Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek avto višjega cenovnega razreda

avto višjega cenovnega razreda

Mi lahko kdo razloži mejno vrednost, kje se znesek evrčkov prevesi v višji cenovni razred? Je star avto višjega cenovnega razreda še vedno vreden svojega denarja?

…. nekje nad 40.000€

če imaš 10 let star Bentley, ki ima okvaro motorja in je “zgnit” od vznotraj ; pade cena od 300.000€ na 3.000€, že zato ker tist k ima dnar ne bo kupoval star avto, ki ima “majhne ” okvare in tisti, ki prodaja nima občutka med 10.000€ in 100,000€, hoče samo, da proda “pleh#

pa take fore

10 let star mercedes je veliko boljši kot nov Twingo itd….

Seveda je tudi odvisno kdo in kako je vozil ta 10 let star mercedes. Ni vse v znamki 🙂

Zakaj bi imela avto višjega cenovnega razreda, če si ga pa ne moreš privoščiti? Ponavadi so še bolj zgonjeni od običajnih, ker tisti ki ima denar, mogoče manj pazi, ga več vozi ( v poslovne namene mogoče- več km…) in posledično je večja možnost okvar, deli so pa še vedno dragi.

Za 40 k dobiš že zelo dober nov avto srednjega razreda, mogoče višjega srednjega – no, ne vem sicer za te pojme, kateri sploh to so… Višji cenovni je zame Ferrari, sredni pa BMW in avti v tem rangu, med katerimi je tudi že kar razlika…

Midva sva imela možnost kupit zelo poceni dober nekaj let stari avto višjega cenovnega razreda (Ok ne vem če je to sicer Mercedez E klase, nekaj let star z vso možno dodatno opremo) od tasta, kupljen je pa bil nov in skoraj nič km. Pa ga nisva. Ker ga ne bi mogla vzdrževat. Smo raje kupili novega, nekoliko nižjega ranga, pa je tudi čisto OK. V bistvu je itak prava seksi stvarca 🙂 Nimava pa avta zato, da se mečeva ven, meni je itak to nekoliko preveč atraktiven avto, odkar sem mal ven iz “pubertete”. Mi je moj stari čist všeč, lahk se zaletim kamor hočem, pa se ne bom sekirala preveč.


Saj ni treba da kupiš Twingota… Bi pa jaz npr. imela raje novega Fička, so poceni, malo kuri, pa taka igračka je… Sam mi moj ne pusti, ker kao da ni varen. Pa verjetno tudi ni avto zame, ker sem navajena, da vsaj nekako skoči, ne pa da komaj prilezeš na 80…

Meni so avti taka brezvezna potrošna roba… Če nisi ultra bogat, je brezveze da se mečeš ven s plehom. Hitro se ti lahko zgodi, da ti bo to odvečni strošek.

10 let star mercedez… saj se hecaš a ne? Mogoče nekaj let star še že. Če lahko.

Starejši avto mercedes ali bmw je še kako v redu.Letniki tam 15 le in manj stari so zelo v redu avti.Seveda,če niso uničeni.Saj tudi eno leto star twingo je lahko kripa da ji ni para.starejša makina višjega razreda nemške vrhunske znamke je čisto nekaj drugega kot mali avtki čeprav novi.Imel sem nove male avtjke ala golf klasa in podobno nove in i el sem bmw in podobno.Ni primerjave.Na teh prestižnih so veliko redkejše okvare.Motor 3.0 je neuničljiv v nasprotju z kakšnim 1,6 in podobno.
Jaz sem nehal kupovat nove in se že nekaj let vozim z višjim razredom.Stroškov skorajda ni razen registracija pa je precej dražja.Na primer samo osnovno zavarovanje,cestnina brez kasko in ao plus z 50 procentnim popustom plus 25 dodatnega popusta na zavarovanju stane skoraj 700 eur.To je edina slaba točka.

audi 4 avtomatik,170000km,l 2008-13000e,kia karavan nova lih tolk.pa je zihr 1. bolši

Tidi podoben audi letnika okrog 2000 je boljši.


Primerjaš z golfom, ki se itak stalno kvari… 😛 Vedno obstaja ČE,kaj pa če se pokvari. In že redni servisi so dražji. In registracija – ne vem no, samo se mi zdi, da za nekatere je to kar velik strošek. Ob teh plačah pri nas. Meni gre avto tako v strošek firme, razen eden, ki je res osebno moj, pa ko odsluži, verjetno ne bom niti imela več svojega avta. To je še edino, kar lahko daš v strošek. Je pa res da tale moj avtek je star čez deset let, znamka ki se kao kvari, pa se v resnici sploh ne, z vso možno dodatno opremo, ni čist poceni avto, je mal višji rang avtomobila, kupljen bil skoraj nov. Golfa, Twingota, Cliota – tega nisem nikoli vozila, niti imela namena 😛 Samo če pač ne bi bilo možno drugače, če bi imela nizke dohodke, bi pa tudi to.

Gledam pa čist iz osebnih izkušenj. Moji starši so kupili skoraj novega BMW. Potem sta oba naenkrat ostala brez službe, pa vedelo se je kaj bo… Sam ne, sta mogla kupit tist avto. In še en nov TV… Največji kar se da dobit. Zdaj je ta avto star nekaj let, nekajkrat se je pokvaril vmes, pa je bil kar malo boljši model z nekoliko več opreme. In zdaj po nekaj letih – prvič, avto ni več atraktiven (kdaj so še BMWji bili…), drugič – registracija in popravila so nanesla en lep kupček (verjemi, hitro gre po denarju, tudi če imaš nekaj na kupu…), tretjič pa ko se bo prodajal, ne bo nič vreden. In zdaj bosta res lahko vesela, če bosta imela za Twingota… Pač ta miselnost mi nikoli ni bila všeč, čudno da se me ni prijelo, glede na vzgojo…

Jst se ne morem strinjat. Bi se pa lah, če bi napisal-a 20+ let star merđo.

Jaz sem kupil bmw 530 d avtomatik v solidnem stanju ,ker sem ga mislil preprodat.In evo ti zlodeja tako mi je bil všeč ,da se še danes vozim z njim.Ima 240 tisoč in niti malo nima znakov kakšne obrabe.Kakor zunaj tako notri,da ne govorim o vožnji ,ki je brez vsakršnih nepotrebnih prizvokov,kot so na cenejših znamkah.Troši povprečno okoli 8 litrov in to ni neki minimum ampak mašina skoraj 200 ks in je to kar skromna poraba.Ne da se opisati občutka zadovoljstva ,ki ga predstavlja vožnja ,čeprav stara kanta.In to je stalo 3000 eur in kakšnega jurja sem zmetal do pikolovske urejenosti.Brez napakic.Kakor sem že rekel edino registracija je visoka in to je to.Za to ne rabiš posojil in tud z zelo nizko plačo se lahko komot voziš.Ker razlika v ceni do novega twingota je 100 procentna.Za to razliko lahko popravljam do mile volje.
Včasih je bil problem rja in res je bilo brez veze kupit staro kripo ampak danes taki avti praktično ne rjavijo in potem je vse drugače.
Tak ,da jaz ,če bi vzel kakšen klijo novi,bi si moral najemat kredit.In točno,ko bi avto odplačal bi ga že na pol znucal,pa še vožnja je slabša.
Je se kar razlika vozit z avtom ,ki ima avtomatski menjalnik,avtomatsko dvoconsko klimo,res ogromno opreme od multifunkcijskega volana,tempomata itd .Stabilnost na cesti je neprimerljivo boljša.
Sicer so omejitve ampak pri dvesto na uro sploh ne dojemaš,da greš več kot sto.Tako mirna vožnja in vse.
Da bi pa novega bmw šel kupit je pa največja blesarija.Tak,da vse je ok ,če si človek nekako prilagodi.


Mercedes in bmw sta v istem rangu.Ferarri nima z njima primerjave.Ferarri so najboljši avti na svetu sigurno.

1. Sploh ne vem, zakaj avtorja zanima, kaj je avto višjega cenovnega razreda oz. če ga zanima določen model avta, naj tako vpraša.

2. Treba je ločiti med avti višjega cenovnega razreda in med razredi avtomobilov kot takimi (je pa res, da cena raste z višanjem razredov).

3. Tudi BMW, kot vse kao prestižne znamke so se spustile v nižje razrede (BMW 1, Audi 1, Mercedes A itd.). To niso avti višjega razreda oz. so avti v razredu Megana, so pa avti premium cenovnega razreda, to pa ja.

4. 10 let sem vozila Twinga. Bil je zakon! Nikoli problemčka, v vsako mestno luknjo je šel in ker je bil 16 ventilc, sem na semaforjih gladko za seboj puščala večje in bolj prestižne avte;-) Po 10 letih niti sledu kakšne rje. In v snegu je šel ko ratrak, medtem ko sem opazovala revčke z BMW-ji, ki jih je odnašalo vsevprek in so na ravnem natikali verige. Za relacije res ni najbolj primeren, v mestu pa ga čez Twinga ni.

5. BMW ne bi imela, pa če mi bi ga kdo šenkal. V njih (z zelo redkimi izjemami) sedijo sami imbecili, ki mislijo, da je cesta njihova, smerniki so pa verjetno za doplačilo, za katerega je zmanjkalo €€.

6. O tem, kaj je najboljši avto na svetu, bi se dalo debatirat v nedogled. Najboljši v čem? Najhitrejši? Pri zadnji kategoriji so to avti, za katere povprečen uporabnik MONa še ni slišal.

Umiri konje malo.Bmw ima zadnji pogon,ki je veliko boljši po suhi cesti.Vožnja je trikrat lepša kot z ostalimi avti.Snega je itak samo za vzorec.To ko dvakrat na zimo sneži je res malenkost.Tak,da petice in avdije 6 al pa merđo e klasa se kupi kao res v redu avto.Saj jaz imam tud fiata,ki je star 22 let in nikoli ni pustil na cesti ampak ne gre se za to.
Ti ne bi imela bmw,ker ga ne moreš imeti.Isto je govoril moj sodelavec ,ko si je kupil avto brez klime pa je rekel,da on je ne rabi.Pa kaj še.
Pojdi na bmw si forum potem govori kakšni so vozniki bmw.So še najbolj kulturni in normalni.

Po mojem ni nobene primerjave, razen v smislu metanja ven, kjer je audi v marsikaterih očeh verjetno boljši. Če na vse skupaj gledaš z racionalnega vidika, je jasno, da je v tem primeru nakup karavanskega cee’da veliko boljši. Tako star audi je že dolgo brez garancije, kilometrov ima verjetno še dosti več kot na števcu, je mehansko utrujen in vprašanje je kaj se bo z njim dogajalo v smislu nepredvidenih stroškov. Takšen nakup se zlahka spremeni v stroškovno nočno moro. Pri Kiji je vse skupaj zelo predvidljivo, pred sabo imaš 7 let garancije, stroški vzdrževanja so jasni – za servis plačaš tistih 200 eur in imaš mir, vse drugo je pa itak stvar garancije. Pa še v smislu velikosti ni cee’d skoraj nič manjši, morda je v realnosti celo prostornejši. Kateri je lepši? Stvar okusa, meni sta oba všeč.

Ne bluzite mi z nekimi premijskimi nemškimi avto ob plači 1000 do 1500 evrov, kolikor zasluži zelo dobro situiran slovenec. Pa še takšnih je malo. Če želite res zobati star kruh in piti vodo, potem se kar vozite v audijih in plačujte za lizinge in kredite več kot pol plače. vsak normalen, ki zna delati z denarjem, bo izbral kaj bolj racionaalnega. ne rečem, da je Kia v tem primeru najboljša izbira, definitivno pa ponuja največ v smislu garancije, pa še zelo lepe in dobre avtomobile dela zadnja leta. še nemci jih hvalijo v svojih avtomobilskih revijah, kar je verjetno več kot dovolj resen dokaz, da niso to več kar neki čunga-lunga avtomobili, ampak avtomobili, ki so že lep čas nad francozi, italijani in maarsikaterim nemcem.

New Report

Close