same kripe
Se spomnim ko sem prvič sedel v avtomatika in nisem znal dati v “Drive” (pritisk na zavoro). Mi je uslužbenec rent-a-car – a pomagal. Sicer ni pokazal, a verjetno sem mu bil neverjetno smešen (ZDA – tam drugega kot avtomatika skoraj ne poznajo). Prvi kilometer sem bil malce zmeden, a ko sem ga vrnil sem si mislil: “To bi pa tudi jaz imel”.
No, pred nekaj leti sem po naklučju postal lastnik avtomatika in – absolutno pozitivno (prej 20 let izkušenj z “klasiko”). Res na križišču speljem delček sekunde kasneje kot bi lahko z ročnim, a je nadaljnje pospeševanje lahko povsem konkurenčno.
Kakor kdo želi, a resnih kritik avtomatike sem slišal – prebral malo.
elektromotor za toyotin M MT menjalnik…500€, s tem da so v menjlaniku 3 elektormotrji . ke temu prištej še delo
CVT menjalnik v prisusu…2 k evrov če crkne
DSGji so crkavali zara preveč usranga lufta (japosnka Kitajska)
tko da ja avtomatik je zakon, sam tud ko kaj guzne je veselo…..
Avtomatika kritizirajo samo tisti ,ki ga niso nikoli vozili.Pravijo,da to ni dobro ampak mone pozabljate,da vsak avtomatik poseduje nekaj gumbkov in eden izmed teh je en gumbek ,ko ga stisneš potem šaltaš čisto normalno kot z ročnim menjalnikom.Pionir takega šaltanja je šumaherjev bolid pred leti in posledično alfa romeo 156.Total lepo ročno šaltanje in to imajo danes vsi avtomatiki.Remont a.menjalnika stane okrog 1700 eur in zdrži nekje 500 tisoč kilometrov.Izjema so mond,ki kupijo avto z magičnimi kilometri 150 tisoč in jim crkne avtomat.A ne vedo,da so vsaj tri lastniki vrnili kilometre vsak za kakšnih 100 tisoč nazaj in zato ne nakladajte o avtomatskih menjalnikik k nimate pojma.Slaba točka so bili bmw avtomati od ameriške firme general motors.Ti so zdržali samo kakšnih 400 tisoč pa ne,ker bi bili slabi ampak zato,ker so nemci tlačili menjalnik konstruiran za mlinček z 2000 kubiki v avto z 3 ali več tisoč kubičnimi motorji,ki je oreng močan.In,če je mularija z tem gm menjalnikom driftala portem je res čudno da je sploh preživel 300 tisoč kilometrov
imam dva avtomobila višjega cenovnega ranga. Prvi je klasičen, drugi avtomatik. Primerjati med sabo kdo je boljši ali kdo je slabši je bedasto oz nesmiselno. Trditi pa, da je avtomatik edini avto in oh in sploh pa je idiotsko. Do nedavnega smo poznali samo klasični menjalnik in je bilo to čas gre naprejtako tudi potrebe. In prav je tako. Je pa res, da imajn ljudje predsodek pred novim in kljub temu da zadeve ne poznajo jo obsojajo. Avtor ti pa odrasti. Tvoj ozki pogled ti škoduje.
Avto leze nazaj???? Glih kontra, bi rekel…na semaforju dost šoferjev kr neki gunca tisto sklopko in se premika naprej po polžje….WTF?? Ko si na semaforju in dokler je rdeča, imaš nogo na bremzi…al kako???? ne zastopm tega…a je folk res tolk nervozen al kva?
Avtomatik?? Ni faking variante..never!! Pa vozim velike avte okrog 2500 ccm in 170 KM.
Avtomatik je sranje, ker ne pusti da človk vozi po svoje…pa ne flancajte o robotskih menjalnikih, ki se dajo naštimat da se mašina vrti do blokade…starejši avtomatiki tega nimajo…poleg tega avtomatsko šaltajo višje, če je premalo obratov…ja fak no, kaj pa če jaz tega nočem??? recimo da se peljem 110 km/h po avtocesti in imam močnejšo mašino, s katero lahko z lahkoto na polno pospešim v peti prestavi….avtomatik bo jasno sam šaltal nižje…ampak jaz tega faking NOČEM !! Al pa vožnja v hrib z ovinki, kjer naj bi blo dost šaltanja….če bo men pasalo, bom vozil pri nizkih obratih, če je kubikov zadost in se mašina ne matra.
Prehitevanje? Z ročnim menjalnikom se da dost bolj pripravit na prehitevanje (dovolj visoki obrati) in potem je obvoz mala malca…
Poleg vsega tega je velik užitek pri pospeševanju z ročnim menjalnikom, ko te po prestavljanju nabije na zic…
Prestave na volanu?? WTF??? Pri športni vožnji(sploh pri zadnjem pogonu, kjer je več manevriranja-npr drift) se vozi z eno roko, ne z dvema, budale…
V glavnem, avtomatik ni za zahtevne in kvalitetne šoferje…