trup letala je pri podobni tragediji ostal v kosu
vseeno ni normalno, da ne ostane niti en del kolikor toliko nepoškodovan
to kar je na internetu, so ostali vsaj zadnji deli letala z repom v enem kosu, nezveriženi..ko je šlo za trke v gorah
na drobne koščke bi se lahko razbilo kvečjemu kako novo letalo, če bi jih zdaj začeli delat iz kake umetne mase ali česa drugega čudnega, to letalo je bilo pa staro več kot 20 let
Družbi pred štirimi meseci varnostno opozorilo
Pred približno štirimi meseci je Evropska agencija za varnost v letalstvu (EASA) Germanwingsovim Arbusom A320 izdala varnostno opozorilo, saj je eno od teh letal na poti iz španske Pamplone nenadoma začelo padati. Na krovu je bilo 109 potnikov in članov posadke, piše Daily mail.
Letalo je na 9500 metrov začelo nenadzorovano izgubljati višino, a so ga na 8500 metrih piloti na srečo že uspeli spet nadzorovati.
Glede na poročilo EASA je eden od varnostnih sistemov napačno reagiral zaradi nepravilnega delovanja senzorjev. Airbus je kot odziv na poročilo odredil pregled vseh letal Airbus A318, A319, A320 in A321, na katera se je nanašalo poročilo.
Morda pa res želijo prikriti tehnične pomanjkljivosti in so okrivili nekoga, ki se ne more braniti. Že v Sloveniji smo priča, kako se pojavljajo umori brez obdukcij ipd, kako potem ne bo Lufthansa sposobna prikrit šparanja na vzdrževanju….
Kar ne neha in ne neha se.
V prejsnji temi ti je nekdo postal link do youtuba, ko se Phantom F4 zaleti v betonsko steno pri 800km/h in se UPRASI!!!. Tle je bilo podobno. 800km/h v skale!
Preveri, s kako hitrostjo je sel Adriin MD80 v skale in tisti japonski, ki ga nekdo omenja.
Ali pa preveri, kaj je ostalo od letala pri 9.11., tistega, kjer so se potniki uprli in skusali prit do zmesanih idiotov k kokpitu in je letalo koncalo s skoraj nadzvocno hitrostjo na njivi.
Poglej si, kako je sestavljen trup aviona in iz katerih materialov. Preveri, na kaksne sile je odporen.
Prestrudiraj vse to, pa ti bo malo vec jasno, zakaj je tako kot je.
Lokacija nesreče ni nekje, kjer bi mrhovinarji s parimi koraki prišli do slik.
Po drugi strani, pa a želiš vedeti kako to izgleda? Kako te raztrešči na par km.
Vprašaj tiste, ki so pobirali naše letalo po mnogo letih na Korziki. Še takrat niso slikali.
Kako bi se počutila, če bi na sliki videla delček svojega prijatelja, moža, razcefranega na koščke?
ja res je to čudno… a pr vas vsaka stvar k pade na tla pade v istih pogojih, na isto stran, ima iste lastnosti kt ostale k so padle na tla itn.? da ti je to tolk čudno da je nekje avion ostal “cel” drugje prelomljen, spet drugje na prafaktorjih?
ker je šlo za namerno strmoglavljenje bo morala Lufthansa plačati dosti višjo odškodnino, kot če bi bilo vse skup posledica tehnične napake… zakaj bi to naredili šezanašč[/quote]
So že zavarovalnice pojasnile, da odškodnina zaradi vzroka nesreče ne bo nič višja. Takšna bo kot je obseg nastale škode.[/quote]
eno so zavarovalnice, eno pa individualne tožbe proti Lufthansi.
misliš, da bodo ljudje zadovoljni s tistim drobižem, ki jim ga bo firma ponudila?
ker je šlo za namerno strmoglavljenje bo morala Lufthansa plačati dosti višjo odškodnino, kot če bi bilo vse skup posledica tehnične napake… zakaj bi to naredili šezanašč[/quote]
ker je boljše plačat 10 miljonov kot izgubit potnike in bankrotirat?[/quote]
zaradi takih odškodnin lahko tudi bankrotiraš…
sicer pa, zakaj bi ljudje še leteli z Lufthanso, če ni sposobna ugotoviti, da njeni piloti niso sposobni za vodenje letal
Preklemanski firbci
Za prvo silo:
http://www.everwonder.com/david/worldofdeath/index.html
Mimogrede- ni za normalne.
Madona, še tebi no: je razlika, če je impakt naprimer 700-800km/h ali pa pol ali pa tričetrt hitosti manj. Si predstavljaš udarec pri 700 km v zid ali pa pri 250 ali še manj km/h?
In seveda je razlika, če trešči v vodo, čeprav je prvi stik enak kot s trdo steno ali desko, samo izpodrine sila vodo.
In je dosti drugače, če trešči v skalo, ki se ne premakne niti za cm in odbije vse sile udarca nazaj v predmet, ki trešč vanj….
Madona, še tebi no: je razlika, če je impakt naprimer 700-800km/h ali pa pol ali pa tričetrt hitosti manj. Si predstavljaš udarec pri 700 km v zid ali pa pri 250 ali še manj km/h?
In seveda je razlika, če trešči v vodo, čeprav je prvi stik enak kot s trdo steno ali desko, samo izpodrine sila vodo.
In je dosti drugače, če trešči v skalo, ki se ne premakne niti za cm in odbije vse sile udarca nazaj v predmet, ki trešč vanj….[/quote]
kva pa ti bluzis?
Madona, še tebi no: je razlika, če je impakt naprimer 700-800km/h ali pa pol ali pa tričetrt hitosti manj. Si predstavljaš udarec pri 700 km v zid ali pa pri 250 ali še manj km/h?
In seveda je razlika, če trešči v vodo, čeprav je prvi stik enak kot s trdo steno ali desko, samo izpodrine sila vodo.
In je dosti drugače, če trešči v skalo, ki se ne premakne niti za cm in odbije vse sile udarca nazaj v predmet, ki trešč vanj….[/quote]
Osnovnošolci….
energija narašča s kvadratom hitrosti
tekočine so praktično nestisljive