Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Otrok s posebnimi potrebami

Otrok s posebnimi potrebami

Hčerka je bila 7 let sošolka od enga fanta, za katerega so že na začetku rekli, da “ima posebne potrebe”. Nekaj časa je bil “indigo otrok”, potem “avtist”. OK, kakorkoli, meni se je zdel samo vedenjsko moten, nevzgojen, razvajen – glede na njegove odbite starše pač.
Trple je cel razred, poba je težil, plezal na omare – enkrat se je ena prevrnila in knjige so poškodovale sošolko, nakar so vse omare iz razreda odstranili, da je bil čisto prazen; drugič je v Tivoliju splezal na drevo in ni hotel dol, od takrat niso več šli na noben sprehod ali izlet. V glavnem, po njem se je ravnal cel razred.
V sedmem je postal nasilen – eni starši so tožili in potem so fanta prešolali.
Zdaj je že dvakrat padel v 1. letniku gimnazije. Profesorji staršev, ki so eni znani osebki, ne morejo prepričati, da ni za tako zahtevno šolo.
Ne vem, no, posebne potrebe – posebna šola? Glede na moje izkušnje ja. Ali pa naj organizirajo posebne razrede s takimi učenci v normalni šoli in naj se kup učiteljev samo z njimi ukvarja, ne pa da vsi običajni otroci trpijo.

Če je nekdo moteč za vso ostalo skupino, razred, naj se ga odstrani.
Razumem, da so vsi otroci radovedni in preizkušajo meje, ampak če nekdo to stalno ponavlja, je potrebno poiskati vzrok in ga odpraviti. Najprej starši, če ne gre, strokovno osebje, če ne gre, pa posebna šola ali ustanova, je meni čisto vseeno, ampak taka oseba ne sodi v družbo.
Če bi veljal tak sistem in se striktno izvajal, bi imeli naenkrat veliko manj moečih otrok in pol manj otrok s PP.

Avtorica, podpišem! Pri nas je povsem enako. Že tri leta se v razredu ukvarjajo z enim samim mulcem in njegovimi starši, ki pravijo, da ima “posebne potrebe”. Ja, posebne potrebe po teženju drugim.

pri nas je tako bilo že v vrtcu…bil je otrok, ki je bil malo avtist, potem je imel ADHD, pa ne vem še kaj..v glavnem, bil je izjemno moteč in včasih tudi nasilen do sovrstnikov, nikamor niso šli, sosednje skupine so hodile v gledališče, na razne obiske v mestu, na sprehode po mestu, v park, na razne ustanove, ni da ni..ta skupina pa je vse zmanjšala na minimum, ker je bil ta fant zelo nepredvidljiv…sem bila ene dvakrat v skupini…konstantno se je potrebno ukvarjat z njim, on bi šel kar ven iz igralnice, odpiral okna, vsakič je iz kopalnice prišel čisto moker, kot bi se kopalpotreboval bi osebo, ki bi bila stalno z njim, je pa imel samp 2x na teden po 45 minut kako neko dodatno pomoč..drugače pa sta bili vzgojiteljice sami prepuščeni, da skrbita v bistvu ena samo zanj..za ostalih 20 otrok pa druga, in valjda potem niso nikamor šli…
velokokrat je naenkrat kričal, da se je par punc vedno prestrašilo in začelo jokat, udaril je za kar tak brezveze..v glavnem ritem v skupini je bil prilagojen njemu…in ni fer do vseh ostalih 20 otrok…z vsem spoštovanjem do takih otrok, ampak to enostavno ne gre…

mene zelo moti to, ko rečejo starši, da je otrok nemiren, ker ga je potrebno zamotit…S ČIM??? v šoli si tiho, ko je razlaga, poslušaš, ko si vprašan, odgovoriš, če je debata, sodeluješ…v tem je fora…vsi smo hodili v šolo, vsem nam je bilo kdaj dolgćas, pa nismo delali neumnosti…jaz sem ogromno gledala, skozi okno…pa kaj…v tem je fora, da si sposoben zdržat 45 minut na miru, če je potrebno…šola ni animacijski program..zdaj bi pa vsi, ker non stop igrajo neke igrice, tablice itd..mogli bit stalno nekaj animinirani…in ne znajo bit pol ure pri miru, če jim nekaj ne migeta pred očmi in se trese v rokah…
mi pravi soseda, ki ima zelo nemirnega in problematičnega otroka..da ga pač učiteljica ga ne zna animirat..ker drugače je po njenem njen otrok čisto ok…doma popoldan pa cele dneve igra tablico….s čim naj ga učiteljica animira..je učni program, se posluša, sodeluje, piše, riše..itd…ali naj mu da učiteljica v roke svoj telefon, da bo dal mir…otroci enostavno ne znajo sedet pri miru brez da nima v roki telefona, tablice, gameboya, kaj še vem kaj..

V moji soseščini je punčka s posebnimi potrebami. Vsaj v šoli.
Doma pač ne. Doma je otrok brez potreb. Otrok je zapuščen in zanemarjen. Vse kar starša naredita zanjo je, da jo oblečeta, nahranita in večino nalog napišeta namesto nje.
Otrok se ves čas potika po soseščini in je prepuščen sam sebi. Ali pa visi na računalniških igricah.
Doma ni časa zanjo.
Je potem kaj čudnega?

zgoraj ima neposredne izkušnje z “posebnimi” otroki, koliko od vas ima kakršnokoli strokovno kompetenco za razpravo o teh otrocih?

Hvala!

Od kdaj pa rabimo strokovne kompetence za izražanje mnenj na monu?
Dejstvo je, da se izraz otrok s posebnimi potrebami izrablja. Ta naziv dobijo tudi nevzgojeni otroci in otroci, ki so vse drugo kot otroci s PP.
Tudi “diagnozo” avtizem se čisto prepogosto uporablja, o indigo otrocih pa raje ne bi.
Ljudje svoje otroke, včasih zanemarjene, včasih neubogljive, včasih nevzgojene…in njihova dejanja opravicujejo s temi modernimi diagnozami. S tem se stvar za njih konca, šola pa naj rešuje zadevo. V škodo drugih otrok.

In ja, sem iz stroke, preden me to vprasas.

Od kdaj pa rabimo strokovne kompetence za izražanje mnenj na monu?
Dejstvo je, da se izraz otrok s posebnimi potrebami izrablja. Ta naziv dobijo tudi nevzgojeni otroci in otroci, ki so vse drugo kot otroci s PP.
Tudi “diagnozo” avtizem se čisto prepogosto uporablja, o indigo otrocih pa raje ne bi.
Ljudje svoje otroke, včasih zanemarjene, včasih neubogljive, včasih nevzgojene…in njihova dejanja opravicujejo s temi modernimi diagnozami. S tem se stvar za njih konca, šola pa naj rešuje zadevo. V škodo drugih otrok.

In ja, sem iz stroke, preden me to vprasas.[/quote]

Mi je žal, da si iz stroke, res!
Še nisem doživela, da bi diagnozo postavili starši in ne verjamem, da poznaš postopke, preden se postavi diagnoza, na podlagi katere pride do odločbe, ki otroka opredeli kot otroka z posebnimi potrebami.
Sicer pa, glede na to, kaj vse doživimo na strokovnem timu, ko naj povabimo pedagoške delavce iz raznih šol, raje ne bi.
Najbolj žalostno je, ko učiteljica razrednega pouka pride z svežnjem papirjev, na katerem je popisan vsak gib otroka, vsaka njegov primanjkljaj, da lahko upraviči svoje neopravičljive razloge za ravnanje s tem otrokom.
In še nekaj bi dodala, v kategoriji t.i. normalnih otrok, je vse polno devianc v kasnejši dobi, kako je mogoče, da jih je med tistimi s posebnimi potrebami manj? (govorim o kriminalu in zlorabi opojnih substanc)

Raziskava na temo vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne šole. Za vsak odgovorjen vprašalnik – iskrena hvala.

POVEZAVA DO ANKETE

Joj,joj spet razprave na to temo.
Vsem ki tu pametujejo, želim da bo ali bodo imeli takšnega otroka, šele takrat boste razumeli za kaj pri tem gre.
Se mi je te dni moja prijateljica opravičevala,ker ni razumela kaj prestajamo mi,sedaj pa je njen 5 letnik na isti poti.Ne moreš razumet če ne doživljaš in pika,zato pa ne obsojat.
Vsaj tisti ki imajo avtiste,AS ,ADHD so bolj pametni,kot vaši navadni sončki,sam kaj ko tega ne znajo in ne zmorejo brez pomoči pokazat.
Naš je As in miren, pa ga eden od navadnih sončkov občasno maltretira,bom verjetno zahtevala, da tega normalnega odstranijo iz razreda,ker moj ne more v miru poslušat pri uri,ker bi se rad kaj naučil.

Treba bo tudi delovna mesta prilagodit za posebne potrebe, ko bodo odrasli…

Ti kar zahtevaj, dosegla ne bos nič, to dobro ves, drugače bi to že naredila.

Njofra,

se strinjam s tabo. Samo tisti, ki imajo take otroke, razumejo in vedo. Ostali pač ne. Kakor je to žalostno, ji je treba tudi razumeti. Pač ne vedo. In želim jim, da nikoli ne bi izkusili na lastni koži.

Jaz sem izpolnila anketo nehote. Sem zelela videt vsa vprasanja potem pa je anketa odletela. Imam otroka s p.p. in sem proti da bi se taki otroci solali v posebnih solah. Problem je kader in ne volja v soli. Moj fantek je vedenjsko ne problematicen, kar pa zna ga naucimo sami,saj od sole ne odnese nic kljub pomoci. Delo uciteljic je porazno,vse jim je odvec.

Jaz sem izpolnila anketo nehote. Sem zelela videt vsa vprasanja potem pa je anketa odletela. Imam otroka s p.p. in sem proti da bi se taki otroci solali v posebnih solah. Problem je kader in ne volja v soli. Moj fantek je vedenjsko ne problematicen, kar pa zna ga naucimo sami,saj od sole ne odnese nic kljub pomoci. Delo uciteljic je porazno,vse jim je odvec.[/quote]

Z delom navadne učiteljice niste zadovoljni, a posebne nočete?????
Ja, pa kaj bi radi?????

V navadnih šolah učijo navadni učitelji navadne otroke!
Vsak poseben otrok potrebuje pač posebnega učitelja!

Imate otroke s posebnimi potrebami, potem pa vpijete, da z vašim otrokom ni nič narobe!
Ja, wtf, kaj zdaj, ima otrok posebne potrebe ali jih nima?
Odločite se!

Definiraj posebne potrebe, velja za diabetike, hemofilike, dislektike, tiste, ki imajo levkemijo, so preboleli meningitis, imajo manj prstov, krajše ude, poškodovano hrbtenico, ne morejo pisati brez pripomočkov……..kam bi z njimi zaradi teh posebnosti, v bolnišnice, VDC-je, zavode….ali je pravično do njih, da zaradi teh manjkov ne morejo razviti potenciala?
Kaj pravzaprav tak otrok škoduje drugim otrokom, da pa ne norijo in razbijajo samo avtisti in otroci z PP, pa je jasen dokaz medverstniško nasilje, kjer se t.i. normalni sončki fizično, psihično in verbalno spravljajo na šibkejše.
Kaj bi pravzaprav rada res?

Točno to. Ampak žal velika večina ljudi razume samo sebe.

Ste bili taki starši kdaj pri pouku? Ali otroke skrivaj opazovali? Gotovo ne, ker bi bili potem drugačnega mnenja. Učiteljica zna delati z normalnimi otroki, ne pa s takimi, ki potrebujejo dodatno pomoč. 28 jih je v razredu. Učiteljica razlaga…, vmes za njo tak otrok na glas ponavlja njene besede in se iz njih norčuje. Se gunca na stolu in svinčnik zarije sošolcu v prst! Včasih leži na tleh ali celo na mizi, učiteljica pa ga prijazno prosi, naj se umiri in lepo sedi. Besede žal ne zaležejo, taki otroci potrebujejo nekaj drugega. Ubogi vsi normalni.

Sošolca je poškodoval popolnoma “normalen” sošolec, namerno, šel mu je na živce, je rekel. Sin direktorja, moj sošolec, se je redno guncal in provociral učitelje, pa ni imel PP, učitelji so bili seveda prijazni, da ne govorim o najbolj normalni sošolki, izjemni učenki, dobitnici vseh možnih priznanj in medalj….končala je pod vlakom, da se je rezala že nekaj let, smo vedeli vsi, samo njeni starši, ki so imeli popolno hči, ne.

Od kdaj pa rabimo strokovne kompetence za izražanje mnenj na monu?
Dejstvo je, da se izraz otrok s posebnimi potrebami izrablja. Ta naziv dobijo tudi nevzgojeni otroci in otroci, ki so vse drugo kot otroci s PP.
Tudi “diagnozo” avtizem se čisto prepogosto uporablja, o indigo otrocih pa raje ne bi.
Ljudje svoje otroke, včasih zanemarjene, včasih neubogljive, včasih nevzgojene…in njihova dejanja opravicujejo s temi modernimi diagnozami. S tem se stvar za njih konca, šola pa naj rešuje zadevo. V škodo drugih otrok.

In ja, sem iz stroke, preden me to vprasas.[/quote]

Ker si iz stroke, točno veš, kako v resnici to zgleda.
Tudi jaz sem že videla marsikaj…moteče avtiste v normalni šoli…to ni bilo res za nikamor.

Uboge učiteljice!

Tista skupina ljudi, ki je speljala leta nazaj te stvari…navadna banda butasta!
Seveda – na papirju je vse fino fajn – da bo imel vsak spremljevalca…Denarja seveda ni, vse breme pa je zdaj na učiteljih…

Banda nesposobna!

Dobro napisano!
Tisti pa, ki pišete, da imate otroke s PP in da ne vemo kako je to in ne vem še kaj :Če otrok ni primeren za v normalno šolo, pač ni.
Tudi moja dva nista obiskovala gimnazije.Treba je sprejeti nekatere stvari.Ne pa da cel razred trpi zaradi enega otroka!

Jaz sem izpolnila anketo nehote. Sem zelela videt vsa vprasanja potem pa je anketa odletela. Imam otroka s p.p. in sem proti da bi se taki otroci solali v posebnih solah. Problem je kader in ne volja v soli. Moj fantek je vedenjsko ne problematicen, kar pa zna ga naucimo sami,saj od sole ne odnese nic kljub pomoci. Delo uciteljic je porazno,vse jim je odvec.[/quote]

Z delom navadne učiteljice niste zadovoljni, a posebne nočete?????
Ja, pa kaj bi radi?????

V navadnih šolah učijo navadni učitelji navadne otroke!
Vsak poseben otrok potrebuje pač posebnega učitelja![/quote]

Imamo tudi posebno učiteljico, letos novo, pretekle 4 leta pa eno od katere otrok kaj dosti ni odnesel, žal. Se tudi specialne učiteljice razlikujejo. V vrtcu je prvo leto imel eno krasno, sta lepo delala, drugo leto pride druga, ki pa je veliko manjkala, pa nekega hudega napredka pri otroku tudi ni bilo videti.

Žal pa je nesreča ta, da naša navadna učiteljica ni dobra niti za navadne otroke, če se pritožujejo še drugi starši, tako da …taka je realnost. V šoli je premalo srčnih učiteljev. Hkrati pa priznavam da je dosti tudi ekstra ubrisanih staršev vključno z njihovimi sončki, ki so po mnenju stroke normalni otroci, jaz pa v to zelo dvomim.

Dobro napisano!
Tisti pa, ki pišete, da imate otroke s PP in da ne vemo kako je to in ne vem še kaj :Če otrok ni primeren za v normalno šolo, pač ni.
Tudi moja dva nista obiskovala gimnazije.Treba je sprejeti nekatere stvari.Ne pa da cel razred trpi zaradi enega otroka![/quote]

Kdo si ti?
Ja učiteljica je rekla, da otroka s PP pa ne bi, bi raje drug razred in ga je dobila, tistega s PP pa je dobila mlada komaj vpeljana učiteljica.
V razredu z normalnimi (govorim o 3. razredu) je v razredu sedela pedagoginja, da se je razred “normalnih” lahko učil, v tistem drugem, pa je bilo vse BP.
Raje učim 10 otrok s PP, nobeden ni tako moteč kot razvajen in nevzgojen sonček in tak ne dobi odločbe, tak je “normalen”.

New Report

Close