Med.Over.Net

Dermatologija

Luščenje kože in ponavljajoča vaginalna vnetja

Default avatar

anastazija1

Spoštovani,
lepo prosim za mnenje. V zadnjem pol leta se mi na obrazu lušči koža (nobena negovalna krema ne pomaga). V tem času se mi pojavljajo tudi mesečna vaginalna vnetja (ginekolog mi je predpisal vaginalne svečke, vendar se kljub terapiji pojavijo vsak mesec). Zanima me ali je to lahko povezano?
Najlepša hvala za vaš odgovor in mnenje.
Default avatar

B. Kralj

Pozdrav!
težko bi našel povezavo med tema dvema problemoma. Umivanje kože z vodo prekinite, čistite jo z olji, ki jih dobite v lekarni, svetovali pa vam bodo tudi kreme za suho kožo, ki jih je na voljo veliko.

Lp
*****************************
Prim. Boris Kralj, dr. med
specialist dermatovenerolog, flebolog
Dermatološka ambulanta
Ukmarjeva 4 , Ljubljana

01/281 11 29
Default avatar

anastazija1

Pozdravljeni ponovno,
Najlepsa hvala za odgovor. Pozabila sem vam povedati, da sem bila pri vas cca.8 let nazaj zaradi izpuscajev na kozi ( obraz). Takrat ste mi predpisali zdravilo mislim, da se mu rece Clinofug (?) se opravicujem, ce je napacno napisano. Diagnoza naj bi bil perioralni dermatitis, ce se prav spomnim. Po terapiji sem zanosila in jo predcasno prekinila a se mi do sedaj tezave niso pojavile. Sedaj pa kot sem omenila se koza lusci, je pordela, obcutljiva na kreme ( izpuscaji). Prenesem le olivno olje, vendar brez ucinka na luscenje. Si lahko se sama pomagam (se poskus z olji kot ste predlagali) ali se naj ponovno zglasim pri vas ? Se enkrat hvala za vas cas in odgovor. Lepo pozdravljeni!
Default avatar

B. Kralj

Pozdrav!
Problem suhe kože je pač rešljiv s stalno uporabo mastnih krem, izogibanjem vode in se počasi umiri koža, drug problem pa so rdeče pike, kar je bilo takrat ko se je jemal Clinofug, kar pa seveda ne morem rešiti preko foruma.

Lp
*****************************
Prim. Boris Kralj, dr. med
specialist dermatovenerolog, flebolog
Dermatološka ambulanta
Ukmarjeva 4 , Ljubljana

01/281 11 29