Menjava avtoradia- kje?
Pokliči na AMZS, imaš ga v Dravogradu, če to naredijo (avtoelektriko imajo), drugače pa kakega avtoelektričarja ali pa audio-video servis v bližini.
V SG verjetno to naredi tudi servis Breznik (včasih v Pamečah, zdaj je v SG), servis Felle pa je žal ne obratuje več (tam sicer vem, da je to naredil, ker mi je popravljal avtoradio).
Kot so ti povedali, peljes avtoelektricarju, ali pa komu ki se ukvarja z akustiko. Npr ce si iz Lj pa priporocam radio vili…
Naceloma je menjava enostavna, ce imate originalne konzole za ven radio dajat. V tem primeru je treba samo odklopit od konektorjev in spet priklopit. Pa tudi masko nosilca neorginalnega radia, treba ven dat pa v drug avto…
lahl zapelješ k taprvemu lokalnemu mehaniku, če ne druzga ti ga bo vden znal vzet. Ko je/bo zunaj pa lahjk al on, al ti pregledaš drate al pašejo al rabš še kake adapterje.
to naredi lahk vsak lokalni mehanik,
pa še to…..tisti fabrški radio…. zna bit kodiran. Upam da niste knjižice z navodili vrgli stran
Ne samo originalen, tudi naknadno kupljeni avtoradii so običajno že kodirani (ali z geslom ali pa s posebnim daljincem, vsaj tako sem imela jaz v prejšnjem avtu).[/quote]
no go..cajti blaupunktov, torej code (vtipkavanja številk), al pa keycardov (torej radio ima kartico v obliki kreditne karticde in ta kartica ga naredi (ne)uporabnega…zaščita pred krajo) so mimo…
današnji so zaščiteni z odstranljivo čelno ploščo, katera ima kodo. Tiste double verzije pa kakor kje ..blaupunkt ima vnešeno varnsotno kodo, mogoče da ma še kak njihov model keycard opcijo…
za daljince ne vem kaj in kako…..imajo določeno kodo tko kt ostale komande, za kaj več pa ne bi vedel
za ostalene proizvajalce pa preveč prašaš kake varovalne sisteme majo
a si mogoče mela blaupunkta v prejšnjem avtu?
Ne samo originalen, tudi naknadno kupljeni avtoradii so običajno že kodirani (ali z geslom ali pa s posebnim daljincem, vsaj tako sem imela jaz v prejšnjem avtu).[/quote]
no go..cajti blaupunktov, torej code (vtipkavanja številk), al pa keycardov (torej radio ima kartico v obliki kreditne karticde in ta kartica ga naredi (ne)uporabnega…zaščita pred krajo) so mimo…
današnji so zaščiteni z odstranljivo čelno ploščo, katera ima kodo. Tiste double verzije pa kakor kje ..blaupunkt ima vnešeno varnsotno kodo, mogoče da ma še kak njihov model keycard opcijo…
za daljince ne vem kaj in kako…..imajo določeno kodo tko kt ostale komande, za kaj več pa ne bi vedel
za ostalene proizvajalce pa preveč prašaš kake varovalne sisteme majo
a si mogoče mela blaupunkta v prejšnjem avtu?[/quote]
Morda malo neumno vprašanje, ampak vseeno. Pred kratkim smo v tem Focusu, kjer je originalni avtoradio not, menjali akumulator. Od takrat naprej radio ne deluje več oz. piše samo CODE. A to je potem ta koda? Brez kode potem sploh ne more delovati?
Kje so ponavadi te kode napisane? Ta avto smo namreč kupili od nekoga pred leti, vprašanje, če so vsi papirji poleg (ne vem, ker ga nisem jaz kupila).
no go..cajti blaupunktov, torej code (vtipkavanja številk), al pa keycardov (torej radio ima kartico v obliki kreditne karticde in ta kartica ga naredi (ne)uporabnega…zaščita pred krajo) so mimo…
današnji so zaščiteni z odstranljivo čelno ploščo, katera ima kodo. Tiste double verzije pa kakor kje ..blaupunkt ima vnešeno varnsotno kodo, mogoče da ma še kak njihov model keycard opcijo…
za daljince ne vem kaj in kako…..imajo določeno kodo tko kt ostale komande, za kaj več pa ne bi vedel
za ostalene proizvajalce pa preveč prašaš kake varovalne sisteme majo
a si mogoče mela blaupunkta v prejšnjem avtu?[/quote]
Morda malo neumno vprašanje, ampak vseeno. Pred kratkim smo v tem Focusu, kjer je originalni avtoradio not, menjali akumulator. Od takrat naprej radio ne deluje več oz. piše samo CODE. A to je potem ta koda? Brez kode potem sploh ne more delovati?
to ni neumno, ampak dejstvo..vse zadeve morš jovo na novo ponastavt…torej od cajta na potovalnem računalniku uri, itd do odpiranja šip (ko stisneš gumb do konca la gor al dol in se šipa v celoti odpre oz zapre)
isto je pr raiu morš vnest kodo da ga odpreš
Kje so ponavadi te kode napisane? Ta avto smo namreč kupili od nekoga pred leti, vprašanje, če so vsi papirji poleg (ne vem, ker ga nisem jaz kupila).[/quote]
poglej knjižico od radia, skor zihr jo mortš met. Drgač poglej avdoial od avta, lahk iam radi okako poglavje in je tam navedena
drgač pa radio vzameš ven, prepišeš vse možne označbe in povpraša na servisu za ford in potem oni naprej (po potrebi vprašajo v fabrko)
prever prvo vse bukvice k so pršle z avtom in č eni nč, radio vzet ven, prepisat vse možne označbe, številke ni povprašat na fordu
srečno
Ne samo originalen, tudi naknadno kupljeni avtoradii so običajno že kodirani (ali z geslom ali pa s posebnim daljincem, vsaj tako sem imela jaz v prejšnjem avtu).[/quote]
no go..cajti blaupunktov, torej code (vtipkavanja številk), al pa keycardov (torej radio ima kartico v obliki kreditne karticde in ta kartica ga naredi (ne)uporabnega…zaščita pred krajo) so mimo…
današnji so zaščiteni z odstranljivo čelno ploščo, katera ima kodo. Tiste double verzije pa kakor kje ..blaupunkt ima vnešeno varnsotno kodo, mogoče da ma še kak njihov model keycard opcijo…
za daljince ne vem kaj in kako…..imajo določeno kodo tko kt ostale komande, za kaj več pa ne bi vedel
za ostalene proizvajalce pa preveč prašaš kake varovalne sisteme majo
a si mogoče mela blaupunkta v prejšnjem avtu?[/quote]
Ne, Kenwood z odstranljivo sprednjo ploščo in dodatnim CD izmenjalnikom, pa vseeno sem potrebovala še daljinca za aktivacijo (ob menjavi radia, ob menjavi akumulatorja), ni imel kartice ali pa potrebe po vtipkovanju kode, samo na daljincu sem morala sledili navodilom na diplayu in pritiskati kombinacijo in čas tipk.
Avtorica – če je originalni avtoradio, potem mora biti koda vpisana nekje v navodilih ali servisni knjigi, ki si jo dobila ob avtu. Drugače pa na pooblaščeni servis, da ti ga odkodirajo.
In ja, to je to, zaščita proti kraji.
no go..cajti blaupunktov, torej code (vtipkavanja številk), al pa keycardov (torej radio ima kartico v obliki kreditne karticde in ta kartica ga naredi (ne)uporabnega…zaščita pred krajo) so mimo…
današnji so zaščiteni z odstranljivo čelno ploščo, katera ima kodo. Tiste double verzije pa kakor kje ..blaupunkt ima vnešeno varnsotno kodo, mogoče da ma še kak njihov model keycard opcijo…
za daljince ne vem kaj in kako…..imajo določeno kodo tko kt ostale komande, za kaj več pa ne bi vedel
za ostalene proizvajalce pa preveč prašaš kake varovalne sisteme majo
a si mogoče mela blaupunkta v prejšnjem avtu?[/quote]
Ne, Kenwood z odstranljivo sprednjo ploščo in dodatnim CD izmenjalnikom, pa vseeno sem potrebovala še daljinca za aktivacijo (ob menjavi radia, ob menjavi akumulatorja), ni imel kartice ali pa potrebe po vtipkovanju kode, samo na daljincu sem morala sledili navodilom na diplayu in pritiskati kombinacijo in čas tipk.
ja no, je pač mel tako zapščito….. sam sicer s kenwoodi nimam izkušenj, tko da preveč dobro jih ne poznam
sm pa ko sm menjaval akumulator na moji kii, bil prikrajšan za vtipkavanje kode….. sicer res, da je avto bil ene pol ure brez štroma, sam vseeno….
Avtorica – če je originalni avtoradio, potem mora biti koda vpisana nekje v navodilih ali servisni knjigi, ki si jo dobila ob avtu. Drugače pa na pooblaščeni servis, da ti ga odkodirajo.
In ja, to je to, zaščita proti kraji.[/quote]
Ne, Kenwood z odstranljivo sprednjo ploščo in dodatnim CD izmenjalnikom, pa vseeno sem potrebovala še daljinca za aktivacijo (ob menjavi radia, ob menjavi akumulatorja), ni imel kartice ali pa potrebe po vtipkovanju kode, samo na daljincu sem morala sledili navodilom na diplayu in pritiskati kombinacijo in čas tipk.
ja no, je pač mel tako zapščito….. sam sicer s kenwoodi nimam izkušenj, tko da preveč dobro jih ne poznam
sm pa ko sm menjaval akumulator na moji kii, bil prikrajšan za vtipkavanje kode….. sicer res, da je avto bil ene pol ure brez štroma, sam vseeno….
Avtorica – če je originalni avtoradio, potem mora biti koda vpisana nekje v navodilih ali servisni knjigi, ki si jo dobila ob avtu. Drugače pa na pooblaščeni servis, da ti ga odkodirajo.
In ja, to je to, zaščita proti kraji.[/quote][/quote]
Eh, jaz sem vzela v Lantri ven originalni avtoradio in dala noter tega … pa seveda potem to potegne za sabo še nove zvočnike … ob prodaji sem vrnila v avto originalen avtoradio, tega pa dala staršem, ker je bil ta radio vseeno boljši in mlajši od njunega, jaz pa sem bila čisto zadovoljna z originalnim v Zafiri.
Odklepat ga je bilo treba samo ob odklopu z vira napajanja, pa četudi je bilo za 5 minut 🙁
[/quote][/quote]
Eh, jaz sem vzela v Lantri ven originalni avtoradio in dala noter tega … pa seveda potem to potegne za sabo še nove zvočnike …
ja korejci glih niso meli nekih hudih naprednih zadev….
ob prodaji sem vrnila v avto originalen avtoradio, tega pa dala staršem, ker je bil ta radio vseeno boljši in mlajši od njunega, jaz pa sem bila čisto zadovoljna z originalnim v Zafiri.
opel mislim da jih ma tko kt kia, pa še par drugih (mislim d atud mercedes) od siemensa, fiat neki časa pa tud peugeot sta jih mela od blaupunkta. v fiatu celo z logotom, torej plavo piko in napisom.
Odklepat ga je bilo treba samo ob odklopu z vira napajanja, pa četudi je bilo za 5 minut :
ja no, jaz tega postopka nism mel, pa sm glih tko menjal baterijo. Sm p amel z aponastavt šipe (pritsk navzodl, navzgor, da s ešipa v celoti odpre, zapre), pa uro, pa potovalni računalnik se je resetrial in rabu neki cajta da je pršu nazaj na prejšnje vrednosti (poraba)