Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja OŠ BIČEVJE ALI OŠ VIČ

OŠ BIČEVJE ALI OŠ VIČ

Pred kratkim smo vpisovali našega prvošolčka v 1. razred devetletke. Bila sem na predstavitvi obeh šol. Čeprav smo starši marsikaj že vedeli v zvezi z programom devetletke, smo bili vsi skupaj malce presenečeni nad kadrom, ki je dajal vtis, da se počutijo naravnost ogrožene. Človek se sprašuje, ali je bilo to samo zaradi predstavitve, ali so potem takšne tudi v razredu. Kakšne so vaše izkušnje ?

PS: Predstavitev na OŠ Bičevje je bila veliko boljša, vendar je veliko mam, ki že imajo otroke na Bičevju dejalo, da jih bojo svoje otroke, ki jih vpisujejo v 1. razred devetletke dale raje na Kolezijo. Ne zanašam se izključno na mnjenje okolice, kljub vsemu, pa ga vseeno ne izključujem.
Hvala za odgovore !

Mimi

Tudi mi smo našo prvošolko vpisali na Bičevje- predvsem seveda zato, ker je šola v neposredni bližini našega doma.
Sicer pa – šola kot šola- bi rekla, da je največ odvisno od tega, kako homogen je učiteljski kader oz. kako domiselno ter s posluhom za otroke ga ravnatelj vodi. Potem je seveda pomembno, da vsaj v prvih treh razredih poučujejo otroke učiteljice z velikim srcem, prave mame, ki iščejo in spodbujajo v otroku pozitivne lastnosti in znanja in ne neznanja ter slabosti. Če se otrok v šoli ne čuti sprejet ter zapada v konflikte z učiteljico, mu tudi dodatni tečaj angleščine, nebroj izvenšolskih dejavnosti, novo opremljena računalniška učilnica in različi metode opismenjevanja ne bodo pomagale…..
Ne vem pa, zakaj naj bi bila OŠ Kolezija elitnejša, morda se bo našel kdo, ki bi to lahko razložil.
Lp, Ali

Pozdravljene!

Ne morem konkretneje odgovoriti za imenovani šoli, bi pa dejala, da imam veliko izkušenj predvsem z bodočim pedagoškim kadrom in sama malega nadebudneža, ki bo moral čez nekaj let v šolo. Resno me skrbi, kam vse skupaj vodi, saj je manjšina takšnih učiteljev in učiteljic, kot bi morali biti in jih je Ali lepo opisala. Večina pedagoških delavcev je preobremenjena z administrativnim delom (vsaj na šolah, kjer so imeli v zadnjem času obiske inšpektorjev) in “grebenjem” točk za napredovanje v nazive in plačilne razrede, kvaliteta poučevanja pa je na stranskem tiru. Res je, da je potrebno stalno dopolnjevanje znanja, saj se znanost hitro razvija, toda najprej bi morali učitelji imetai razčiščene osnovne strokovne pojme (v kar pogosto dvomim, saj ob pregledovanju zvezkov nečakov in otrok znancev, ki se obračajo name po pomoč pogosto naletim na vsebine ob katerih se sprašujem ali so otroci tako malomarni pri prepisovanju ali pa gre res za strokovno spornost učiteljev) in se v celoti posvetiti kvaliteti dela z otroki.
Zato sem včasih, ko pomislim, da bo moral moj malček čez nekaj let v šolo, tako slabe volje in si mislim, da bi ga izobraževala kar na domu, če bi bilo le mogoče.
Upam, da prizadevne učiteljice vedo, da kritika ni namenjena njim.

Lep pozdrav vsem pedagoškim sotrpinom,
T.

nova
Uredništvo priporoča

Mislim, da se tisti, ki imate na izbiro več šol preveč obremenjujete in zato ne veste kam dati otroka. Tisti, ki imamo drugo najbližjo osnovno šolo od matične 25 km daleč, nam kaj takega ne hodi na misel. Veliko je sicer res odvisno od učiteljev, še več pa od nas staršev, kako se bo otrok vključil v okolje

Odgovor Aniti !

Ne vem čemu ta agresija, bes oz. zagrenjenost. Problem sem izpostavila ravno zato, ker smo tudi sami vozači – in mogoče ravno zato v dilemi, kajti če moram otroka voziti v šolo 20 km, je čisto vseeno , če ga peljem še dodatnih 5 km in je v okolju pozitivnih ljudi, kajti to je tisto kar šteje. In spraševala sem ravno to ! Žal na matični šoli še ne izvajajo programa devetletke, ocenila pa sem, da otrok še ni dovolj zrel za program osemletke – pa tudi veliko mnenj ljudi, ki se s tem strokovno ukvarjalo, nam je to odsvetovalo !

Še enkrat lep pozdrav!
Se opravičujem, nisem hotela biti taka. Naj ti še enkrat povem kaj predvsem se meni zdi pomembno pri vpisu v šolo (tudi mi bomo naslednje leto otroka vpisali v devetletko – ki jo bojo z letošnjim letom začeli izvajati na naši šoli). Najpomembneje mi je da se poleg pouka tudi vse obšolske dejavnosti opravljajo na isti šoli, kot tudi razne športne dejavnosti (treningi, ker pač ni drugih telovadnic, dvoran…) Poleg tega, pa mi je pomembno, da bo z otorki, s katerimi vsa leta hodi v vrtec šel tudi naprej v prvi razred, saj mislim, da mu s tem, ko je navajen na okolje omogočim lažje privajanje. Poleg tega bo ko bo nekoliko večji (npr. v drugem razredu) šel lahko po pouku sam domov (tisti, ki imajo blizu grejo lahko peš, za tiste ki živijo v okoliških vaseh pa je organiziran šolski prevoz). Poznal bo otrko, jaz bom poznala njihove mamice, kar se mi zdi pomembno, če otrok zboli, saj greš lahko skoraj k sosedu po zvezke, naloge, informacije ipd…
Imam pa (vsaj jaz tako mislim) srečo, ker živimo v malo bolj odmaknjenem in ne prevelikem kraju.

Pa veliko sreče pri odločanju!

New Report

Close