Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek kateri avto izbrati?

kateri avto izbrati?

Pozdravljeni,

je tukaj kdo, ki se spozna na avte? Sama se namreč nič ne. Iščem nekaj manjšega, cenovno ugodnega, s 5imi vrati in manjšo porabo goriva. Zanima me tudi, kaj je bolje: dizel ali bencinec?
Razmišljala sem o znamkah: Toyota, Ford, Kia, Ranault, Peugeot, Citroen… ne vem katera od njih je ok?

Upam, da mi kdo priskoči na pomoč z idejami.

Za začetek napiši koliko kilometrov dnevno delaš?

Cca 400 km na teden.


Predlagam bencinarja, tudi nabavna cena bo manjša, manj možnih nepredvidenih okvar….tvoj finančni domet je?


Predlagam bencinarja, tudi nabavna cena bo manjša, manj možnih nepredvidenih okvar….tvoj finančni domet je?[/quote]

Nekaj malo nad 10.000€.

Po več avtih in velikem št. prevoženih km priporočam naslednje: če nimaš posebnih želja oz. zahtev, kar se tiče proizvajalca in tipa motorja/performans, potem predlagam, da vzameš avto tam, kjer ti ponudijo najbolj ugodne pogoje (cena, dodatna oprema, kreditiranje, ipd.). Pri manjših avtih kljub vsemu ni tako velikih razlik, da bi morala delati ne vem kakšne raziskave proizvajalcev, zadovoljstva uporabnikov, ipd.

Če ti je v redu dosedanji serviser, potem zna biti, da je najboljše kar vzeti avto istega proizvajalca kot si imela do sedaj. Dober in ugoden serviser, ki je povrhu vsega še blizu, je zlata vreden 🙂


Predlagam bencinarja, tudi nabavna cena bo manjša, manj možnih nepredvidenih okvar….tvoj finančni domet je?[/quote]

Nekaj malo nad 10.000€.[/quote]

predlagam, da greš na avto net, vpišeš kriterije za ceno in potem gledaš zadetke. Za tak denar je izbira zelo pestra, tudi nova vozila padejo v ta rang.

prvo kot prvo, 10 čukov dat za majhen avto je največja oslarija…drugo, za 20.000 km letno je majhen avto prenevaren, preveč neudoben, prešvoh izdelan, itd…sploh pa si omenila firme, ki so za en drek…

meni je moja skoda karavan dizel zakon. Poraba okoli 4 litre, razen rednih servisov ni okvar, je prostorna in varna ter pozimi se dobro obnese. jaz sem za dizla saj 400 km na teden ni tako malo to je cca 60 km ndan vikende si doma. za 10.000eur je ze dober avto par let star

Žal pač več denarja nimam. Do sedaj je čisto vredu služil Ford Focus, ampak je star že 13 let in počasi odpoveduje.

Pa še tole: ja, res so nekateri rabljeni še zelo dobri avtomobili, ampak od vseh znancev, ki so kupili avto, poznam samo 1 osebo, ki je kupila rabljen avto, kateri je bil ok. Vsi ostali so se pošteno nasankali ter kasneje opazili, kaj vse je z avtom narobe, pa se prej ni videlo.
Glede na to, da se sama sploh ne spoznam nanje, bi zelo težko kupila rabljenega, saj me lahko prav vsak “nategne” in proda mačka v žaklju.

Žal pač več denarja nimam. Do sedaj je čisto vredu služil Ford Focus, ampak je star že 13 let in počasi odpoveduje.[/quote]

Za bemfla, audija, pasata, rabiš pol manj dnarja…

Na vsak avto (1 leto star ali 20 let star) je treba dat za popravila in ostale stroške okrog 200-300 € na leto…kva ti ni jasn??

Avto se odpelje k mehaniku. A bo njega tudi nategnil?

Kupi avto s čim daljšo garancijo, da ne boš imela potem nepredvidenih stroškov, ki te bodo olupili za celo plačo. Vsak avto pa moraš tako ali drugače servisirati, kar znese na letnem nivoju cca 200 eur pri bencinarjih. Jaz sem imela pred tem golfa, pa megana in sedaj imam že tretje leto cee’da. Na začetku sem bila malce skeptična, saj sem šla iz VW na Kio, a bi sedaj še enkrat naredila isto. Avto ima 7-letno garancijo, je udoben in lepo teče, pa še dovolj velik je za družinske potrebe – motor je pa 1.4. Prevozim pa podobno kot ti okoli 500 km na teden, tako da se mi ne splača dizel. Pa ne pusti se prepričati za kakšno veliko nemško staro škatlo, kjer boš bankrotirala na popravilih.

Veliko je govora o rabljenih in o tem, kako te vedno naserjejo. To dejansko drži v večini primerov oziroma predvsem za avtomobile iz uvoza. Če kupiš nekaj let star BMW, MB, VW ali pa Fiata ali AR it tujine in je pri nas smešno poceni, je jasno, da ima avto vsaj trikrat več kilometrov kot sicer. In takšen avto se jasno kvari. Če pa kupiš 3 ali pa 5 let staro Kio, ki ima še aktivno garancijo (se pravi, da je bila redno in uradno servisirana), pa res ne razumem kako bi lahko falil s takšnim nakupom. Je paa pogoj, da je avto še v garanciji, ki je zopet pri večini res zelo kratka.

New Report

Close