Forum.Over.Net

Starševski čvek

klima in poraba goriva

Default avatar

klima

ali res klima v avtu popije veliko goriva, če je skoz prižgana, mislim skoz, pač kolikor je pač potrebno.
Ali je to spet odvisno od različnih dejavnikov kako se dela s klimo, pač nimam pojma glede tega.
Kdaj je lahko poraba goriva pri prižgani klimi najvišja, ker sem slišal, da klima lahko porabi tudi po več litrov goriva, to so povedali v oddaji avtomobilnost pa nisem dobro zasledil kako je s tem točno sploh, koliko porabi sploh klima goriva.
ali se to računa poraba na 100km.
Default avatar

larifarii

Avto ima na primer 150 kilovatov.Klima ima mogoče 3 kilovate in komot zračunaš razliko.Par litrov za klimo je bosa.
Default avatar

RtFM™

20% porabe goriva požre klima.
paetno jo je vključiti pri ožnji navzdol in izključiti pri vožnji v hrib
sicer podpiraš arabce in državne birkorateske lenuhe
Default avatar

skoz pod klimo

Imam en šparovček od avta, P 307, dizel, 1,4, poraba pozimi v mestu 4,9, poleti nekaj manj, pa vedno imam vklopljeno klimo. No, v kak večji hrib jo izklopim, ker se avto pregreva.
Default avatar

klima

a 20% goriva porabi klima, se pravi če ima avto že sedaj porabe npr 8 litrov koliko bi imel potem, a 10 litrov, ali 9 litrov.
Default avatar

vilid

klima je napisal/a:
20% 8 litrov =11 litrov :)))
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
boljše živet v lahki diktaturi kot v težki demokraciji
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

več na blogu, http://www.fj-produkt.com/
Default avatar

RtFM™

klima je napisal/a:


da.
Sploh, če imaš veliko vožnje na cestah s semaforji, zastoji ..
luksuz pač ni breplačen ☺
Default avatar

tele so bose

Kakšnih 20 procentov.Klima porabi kakšen deci al pa dva na sto kilometrov.Ne verjemite vsakomur
Default avatar

zanimivo

Kako to,da meni avto troši povprečno 8,5 litra,Merjeno na več tisoč kiometrov.in isto je pozimi kot poleti.Razlike so deci plus minus.Po nekaterih fiksnih idejah bi moral poleti papcat skor 11 litrov na sto.Dejte ga srat
Default avatar

vilid

zanimivo je napisal/a:
Če maš kakšnega dizla 2.0 bo papcal kakšen deci več na sto kilometrov. Večja poraba je pri avtih ko imajo majhno kubaturo in je treba bolj na gas pritiskat. Zato pa vsi svetujejo, da ugasneš klimo ko greš v hrib, ker moraš še bolj na pedal od gasa pritiskat.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
boljše živet v lahki diktaturi kot v težki demokraciji
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

več na blogu, http://www.fj-produkt.com/
Default avatar

igor13

ti bom povedal neki. konje, torej neko moč zelo porabljajo že sami deli. sam motor, ki bi naj neko moč proizvajal, neko energijo , navor oddajal, jo že sam nuca z trenjem raznih delov, kardan, prenosi, menjalnik, alternator, klima, turbo, kompresor, vse žre moč in veča porabo. zračni upor, upor koles. kardan je 30 konjev ziher, po tamalem. menjalik je neki, to se sešteva. važna je moč na kolesih ne na gredi motorja. torej dino meter. fora klime je, da mora vozilo imeti čim večjo kubaturo in veliko kabino, kjer zrak zaokroži!!!
Default avatar

oiukjl

moj moz je zadnjic komentiral, da vsi trdijo kako majhno porabo imajo avti, ko ga on dobi v roke pa poraba sploh ni tako mala. Ja nogca na gasu.
Default avatar

Mario84

Poraba je visja tam 0,5l mogoce malo manj do enega litra, odvisno od stanja same klime in komponent. Dizel ima tam 0,3 vec porabe. Plin naj nebi izgubljal lastnosti, ampak vseeno avto scasoma zacne slabse hladiti in kompresor mora toliko bolj delati, ker plin vec ne opravlja svoje funkcije. Lastniki avtomobilov, danes najbolj zanemajrajo vzdrzevanje klime. Koliko vas je, odstranilo vlago iz klime, pri zadrzevalcu vlage ali pa serviser, ki se mu glih da, odmontirat?
Avtomastke klime, tudi nekateri rocni, samodejno izklapljajo kompresor ob pospesevanj in na klancu. Pri dizlu je to manj opazno.
Pri bencinarju je tudi vecja poraba, ker je najvecni navor pri 3500-4000 in se bolj matra pri nizjih obratih (izjema Turbo bencinarji)... Dizel pa teh tezav nima, in je razlika v porabi zanemarljiva. Razlika bi prisla v visjih obratih, kjer ni vec takega navora. Dizla pa se itak ne vozi v visokih obratih. Tako, da tukaj je velika prednost dizla, kar se tice vdobja voznje s klimo. To seveda govorim za motorje, okol 100-130 konjev. Bencinarji z mocjo 200 konjev, tudi ni kaj velike razlike s porabo klimo ali brez klime. Ampak v osnovi je ze visoka poraba. Pa tudi novejsi avtomobili imajo boljsi izkoristek kompresorja v primerjavi s starejsimi. In tudi odvisno od firme do firme, kako dober kompresor se da not.
Default avatar

Barca

Kaj vem, jaz sem sicer (po serviserjevih besedah) nežna voznica, z mirnimi prestavljanji, brez zaviranja pred ovinki ... čeprav rada vozim in tudi vozim hitro - a prek 6,7l na dizlu 1,9 ne pridem, tudi poleti ne. Res pa je tudi, da imam klimo vklopljeno vedno.
Default avatar

Rok-1

Kot so že napisali - večja razlika je pri šibkejših motorjih. Koliko točno je razlike, je pa odvisno predvsem od načina vožnje in moči klime.

Je pa treba vedeti še nekaj - pri tekoči hitrejši vožnji - recimo nad 90 ali 100 km/h - vam klima porabi manj dodatnega goriva, kot odprta okna.
Odprta okna ustvarjajo zračne vrtince okrog kabine, ki povečajo zračni upor in s tem porabo goriva.
Default avatar

motorji

Pri okrog 200 konjskem dizlu se klima sploh ne pozna in tudi poraba ni nič večja.Troši pa mogoče kak liter več od 1,6 bencinarja,tak,da 20 procent zaradi klime bi bilo res smešno.3.0d avtomatik poraba 8,5 litra povprečje merjeno na 3000 kilometrov.v tem je vsega in ac in mesta in regionalk