Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Knjiga PSI in njen marketing

Knjiga PSI in njen marketing

Glede na to, da sem sam pisatelj in da me zanima tudi duhovnost, kar je (sklepam) tematika te knjige, so me pritegnile promotorke, ki so delile letake za knjigo “PSI” po trgovskem centru.
Potem sem eno izmed njih vprašal za kaj se gre v knjigi oz. o čem je le ta in mi je rekla; “PSSST – to ti ne sme nihče povedat” in druga je z rahlim nasmeškom dodala – “to je skrivnost”.
Potem sem videl še ceno 77 eur, ki je baje simbolična in je knjiga v resnici neprecenljiva.
Tako da sem lepo letak vrgel v prvi koš in knjige ne bom vzel v roke, četudi mi jo kdo podari.
Kakšen marketing pa je to? Skrivnost in ne vem kaj, povej ženska o čem se gre, kaj bluziš, če hočeš 77 evrov, to ni malo denarja. A je spet neka bedarija v stilu “The Secret”?
Sicer pa duhovne in skrivnostne tematike od slovenskih avtorjev niso nič novega, Flisar je pisal o takih stvareh že desetletja nazaj. S tem, da je bil iskren. Kljub “razsvetljeni” tematiki, sam sebe v knjigi opisuje kot nezrelega egocentričnega manijaka, ne pa kot nekoga, ki bo prvič v zgodovini človeštva povedal “resnico” (prvič my ass, vsaka druga knjiga je o “resnici”, kot jo vsak dojema po svoje)
Grejo se nek unikaten marketing in tega sploh ne prenesem, ker mi ne pove nič drugega kot to, da je knjiga zanič in da nujno potrebuje nek odtrgan marketing, da se lahko proda.

Mogoče sem nepravičen in se motim, ampak marketing me je popolnoma odbil.

Ima kdo drug kakšno drugo mnenje o tej knjigi in njenem marketingu?

Ja užaljen, ker so sosedove kumarice debelejše od tvojih … nekako tako se bere zapis.

daj no…. bili sta dve frklji, ki nimata pojma o čem knjiga govori in sta se na tak način skušali pač izmazat ven. V primeru, da bi imeli kakšen bujen dekolte in ustrezne čare, bi te s tem psssst, skrivnost…. še bolj pritegnili in takšnemu tepčku lahko prodaš vse. Tako je bilo pa očitno vse skupaj precej ponesrečeno in nisi padel.

Tudi to je možno, ja. Sicer zagotovo ne morem trditi, kajti človek težko oceni svojo slabost na popolnoma objektiven način.
Morda sem res podzavestno užaljen ker se jaz nisem spomnil takšnega marketinga. Sicer kot pravim, mene ta marketing ni prepričal, ravno nasprotno, prav podbil me je, ampak a je možen razlog moja podzavestna nevoščljivost? – Če ocenim iz svojega ega je odgovor zatrden “NE”, če pa odgovorim iz objektivnosti, kolikor je premorem, pa je odgovor – ne vem. Mogoče tudi.
Vseeno pa nisi podal(a) odgovora – a nate deluje tak marketing ali ne?

Ti dam prav, nista povedali, ker še sami ne vesta. Pač moderen si če jo imaš, kot si idiot če nisi bral 50 odtenkov sive. Množično blejanje me odbije. o razpravi ” avtorji” na fb pa bolj da ne govorim. Cinizem na kubik. Če bi imela namen jo kupiti, jo kot ti ne bom. In sploh ne vem kaj je ljubezen, občutki…… ipd. dokler je ne preberem…. so rekli. Le kako sem preživela dosedaj mojih 50 let…. brez ljubezni, brez občutkov, hahahahaha.

Dobre stvari ne potrebujejo marketinga. Vsaj tako cenenega ne.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

Se strinjam. Tudi mene so dodatno odbili naknadni pogledi na reklamne spletne strani te knjige. Vsekakor pa razumem avtorja, da se je lotil drznih reklamnih potez, kajti biti uspešen pisatelj v Sloveniji, ki je tako majhen trg, ni le zelo težko, je skoraj nemogoče (če imaš pod uspešen v mislih, da ko knjigo izdaš, nisi zapravil celotnega premoženja, ampak si bil celo na nuli, ali pa celo kak evro zaslužil, morda v največjih fantazijah celo dovolj, da živiš izključno od svojega pisateljevanja).
Še enkrat pa dodajam, da takA natolcevanjA kot so; KNJIGA JE RAZSVETLILA TUDI DJOKOVIĆA! – TO JE KNJIGA, KI VAM BO PRVIČ V ŽIVLJENJU POVEDALA KAKO ŽIVETI ŽIVLJENJE! – name ne delujejo. Name deluje predvem iskenost. Vedno se odločim le za tiste izdelke, katerih ponudniki so iskreni. Tako kot se tiče zavarovalnic, knjig, avtomobilov in vsega ostalega kar premorem.

V knjižnicah jo imajo, če jo kdo hoče prebrat. Se je ne splača kupiti, tudi za realno ceno med 20 in 30 evrov ne! Je berljiv in na trenutke poučen roman, ki ga Flisarjev Čarovnikov vajenec 100x prekosi.

Hvala. Čarovnikov najenec je legendaren, se strinjam.

Zakaj tak marketing? Ker je tip menda marketingar. Enostavno.

Knjiga tudi mene točno zaradi te famozne aure okoli ni pritegnila, sposodila v knjižnici in jo vrnila. Ampak povprečen človek pač pade na to, kot pade na Top Shop in še marsikaj…

Na forumu Knjižni molji imaš tudi zelo dolg post o tem. Seveda obstajajo boljše knjige od te o duhovnosti, vprašanje, če se ta sploh tika duhovnosti… Ne vem, me ne pritegne, spet so začeli z agresivnim marketingom, pač treba prodat izvode najbrž.

Za 77 evrov? A je avtor cist odpuljen, kdorkoli je ze?

Lari fari. Šolski primer GVERILSKEGA MARKETINGA!

A ni avtor te knjige pokojni.

Gre se, da se kam pride. To bi kot pisatelj že lahko vedel. Pisatelj pa tak!!!


Tudi jaz sem to zasledila.

Te letake deli študentarija. A misliš, da je kdo od njih knjigo prebral? Neeeeee

Gre se, da se kam pride. To bi kot pisatelj že lahko vedel. Pisatelj pa tak!!![/quote]

Nisem na slavističnem zboru in mi ni treba pisati striktno in sto odstotono pravilno slovensko, da se razumemo, ker gre za en navaden internetni chat.
Poleg tega je izraz “za kaj se gre” povsem v redu tudi v slovenščini.
POLEG tega sem opisal kako je potekal pogovor med mano in promotorko. In tu se lahko, četudi bi moral uporabljati zborno slovenščino, lahko uporablja pogovorna oblika zapisa, kajti gre za opis pogovora, kjer se je uporabljal pogovorni jezik, brihta.

Pa prosim ne me zabijat z enimi levimi komentarji, ker mam slovenščino in slovnico v malem prstu. Ne rabim pa tega dokazovat na enem bednem chatu.

Pisatelj gor, pisatelj dol…Posamicni marketinski pristop je vecini odbijajoc. Tu mislim, da nekega velikega dvoma ni. Knjiga sama pa mi je ljuba in rad posezem po njej.

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «


Tudi jaz sem to zasledila.[/quote]

Tako je, avtor je letos umrl. Verjetno zdaj knjigo prodajajo njegovi dediči in so si pač izmislili tak neumen način. Prej se knjiga ni tako prodajala. V naši knjižnici si jo moral rezervirati, da si jo sploh dobil. Jaz sem jo prebrala in je pač tako, da so to teme, ki jih razumeš ali pa tudi ne…

Kolikor sem uspela brskat, nikjer in nikoli ni bilo objavljeno, niti zapisano kdo je avtor. Še ena skrivnost……Keep it stupid !?

Gre se, da se kam pride. To bi kot pisatelj že lahko vedel. Pisatelj pa tak!!![/quote]

Nisem na slavističnem zboru in mi ni treba pisati striktno in sto odstotono pravilno slovensko, da se razumemo, ker gre za en navaden internetni chat.
Poleg tega je izraz “za kaj se gre” povsem v redu tudi v slovenščini.
POLEG tega sem opisal kako je potekal pogovor med mano in promotorko. In tu se lahko, četudi bi moral uporabljati zborno slovenščino, lahko uporablja pogovorna oblika zapisa, kajti gre za opis pogovora, kjer se je uporabljal pogovorni jezik, brihta.

Pa prosim ne me zabijat z enimi levimi komentarji, ker mam slovenščino in slovnico v malem prstu. Ne rabim pa tega dokazovat na enem bednem chatu.[/quote] Bojim se, da tebi poleg znanja slovnice manjka še vsaj toliko kulture, oziroma bontona. Če se ne znaš primerno izražati, je tudi ta “bedn chat” zate očitno prevelik zalogaj. Za svoje frustracije boš moral najti pa kakšen bolj primeren forum.

New Report

Close