Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Prepovedala sem ji delati domačo nalogo

Prepovedala sem ji delati domačo nalogo

Ne popolnoma dobesedno ampak, glede na to, da učiteljica daje nenormalno veliko nalog, sem se odločila, da hčeri dovolim delati le eno do dve uri domačo nalogo v popoldanskem času ostalo pa jo pošljem ven, da se sprosti in razbremeni. To sem tudi včeraj na rod. sestanku povedala.Kako čudno me je učiteljica gledala, češ saj naloge so nekaj povsem normalnega. In potem, ko so začeli starši ploskati.
Saj razumem in se strinjam, da naloge morajo bit vendar po tri strani matematike pa še angleščina pa še kakšen miselni vzorec na eno popoldne, opa to pa je mal preveč za deset letnike. Da ne govorim o vikendu ali pa počitnice.
Vsak, ko oddela osemurnik si želi fraj popoldne, ti reveži pa ravno po šoli šele dobro zalaufajo. 🙁

Potem jo bo pa učiteljica imela na “piki”. In bodo mogoče zaradi tega letele slabše ocene.

Pri nas nimajo toliko nalog (vsaj moj otrok jih ne dela toliko). sem pa bila zadnjič pri kolegici, pa mi je deklic kazala (enako stara kot moj) vse PP predstavitve (imajo opcijo plakatov), ki jih je letos naredila. Mene je vrglo.

Moja ni nobena perla, ampak matematike in angleščine nikoli ne dela več kot eno uro. Maks!! Pa je včasih po več strani, po dva DZ za MAT.
Po moje otrok sanja zraven, ne pa naloge dela. In ko vidi, da se ti smili, še ekstra zavlačuje, da ji ne bo treba.

Za osnovno šolo je to res veliko. Eni mogoče zmorejo, nekateri pa ne in upoštevati se mora individualna sposobnost in prilagodit delo…

Žal se je to že zgodilo. Od lanskega leta, ko je bil seveda drug razrednik, se je vsem poslabšal uspeh za povprečno eno oceno.Ne moreš verjet, kako veliko je odvisno od učitelja.

Prav si naredila.

Jaz se pa čisto ne strinjam s tem ,da starš prepove delat nalogo otroku,s tem se mu daje neke vrste “potuha”,ki mu v življenju ne bo koristila,kvečjemu škodovala.Za take stvari so sveti staršev,razgovori z ravnateljem in pa seveda roditeljski sestanki.Že tako ali tako imajo ,danes otroci vse preveč pravic,vedno manj pa dolžnosti.Moje osebno mnenje je ,da otrok mora spoštovati učitelja,danes je pa v mnogo primerih obratno,učitelj se boji posredovati,ker se boji posledic.Radi bi ,da otroci zapustijo šole čim bolj učeni ,po drugi strani jim pa povzdigujete napačno vrsto samozavesti.In z takimi dejanji jim prej delate škodo kot korist.Pa da ne bo pomote ,nisem učitelj,da se ne bo prehitro vsulo čezme.


Hval bogi, zelo hitro računa in je pridna glede dela, je pa nekaj drugega, da se ji začne dobesedno megliti in rositi pred očmi in prav vidim, kako si jih začne manit in potem ne ve ali bi imela očala gor ali dol…

ne, da se razumemo. Super (ne)uslugo si s tem naredila svojemu otroku, čestitam. Določene zadeve se človek nauči le s pomočjo drila, kar naloge v neki meri so (recimo matematika). Sedaj, ko ve, da ima pri tebi potuho, bo šlo to samo naprej. Kaj pa, če bi ta tvoj otrok raje hodil ne eno dejavnost manj?

Kaj naj potem rečem jaz – sem hodila na administrativno šolo, smo gulili stenografijo do nezavesti – po pet strani prepisa smo imeli – le kako bi se jo drugače naučila, če ni delala nalog? Se nisem prav nikomur smilila, tudi sebi ne. Tole danes pa?


…ja, pa ne znajo plezati pa ne znajo tekati pa so predebeli in jasno, za vse je kriv “le računalnik”
2 uri delanja nalog pa še ena ura učenja pa še kaj, to je pa zelo aktivno. Naloga je lahko tudi kaj bolj življenskega.


Hval bogi, zelo hitro računa in je pridna glede dela, je pa nekaj drugega, da se ji začne dobesedno megliti in rositi pred očmi in prav vidim, kako si jih začne manit in potem ne ve ali bi imela očala gor ali dol…[/quote]

Pa je ne bi morda peljala k okulistu?

In če dela tri ure domače naloge, sorry, al je tvoja mala lubica precej bolj tupa, kot si ti misliš, ali te pa lepo nateguje.

Jaz sem se z učitelji sama zmenila, da bom delala le težke primere. Marsikdo je imel pripombe, vendar ker sem znala vse, so postopoma popustili. Nekaterim res ni jasno, da dajejo preveč naloge in s tem marsikateremu učencu škodijo.

vsedeš se poleg, pogledaš, kak gre stvar pa je. jaz sovražim profesorje o dno duše, ampak iz športa ven videvam in moji sodelavci tudi, da so vaši otroci vedno bolj razvajeni, da se jim nič ne da in da nimajo delovnih navad. to so pa tudi dejstva. je pa tako. otrok ima trening recimo 3 x na teden po 1 uro. ja a šolo pa bo imel vsa kdan po 8 ur šole plus 4 ure doma? pa kaj še?? hahahahahahaha saj niste resni. naredi to kar nujno mora pa je to to. pač mu pomagajte najdist na netu, priblizno iste teste za matematiko in sotale prmedmete pa je. saj so objavljeni. pa se to nadrdra pa konec. ko jebe to šalabajzrasko 70 let za razvitim šolstvo pa te napačne ljudi ki delajo kot učitelji, ki sploh od blizu ne bi smeli dobit učencev. kako bo neka malda učiteljica- sploh poučevala če sama nima otrok. kako?? od kje? to je pol samo še ravnatelejva kurbi.a in komolčarska prasi.a, ki dela cele dneve, in e je zaželena v tme sistemu, ker ni nikoli bolana in na bolnišli zaradi otrok. tako skropucalo ki gaj e druzba pojedla. kadrovniki pa se samo smejejo, ko ne morejo verjet, kako lahko taka splošna pralnica deluje na ljudeh. da is mlade punce do 30 ne znajo najt moškega, a učile pa bi druge kako je prav!!!!!! pa kje si to videl razen pri nas?? hahaha daj daj daj tolko da ima tisto 3 pa je.


Da bi ji še to edin dejavnost, ki jo ima odvzela. Otroštvo ni samo učenje ampak še kaj več.


…ja, pa ne znajo plezati pa ne znajo tekati pa so predebeli in jasno, za vse je kriv “le računalnik”
2 uri delanja nalog pa še ena ura učenja pa še kaj, to je pa zelo aktivno. Naloga je lahko tudi kaj bolj življenskega.[/quote]

…vse to se da delat,pa verjemi ,da so otroci iznajdljivi,bolj ,kot marsikateri starš misli.Ampak dokler jim boste dajali potuho ,bo tako kot je.Ko pa pridejo v višje šole ,se pa marsikatermu otroku pred prvo oviro,sesuje svet ,če se jim ustavi,tam pa ati pa mami ne moreta več pomagat.Prav je da ,se starš potegne za otroka,če meni ,da nekaj z vzgojo ni uredu,vendar se da to naredit na drugačen način,tako kot sem že povedal.

🙂 groza

No, tukaj je lep primerek osebka, ki je prepameten za šolo 🙂

Čudno mi je, kako imajo različne navade učitelji; primerjam lahko za 2. razred. Na naši šoli vse naloge naredijo v podaljšanem bivanju, ob petkih ni nalog in tudi pred počitnicami ne. Edina stalna naloga je branje vsak dan min. 10 minut in računanje na pamet do 20 (seštevanje in odštevanje).

Potem pa mi pove prijateljica, da pri njih imajo vsak dan nalogo, ki jo mora narediti doma, čeprav je isto časa v OPB kot naš otrok.
Druga mi pove, da so pisali že ne vem koliko preverjanj znanja, na katera so se morali doma pripravljati – mi do sedaj, da starši vemo za to, samo enega (vedno dobimo napisano v posebnem zvezku in moramo podpisati, če je kaj takega – zato vem, da je temu res tako, pa tudi na govorilnih sem redno prisotna).

Eni ful delajo plakate in imajo govorne vaje, pripravljajo se na nareke in se učijo besedil…ne vem a na naši šoli vse to usput naredijo ali kako? Sem že razmišljala, da bi kaj vprašala na govorilnih, pa niti ne vem zakaj bi.
Vseeno pa mi je čudno, kako zelo različno imajo to za isti razred na različnih šolah – pa saj imajo ja isti učni načrt. Verjamem, da imajo različne učne metode, samo da je pa to tako različno, da sem se že začela spraševati, če pri nas premalo delajo in nimajo dovolj domače naloge, je pa res čudno.

Upam, da ne bo potem v 3. razredu totalen šok. Ker sedaj je moj otrok popoldan popolnoma frej vsak dan. Vse naredijo v OPB.

Ah, tudi naša se joče, pa meče ob tla, pa ne znam, ne morem, tega se nismo učili. Če bi ji popuščala, bi tudi delala nalogo tri ure. Ko se pa joče in zbere, je pa narejeno tik-tak. Bistveno je, da jo naredi takoj, ko pride domov, ker proti večeru koncentracija drastično pade.
Pa imajo 3 delovne za matematiko. Naloga za matematiko skoraj vsak dan. 5 razred. In prav je tako, to je dril, tako se dela. Tri ure naloge dnevno – me živ bog ne prepriča, da otrok tri ure dela efektivno.

Vsi bodo prepametni, natrenirani, oh in sploh… Potem pa bodo stopili v realen svet in bodo na zavodu za zaposlovanje med drugimi sovrstniki, ker prihodnosti nimajo. Država bo do njihovega časa za službo že 10x propadla. Pol bodo pa brez službe in brez otroštva. Čestitke, kar naložite jim še pet nalog na dan, pa obvezno še v 3 krožke vpisat. In da ne bi slučajno kak starš preživel kako uro viška s svojim otrokom, hitro še po šoli za zabavo na nevemkatero otroško delavnico.

Ne dojemaš poante. Če pa že delaš primerjave – to je tako, kot bi tvoja sodelavka efektivno naredila pol manj kot ti, ker so ji zmeraj vsi popuščali, da okej, če ne naredi dokonca ali dela počasno kot polž. Najbolje, da vsi nehajo delat naloge, ker so pretežke. Možgani pa v puter.

Meni bi bilo bistvenega pomena, v tej zgodbi, kaj povedo tudi ostali starši.

Ena se usaja, češ da otrok zavlačuje in išče pozornost in prepočasi rešuje naloge in da zato dela nalogo 3 ure. Če je v manjšini otrok njenega razreda, potem je nekaj narobe, potem bi morali spremeniti način dela z njo oz. njen čas, namenjen nalogam. Če je v razredu večina otrok z isto težavo, potem nekaj ni v redu pri učitelju.

Kar govorim, je lastna izkušnja. Lani, sin je bil v 2. razredu, sem norela z nalogami, saj je sedel celo popoldne, zvečer je bil ves iz sebe in tožil je, da nima prostega časa za igro. In ga res ni imel. Bile so naloge, po 3 strani računov, prepis teksta iz delovnega v zvezek, razno barvanje, lepljenje za spoznavanje okolja, striženje iz katalogov, nato še obvezno branje 20 minut, seveda še bralna značka. In to več ali manj vsako popoldne. Rezultati pa slabi, nikoli pohvale, nikoli odkljukano, feedback porazen. Enkrat sem možu rekla, da ne vem kaj naj še naredim, razen da pustim službo in da sedim z otrokom od 12.00, ko konča pouk in takrat mi je rekel: če je en igralec v ekipi slab, je pač slab, če je ekipa slaba, pa je nekaj narobe s trenerjem.

Sčasoma smo starši drug z drugim spregovorili. Pred tem smo se vsi zapirali, vsi smo govorili “a ne, naš je pa priden, on vse brez problema naredi”, počasi počasi pa je prišla na dan realna slika. Vi nimate pojma kakšna je razlika, ko se zamenja kombinacija učitelj razrednega pouka-učitelj podaljšanega bivanja. Naša skupina otrok je prerojena, naloge so narejene med podaljšanim bivanjem, redko kdaj je delo popoldne, razen sprotnega utrjevanja, ki si ga privoščimo med pogovorom zunaj, če je lepo vreme, v avtu, če kam gremo in kdaj tudi za mizo, ko je potreba.

Meni v tej situaciji že ploskanje ostalih staršev pove dosti.

Da je učni načrt tu mač prezahteven in da so otroci zanj nezreli, nezmožni abstraktnega mišljenja in povezovanja snovi pa naj imajo še ne vem koliko medpredmetnih vsebin, je jasno. Vidim pri svojem otroku, da določena znanja in informacije, ki so se jih učili v šoli, šele kasneje poveže in dejansko razume – in to je takrat, ko dozori kognitivna sposobnost. Ne rečem, pri enih je ta bolj razvita, pri drugih manj, povprečje pa danes seveda ni zaželjeno, tisti v samem trebuščku Gaussove krivulje so danes tretirani kot luzerji.

Kaj naj potem rečem jaz – sem hodila na administrativno šolo, smo gulili stenografijo do nezavesti – po pet strani prepisa smo imeli – le kako bi se jo drugače naučila, če ni delala nalog? Se nisem prav nikomur smilila, tudi sebi ne. Tole danes pa?[/quote]

In to je bil edini predmet, kjer smo imeli (zelo konkretno) domačo nalogo tudi med poletnimi počitnicami, ki jo je profesorica prvo uro v septembru pobrala…..
Seveda smo piz…. ampak mi, ne naši starši. In ni bilo nobene debate. Naloga je naloga, tudi če si jo pisal julija na plaži….

že to, da po tretjem razredu večina otrok dobesedno sovraži šolo pove veliko in še več o naši šoli, sistemu, učiteljih … totalno neživljenjsko vse skupaj … če rivalstva med učitelji sploh ne upoštevamo.

in avtorica … pravilno si naredila, ti najbolj poznaš svojega otroka in prav je da si zaropotala … večkrat bi morali starši sistemu postavit meje in morda bi se naše šolstvo začelo popravljati … ampak tega še dolgo ne bo, nastradajo pa otroci … škoda, pa tako željni novih znanj so …

New Report

Close