Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Razbit avto

Default avatar

klinika

Vas pri nakupu rabljenega avtomobila moti, ce na ogledu ugotovite, da je bilo v preteklosti vozilo karambolirano. In popravljeno na pooblascenem servisu. Zanimajo me mnenja za/ proti in zakaj?
Default avatar

odvisno

Preveri če je bilo vozilo dobro popravljeno, da ni kak del vozilo postrani ali pa da se vrata ne zaprejo lepo, lahko se zgodi tudi, da na kolesu zavore delajo slabše, cvilijo, ali pa da gumo radira bolj kot druge...
Mene osebno bi motilo samo če ni dobro popravljeno, bolj pa me moti, če mi prodajalec reče, da vozilo ni bilo karambolirano a čez pol leta ugotovim, da je bila celotna stran karambolirana, prodajalec mi pa še reče da je to vse tovarniško... To me najbolj jezi
Default avatar

kaznivo je

Kaznivo je,če ti prodajalec zamolči karamboliranost vozila.Če je res dobro popravljeno na primer pri bmw so deli karoserije iz aluminija in ni velike škode ,če je štrihano,na ostalih avtih vsaj večini je karoserija iz pločevine ki je podložna rjavenju in ,če so deli zamenjani je ok ,če so pa klepani in brušeni in varjeni ,potem to pomeni,da je možnost rje v kratkem času.Tak,da jaz bi si raje kupil avto z prvo barvo.Ajde ,če je kak blatnik kaj popravljan ali kakšna druga malenkost to še ni nič narobe,če je pa avto bil prekantan potem pa bejž od takega,ker je bolje iskat nekaramboliranega.Zelo težko se pa skrije to,ds ni popravljan.Vedno nekaj izda.Seveda treba je oči na peclje ne kar tako kupit.
Default avatar

varnost na prvem mestu

Pa varnost pri malce bolj razbitem in popravljenem vozilu? Ni okrnjena?
Kaj pa ce zacne crkovati elektronika?
Default avatar

odvisno

[email protected] je napisal/a:
kaj pomeni če gume cvilijo in kaj da gumo radira bolj kot druge...
Če zavorni diski cvilijo lahko pomeni, da so poškodovani ali zviti, kar je lahko posledica karambola
Radiranje gume pa pomeni, da je guma na notranji strani, zunanji strani ali pa po sredini bolj obrabljena kot guma nasproti nje, to pa pomeni, da je vozilo treba peljat na optiko, da se naštela naklon gume, lahko pa, da je treba zamenjat končnik ali kaj drugega, lahko zaradi obrabe delov ali pa površnega popravila
Default avatar

odvisno

varnost na prvem mestu je napisal/a:
Pa varnost pri malce bolj razbitem in popravljenem vozilu? Ni okrnjena?
Kaj pa ce zacne crkovati elektronika?
Varnost je seveda zmanjšana, kar pa ne pomeni, da vozilo ni varno, to je seveda odvisno od poškodb, kje so poškodbe nastale in kako hude so bile, ter od kvalitete popravila...
Default avatar

odvisno

odvisno je napisal/a:
varnost na prvem mestu je napisal/a:
Pa varnost pri malce bolj razbitem in popravljenem vozilu? Ni okrnjena?
Kaj pa ce zacne crkovati elektronika?
Varnost je seveda zmanjšana, kar pa ne pomeni, da vozilo ni varno, to je seveda odvisno od poškodb, kje so poškodbe nastale in kako hude so bile, ter od kvalitete popravila...
Še elektronika... Tu se pa lahko stvar zelo zaplete... To je lahko tudi tovarniška napak ampak je zelo malo takih primerov, zelo možno je od karambola...
Lahko je zelo velik problem, če ti crkne elektronika, sploh med vožnjo (odvisno od vozila)
Moji znanki je na renault megane med vožjo crknila elektronika za 1 sekundo, vozila se je po samotni cesti med polji, 80km/h, pred njo pa ovinek in grmovje ter breg navzdol... Brez elektronike ni mogla niti pritisniti na zavoro oz. le-ta ni delovala zaradi elektronike... Imela je pač srečo
Default avatar

m1957

Uhhhh, sami mojstri tukaj :)))))))
Default avatar

vilid

m1957 je napisal/a:
Uhhhh, sami mojstri tukaj :)))))))
Kaj govoriš, moja beseda bo zadnja veljala tukaj. :)))))
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
boljše živet v lahki diktaturi kot v težki demokraciji
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

več na blogu, http://www.fj-produkt.com/