Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek škripanje v podvozju vozila in med vrtenjem volana

škripanje v podvozju vozila in med vrtenjem volana

a je tukaj mogoče kater avtomehanik, ali pa če kdo ve kaj je narobe pri avtu, ko zavrtiš volan in škriple ko vrtiš volan, in je prav zoprno, zzzzzz dela ko volan vrtiš, kaj je to

Ali pa ko spelješ v križišču naprej se sliši spredaj v podvozju ali v kolesih al kje ne vem, spet tako škripanje in pol še naprej tko občasno, ko si pa na avtocesti se pa ne sliši nič takega.
je pa audi a4 1998.

Če manjka servo olje, ti dela zzzzzzz samo takrat ko avto ni segret…ko se segrgeje, neha…bolje da čimprej dotočiš, drugač ti bo šla servo pumpa za volan…

no saj tudi ko je ogret dela isto, pač škriple drgne tko čudno ko volan vrtiš.

pač največkrat ko kje parkiraš pa obračaš se sliši najbolj glasno to vrtenje oz škripanje šššššššš tako nekako….

Ležaj amortizerja,vidiš ga če odpreš haubo,tam ko je amortizer vpet v šasijo vozila,za začetek probaj malo podmazat,dolgoročna rešitev je pa zamenjava le-teh.

poglej kolk maš servo olja in dolij če na šipki ni nič…če ne pomaga, so možni tud homokinetični zglobi …

servo oolje je v posodici desno spodaj z zelenim pokrovčkom

http://static.cargurus.com/images/site/2010/08/05/16/07/1997_audi_a4_4_dr_1_8t_turbo_sedan-pic-4262050051587908429.jpeg

Ko bo prvi dež, bo škripanje nehalo.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx boljše živet v lahki diktaturi kot v težki demokraciji xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx več na blogu, http://www.fj-produkt.com/

Pri meni se je ležaj oglašal, ko je bil avto segret in pri hitrosti, tole mi je pa delalo, ko je šel feder (ne amortizer). Ampak je bilo bolj presunljivo škripanje, kot bi se nekaj na suho drgnilo, kot ššššš.

Vsekakor tega ne boš rešil sam in pejdi k mehaniku.

ja homokinetični zglobi ne vem če so, ker en homokinetični zglob se sliši že kar dolgo časa ko zaviješ v oster ovinek drugače ne, pač malo ropota na ovinku tisto v bolj ostrem.
Sam glede ne to, da volan ko manevriraš škriple so gotovo res kaki ležaji amortizerja.
Pa sliši se tudi čuden škrip ko spelješ v križišču ko se avto vsak malo nagne nazaj če spelješ ko daš plin in spet zaškriple, a so mogoče res kaki ležaji amortizerja ali pa da se za začetek malo podmaže.

ja volan dela bolj ššššš ja to je volan ane si mislil

Kaj je pa feder a ni feder isto kot amortizer.

pa sliši se tudi, če se pelješ po mali slabši cesti malo bolj počasi spet čuden zvokč, kot neke klocanje ne vem kako se reče

Volanska letev? Slabo brizganje servo olja?

volanska letev kaj pa je to točno, a slabo brizganje olja povzroča volanska letev…

Volanska lineta ima lahko luft ali pa končniki (volanski ali od peste, ki je pritrjena na krak podvozja).
Verjetno ti tudi gume nesimetrično obrablja.


Olje se brizga po potrebi (ob zavijanju volana), volanska letev je povezana s prednjimi kolesi in volanom. Zapelji se do mehanika, naj avto dvigne in ti pokaže, kje kaj je in razloži kako funkcionira, najbrž bosta tako takoj odkrila/posumila izvor “škripanja”.

Meni je tkole škripalo ko je bila desna roka za zamenjat (nek nosilec pri sprednjem desnem kolesu), se je zglob drgnil na suho.

Ja, saj to – roka dobi luft, pri meni konkretno zaradi počenega fedra (ki ni isto kot amortizer – s počenim fedrom se vseeno lahko očitno še nekaj časa voziš, dokler roka ne dobi preveč lufta). Pri meni se je dalo roko obnovit, feder je bilo pa treba zamenjat oziroma menda niti ne bi bilo nujno??? Ampak sem ga.

Ko je pa cvilil ležaj, se mi je pa zdelo, da bolj izpod havbe prihaja, ne od koles, smo najprej mislil, da so jermeni.

Če ti to kej pomaga, avtor. Mislim pa, da sem ne boš mogel rešit ničesar in bo treba avto dvignit.

New Report

Close