Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek GLS in njihovi šoferji

GLS in njihovi šoferji

Na našem koncu že nakaj časa vozi isti šofer za GLS. Vsakič so z njim problemi. V čem je problem. Šofer naj bi ti paket pripeljal na dom oz. če te ni doma – ti bo paket pustil na tistih mestih s katerimi imajo pogodbe. Najprej te mora poklicati, če si doma in če te ni ti reče, da bo potem pa odnesel tja in tja. Ok to razumem. Ni mi jasno kdo je temu bedaku dal službo šoferja, če se mu ne da okrog paketov raznašat? Me kliče 2 uri nazaj in reče, da ima zame paket in da naj ga pridem sama iskat do njega v ta in ta kraj, ker se njemu ne da do mene vozit. Čakaj malo? Kam naj jaz grem? A ni on plačan, da paket pripelje do vrat? On meni reče naj se pripeljem do njegove trenutne lokacije (40 km stran od hiše) ker se njemu ne da do mene pa enga kolega je srečal in sta šla na kofe. Pa kaj se bom jaz vozila tja, če sem plačala poštnino oz. prevoz do doma? Če bi lahko bi šla potem tja direktno v trgovino ne pa da si zadevo na dom naročim. Včasih pokliče pa reče, da bo takrat pa takrat tukaj pa ni od nikjer. 2 uri kasneje dobiš sporočilo, da se je premislil in bo paket pustil tam in tam (10 km stran od mene). A te šoferje nihče ne kontrolira? Se je že nekaj ljudi pritožilo nad njim (je sam povedal) pa še kar isto. Tip je tak ful aroganten že po glasu. Včasih je vozil en drug. Ojoj tisti je šele bil…ga že dolgo ni več. Ene dvakrat je sem prišel čisto zadet, mogoče še nažgan pa eno staro (na pol rjasto) kripo je imel. Sploh ni imel avto kakšne Gls nalepke ali kaj takega. Čisto nič. Pozna kdo mogoče tale Gls kaj bolje? Kakšne imajo kaj plače ti šoferji?

Ti bom povedal na kratko z druge strani:

kot zmešan mad max norim s kombijem okoli, krijem sam poškodbe tako kombija kot tudi paketov, mi trgajo od plače procente, vozim mimo predpisov v kombijih ki bi morali že zdavnaj na odpad, v resnici pa niti vseh tehničnih pogojev nima kot dostavni kombi.

In ko pridem nazaj v dispečerski center me pa za bonus šef nalaja, kje sem se potepal, da mi bo stimulacijo trgal.

PRVIČ, ZADNJIČ IN NIKOLI VEČ!!!!!

Hahah, a je to štos? Pri nas je nejhujši en blond tip, ki ti paket kar ven vrže, brez podpisa. Greš gledat na net in piše, da je bilo prevzeto. Torej sam podpiše in fljok 100 evrov iz kombija. Jaz pa doma. Niti ne pozvoni.

Bodi vesela da sploh kaj dobiš.

Delo voznika poštnih paketov je kot delo v skaladišču s paketi + voznik rešilnega vozila + taxi + logistika = za manj kot minimalca.

Tako da drugič ko imate težave s paketi mi nismo nič krivi, kot ni kriva trgovka v trgovini. Šefi diktirajo in odločajo, na njih se obrnite.

Mi smo v Lj in nikoli ni bilo problema. Hčerka ogromno naročuje preko spleta in smo z dostavo paketov GLS res zadovoljni. Tudi pri vračilu oz zamenjavi izdelkov ni nobenih problemov. Oni pridejo, ti prinesejo novi paket, ti vrneš brezplačno starega. Ni potrebno hodit na pošto pa vračat izdelke. Nikoli se še ni zgodilo, da kdaj ne bi dobila paketa.

Na firmi iscemo paket, ki je bil baje dostavljen in prevzet na nasi recepciji. Celo nek priimek je napisan. Dogajalo se je vse skupaj okoli 9 ure dopoldne, 14 dni nazaj
Receptorka joce in trdi, da dostave ni bilo, da bi bila zadeva bizarna, nimamo osebe z omenjenim priimkom, gls pa trdi, da so posiljko izrocili. Kdo bo kril nastalo škodo, ker bo potrebno pošiljatelju plačati fakturo?

nisem z glsja, ampak kolikor vem bo dostavna služba poplačala škodo, ter nato trgala pri izplačilu odgovornemdelavci/delavki.

Sam stran od vseh teh dostavnih služb. Raje naročujte prek domače pošte, tudi če so malce bolj okorni, so bolj človeški, kot teli tujci, ki samo ožemajo naše ljudi, za svojo korist

Bodi vesela da sploh kaj dobiš.

Delo voznika poštnih paketov je kot delo v skaladišču s paketi + voznik rešilnega vozila + taxi + logistika = za manj kot minimalca.

Tako da drugič ko imate težave s paketi mi nismo nič krivi, kot ni kriva trgovka v trgovini. Šefi diktirajo in odločajo, na njih se obrnite.[/quote]

Če hočeš simpatije za svojo šlamparijo, jih pri meni ne boš dobil. Jaz ta tvoje težave nisem kriva, jaz pričakujujem tisto, za kar sem plačala. Če se ti dela ne ljubi opravljat, ker si zanj premalo plačan, GA PAČ NE OPRAVLJAJ. Za take lenobe, ki se jim še iz kombija ne ljubi stopit, je še minimalec preveč.

Gls lj center je bil obup, pa vem, da je se vedno isti sofer. Sej ne pricakujem da mi bo se roze zraven prinesel, samo pricakujem pa uno, ponasaj se prirodno 🙂
lj vic vsi ok, v sluzbi pa sploh, ubistvu se vse z njim zmenim, vedno normalne volje, prijazen.
Ampak ja…. ce narocam kaj prek spleta vedno pogledam tudi koga imajo v dostavi, ker se mi preprosto ne da s kaksnim kretenom zezat.
Posta slovenije je tudi cudna, lj center je bil nek stari, se je tudi dalo vse zmeniti z njim, lj vic en combe, ki samo listke pusca, klicem na posto ce misli spet prit, pa pravijo da ne, oz da lahko ampak se spet pot placa wtf? Do poste pa nimam ravno blizu, slo je pa za avtodel… mislim, clovek se pocuti debilno, tako kot je nekdo zgoraj napisal, ce je do vrat je do vrat, da moram jst do poste prit je pa spet neka druga stvar…

Aja, a zaradi tega lahko stranko pokličeš in ji rečeš, da greš rajši na kavo in naj si pride po paket xy km daleč, ker se tebi ne da?
In če so sankcije samo take, kot jih zgoraj opisuješ, so še čisto premile.

Marsikateri dostavljalec bi se rad počutil človeško, umirjeno, da ima ljudski stik s človekom.

Ampak če imaš ti normo in vsako leto preseganje 5{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} več paketov kot prejšnje leto, je jasno da nekje nekaj ne more iti lepo ljudski.

Se strinjam, z veseljem bi normalno dostavljal.A mislite da je meni bilo všeč da kot nori robot okoli skačeš kot brez glave , da nimaš časa niti kulturno pozvoniti, počakati, pregledati paket, popistati dokumentacijo , oddati.

Žal v današnjem tempu je treba vse čimprej predat, pa magar seosedu vreči pred vrata, ko se vozi se sproti na volanu piše papirologija, z drugo roko voziš, v uhu pa imaš še pogovor z dispečerko.

Mi boste rekli pa saj ti manj kot minimalca ne morejo dati, opravi svoje delo človeško dosotojanstveno. Pa so iznašči tudi zdravilo za to – s.p.

Prvič: To , kakšno delo opravlja ta, ki razvaža pakete, koliko je plačan….ni moja stvar. Sama prevoz plačam in zahtevam, da mi je blago dostavljeno na naslov, ki je naveden.

Drugič: Če bi gledali na pogoje dela, potem ne bi tudi nobenega blaga kupovali v trgovinah, ker so delavci, ki so ga naredili tudi slabo plačani in delajo v nenormalnih pogojih?! In trgovke so tudi izkoriščane,,,,torej?!

Tretjič: Tudi mene jezi delo tehle prevoznikov, sem že parkrat klicala pa nič….Vedno paket pusti v kakšni trgovini, tečnari, da nima časa….Jaz ga tudi nimam, zato pa sem plačala njihovo dostavo!!!!

Jaz ful naročujem prek spleta in sem z GLS ful zadovoljna. Vsaj tukaj pri nas vozi en fant, mlajši, res je ful prijazen, vse se da zmenit z njim, vedno prinese, pred tem pokliče. Kot je nekdo zgoraj napisal, tudi pri zamenjavi artikla nobenih problemov. Pride, ti prinese novo robo, tisto prejšnjo mu daš nazaj in zrihtano vse. Ni treba nikamor hodit. Je pa en smotan iz ene druge firme, ne vem, zdi se mi DPN, nekaj takega.


Če bi pošiljali pakete preko Pošte, bi vsi obubožali. Poglej njihove cene.

Če nekoga ni doma, mora pustiti listek, ti pokličeš v njihov call center in se zmeniš, kje pustijo pakete. To da bi se stranka morala voziti 40 km stran po paket, je meni malo čudno.Delam z njimi, naročam pakete, vem kako poslujejo.Se pa včasih res zgodi, da šofer podpiše paket sam, potem pa se ga išče in vsi raziskujejo kje ta paket je. To se je nam zgodilo, da je šofer vrgel za hišo paket (za eno mizo) , ga podpisal, potem pa ga je lastnik iskal. Potem je šofer le povedal kje ta paket je in so ga našli, k sreči suhega. Pravilno je da samo osebi preda paket, ne sme kar odložiti. Kršijo pravila, potem pa se zgovarjajo na gužvo. Gužva gor ali dol,če ni nobenega doma, pusti obvestilo.
Pošta ima pa take nore cene da noben ne pošilja paketov preko njih.

Za GLS je že leta znano, da je to najslabša možna dostavna služba, ki ima zaposlene same nesposobneže, menda pa tudi lastnik ni nič boljši. Nikoli več ne naročim pri firmi, ki dostavlja z GLS. Sem pa zadovoljna z DPD, UPS, najboljši mi je pa DHL. Oni imajo pa super dostavljalce, ki te že zjutraj pokličejo in povedo ob kateri uri bodo pri nas doma. Samo kaj, ko mi ne moremo določiti, kdo naj nam prinese paket. Še najraje naročam pri angleških firmah, ki pošljejo Z Royal Mail in pride na našo pošto, potem mi pa zjutraj poštar lepo prinese.

Pa saj GLS te tudi že zjutraj pokliče in pove kdaj približno bo prišel in še enkrat tik pred prispetjem. Tako je pri nas, VEDNO. Slabše je z DPD, vsaj na našem koncu, pa še komplicirat znajo.
Ne vem no, ampak z GLS smo pri nas doma zadovoljni. Tedensko dobimo kakšen paket in vedno je vse kot mora biti.

Odvisno od kurirja. Eni so super, drugi bolj nemarni. Mi delamo z GLS, pa smo zadovoljni. Razumem pa kurirje, da veliko delajo in da so fantje v bistvu ubogi (velik teren, veliko paketov, nedosegljive stranke… Ni enostavno tudi njim, včasih ljudje preveč mislimo da je stranka kralj). Videla sem osebno, kako kdo nadere kurirja, ker njega lahko , ker je na nizkem položaju.

tudi jaz bi rad nekaj povedal
Sem zaposlen v podjetju in razvazam pakete na svoji regiji rad bi pojasnil nekaj stvari na lep in prijazen nacin!
vsak dan zjutraj vstanem ob 5.30 se odpravim v sluzbo kjer moram biti tocno ob 6.00 v skladiscu razvrstim pakete po krajih jih natovorim v kombi in zacnem klicati stranke in tukaj se zacne
ponavadi zacnem okoli 8,00 ure z dostavo
stranko poklicem in vprasam ce je doma nekateri so vecina jih ni!!,ker zjutraj delajo ali pa imajo druge obveznosti RAZUMLJIVO. ni pa razumljivo ce se oseba trudi vsak dan poklicati stranko poslati sms ali kakor koli drugace dostaviti paket stranki ki ga je narocila in potem ne dobis nikakrsnega odgovora od nje!se odpravis na njen naslov spet nikogar doma! to pomeni da si za eno stranko namenil vec kot 30 minut za prazen nic porabil si gorivo ,amortizacijo avta IN PA PREDVSEM ČAS , KI JE IZJEMNO POMEMBEN PRI TEM DELU ČAS.
IN KAJ SE ZGODI IMAS 70 STRANK NA DAN CE TE IGNORIRA 5 TAKIH KI JIM JE VSEENO ZA DRUGE KURIR IZGUBI 3 URE CASA KAR POMENI DA V POPOLDANSKEM CASU DRUGE STRANKE MORAJO TRPETI ZARADI TEH 5 STRANK!!!!!!sedaj pa je tudi tako vse vec ljudi se odloca za narocanje preko interneta seveda ceneje in casovno veliko bolj prakctino ampak ce bi stranka naredila vse tako kot je treba da bi omogocila kurirju cim hitrejso dostavo na domu ,sluzbi ali kjer koli pac je mora tudi stranka opraviti svoje delo pomeni
ko stranka naroci paket ima na izbiro veliko doplacljivih kontaktnih pripomockov za kurirja
SMS SERVIS,KLIC PRED DOSTAVO in tako naprej stranka ki zato placa in potem ne izkoristi to in misli da je vse urejeno po vseh predpisih katerekoli kurirske sluzbe mora kurir obvestit stranko kdaj bo priblizno v njihovi blizini in ne kdaj bo pred njihovimi vrati ker je to pac ne mogoce dolociti tocno uro VERJEMITE MI SEM PROBAL VSE SMS,KLIC,PRISEL NA DOM SKRATKA VSE KAR JE MOGOCE DA STRANKA DOBI PAKET!!VECINA STRANK DOBI SMS 2 dni pred dostavo da bo kurir dostavil paket na dolocen dan potem ko kurir paket prevzame preden se odpravi na teren stranka zopet dobi sporocilo ki ga poslje kurirska sluzba DPD,GLS,DHL,FEDEX,UPS… IN KURIR POKLICE STRANKO SE PREDEN PRIDE NA NJEN NASLOV in se stranka ne javi in to je vsak dan in ko kurir dastavi se ostalim strankam v blizini gre naprej ker tudi MORA ker ga cakajo se druge stranke vecina ljudi misli da so samo oni pomembni ne naredijo pa nic da bi bilo to mogoce tudi za ostale PAC TIPICNO SLOVENSKO MENI VSE ZA DRUGE ME PA NE BRIGA!! in kaj se zgodi stranka ki je verjetno spala ali pa je v sluzbi ali v nakupovalnem centru … ignorira svojo posiljko in kurirja ki se trudi dostaviti paket na vsak nacin ne pogleda prvo kaj je ona naredila za to da je paket lahko dostavljen ampak samo isce napake kurirja ki je poslan na dolocen teren.
TUDI KURIRJI IMAMO DRUZINE IN BI RADI PRISLI NORMALNO DOMOV KOT VSAK USLUZBENEC V KATERI KOLI SLUZBI 12 UR ALI VEC NA DAN ZMATRA CLOVEKA IN SEVEDA NA TO VPLIVA TUDI RAZPOLOZENJE rad bi se pisal o tem samo ne verjamem da si bo kdo vzel toliko casa da bi lahko prebral se za tale komentar ne vem koliko ga bo pogledalo lp vsem KURIR

Organizirajte se in zahtevajte spremembo način dela, ker trenutni sistem ni za nikamor. Stranke nimajo nič s tem, ampak vaši organizatorji. Kako drugim dostavnim službam lahko uspeva precej bolje? Očitno se da.
Vse tiste preusmeritve ne delujejo, mimogrede. Preusmerim, klinc mi pa vseeno pusti na Petrolu. Kličem, da se tako nismo zmenili. Bodo zrihtali. Pa ja. Paket ves čas čaka na Petrolu, to je vse, kar so zrihtali.

kuriji vsak dan govorimo o problemih ki jih imamo na terenih ali je to z strankami ali je to z organizacijo itd itd pac nova organizacija stane veliko denarja ko verjetno tudi sami dobro veste noben si ne bo privoscilo novo organizacijo ce je ze ena vpeljana se pa strinjam z vami da je treba nekaj naresti ampak usluzbenci ne moremo doseci tega tako kot vi verjetno ne morete v vasi sluzbi ce je kaj narobe
se vedno pravim pri stranki se zacne narocilo in pri stranki se konca ce se stranka odzove na vse klice smse … se da vse lepo izpeljati


Pa še kako prav imaš. Jasno je, da vas molzejo. Da imata preveč dela in da ne zmorete vsega.
Stranke so tiste, ki naj pišejo pritožbe šefom, da bodo ali zaposlili več ljudi, ali pa prevzeli manj pošiljk. Če je naročena dostava do doma, se to spelje.
Če pa stranka ne odgovori na sms ali telefonski klic, se ji ta dan ne dostavi. Pika. Naj čaka naslednji termin. Pa tudi če čaka 1 teden.
Vse se da .

Stranka nima nobene vloge tu. Vsaka stranka je zase, vsaka je posebej naročila izdelek z vključeno ali plačano dobavo na določene pogoje. Zatakne se vedno pri kurirski službi, kakopak.
Na podjetju je, da se organizira tako, da svoje obveze dobro spelje. Misliš, da druga podjetja nimajo težav z neodzivnostjo dobaviteljev ali s pomanjkanjem robe? Jih pač rešujejo, to spada zraven. Ti se nisi pod prisilo zaposlil pri podjetju. Če nisi zadovoljen z delovnimi pogoji, išči drugo službo.

nisem se pod prisilo zaposlil to je res ne more mi pa noben reci da se ne trudim opravljati svoje delo VESTNO,POŠTENO IN KOREKTNO CE MISLIS DA LAHKO BOLJE OPRAVLJAS TO DELO TE VABIM DA SI VZAMES EN DAN CASA IN GRES Z NEKOM NA TEREN IN DEJANSKO OBCUTIS KAKO JE lahko je pisat da to da stranke nimajo nic s tem se motis!
ti ko gres nekam verjetno prvo preveris ce je nekdo tam kjer pac moras iti je tako?ce ni nikogar pac ne gres se zmenis za drugi dan ne pa da se vozis vsak dan tja in upas da te bo nekdo docakal
pri zdravniku tudi ne prides kar notri pa mislis da bos prvi na vrsti
tako je isto pri frizerju itd itd… zato prosim ne mi o samopilovanju !! lp

New Report

Close