avtomobili srednjega razreda in občutek ki te zasvoji
Kateri avtomobili te najbolj zasvojijo, da je dostopen skorej lahko za vsakega, pač avto srednjega razreda.
Ali je res pri kakih avtih lahko tako podvozje pa volan, da te lahko to zasvoji, kot nekateri pravijo.
in ali te automatik oz tiptronik lahko tudi zasvoji in ali je občutek ful bolši, če maš automatika.
Ce zelis uzivat v voznji in ti trdota ni moteca, pol pa kak bmw3. Je pa razkosja manj, manj udoben, kvaliteta na nivoju, pa manjsa prostornost. Ce pa isces udobje pa kaksnega francoza z mehkim podvozjem, sedenje pri njih je na nivoju, kjer se najbolj posvecajo, izbira materiala pa je slabsa, kot pri nemcih. Zal pri avtih, ce je govora tam od 15k do 20k, ne dobis vsega v enem. Pac eni imajo to, drugi pa to.
Bo treba iti v premium razrede, kjer prevladujejo nemci in imajo vse v enem paketu.
Kar se tice avtomatika, vsekakor ponuja boljse udobje pri voznji. Ce pa zelis kaj vec dinamike, recimo pri prelazih itn… Bo treba posec za boljsimi menjalniki, ki so vsaj 6 stopenjski, pa odzivnost in hitrejse prestavljanje. Te avt. menjalniki, ki so osnovni s 5 prestavami so za en k…. Ampak kokr komu, tisti ki si ga je nkekak provoscil, ga bo zagovarjal in hvalil. Ko pa 1x probas menjalnik iz visjega razreda, vidis kaj je to menjalnik.
Pri nakupu avta, priporocam voznjo z boljsimi avtomobili, nato iskat tisti obcutek pri srednjem razredu. Seveda s cilji, kaj zelis imeti od avta. In tudi da si ga lahko privoscis, kar ne mislim samo nakup, ampak tudi vzdrzevati.
glej taprvo sploh preglej kaki tipi menjalnikov so…ker ti mešaš automatike, tiptronice, multironike in podobno…če maš tam pri D ju režo za šaltat maš funkcijo tiptronica. Kakpšen je menjalnik v osnovi je pa druga pesem..in to si daj mal razbrat in prebrat
sploh če boš kaj kupoval v tem stilu in te bodo čakali servisi….
glej taprvo sploh preglej kaki tipi menjalnikov so…ker ti mešaš automatike, tiptronice, multironike in podobno…če maš tam pri D ju režo za šaltat maš funkcijo tiptronica. Kakpšen je menjalnik v osnovi je pa druga pesem..in to si daj mal razbrat in prebrat
sploh če boš kaj kupoval v tem stilu in te bodo čakali servisi….[/quote]
bi ti meni razlozil te menjalnike. Navadnega in avtomatik poznam in ni panike, kateri so se in kaksne so razlike med njimi. Hvala.
glej taprvo sploh preglej kaki tipi menjalnikov so…ker ti mešaš automatike, tiptronice, multironike in podobno…če maš tam pri D ju režo za šaltat maš funkcijo tiptronica. Kakpšen je menjalnik v osnovi je pa druga pesem..in to si daj mal razbrat in prebrat
sploh če boš kaj kupoval v tem stilu in te bodo čakali servisi….[/quote]
bi ti meni razlozil te menjalnike. Navadnega in avtomatik poznam in ni panike, kateri so se in kaksne so razlike med njimi. Hvala.[/quote]
automatski (klasični)…recimo klasični (najbolj basic) je ko maš pod D še opcijo 3,2,1 od 2, 1 oz anmest 1 piše tud L…Novejši majo opcijo sekvenčnega pretikaja (+ pa – tam pri D)
izbira prestav (prestavljanje) poteka mehansko (npr. zobčeniki, tlak olja…novejši imajo še)
robotiziran…za pretikanje skrbijo elektromotorji. Recimo tastari audijevi tiptronici, DSG, toyotin MMT oz m MT… stavr naj bi bl av primerjavi s klasično automatiko malce bolj ekonomična, saj pri delovanju upošteva večji nabor podatkov (od vrljajev, pritiska pedala za plin….) so pa v primerajvi s klasično automatiko nekoliko bolj občutljivi in se zna prej kaj pokvart
brezstopenjksi (CVT)..ta nima prestav kot ona dva zgoraj, amapk ampak za prenos skrbi npr veriga, trak…ki je na eni strani povezana s pogosnko gredjo , na drugi pa z nečim, kar se lahko spreminja (npr stožci), oz sprenja pot tega traka (naklon dolžina poti…) ter tako spreminja pot tega medija in s tem vpliv ana vrtljaje. primeri so toyotin multidrive, audijev multitonic, praktično več al manj vsi hibridi (vsi toyotini hibridi, kie majo automatiko)… so zelo zanesljivi,bistveno enostavneje grajeni kot oni zgoraj, pa tudi nekoliko počasnejši
evo primer automatike (klasične pri dizlu) in CVTja pri bencinarju
bi ti meni razlozil te menjalnike. Navadnega in avtomatik poznam in ni panike, kateri so se in kaksne so razlike med njimi. Hvala.[/quote]
automatski (klasični)…recimo klasični (najbolj basic) je ko maš pod D še opcijo 3,2,1 od 2, 1 oz anmest 1 piše tud L…Novejši majo opcijo sekvenčnega pretikaja (+ pa – tam pri D)
izbira prestav (prestavljanje) poteka mehansko (npr. zobčeniki, tlak olja…novejši imajo še)
robotiziran…za pretikanje skrbijo elektromotorji. Recimo tastari audijevi tiptronici, DSG, toyotin MMT oz m MT… stavr naj bi bl av primerjavi s klasično automatiko malce bolj ekonomična, saj pri delovanju upošteva večji nabor podatkov (od vrljajev, pritiska pedala za plin….) so pa v primerajvi s klasično automatiko nekoliko bolj občutljivi in se zna prej kaj pokvart
brezstopenjksi (CVT)..ta nima prestav kot ona dva zgoraj, amapk ampak za prenos skrbi npr veriga, trak…ki je na eni strani povezana s pogosnko gredjo , na drugi pa z nečim, kar se lahko spreminja (npr stožci), oz sprenja pot tega traka (naklon dolžina poti…) ter tako spreminja pot tega medija in s tem vpliv ana vrtljaje. primeri so toyotin multidrive, audijev multitonic, praktično več al manj vsi hibridi (vsi toyotini hibridi, kie majo automatiko)… so zelo zanesljivi,bistveno enostavneje grajeni kot oni zgoraj, pa tudi nekoliko počasnejši
evo primer automatike (klasične pri dizlu) in CVTja pri bencinarju
https://www.youtube.com/watch?v=bBz__zRNH54%5B/quote%5D
Pri CVT je ena huda pomankljivost, ki je nikakor ne morejo resiti. In sicer pri pospesevanju, menjalnik piska. Pri avtih visjega razreda, resijo tako, da iz zvocnikov nevtralizirajo zvok ali pa puscajo zvok motorja.
Predvidevam, da si vozil kako dolgo limuzino z mocnejsim motorjem, ki more vlect vso to tezo, pa precej podkrmarjenje ali prekrmarenje … Kak supersportnik ne vozis, ker drugace se nebi tukaj oglasal. Ce bi kak Focus ST ali EVO-ta vozil, nebi razmisljal o tezkem motorju spredaj. Ker ce avto nima dober grip, pa se tezek, ti moc motorja nic ne pomaga. Sam za avtocesto je ok.
ne da te lahko ampak TE ZASVOJI. če imaš vsaj malo talenta za vožnjo in imaš veselje do vožnje in seveda hipotetično neki v tošlu, je to to. zadaj pogon, dolga medosna razdalja, močan motor, velik navor, avtomatik dober. seveda zasvoji. takoj. bmw 3 je sportivo. to je za mulce malo bolj zrele sicer. potem pa 5 ka nekekao je ze uredu. veliko bolje od 3. 7 pa je pač krizarka. tudi pri 5 lahko kupis dvojno zasteklitev, termo izolacjisko in protihrupno. dodatno zaščitene notranje dele blatnika, vrat. se da vse dokupit. odprto streho. če si spraševal o tem, ja te zasvoji. že navadn bmw 3 brez športnega podvozja pa z nekim 2.0 motorjem automatic, te zasvoji zelo hitro. navor naredi svoje, desna roka lahko počne kaj bolj pametnga kot prestavlja, npr. šlata kakšno mladenko. automatic je najbolje kar je. vsi ki trdijo, drugače NIMAJO POJMA!!
če pa želiš, resnično natančen volan, natančno ostro podvozje, res vodljivost pa boš moral kupit porsche. to pa je ko formula. natačno, matematično, ostro, aktivno. 911 turbo. to je ultimativna igračka. vsi ki bodo sedaj skočili in govorili o ročnem menjalniku, pa kako jaz ne znam vozit, ti povem da nimajo pojma. jaz sme te avte vozil in vozim taki rang avte. in ne menjam doberga automatika za ročni NIKDAR!!!
Preden bi zalil, bi malo pomislil, da glih ZAHTEVNI vozniki zelijo imeti rocni menjalnik, prav tako profesionalni vozniki. Imas rocne menjalnike s kratkim hodom, za hitro prestavljanje in se vsak avtomatic skrije. Izjema so polavtomatski menjalniki s sklopko, ti edino lahko vsaj v pospesku konkurirajo. Edino ce imas launch control. Tko da nehite kr neki nabijat vec.