Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Ali še obstaja tipično nemški avto

Default avatar

JankoMarolt

Vprašanje je sila preprosto: ali še obstajajo tipično nemški, francoski, italijanski, korejski ali ameriški avtomobili? Po mojem je vse skupaj en miks, čeprav verjetno res vsi najboljši avtomobili še vedno nastajajo v razvojnem in oblikovalskem smislu v Evropi.
Slika
Default avatar

Brkonja

Pa saj ti že sika pove vse. Na avtu so nemške tablice, gre pa za neko novo Kio. Večina omembe vrednih tovarn ima razvojne in oblikovalske centre v Evropi.
Default avatar

Kiaš

Na sliki je nova Optima. Testirajo jo pa v Nemčiji, kjer ima Kia svoj oblikovalski in tehnični center. Več ali manj naredi Kia v smislu razvoja vse v Nemčiji. Tovarno za EU imajo pa na Slovaškem.
Default avatar

BozgoBozgo

Kiaš je napisal/a:
Na sliki je nova Optima. Testirajo jo pa v Nemčiji, kjer ima Kia svoj oblikovalski in tehnični center. Več ali manj naredi Kia v smislu razvoja vse v Nemčiji. Tovarno za EU imajo pa na Slovaškem.
Najbolj žalostno je pri vsem tem, da sta celo Opel in Ford postala v zadnjih letih manj Nemška kot je v zadnjih letih postala Nemška Kia.
Default avatar

Thorrr

BozgoBozgo je napisal/a:
Kiaš je napisal/a:
Na sliki je nova Optima. Testirajo jo pa v Nemčiji, kjer ima Kia svoj oblikovalski in tehnični center. Več ali manj naredi Kia v smislu razvoja vse v Nemčiji. Tovarno za EU imajo pa na Slovaškem.
Najbolj žalostno je pri vsem tem, da sta celo Opel in Ford postala v zadnjih letih manj Nemška kot je v zadnjih letih postala Nemška Kia.
Opel in Ford sta bla nazadnje nemška, ko so bli Senatorji in Sierre..
Default avatar

SandiFik

Opel in Ford sta bla nazadnje nemška, ko so bli Senatorji in Sierre..
Pa saj to je najbolj žalostno pri vsem skupaj. Potem se pa nekaj hvalijo, kako so nemški, pa imajo razen tovarne tako rekoč cel razvoj v ZDA, kjer se jim ne sanja, kaj pomeni voziti avto po evropskih cestah, ki niso niti slučajno tako ravne in gladke kot tiste v ZDA. Za resničen uspeh moraš razvijati in delati avte tam, kjer jih tudi prodajaš. Zato me niti ne čudi, če tako zelo pridobivajo na prodaji zadnja leta pri Kii in Hyundaiu, kjer imajo tako reoč že vse v EU, še testni center so zgradili ob slovitem Nurburgringu, kjer lahko noč in dan tišijo in preizkušajo svoje avtomobile po eni izmed najbolj dirkaško zahtevnih cest v Evropi.
Default avatar

Thorrr

Sej razen tapravih švabov že zdavnaj ni nikjer srednjih-višjih razredov....


Citroen: nazadnje XM...pol pa do C6 totalna tema
Ford: Scorpio nazadnje...kera grdobina
Opel: Omega? Velike gare -sami stroški
Fiat: ???? Chroma l. 90??
Alfa: 166 nazadnje...že par let ne duha ne sluha o novem modelu..propalo očitno
Peugot : Kao 607? Jao..
Renault: Safran nazadnje 15 let nazaj...Vel Satis? Kr neki...

Japonci: Toyota Camry, Honda Legend, itd...kje že ? mogoče u ameriki...


Leaderji svetovne avto industrije so MB, BMW in VW!! Ostali samo kopirajo...
Default avatar

Smrkolin

Ne podcenjuj. Raje respect!!! Se pa strinjam, da so Francozi, Italijani in ameriški nemci (Opel in Ford) povsem zaspali pri vseh malce večjih avtomobilih. Se pa vzpenjajo in na marsikaterem področju že narekujejo razvoj Korejci. Poglej, kam se je pririnil konceren Hyundai-Kia. Že kakšno leto ali dve spadajo med 5 največjih in najpomembnejših na svetu. In to ni hec. Očitno so z evropskim dizajnom in razvojom ter svojimi najdaljšimi garancijami konkretno preluftali sceno.
Default avatar

Thorrr

Smrkolin je napisal/a:
Ne podcenjuj. Raje respect!!! Se pa strinjam, da so Francozi, Italijani in ameriški nemci (Opel in Ford) povsem zaspali pri vseh malce večjih avtomobilih. Se pa vzpenjajo in na marsikaterem področju že narekujejo razvoj Korejci. Poglej, kam se je pririnil konceren Hyundai-Kia. Že kakšno leto ali dve spadajo med 5 največjih in najpomembnejših na svetu. In to ni hec. Očitno so z evropskim dizajnom in razvojom ter svojimi najdaljšimi garancijami konkretno preluftali sceno.
Respect?? Zakva že? Ker kopirajo in iščejo luknje?? Ker nategujejo folk z 7 letnimi garancijami?

Spoštovat je treba firme, ki imajo razvoj , inovacije, ki narekujejo smernice....

Kitajci, francozi, italijani, opel in ford, si ne bodo nikoli ustvarili renomeja ...

BMW E39 je ikona...2016 bo model star 20 let, ampak je še zmeri zelo aktualen za kupce...in še zmeri pele scat marsikater nov avto...
Default avatar

igor13

nič ni mix. zakaj bi bil kaki mix? sam moraš taprvo vedet, kaj sploh dober avto je. ker ste naudušenci nad bmw. bmw se začne pri 5. čim je rang 5 mora imet minimalno 3.0 motor. to se spodobi. automatic. ker smo le 21 stoletje, je tudi fajn če tiho spelješ iz garaže ali izpred hiše. torej mora bit bencinar. pa smo že pri tipično nemškem vozilu a ne?! kje imaš kakšen miks? če hočeš jajca mehka, zibajoča, ropotajoča pa kupiš laguno, c5, to je kao mehko. kr naj bo mehko. vse je isto kot je bilo pred 30 leti. popolnoma isto. samo prave modele moraš najt, in vedet kaj delaš!