Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek servis avta

servis avta

Koliko plačate za redni letni servis vozila (+ znamka in starost)?
Jaz sem pri pooblaščenem serviserju za 7 let star opel astro (ne vozim veliko) samo za redni servis (pregled, menjava olja, filtrov, manjša popravila) plačala dobrih 400€. (v znesek ni vštet tehnični pregled, registracija, zavarovanje).
Zanima me primerjava …

Približno enako stara Opel Zafira, decembra redni letni pregled, sem plačala skoraj pol manj (sem šla pogledat – 207€). Pooblaščen servis, samo redni letni servis po servisni knjigi, brez dodatnih popravil.

odvisno, kaj delajo, a ne.
jaz sem lani za 6 let staro hondo plačala cca 300 eur, menjali so zadnje zavorne ploščice, olje sem nabavila sama za 50 eur, če ne bi mi še tu nabili svojo maržo gor (olje sem vračunala v to ceno)

tista manjša popravila nanesejo na servisu kar nekaj, pa tud olja že par let ne kupim več direktno na servisu, ampak ga naročim posebej, ker ti na servisu zaračunajo tisto olje, kot da bi bilo čisto zlato.

nova
Uredništvo priporoča

Za Audi A4 diesel (sedem let star) plačam na neuradnem servisu 70€ (oljni servis, ki vključuje olje, filtre in kontrolni pregled vozila).

Jaz bom v bodoče vedno pridobila tri ponudbe- kdaj se me bodo naveličali ne vem. Ker nam ženskam kar nekaj zamenjajo in računajo. Sem ravno te dni bentila nad servisom. Trije uradni servisi in tri različne ponudbe-razlika 100e. Katera nasede, nasede. Kot na Ponte rosu.

V servisni knjigi zadaj imaš napisano kaj je treba menjat pri katerih kilometrih. Ravnaj se po teh napotkih.

Pooblaščen serviser si ceno nabije za 300{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} . Plačala si 400 eur za servis vreden 125 eur. Jaz kupim dele pri poobaščenem serviserju in jih nesem navadnemu mehaniku, ki mi potem nardi servis za občutno manj denarja.

400 eur je trikrat preveč za menjavo olja in filtrov.Olje za manjši avto stane okrog 30 eur,oljni filter kakih 5 eur isto podobno zračni in delo kakšnih 10 ali 20 eur pa si računaj.Razen ko delajo velik servis potem je za bolj enostavne avte menjava jermenov šponar vodna pumpa kakšnih 150 eur.za večje makine na primer alfa turbo v 6 stane glavni servis okrog 550 eur ampak ima zelo drag šponar in vodno črpalko.

Olje castrol 5/40 , oljni , zracni filter, delo- 50€..
Passat 1.8T l. 97….

Ceneje ne gre….

Za 400€ js kupim avto , ne pa da dam za redni servis…kere budale ste to?

To tudi meni ni jasno, 400€ je oljni servis za Audi RS6 na pooblaščenem servisu….za tele mlinčke pa res ne vem od kje take cene.

Za bmw je liter originalnega olja 5w 40 točno 5,5 eur.Pa najdite cenejšega.Evo sem ga te dni menjal.Še 50 eur je preveč za oljni servis.

To tudi meni ni jasno, 400€ je oljni servis za Audi RS6 na pooblaščenem servisu….za tele mlinčke pa res ne vem od kje take cene.[/quote]

Sem že zgoraj napisala, da čarajo dokler ne odkriješ. Od uradnega servisa pač ne pričakuješ nepravilnosti. Ko jo, pa začneš brat zadnje strani v servisni knjigi. Do takrat pa sploh ne veš da zadaj kaj piše-odkrila včeraj.

Meni so zjebali na uradnem servisu na alfi glavno gred z nepravilno menjavo semeringa ,zadevo je delno saniral nepooblaščenec ampak nikoli se ne da popravit do konca.
toliko o pooblaščencih.

dokler je avto v garanciji, se ne gre zafrkavat z neuradnimi servisi.
pa tud prodaš ga lažje in za kar nekaj evrov več, če imaš poštempljano servisno knjižico. tisti vaši mehaniki usred polja štempla glih ne morejo dat.

Ravno včeraj še za ne 2 leti starega Forda, ki je še v garanciji plačali redni servis na pooblaščenem servisu 220 EUR. pa me drugo leto več ne vidijo tam, ker bi mi drug naredil to za pol manj pa tudi da štempl in garantirano zamenja tisto kar računa, ti na servisu pa so že vprašaj.

18 let star avto, redni servis, obnova ene roke in menjava fedra 160 evrov.

Mojo prijateljico so na uradnem servisu enkrat tako razburili, da je naredila cel kažin pri glavnem uvozniku, res so ji stopili na živec. V glavnem so se ji opravičili, kaj se je potem dogajalo naprej, pa žal ne ve, avto je pa seveda potem vozila drugam.
Ena cvetka: ker je pač po servisni knjigi bilo treba menjati brisalce (ki so bili še čisto okej!!!), so jih zamenjali in za ta postopek naračunali pol ure dela (koliko je pa ura dela na uradnih servisih, pa veste, tudi to verjetno, koliko časa traja menjava brisalcev). Čistilno tekočino so ji zaračunali, kot da bi ji notri vlili vrhunske buteljke, ne pa navadno čistilo.

Januarja plačala za redni servis, avto še v garnaciji, na pooblaščenem servisu menjava olja in filtrov 80 €, je sicer 100 ampak sem imela kupon poršeja za 20€.

Hahaha, buteljke ;-)))))))))))))))))

Sicer pa je prvo pravilo ko peleš na servis, da čistilo za šipe prej not naliješ ;-)))

To sploh ni res…skoraj vsak bo dal vec dnarja za avto, ce je ohranjen zunaj in znotraj…folk kupuje z ocmi, kva ti ni jasn…ce se cena nastavi visje zarad servisne, se pa itak avto tezje proda…pa tuf servisne se poneverjajo, tko da…

Hahaha, buteljke ;-)))))))))))))))))

Sicer pa je prvo pravilo ko peleš na servis, da čistilo za šipe prej not naliješ ;-)))[/quote]

Ne samo za sipe…tud antifriz in tekocino za bremze in servo volan…

Servisna knjiga je davek na budale.

mi ne vozimo avtomobilov na uradni servis, ker imamo zelo slabe izkušnje. Smo pa nedavno prodajali 10 let star BMW s prazno servisno knjigo, pa so bili kupci zaradi tega zelo zainteresirani (potem so nam razložili, da jo poštempljajo sami). Avto smo prodali v 3 dneh. Sicer pa preračunaj!

To sploh ni res…skoraj vsak bo dal vec dnarja za avto, ce je ohranjen zunaj in znotraj…folk kupuje z ocmi, kva ti ni jasn…ce se cena nastavi visje zarad servisne, se pa itak avto tezje proda…pa tuf servisne se poneverjajo, tko da…[/quote]

lupček, ti si s svojimi starimi kripami sto let za leseno žlico. danes se priklopiš na računalnik v avtu in takoj vidiš, kateri servisi so bili opravljeni in kdaj – pri katerih kilometrih.
ali pa prečekiraš to z vin številko, vsi servisi, ki jih narediš pri pooblaščenih serviserjih so zavedeni v sistem.

tak da so štempli čist brezveze…

To sploh ni res…skoraj vsak bo dal vec dnarja za avto, ce je ohranjen zunaj in znotraj…folk kupuje z ocmi, kva ti ni jasn…ce se cena nastavi visje zarad servisne, se pa itak avto tezje proda…pa tuf servisne se poneverjajo, tko da…[/quote]

lupček, ti si s svojimi starimi kripami sto let za leseno žlico. danes se priklopiš na računalnik v avtu in takoj vidiš, kateri servisi so bili opravljeni in kdaj – pri katerih kilometrih.
ali pa prečekiraš to z vin številko, vsi servisi, ki jih narediš pri pooblaščenih serviserjih so zavedeni v sistem.

tak da so štempli čist brezveze…[/quote]

Haha..pojma nimas…na vsakem uradnem servisu ti bodo posteno povedali da so hekerji vedno korak pred uradnimi testerji…

Avti se kupujejo tako,da ga pregledaš.Samo budale kupujejo po servisnih knjigah,ki jih lahko za špricer dvapoštempljaš kjerkoli.Vsak dobr majstr lahko naštima vse prav vse na avtu in ga ni sistema,da je zanesljiv.ponavadi najbolj jokajo tisti ko kupijo rabljen avto v eminentni trgovini z vsemi štemplji in lepimi besedami.To so troti ki niti ne zaslužijo da dobijo dober avto.nekdo mora tudi kupit šrot kam bi prišli ko ne bi mogli prodat vseh podrtij.
rabljen avto se najde po mesecu dva ne pa v enem tednu.zelo malo jih je dobrih.
vi kar kupujte pri zlatobesednih trgovcih.
jaz osebno sem kupil vedno najboljši avto ko ni imel nobene servisne knjige.ko sem pa kupil takšnega z vzorno izpolnjeno dokumentacijo je bil ponavadi šrot.tudi če je diamantna servisna knjiga to ne garantira,da ni avto imel lastnika budale ki uniči avto pri manj kot 100 tisoč.avti z 300 tisoč so včasih v boljšem stanju kot tisti z 100.

Evo jaz lahko naštimam računalnike in števce po želji.Nobene sledi ne bo.Avto z 356 tisoč kilometri bo urihtan na sanjskih 110 tisoč.In stranka bo super zadovoljna ker ga tistih 356 km ni uničilo in je soliden voz.
Pri nas je na 99 procent rabljenih vozil ne glede na leta po števcu okrog 150 tisoč km.Smo neverjetno disciplinirani in vsi se vozimo samo 10 tisoč na leto.potem je pa svizec zavil čokolado haha.

New Report

Close