Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Avto z močnejšim motorjem – zavarovanjeoliko je dražje zavarovanje za avto z močnejšim motorjem

Avto z močnejšim motorjem – zavarovanjeoliko je dražje zavarovanje za avto z močnejšim motorjem

Kupujem rabljen avto. Zdaj imam 1,2 in je zavarovanje poceni. Gledam pa 2.0. V bistvu je moj edini pomislek ta strošek.

Okrog 50€ se pozna kubikaza…zavarovanje je dost drazje ampk spet odvisno od kW

izračun, lahko si zračunaš glede na kilovate, zna bit tudi 2x dražje tako zavarobanje kot cestni sklad.

. .......................................................................................................................................................................................... Več ljudi brez dlake na jeziku...in bi se sčasoma rodilo upanje za boljši svet... ...........................................................................................................................................................................................

A poraba te pa ne skrbi?

Vprašanje tvojih želja in prioritet.
Enim so dobra oblačila iz Kika, drugim se še Galerija Emporium zdi bolj tko tko.
Eni se radi vozijo v velikih, močnih avtih, drugim je pomembno, da je strošek avta čim manjši. Če si mahnjen na čim manjše stroške v zvezi z avtom, potem izberi manjšega. Večji avto načeloma pomeni tudi višje stroške vzdrževanja (okej, ni nujno, ampak že gume so dražje – samo en primer).

Jaz recimo sploh nisem mahnjena na pleh. Vseeno mi je, kaj vozim, samo da je veliko, udobno in visoko. In sem za to pripravljena plačat malo več registracije in malo več za bencin. Imam na primer raje kak kos oblačila manj ali whatever.

[hr]

Pa jebote poraba…2.0 sestvaljnik ima pri 130km/h podobno porabo kot 1.2…ce ne nizjo…

Ne le zavarovanje, tudi letna dajatev za uporabo vozil v cestnem prometu pride znatno dražja – za razred 2,0 pride 153 € (medtem, ko je do 1350 m3 62 €).

Ja, tudi letna dajatev, hvala za podatek. Avto bo drugi pri hiši, ne bo veliko vožen in ni velik.
bencinski motor, 1997 ccm, 103 kW (140 KM)

Pa jebote poraba…2.0 sestvaljnik ima pri 130km/h podobno porabo kot 1.2…ce ne nizjo…[/quote]

Kateri konkretno?

Evo, malo čez 500eur s 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} bonifikacije, klikni sem, vpiši podatke kilovatov in kubitaže in ti izračuna za vse zavarovalnice, cestni sklad in tehnični…

. .......................................................................................................................................................................................... Več ljudi brez dlake na jeziku...in bi se sčasoma rodilo upanje za boljši svet... ...........................................................................................................................................................................................

Pa jebote poraba…2.0 sestvaljnik ima pri 130km/h podobno porabo kot 1.2…ce ne nizjo…[/quote]

Kateri konkretno?[/quote]

E39 ima porabo na relaciji 6.5 litra…moj passat 1.8 turbo 150 KM pa 6.0 litra…z voznjo po omejitvah ga komot vozim z 6 litrov in to mesan rezim…50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} AC 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} lokalne ceste…brez mestne…
Pa ne bodte prevec brihtni…dizla se mi ne splaca vozit ceprav delam 80 km dnevno…predraga nabavna cena in drazje vzdrzevanje…sploh ce grejo u kurac šobe, turbina, naftna pumpa , egr itd…

Ah dej nehi no…prvo kot prvo, treba je dobit tapravga agenta…placam 350€ vse skup …za 150 KM …med 1.8 in 2.0-2.5 ccm je samo 30€ razlike…

in spet smo pri svizcu in čokoladi v foliji.

Ljudje, nehajte druge zavajat s porabami 6 litrov pri 150KM, ker s tem še sami sebi lažete. Tak motor, sploh pa še ker gre za starejšega, pije 6 litrov samo pri cijazenju po ac s kitrostjo med 80 in 100 km/h. Opcija je še kaka dolga relacija po ravni, ne preveč ovinkasti in gor dol cesti, brez ustavljanja, kjer je spet povprečje kakih 80, 90 na uro.
sicer pa ti tak avto pokuri kar povprečno okoli 10 litrov na sto.

Za drugi avto vsekakor priporočam mlinček, z majhno kubaturo ( manj kot 1350 ccm), malo konjev ( do 80)….pa bo vse poceni, sicer pa se bo kar nabralo.

Kateri konkretno?[/quote]

E39 ima porabo na relaciji 6.5 litra…moj passat 1.8 turbo 150 KM pa 6.0 litra…z voznjo po omejitvah ga komot vozim z 6 litrov in to mesan rezim…50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} AC 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} lokalne ceste…brez mestne…
Pa ne bodte prevec brihtni…dizla se mi ne splaca vozit ceprav delam 80 km dnevno…predraga nabavna cena in drazje vzdrzevanje…sploh ce grejo u kurac šobe, turbina, naftna pumpa , egr itd…[/quote]

A to?
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4627&sortby=date&sortdir=DESC&dateto=29.01.2014&datefrom=25.10.2007&page=1

Modra odločitev glede bencinarja, dizli so res mnogo dražji za vzdrževanje (raznorazna popravila), že sam servis je dražji v primerjavi z bencinarjem.

Brez skrbi…sam tud poslusam da ga noben ne spravi pod 8 l…
Ne nakladam…se vsak avto k sem ga vozil , je bla mesana poraba liter manj od tovarniske…pa ne drekam po cestah…
Za 6l sem napisal da je treba vozit po omejitvah…sploh je pa treba avto znat vozit…

Ah dej nehi no…prvo kot prvo, treba je dobit tapravga agenta…placam 350€ vse skup …za 150 KM …med 1.8 in 2.0-2.5 ccm je samo 30€ razlike…[/quote]

No ja, ti že veš, ampak pri tem kar ti navajaš, te že cestni sklad in tehnični prideta 200eur, tako da ne vem o kakih agentih ti govoriš, nekaj odstotkov imaš lahko prihranka pri zavarovanju s popusti, ki jih posamezna zavarovalnica ponuja. Res ne vem zakaj hočete najbolj neumni bit s tem pametni, ko akr nekaj v tri dni klatite. AMZS najbrž ne objavlja apliakcije namenjene ljudem kar tako v tri dni, mar ne….aja, nimajo agentov, takih, kot imaš ti….

. .......................................................................................................................................................................................... Več ljudi brez dlake na jeziku...in bi se sčasoma rodilo upanje za boljši svet... ...........................................................................................................................................................................................

Potem pa sploh – če nihče drug v Sloveniji razen tebe tega avta ne spravi pod osem litrov, kako potem lahko ta avto priporočaš drugim kot avto z majhno porabo?
To je isto, kot bi ultramaratonci vsem priporočali, naj gredo jutri odtečt sto kilometrov, ker če zmorejo oni, zmorejo tudi drugi.
Ti si res en.
In modrival je povedal znesek za vse skupaj, ker ti na amzs vrže ven vse komplet. Če ti plačaš 350 evrov vse skupaj, daš za avto zavarovanje 150 evrov, kar je pa nemogoče.

Ah dej nehi no…prvo kot prvo, treba je dobit tapravga agenta…placam 350€ vse skup …za 150 KM …med 1.8 in 2.0-2.5 ccm je samo 30€ razlike…[/quote]

No ja, ti že veš, ampak pri tem kar ti navajaš, te že cestni sklad in tehnični prideta 200eur, tako da ne vem o kakih agentih ti govoriš, nekaj odstotkov imaš lahko prihranka pri zavarovanju s popusti, ki jih posamezna zavarovalnica ponuja. Res ne vem zakaj hočete najbolj neumni bit s tem pametni, ko akr nekaj v tri dni klatite. AMZS najbrž ne objavlja apliakcije namenjene ljudem kar tako v tri dni, mar ne….aja, nimajo agentov, takih, kot imaš ti….[/quote]

Aja Thorr, pa zakaj ne bi kliknil aplikacije AMZS? Boš vsaj vedel, da med 1,8 in 2, 5 ni razlike v ceni, ampak je to ena skupina za ceno zavarovanja in cestnega sklada.

. .......................................................................................................................................................................................... Več ljudi brez dlake na jeziku...in bi se sčasoma rodilo upanje za boljši svet... ...........................................................................................................................................................................................

Kaj komplicirate toliko okrog zavarovanj in ostalih obveznih dajatev, če želimo da avto gre iz mesta, kot se spodobi in da ne bo rabil 5 minut za prehitevanje traktorja, je bolje imeti kakšno bolj spodobno in navito mašino. Če se strošek dajatev in zavarovanja porazdeli na celo leto (ker avto bi se naj vozil celo leto) ni to veliko denarja, mnogo več se ga zmeče za prenapihnjeno ceno naftnih derivatov. Kadar zavarujem avto, podaljašam registracijo, vedno razmišljam, da to ni le enkraten strošek, ker bom avto vozila celo leto (strošek delim z 12, da so cifre bolj prijazne videti).

Z avtom se veliko prehitevalo ne bo, ker bo bolj za kratke relacije. Moč motorja mi je v bistvu v napoto, drugače bi avto kupila, ker ima druge karakteristike, ki so me pritegnile. Stroški so pa res precej višji, že cestni sklad je enkrat dražji. Kakorkoli delim z 12, me po petih letih pride razlika toliko, da bi za ta denar lahko kupila boljši avto. Hvala vsem!

No ja, če je registracija nekomu celotni mesečni priliv ali ga celo presega, potem zna bit to poglaviten strošek. pospeške avta pa nadomesti praviloma pamet voznika in dvomim, da kak današnji avto prehiteva traktor 5 min, razen v primeru, da je za volanom traktorja podobno misleč tebi @precious in fura 80-90km/h skozi naselje, kjer je omejitev 50 ali 40….

. .......................................................................................................................................................................................... Več ljudi brez dlake na jeziku...in bi se sčasoma rodilo upanje za boljši svet... ...........................................................................................................................................................................................

Sem imela 1.2 bencinarja – poraba okoli 7-7,5. Sedaj imam 1.9 dizla in je poraba okoli 6,5 s tem, da je večinoma mestna vožnja.

Cestnina je res nekoliko višja. Zavarovanje se pa tako ali tako računa od nabavne vrednosti:(
Kar pomeni, da se meni obračuna od 25.000 e, čeprav bi avto sedaj prodala največ za 3.500. Mislim pa, da me pride najceneješe (samo osnovno) zavarovanje okoli 250.

____________________________________________________ Only the stupid need organization, the genius controls the chaos! A.E. [url=http://www.ogrevanje-hlajenje.net]Toplotne črpalke[/url] | [url=http://www.alterish.com]Alterish.com - Let's cook[/url]

No ja, če je registracija nekomu celotni mesečni priliv ali ga celo presega, potem zna bit to poglaviten strošek. pospeške avta pa nadomesti praviloma pamet voznika in dvomim, da kak današnji avto prehiteva traktor 5 min, razen v primeru, da je za volanom traktorja podobno misleč tebi @precious in fura 80-90km/h skozi naselje, kjer je omejitev 50 ali 40….[/quote]

Treba je misliti naprej, na bodoče stroške in kak evro sproti dati na stran, da ni potem ob dnevu D panike.
Karikiranje – poznaš?! Menim, da ne 😀

No ja, če je registracija nekomu celotni mesečni priliv ali ga celo presega, potem zna bit to poglaviten strošek. pospeške avta pa nadomesti praviloma pamet voznika in dvomim, da kak današnji avto prehiteva traktor 5 min, razen v primeru, da je za volanom traktorja podobno misleč tebi @precious in fura 80-90km/h skozi naselje, kjer je omejitev 50 ali 40….[/quote]

Treba je misliti naprej, na bodoče stroške in kak evro sproti dati na stran, da ni potem ob dnevu D panike.
Karikiranje – poznaš?! Menim, da ne :D[/quote]

Ma, ne morem drugega rečt, kot da si prismoda na kubik…pojdi to govorit kaki čistilki, ki se ubija za par evrov ali delavcem v tovarni in na gradbišču ali pa počakaj še kakih pet let, ko se z mešanjem zraka ne bo dalo niti suhe skorje kruha zaslužit…

. .......................................................................................................................................................................................... Več ljudi brez dlake na jeziku...in bi se sčasoma rodilo upanje za boljši svet... ...........................................................................................................................................................................................

New Report

Close