Avtomobilska škoda, zavarovalnica hoče predračun, servis hoče plačilo predračuna
Ni popolnoma jasno kaj sprašuješ. Ko sem jaz imela škodo, sem peljala avtomobil najprej na cenitev škode na zavarovalnico, nato na servis, ki so mi ga določili na zavarovalnici. Ko je bil avto popravljen, so mi ga pripeljali domov. Glede plačila, računov, predračunov … so pa sami uredili.
Kakor razumen vozilo ni na servisu. V tem primeru, če prideš na servis in zahtevaš predračun se le ta plača nekje 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} od vrednosti napisanega popravila. Če daš potem popraviti vozilo v ta servis kjer so ti napisali predračun, se ta znesek ki je bil plačan za predračun všteje v znesek popravila, torej ne izgubiš nič. S tem se servisi zaščitijo da ne pišejo zastonj predračunov, ker z enim predračunom ni malo dela . Seveda vsak bi pa najraje prišel na servis po predračun, popravljat bi dal pa nekam drugam, ja to pa žal ne gre, čeprav si ljudje tako razlagajo. Pelješ avto na servis, ga pustiš tam in servis vse potrebno uredi z zavarovalnico in zavarovalnica plača predračun servisu ali pa nič , če so tako dogovorjeni. To je vsa umetnost.
Nekaj minut???, Vidim da se ne spoznaš na tako delo. Prvo kot prvo je treba vozilo delno razstaviti popisati ves poškodovan materijal od pločevine , hladilnikov itd… in do najmanjših sponk katere se potrebujejo za popravilo Seveda za vsak del, za vsako sponko je potrebno poiskati kataloško številko in zraven dodati ceno, kajti pri vozilih kateri mejijo na totalko je treba biti zelo precizen s predračunom saj se gre za to ali se vozilo popravlja ali ne. In za tak predračun se potrebuje 3 do 4 ure. In kot sem že napisal, če je vozilo naprimer nekje pod kozolcem in čaka na popravilo “pod kozolcem” tak predračun se plača, v kolikor pa se stranka odloči da potem to vozilo pripelje na servis v popravilo , pa se cena predračuna vkalkulira v delo, torej je predračun zastonj. Kaj bolj jasno?