delo ja cesti je na tistih tablah iznad ceste vedno napisano točno kje in kam je treba zavit za obvoz.Tud omejitve sproti s temi tablami spreminjajo glede na vreme ampak tudi tam se po 50 ali 100 avtov ponesreči v verižnih trčenjih vsake toliko.
Tak,da nima to veze

Na tem istem odseku, tudi ce obvestilo sveti, se nisem dozivela, da bi kdo zmanjsal hitrost. Tako da, ne se izgovarjat.

In ja, enostavno te prisilijo, da vozis hitreje, kot ti kaze zdrava pamet in upas na sreco. Saj pa vidis meglo, ne rabis se napisa, da je megla.

Avtor, tebi bi morali na čelo nalepit, da si neizkušen voznik. Očitno nimaš nobenih izkušenj z meglo v pasovih. Veš, to je takšna megla, ki se naenkrat pojavi pred tabo. Sekundo prej sonce, sekundo kasneje popolna neorientiranost. Ker pa so Darsovci menda pametni ljudje, imajo zagotovo narejene analize območij, kjer se taka megla lahko pojavi. Je tako težko na osnovi vremenske napovedi in na osnovih tistih par ubogih mandeljcev, ki jih pošljejo na oglede po AC, izdelati načrt obveščanja voznikov? Očitno je.
Pojdite kdaj pogledat, kako to rešujejo v tujini. Saj ne zmorejo rešiti v celoti, ker cesta je pač sama po sebi nevarna, a vsaj delujejo v tej smeri.

Biti pameten, ko nisi za volanom, je lahko, ko se znajdeš v megleni situaciji, pa reagira vsak po svoje. Veliko jih res ne pomisli, da bi bilo dobro zmanjšati hitrost na obvljadljivo mero. Morali bi biti svetlobni napisi: npr. zmanjšaj hitrost na 70km/h in ne samo po medijih. Med tednom pa je že tako ac nevarna tudi brez megle in polna tovornjakov, ki vozijo tik ob levi črti voznega pasu, se med sabo prehitevajo …

Prižgemo vse meglenke.

Osebno sem v takih razmerah v dilemi. Sam bi upočasnil, a me je strah kaj bo naredil oni za menoj (ob poznavanju mentalitete večine slovenskih voznikov (opazujoč dnevno dogajanje na cestah) nekako sumim da res prilagajamo hitrost vožnje razmeram na cestah (ali prometnim znakom .-))))) ). Ko se nek “norec” spomni da bi v nekem mestu zares spoštovali predpisane hitrosti, se zgodi vseljudski odpor (vsi trdijo da se predpisov in prometnih znakov ne da spoštovati). Dokler pač ne vzamemo te lekcije (predpisi naj bodo smiselni in ljudje naj jih upoštevajo) se bo pač občasno dogajalo, kar se občasno dogaja.

Od meglenk imaš vidljivost samo pol metra pred avto.Sem se vozil po totalni megli.Vseeno je al so prižgane al pa ne.

Ne, sem pa že kar izkušen voznik. Pa z norci, ki te v megli prehitijo s 160 km/h imam tudi precej izkušenj. A vas niso po radiu in spletu obveščali? Najbolje, da bi še vsakemu osebno povedali, da je megla in da prilagodite hitrost. Pa še to verjetno ne bi pomagalo.

Včeraj malo pred 20. uro peljem po S obvoznici, iz Grosuplja proti Šiški. Kar naenkrat pred mano vozilo s 70 km na uro na AC, malce vijuga od enega roba pa čez sredinsko črto. Poblendam, pa nič. Se odločim, da ga prehitim, notri pa tip, ves zatopljen v mobitel. KR registracija, temno starejše vozilo, tip 30, s kapo na glavi. Vozim za par trenutkov vzporedno, pa niti ne trzne.
Nisem se mu upala pohupat, da ne bi vame priletu, ko sva bila vzporedno.
Upam, da ga kdo prepozna in mu pove besedo, dve.

Na isti avtocesti pa prej še voznik, ki je vozil v napačno smer.

No tu ni govora o enem samem idiotu (ki so jih slovenske ceste žal polne), pač pa o 70 udeleženih vozilih. Kako tisti, ki ste mnenja, da je za vse kriva hitrost in razdalja, razlagate tako veliko število vozil? So vsi po vrsti divjali in niso upoštevali varnostne razdalje? Najbrž ne. Torej je povsem očitno, da gre za dinamike, ki se žal dogajajo v takih situacijah. Prav zato bi bilo najbolj pomembno, da se slednje preprečijo, pri tem pa lahko največ stori lastnik ceste, ki skrbi za signalizacijo in stanje na cestah.
Še dobro, da je letos tako mila zima. Pred par leti so brez slehernega obvestila spuščali avtomobile na AC, čeprav je bila slednja zaprta zaradi snežnih zametov.

On bo pa spusil mobitel in prisnil gas do gaske ali pa nalašč še bolj vijugal in te spravil v škarje

In nekateri izmed njih so uspešno ustavili. Potem pa je pridivjal eden idiotov, ki po megli vozijo 150 km/h, in pribil vanje.

http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/foto-grozljivka-na-avtocesti-zadnji-trenutek-je-zavil-se-izognil-trcenju

In nekateri izmed njih so uspešno ustavili. Potem pa je pridivjal eden idiotov, ki po megli vozijo 150 km/h, in pribil vanje.

http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/foto-grozljivka-na-avtocesti-zadnji-trenutek-je-zavil-se-izognil-trcenju%5B/quote%5D

Lahko prosim napišeš, od kje ti podatek, da je “idiot” vozil 150 km/h?

Si morda ti kdaj počasi vozil/a v megli, naenkrat zapeljala v megleno zaveso in ustavila, ko si nekaj metrov pred seboj zagledala avto? Ti je uspelo?

Če v gosti megli prilagodiš hitrost, se boš verjetno vseeno zabil v pred sabo stoječe avtomobile a verjetno ostal živ. Tako kot je voznik, ki v zgornjem linku opisuje dogajanje na AC. Če pa priletiš s 160 kmh pa ne boš preživel oz. še slabše, lahko boš poleg sebe ubil še koga.

Veliko sem na cesti, prevozim kakih 30.000 km na leto, zato govorim iz izkušenj. Morda sem s 150 kmh/h res karikirala, prepričana pa sem, da so se v tisti nepregledni megli našli norci, ki so vozili vsaj 100 km/h.
Zgodi se, da so razmere na avtocesti težke, recimo kak hud naliv, zato upočasnim na 100 km/h. Kljub temu me večina voznikov prehiti. Ali pa imaš v tunelu jasno omejitev 80 km/h, vozim 85 km/h, pa me kljub temu dve tretjini voznikov prehiti. Nekaterim očitno niti napisi ne pomenijo kaj dosti. Najbrž se v šoli niso naučili brati.

Če v gosti megli prilagodiš hitrost, se boš verjetno vseeno zabil v pred sabo stoječe avtomobile a verjetno ostal živ. Tako kot je voznik, ki v zgornjem linku opisuje dogajanje na AC. Če pa priletiš s 160 kmh pa ne boš preživel oz. še slabše, lahko boš poleg sebe ubil še koga.[/quote]

V dinamiki verižnih trčenj imajo pomembno vlogo večja vozila – tovornjaki in avtobusi – zaradi velike mase in posledično dolge zavorne poti. Sploh je na to temo veliko napisanega, tudi na spletu, svetujem branje.
Najučinkovitejše je vedno preprečevanje, za tega pa je zadolžen Dars, ki NE opravlja dobro svojega dela.

Se ti kdaj voziš po Italiji, Nemčiji, Avstriji, Franciji? A da ne? -Hja, ko je megla njihove cestne službe intenzivno obveščajo o situacijah preo svetlobnih tabel na cestah in pomaga…zelo! Predvsem tistim voznikom, ki zelo neradi dajejo dol nogo z gasa!

Če v gosti megli prilagodiš hitrost, se boš verjetno vseeno zabil v pred sabo stoječe avtomobile a verjetno ostal živ. Tako kot je voznik, ki v zgornjem linku opisuje dogajanje na AC. Če pa priletiš s 160 kmh pa ne boš preživel oz. še slabše, lahko boš poleg sebe ubil še koga.[/quote]

V dinamiki verižnih trčenj imajo pomembno vlogo večja vozila – tovornjaki in avtobusi – zaradi velike mase in posledično dolge zavorne poti. Sploh je na to temo veliko napisanega, tudi na spletu, svetujem branje.[/quote]

Ja Gaiia in pa hitrost vozil, od katere je odvisna zavorna pot a ne?

In nekateri izmed njih so uspešno ustavili. Potem pa je pridivjal eden idiotov, ki po megli vozijo 150 km/h, in pribil vanje.

http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/foto-grozljivka-na-avtocesti-zadnji-trenutek-je-zavil-se-izognil-trcenju%5B/quote%5D

Če bi na tablah kaj pisalo, nihče nebi pridivjal s 170 km?h.

Res je – problem je, da verjetno res ni pisalo na tistih odsekih, da je megla, pa velika možnost naleta, pa da naj držijo razdaljo – dajejo lahko tist znakec, ki je naprimer v tunelu Karavanke, dva avtomobila za razdaljo, ali pa koneckoncev znak za trk, pa omejitev hitrosti. Problem je pa tudi, da na tistih odsekih, ki so vedno problematični na tej primorki, ko se pojavijo pasovi megle skozi leto, morda sploh svetlobnih tabel za opozorila….. To je dejstvo!

V dinamiki verižnih trčenj imajo pomembno vlogo večja vozila – tovornjaki in avtobusi – zaradi velike mase in posledično dolge zavorne poti. Sploh je na to temo veliko napisanega, tudi na spletu, svetujem branje.[/quote]

Ja Gaiia in pa hitrost vozil, od katere je odvisna zavorna pot a ne?[/quote]

Vidiš, res nisi na nivoju za debato. Prosim, osveži si znanje iz fizike in prometne vzgoje, meni se ne da, da bi ti dajala učne ure zastonj. Ko boš malo več razumel/a, pa lahko še kakšno rečeva.

New Report

Close