Zoohit spletna trgovina
jaz imam tokrat kritiko v zadnjih dveh ali treh naročilih so mi dostavo pacali en dober teden, niso se niti držali rokov 24 ur za katere pravijo da odpošljejo izdelke tako da sem zaradi njih imel izgubo saj sem moral ta čas ko sem neupravičeno čakal na hrano le to po višji ceni kupiti v sloveniji kar sem jim tudi napisal pa mi zato niso dali nobenega refunda
En teden čakanja pa res ni veliko (no, je, če nimaš več hrane doma), pri naših spletnih trgovinah sem čakala tudi po 14 dni. Je pa tako, da se moramo zavedati, da lahko povsod pride do zamud iz takšnih ali drugačnih razlogov in meni je logično, da hrano naročim preden mi je zmanjka, ne šele potem, ko imam v vrečki le še pest briketov :))
Če nakažem denar še isti dan, dobim ponavadi paket v 4 – ih, 5 – ih dneh. Nazadnje sem naročila in plačala v petek, dobila pa v torek.
Stroške pri vračilu nosijo oni.
Pogoji odpovedi
Pravica do odpovedi
Stranka ima pravico, da v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopi od te pogodbe. Odpovedni rok se šteje 14 dni od dneva, ko ste sprejeli ali imate vi ali z vaše strani imenovana tretja oseba, ki ni prevoznik, zadnje blago v posest.
Za uveljavljanje svoje pravice do odpovedi, nas morate (zooplus AG, Sonnenstr. 15, 80331 München, Deutschland, [email protected]) z jasno obrazložitvijo (npr. pisno po pošti, e-pošti) obvestiti o vaši odločitvi, da odpovedujete to pogodbo. Glede tega lahko uporabite priložen obrazec vzorčni odstopni obrazec, ki pa ni predpisan.
Za upoštevanje odpovednega roka je dovolj, da obvestilo o odpovedi odpošljete pred iztekom roka pravice do odpovedi.
Potek odpovedi
V primeru odpovedi te pogodbe, vam bomo povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški pošiljanja (z izjemo dodatnih stroškov, ki so nastali zato, ker ste izbrali drugačno obliko dostave kot ponujena z naše strani, najboljšo standardno dostavo) takoj in najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko smo prejeli vaše obvestilo o odpovedi. Za vračilo denarja se uporabi enako plačilno sredstvo, ki je bilo uporabljeno pri prvotni transakciji, razen, če ni izrecno drugače dogovorjeno; v nobenem primeru ne boste imeli zaradi vračila denarja dodatnih stroškov. Vračilo denarja lahko tudi zavrnemo dokler nismo prejeli blaga nazaj ali dokler ne predložite dokazila, da ste poslali blago nazaj, pri čemer se upošteva kaj je bilo storjeno prej.
Blago morate takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko ste nas obvestili o odpovedi te pogodbe poslati ali izročiti na naslov:
zooplus AG
Vertriebszentrum
Marktal 3
D-99880 Hoerselgau.
Upošteva se rok, če ste blago poslali nazaj pred iztekom roka14 dni.
Stroške, ki nastanejo pri vračilu blaga nosimo mi.
Za vsako morebitno izgubo vrednosti blaga, ki se šele pojavi, če nastane ta izguba vrednosti zaradi preizkušanja kakovosti, lastnosti in delovanja blaga, odgovarjate le, če niste ravnali v skladi s predpisi.
Zaključek poteka odpovedi
hehe :))
Saj te čisto razumem, sem tudi jaz že bentila, ko sem včasih (ne pri zoohit) čakala res dobra dva tedna, pa me niti obvestili niso, da izdelkov ni na zalogi.
Jaz verjamem oz. vem, glede na moje izkušnje, da odpošljejo takoj, ko dobijo nakazilo, ker sledim pošiljki. Ko vtipkaš št. paketa, točno vidiš kje se nahaja in ali je že predan dostavni službi. Od tu naprej je pa za dostavo zadolžen DPD oz. dostavna služba, ne več oni. Tako da, če paket ni dostavljen v navedenem času, moraš okregati DPD. Ali DHL :))
Pa tudi to ne. Že obstaja razlog, da ga niso mogli prej dostaviti. Kaj pa vem, jaz sem že povsod navajena čakanja, da me sploh več ne moti :)))
Pa si navedla prave podatke pri plačilu? Ni ne duha ne sluha o prejetju plačila ali o paketu?
Mi naročamo že 3 leta vsak mesec, pa še nikoli nismo imeli težav. No, razen 1x, ko ni prijela koda (dobili naj bi darilo ob nakupu). Pa sem pisala in so takoj uredili.
Če greš na moj zoohit pod naročila, ti tam piše, ali je bilo plačilo že prejeto, poslano, ali je v čakanju, … Če je bilo odposlano, mu lahko slediš preko DPD. Če v enem tednu ne prejmejo plačila, naročilo zapade. Te pa pred tem še opozorijo.
tudi jaz sem plačala po predračunu v petek okoli 9 ure zjutraj.če grem na njihovo stran piše da je naročilo-čakanje na plačilo.mogoče ker je vikend?da se nič ne premakne?hvala[/quote]
Ja, čez vikend ne bo nič :). V petek smo dobili mail, da je paket odposlan, danes smo ga prejeli. Takosmati so veseli kot otroci :))
Tud jaz sem plačala prejšni teden.pa še do danes nisem prejela ničesar..Najbolj žalostno pa je to da sem takoj po polačilu jim na meil poslala dokazilo in sem dobila odgovor da ta meil sploh ne obstaja..Drugega meila pa nimam kot tega ko ga navajajo na njihovi strani..Če mi lahko kdo kar koli pomaga pri tem bom hvaležna za vsak nasvet,odgovor..
Lp.
Sa
Jaz sem tudi prejela.Od plačila pa do prejetja je trajalo 1 teden 🙂
Kontaktirala pa sem preko tega maila:[email protected]
LP