Forum.Over.Net

Starševski čvek

fiat grande punto 2007

Default avatar

grande

Kakšen vam je ta avto, baje je kar dober avto tole...
fiat grande punto 2007.

Slika

Slika

Slika
Default avatar

nam je

je super! Vzdržljiv, zanesljiv, malo pokuri, deli so poceni in hitro dobavljivi, komforta je za 2 dovolj, tudi za 3 in 4, če nisi izbirčen, tudi zadaj ne ostaja pri hitrosti, tako in tako največ 130 !

Tako da, ja! 100x ja!
Default avatar

whitecow

motorji naj bi zdržali vsaj 250 k km (multijeti), imajo pa tudi verigo. So nekoliko bolj glasni, a trdoživi
__________________________________________________
Default avatar

vilid

Imajo pa eno serijsko "hibo", rado crkne servo volan. V primeru okvare je težko menjat del v okvari, ker je tako smotano narejeno, da je vse skupaj od elektronike, servo motrčka itd, na eni plošči. Žal to je edino negativno kar povem iz lastnih izkušenj.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
boljše živet v lahki diktaturi kot v težki demokraciji
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

več na blogu, http://www.fj-produkt.com/
Default avatar

vilid

vilid je napisal/a:
Imajo pa eno serijsko "hibo", rado crkne servo volan. V primeru okvare je težko menjat del v okvari, ker je tako smotano narejeno, da je vse skupaj od elektronike, servo motrčka itd, na eni plošči. Žal to je edino negativno kar povem iz lastnih izkušenj.
http://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?t=11060
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
boljše živet v lahki diktaturi kot v težki demokraciji
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

več na blogu, http://www.fj-produkt.com/
Default avatar

vilid

[youtube]ILlf3CZjwhA[/youtube]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
boljše živet v lahki diktaturi kot v težki demokraciji
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

več na blogu, http://www.fj-produkt.com/
Default avatar

grande

samo ni pa primerljiv z nemškimi avti, ker udobje je pa slabo, ne sedi se dobro, preveč je odprt od strani, ker je šipa prenizka in se spušča še nižje.
spredaj mi je smešen
Občutek za volanom je pa tko tko, edino dobro je, da sediš malo višje in daje občutek da je avto dolg spredaj, ker je armaturna plastika zelo veliko od vetrobranskega stekla gor, in vse skupaj daje malo občutek, da je avto malo večji ker je tudi vetrobransko steklo veliko.
Default avatar

Imaš prav

Se popolnoma strinjam s tabo. V rpimerjavi z nemškim BMW X5 je Grande punto res nekoliko slabši.
Default avatar

bmw.

Fiatovi dizli oziroma alfini so boljši od bmw jevih .Sam imam bmw dizel ampak fiat jtd je super motor.In grande punto je meni eden najlepših malih avtov.če bi kupoval avto nižjega razreda bi bil zagotovo grande punto.multi jet motor je tudi živahen.Najtrajnejši je 1,9jtd z 120 ks in poraba mu ne presega nikoli nad 6 litrov.No to je isti kot multijet s tem,da ima slednji 30 ks več.
Default avatar

Modri dirkač

Jest mam cromo s to 120 KM mašino. Top, zanesljivo, in res s cromo porabi po ljubljani okoli 6 litrov. Je pa res, da fiata ne kupiš zaradi zanesljivosti, kaj bo gotovo crknilo od ostalega. Ampak poplača s prijetno vožnjo... V nobenem fiatu do sedaj se nisem počutil slabo.
Default avatar

bmw.

Ta motor 120 ks je res neuničljiv.Moj fotr ga ima.Gor je nekdo pisal o udobnosti.Ja tako je.Italjanski avti so veliko udobndjši od nemških.Sam imam ene in druge,.Bmw petica katerakoli se lahko po udobnosti sedežev in vsega v kabini skrije pred alfo 166.Na e61 karavanu odzadaj sediš kot ,da ti je počena hrbtenoca.enostavno sedež ni uporaben.Nemški svti so po kvaliteti res boljši ampak vse ostalo so slabši pa naj reče kdor kaj hoče.In grande punto je že kar v letih model ampak za pogledat še vedno lepši od vse ostale konkurence in verjamem tudi da za vozit.
Default avatar

Mario84

Doma imamo isto grande punto. Ce se bo bencinar kupoval, obvezno s 6imi prestavami. Poraba zunaj mesta bp 5-5,5l. Z pazljivostjo prides tudi pod 5l. Po mestu 6-6,5. Na drugem forumu sem videl, da imajo puntoti s 5imi prestavami, kar precej visjo porabo. Pa tudi ta nas ki ima samo 90konjev, je po mestu zelo poskocen, na racun krajsih prestav. Na avtocesti pa ves ta pospesek nekam izgine, vseeno pa prileze do 130... tukaj pa je ze malo neekonomicen, na racun visje skoljke. Pa tudi glede na to, da je avto visok, je podvozje zelo nizko. Ob luknjasto cesti, na kakem parkiriscu zna popraskat dno in kaksne robnike, ki ne zgledajo visoki.
Je pa na racun tega, kabina prostorna in sedenje bi bilo udobno, ce bi boljse sedeze naredili. Za hrbet je ok, za rit pa ne.
Kot so omenili, ima hibo s servom volanom. Popravilo je poceni, ce se ga lotis v lastni reziji. Crkne ali delno deluje, senzor navora/kota. Prvi simptom so, razlile v moci pri zavijanju levo ali desno. Tresenje, ali pa izpis na ekranu da ni elektrike v servu... sam senzor stane okoli 100e, ce je kdo malo elektricar, se ga lahko zamenja. Drugace servisi od 200-275 hocejo.
Je pa tudi obcutljiv ce kaksno stikalo ne dela, npr. Stikalo za stop luc pri stopalki (stane 25e). V kolikor ta ne deluje, loputa zraka po neznanem vzroku ne deluje oz steka, posledicno kljub dodajanju gasa, avto ne gre nikanor. Izpis napake kaze, da je napaka v napeljavi. Servis bi avto razkopal, v resnici je kaksno stikalo v okvari, ki posilja napacne signale.
Prav tako pogledat sprednje armotizerje, ki radi rjavijo in lahko pocijo. Kaksne vecje tezave kot je servo, ta avto nima in ga je enostavno vzdrzevati, pa deli so poceni.
Za dizle pa kokr je, vsak dizel je loterija. Vec ocutljivih delov ima, senzorjev, pa se popravilo je drago. Prednost je navor in majhna poraba. V primeru okvare, se varcevanje iznici. Pri bencinarju je manj komponent, izjema novejsi turbobencinarji.
Default avatar

servo volan

okvara kota volana na bmw e60 stane 1500 eur in se dogaja kar na veliko avtih