Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kaj je fora, da so uničili blagovne znamke Jane, Stopa, Lady,…?

Kaj je fora, da so uničili blagovne znamke Jane, Stopa, Lady,…?

Zdaj imajo te revije nova imena, zadnjič v trgovini ena stara gospa išče Jano pa pravi, da je celo življenje kupovala Jano in se ne more zdaj navaditi na neko novo ime, pa sploh ni vedela, katero je, trgovka pa še manj. Torej imena so nova, noben jih ne pozna, bralcem se bo težko navaditi, prodaja se bo prepolovila. Novih revij s starimi imeni pa še ni.In tudi ko bodo je vprašanje kako bo s prodajo. Komu je to v interesu in zakaj? Zakaj je treba uničit nekaj kar obstaja desetletja in gre dobro v promet? Po svetu so najbolj prodajane znamke, ki obstajajo že zelo dolgo, saj to je znano. Vsem očitno, le nam ne 🙁

Mon je vse, kar najdeš na internetu in vse kar spremljaš? Nimaš pojma, kaj se dogaja okoli tebe? Prav, samo potem bodi raje tiho in se ne oglašaj z budalaštinami.

Zanimivo je tudi, da v trafiki pojma nimajo in ne znajo svetovati. V treh trafikah v Ljubljani sem vprašala, kakšna je razlika med Jano in Zarjo, zakaj dve reviji in niso znali odgovorit. Monklje to vemo, tisti ki bi to morali vedeti, pa ne znajo pomagat strankam.

Zakaj pa je tako v Sloveniji, pa se ve.

Joj…ni bila trafika, ampak trgovina. Kako naj trgovka vse to ve? Bi rada tebe videla za minimalca, kako bi imela vse v malem prstu. Sploh pa to ni vpraša nje, preberi še enkrat.

Tudi sama ne razumem, v čem je fora, da Jana ne more ostati Jana, Lady Lady…. Z dopisom, ki smo ga prejeli od Dela prodaje, pa pojasnjujejo, da bodo čez poletje izhajale še stare revije (Jana, Lady, Stop, Anja) in z njimi tudi nove revije (Zarja, Zvezde, Maja). S 1.9. pa bodo stare revije prenehale izhajati in jih bodo nadomestile nove.

Pa kaj je z vami, babe? A res nobena nima pojma, kaj se dogaja okoli nje, kaj povedo med poročili, kaj piše v časopisih? Znate samo viset na monu in opravljat sodelavke in svakinje???
Pred dobrim tednom se je vsepovsod govorilo in pisalo o prodaji blagovnih znamk Jana, Lady, Stop….. To ste vse zgrešile?
http://www.delo.si/gospodarstvo/podjetja/revije-jana-lady-in-stop-po-novem-zarja-zvezde-in-vklop.html
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/znane-revije-kot-sta-jana-lady-in-stop-bodo-dobile-nova-imena/368107

Pa kaj je z vami, babe? A res nobena nima pojma, kaj se dogaja okoli nje, kaj povedo med poročili, kaj piše v časopisih? Znate samo viset na monu in opravljat sodelavke in svakinje???
Pred dobrim tednom se je vsepovsod govorilo in pisalo o prodaji blagovnih znamk Jana, Lady, Stop….. To ste vse zgrešile?
http://www.delo.si/gospodarstvo/podjetja/revije-jana-lady-in-stop-po-novem-zarja-zvezde-in-vklop.html
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/znane-revije-kot-sta-jana-lady-in-stop-bodo-dobile-nova-imena/368107%5B/quote%5D

Kaj pa je s tabo, saj avtorica ne sprašuje tega, ampak komu je v interesu uničit blagovne znamke in zakaj. Znaš to odgovorit ali samo lepit linke in pametovat?

Pa kaj tebi ni jasno? PRODANE so, ja? PRODANE! In stari lastnik jih -kot ti je najbrž jasno- ne more več uporabljat. Kateri del tako težko razumeš? Če ti svoj avto prodaš, ga tudi ne moreš več uporabljat, ne?
Ker pa bi stara ekipa še vedno rada delala revije kot v preteklih letih, so so morali pač omislit nova imena. Bo šlo?
A zakaj so prodane? Hja, za to bo treba pa kaj prebrat in razumet.

Hey ti simpl, imaš ti težave z razumevanjem, kaj sploh sprašujem? Preberi še enkrat moje vprašanje in odgovori, če znaš.

Pa kaj tebi ni jasno? PRODANE so, ja? PRODANE! In stari lastnik jih -kot ti je najbrž jasno- ne more več uporabljat. Kateri del tako težko razumeš? Če ti svoj avto prodaš, ga tudi ne moreš več uporabljat, ne?
Ker pa bi stara ekipa še vedno rada delala revije kot v preteklih letih, so so morali pač omislit nova imena. Bo šlo?
A zakaj so prodane? Hja, za to bo treba pa kaj prebrat in razumet.[/quote]

Ti si pa res zabit. Saj to, da so prodane nam je vsem jasno, samo nas zanima zakaj so to naredili. Bo šlo?

Pa kaj tebi ni jasno? PRODANE so, ja? PRODANE! In stari lastnik jih -kot ti je najbrž jasno- ne more več uporabljat. Kateri del tako težko razumeš? Če ti svoj avto prodaš, ga tudi ne moreš več uporabljat, ne?
Ker pa bi stara ekipa še vedno rada delala revije kot v preteklih letih, so so morali pač omislit nova imena. Bo šlo?
A zakaj so prodane? Hja, za to bo treba pa kaj prebrat in razumet.[/quote]

Ti si pa res zabit. Saj to, da so prodane nam je vsem jasno, samo nas zanima zakaj so to naredili. Bo šlo?[/quote]

Pa res – le zakaj neki? Kaj misliš? Ker jim je bilo dolgčas?
Prodala jih je NKBM. Zakaj? Kaj pa naj banka z njimi? Zakaj je bila banka lastnik? Najbrž zato, ker so jih zastavili. Zakaj? V zameno za denar. Za kaj so ga rabili? Za svoj obstoj, za plače novinarjev, za izdajanje revij. Zakaj neki? Kaj misliš, kakšno je stanje založništva? Sploh na tako malem trgu kot je slovenski? V času digitalizacije in interneta?
Daj uporabi svoje možgane še za kaj drugega, ne samo za nošenje frizure, opravljanje in iskanej nekih teorij zarote.

Ti si pa res zabit. Saj to, da so prodane nam je vsem jasno, samo nas zanima zakaj so to naredili. Bo šlo?[/quote]

Pa res – le zakaj neki? Kaj misliš? Ker jim je bilo dolgčas?
Prodala jih je NKBM. Zakaj? Kaj pa naj banka z njimi? Zakaj je bila banka lastnik? Najbrž zato, ker so jih zastavili. Zakaj? V zameno za denar. Za kaj so ga rabili? Za svoj obstoj, za plače novinarjev, za izdajanje revij. Zakaj neki? Kaj misliš, kakšno je stanje založništva? Sploh na tako malem trgu kot je slovenski? V času digitalizacije in interneta?
Daj uporabi svoje možgane še za kaj drugega, ne samo za nošenje frizure, opravljanje in iskanej nekih teorij zarote.[/quote]

Za kaj so rabili denar? Ne za obstoj, plače, revije … ampak za druge stvari, kot garancijo za megalomanske kredite, pa tudi za Rašico ki jo je izčrpal isti lastnik Matej Raščan.

Na kratko:

– Lastnik blagovnih znamk Lady, Jana … je NKBM – dobila jih je kot upnica propadlih Delo revij

– pred parimi leti je NKMB prvič dala blagovne znamke v NAJEM – na razpisu so se odločili za podjetje Kratermedia

– Časovno obdobje za najem znamk se počasi izteka. Kratermedia pod istimi pogoji ni več pripravljen sodelovati z banko (prekinejo pogodbo).

– Banka razpiše nov razpis za najem blagovnih znamk. Na njem zmaga Požar oz. njegovo podjetje. Najemnik znamk je od 1.9.2015

– Kratermedia (oz. zdaj so se preimenovali v media24) ostane z dolgim nosom in se spomni, da bi oni vseeno še naprej izdajali revije, ampak z drugimi imeni (ker jih s starimi ne morejo več).

– Ker pa pri Kratermedii (oz Medii24) niso samo kreativni ampak tudi zlobni in pohlepni za zraven, se odločijo, da bodo v tem času, ko imajo še pravico do uporabe originalnih imen revij te čim bolj sesuli. Zato nove revije izhajajo na lepšem papirju, vsebujejo boljše vsebine in so cenejše. Originalne revije, pa (po kolofonu sodeč) dela en sam človek (ki niti ni novinar), so krepko dražje, tiskane na slabšem papirju, z manj vsebine.

Tako, da v interesu je Medii 24, da revije čim bolj propadejo, po načelu, če jih oni ne bodo smeli izdajati, jih ne bo izdajal nihče.

Tako na kratko. Zadaj je sicer še cel kup manipulacij in ne vem kaj še vsega.

Tudi meni je zanimivo, kako se stari lastnik maščuje in želi ukrasti stare kupce…..malo nizki udarci po moje…tipično za Slovenijo….običajno se to prej ali slej vrne, kajne Salamon?

Joj prodajalka, zdaj pa povsem razumem zakaj ne znate pojasniti kupcem kar vas sprašujejo, če takole šlampasto preberete dopise. Rada bi videla kje piše, da bodo revije kar nehale izhajati. To sploh ne drži in nihče ni rekel, da Jane, Lady, itd ne bo več.
Drugače so pa svojim bralcem vse pojasnili tudi v samih revijah, tako da sploh ne razumem niti tistih, ki zdaj travmirate, da ničesar ne razumete, ker očitno teh revij sploh ne berete.

Tule je pa še malce bolj obširno zapisana vsa saga:

http://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/1261681/page/0/fpart/10/vc/1

Ste pa naivni, če mislite, da se bo Požar s temi revijami sploh ukvarjal.

Vse dogajanje okrog teh revij je le še en dokaz, da v Sloveniji ukvarjanje z mediji ne pomeni informiranje, temveč predvsem manipuliranje uporabnikov z ideologijo.

Verjetno res ne, je nekaj čez 4 milijone spušil kar tko, mal za šalo.

Gre se za obračun med dvema in sicer starim lastnikom znamk in Bojanom Požarom. Ker je Požar napačno usmerjen mu bodo uničili znamke da bo lahko samo še pokopal jih. Gre se za tipično slovensko zavist in levičarsko obračunavanje. Dotične revije so bile vrsto let pod nadzorom režimskih novinarjev sedaj pa temu ne bo več tako.

Ja, napačno je usmerjen. Kriminalno. Dajmo mu ploskat.

Edina njegova politična usmeritev, ki me moti, je poklicno zlivanje gnojnice po ljudeh.

To sta kar oba, tudi Odlazek (lastnik Medie24) je bil kriminalno obsojen in še par zadev ga čaka na sodišču.

Je pa res razlika, da Požar je bi obsojen za obrekovanje, Odlazek pa za zlorabo položaja oz. pravic.

Lady, Jana, Nasa zena, STOP, KIH… Ja to so pa res revije za politicno agitacijo in rezimsko porocanje….

Niso vse prodajalke po trafikah in trgovinah na tem nivoju, da bi to brale in bile na tekočem še za rumenoštamparski cajtng, no.

Sicer pa -tiskani mediji tonejo v pozabo zato, ker je sama izdelava glede na premalo prodano število in vse stroške naklade: predraga!

IN pe to, tam kjer se menja toliko lastnikov in obljubljajo veliko, še nikoli ni bilo nič dobrega.

Tiskani medij, sploh nekatre izdaje so postale ali odvečne ali pa luksuz, zato je vse manj prodane naklade, to pa ni dobičkonosno. A mislite, da tiskajo in bodo tiskali zato, da bodo zadovoljii še tisto peščico? Ne bo šlo žal več dolgo tako.

V tujini, v bolj razvitem svetu, se raje prodajajo e-izdaje, ker so tudi cenejše in ni toliko stroškov. Ja, nekateri še vedno prisegate na vonj tiskarske barve in šelestenje med prstoi, ko obračate liste – samo ekološke so pa e-izdaje dosti bolj – sploh potem, ko so primerjaš, ko so klasične tiskane revije odslužene in ne končajo samo v starem papirju, ampak del neprodanih naklad tudi pri založnikih po skladiščih. In deljenje zastonj je najmanj dobičkonosno. Zato take revije propadajo kot ograje, v katerih se naselijo sršeni. SPloh v eni Sloveniji, kjer je ciljna skupina ( bralk in bralcev) zelo majhna in stroški prevajanja, priprave, terenskih prispevkov in vsega ostalega, niso pokriti s končnim rezultatom prodaje. Pa naj gre za legendarno Jano ali pa samo prevode tujih člankov v zbirki neke revije, pod nekim domačim imenom.

New Report

Close