Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek od kje vam 20 jurjev za avto

od kje vam 20 jurjev za avto

Trenutno kupujem avto, rabljenega seveda kot že vse življenje. Vedno kupim nekaj za par tisočakov, ko pač prihranim dovolj denarja in stari avto počasi jemlje slovo.
Me pa resnično zanima, kako ljudje pridejo do 20, 30 jurjev za nov avto? Meni se to zdi popolnoma nedosegljiv znesek. Imam neko povprečno plačo, dva otroka, živimo sami, ne gre nam slabo, kar se tiče financ, ampak da bi pa lahko toliko prihranila, pa ne gre niti v sanjah. Pa se mi zdi, da nismo dosti slabše stoječi od drugih povprečnih družin, nakar jih vidim z novim avtom in se potem res vprašam, a sem jaz toliko nesposobna ali oni vedo nekaj, česar jaz ne?
Meni se zdi 20 jurjev res ogromno, ogromno denarja. Tudi če bi jih imela, jih verjetno ne bi vložila v avto, ker bi mi bilo škoda, ampak sprašujem se pa vseeno. No, razen seveda, če ne bi imela deset jurjev plače in bi 30 jurjev skeširala, ne da bi to sploh kaj dosti opazila.
Tudi na dopuste ne hodimo na druge konce sveta v eksotične kraje, pač nekaj povprečnega, ostalo pa zapravljamo po pameti, ne pretiravamo.

Si že slišala za kredit? Lizing?

Eni nimajo toliko plače, da bi si lahko kupili avto s privarčevanim denarjem.

A za kredite in leasinge si ze slisala? Tudi meni je noro vlagati denar v nov avto. Ze ko ga odpeljes iz avto hise, si vrgel par jurckov skozi okno.

nova
Uredništvo priporoča

Avtorica, odgovor je v pameti. Ti imaš pamet in porabiš denar za bolj pametne stvari, ker se zavedaš, da je avto prevozno sredstvo.
Nekdo drug ob enaki plači in enakih nujnih stroških (stanovanje, elektrika…) pa bo stiskal in stiskal samo zato, da bo kupil drag avto. Ti greš pa recimo raje smučat, v gledališče, si privoščiš kak izlet. Kaj je bolj koristno?

Midva imava vsak 1500 EUR plače na mesec, polovica nama ostane. Torej za nov avto prišparava brez pšosebnih težav. Smo štirje. Je pa veliko ceneje kupt vsake 8 ali 9 let nov avto, s katerim nimaš posebnih težav, kot pa vsake par let štaro škatlo, ki jo samo na servis voziš. Jaz bi raje vzela na lizing novega, če ne bi imela prihrankov.

mi smo povprečna familija, ki vedno kupi 2-3 leta star avto, ker za razliko v ceni gremo raje na kakšno potovanje in več počitnic.
trenutno vozimo hibrida, nov stane preko 30k€, mi smo v tujini dali zanj 14k€

Nov avto dobiš tudi za 10 jurjev in ga lahko voziš več kot 10 let. Ni treba kupovat za 20, 30 jurjev, če ti seveda avto pomeni le prevozno sredstvo in ne statusni simbol.

ni toliko problem od kje 20 jurjev ampak je problem v glavi kupca,ko da zadnjo paro za avto ali celo najame posojilo.
jaz bi dal za avto 20 tisoč ampak pod pogojem,da mi ostane najmanj 200 tisoč na računu.
drugače si pa kupim avto za tri jurje ,visokega razreda ala bmw al podobno,v dobrem stanju brez rje in ,da ni bil karamboliran.leta mi niso važna in potem še jurja dva nanj pa imam vrhunsko vozilo za kar nekaj let.
je pa treba pazit pri nakupu in ni kar tako.
za 20 tisoč pa je novi avto bolj bogi.to so golfi ali kaj malo boljšega od njih in to me ne zanima.
kredit bi si pa vzel edino če bi rabil za jest,ker bi bil lačen.za kanto pa ne bi imel kredita.

evo ti odgovor takega tipičnega potrošnika, ki ga cuzajo banke hehe.
za avto nima, za kredit in lizing pa, ker sta sigurno bolj poceni…

Poznam enih par ljudi, ki imajo lepa stanovanja ali hiše, vikende, kupujejo nove avte (seveda vsak v familiji svojega), hodijo na potovanja, spotoma kupijo še kako stanovanje za otroka… Se zgleda da z dobrimi službami ali uspešnimi lastnimi podjetji. Seveda pa ne gre z enimi povprečnimi plačicami, ki so ravno za solidno preživetje.

Praviš da sem neumen, ker si kupim nov avto? Nekako nimaš vsega razčiščenega v glavi…..

Praviš da sem neumen, ker si kupim nov avto? Nekako nimaš vsega razčiščenega v glavi…..[/quote]

Glede na to,da ti funkcionalna pismenost močno šepa, da si prebral tisto, kar nisem napisala…

Praviš da sem neumen, ker si kupim nov avto? Nekako nimaš vsega razčiščenega v glavi…..[/quote]

Glede na to,da ti funkcionalna pismenost močno šepa, da si prebral tisto, kar nisem napisala…[/quote]

Zdaj sem jaz kriv, da ti neumnosti pišeš?

Lej moja sodelavka tudi vozi vsake toliko novega BMW-ja. Žica pa sadje/piškote/kavo/sok od vseh ostalih, ki voznimo avte nižjega ranga. Poje malico v službi ampka to je vse od hrane, ki jo zaužije. doma ne je nič, kupuje nič…

Jaz imam raje vsak dan na mizi zdravo kosilo, kujem kvalitetnejša, lokalna živila, plačaujem sama za kavo, si kupmi sadje za v službo sama,….. kot pa da se vozim v BMWju in da se mi na daleč vidi, da sem skopuh!!

Se podpišem! Tudi sam dam za avto nekje 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} casha.

evo ti odgovor takega tipičnega potrošnika, ki ga cuzajo banke hehe.
za avto nima, za kredit in lizing pa, ker sta sigurno bolj poceni…[/quote]

Ali ljudem res primanjkuje zdrave pameti?!

20 jurjev res ni ogromno denarja. Izračunaj si, koliko boš potrebovala za starost. Prejšnji znesek boš morala pomnožiti vsaj z 10 v trenutni vrednosti EUR. Ah kje! To je nekje tam daleč.

Eno je preseravanje, drugo je pa da kupiš avto med 15-20.000 za štiričlansko družino. Če avto vsak dan uporabljaš za službo in domov, okoli 100 km v eno smer…. Meni se zdi nesmotrno kupiti rabljen avto, ker nikoli ne veš kaj dobiš in te vsak trenutek lahko pusti na cesti. Drugo je kolikortoliko varen avto, če si vsak dan med norci na cesti, pa da se zakonca vozita skupaj….. Ne rečem, da je to malo denarja, nikakor, ampak, če v 4ih letih naredim 200.000 km rabim varen in nov avto zaradi lastne varnosti.

Eh, sami izgovori. Preselil za službo se pa ne bi nihče.

rad bi opozoril na škodo, ki se z nakupi avtomobilov tujih znamk dela slovenskemu gospodarstvu..

če npr kupec kupi nov BMW za 31 000€..
gre od tega 1000€ za avtohišo/prodajalca in morda še kak evro za koga drugege v verigi..
nekaj je, a ni prav veliko.. avtohiša, prodajalec v salonu in 22{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} DDV od tega gre državi..
no 30000€ pa gre v Germanijo..oz morda kak del pride tudi povratno v slo-žarnice-npr saturnus, ali kak elektronski sklop itd..
zopet nič omembe vrednega..
skratka od tega mercator nima nič, slovenski kmet nima nič, obrtnik..

če drugi kupec za ta denar kupi staro stanovanje/kmetijo/ delovni stroj-obračalnik /vitlo krpan (slo proizvod)..
seveda v prvi vrsti ostane tudi VEČJI del denarja v SLO..ga dobi proizvajelc del. stroja, kmet, lastnik hiše..
le ta sledenji npr potem zaposli privatnika ploščičarja, gradbinca, projektanta, opremljevalca..
tako da imajo zopet drugi delo in dobiček..ker pa ti zadnji kupijo tudi material..gre veriga seveda dalje..
iz vseh teh davkov, se lahko plača tudi JU/JS..npr zdravnik, referent na oddelku za okolje in prostor itd..

skratka..

če se veriga prehitro ustavi, da denar ne zakroži, so posledice take kot jih imamo sedaj..
seveda ni en kupec BMW-ja kriv za to krizo..
gre za princip splošnega delovanja ekonomije..

Moj avto je star 16 let in sem vanj za popravila v treh letih, kolikor ga imam, dala cca 400 evrov, poleg rednega servisa, seveda. Bili sta dve večji popravili, ampak nič takšnega, zaradi česar avto ne bi bil vozen ali da bi me pustil na cesti. Je pa to avto, ki je bil nov 30 jurjev, rabljen pa tri. Če ga zdaj prodam, dobim zanj vsaj 1000 evrov, torej sem v dveh letih izgubila dva jurja. Pri novem bi jih deset.
V 50 letih, kolikor približno človek vozi, bi ti torej za nove avte dala okoli 80 jurjev (ob upoštevanju, da bi stare prodala za par tisočakov), plus polni kasko in podobno, jaz pa okoli 30 do 40. Razlika je za pol enosobnega stanovanja v LJ.

Nov avto za deset jurjev – potem bi pa že raje par let rabljen, ornk voz za deset jurjev. Če bi imela toliko denarja.

Pojdi gledat crash teste. Razlika glede varnosti med deset let starimi in novimi avti je minimalna. Varnost je marketinška finta.
Sicer je pa tudi tvoj avto čez par let rabljen in te lahko kadarkoli pusti na cesti, tudi če si kupil ganc novega.

Marže in dajatve pri avtih znesejo cirka 50 procentov končne cene. Torej v Germanijo gre od teh 30 jurjev približno polovica.

Končno nekdo, ki zna razmišljati. Za propad države in ekonomije niso krivi samo “tajkuni” ampak je velik delež odgovornosti tudi na glupih potrošnikih, ki ne vidijo dlje od svojega k…a in kratkoročnih koristi.

Ampak neeee… Povprečen državljan je priden, delaven, (in g..p)!

Marže in dajatve pri avtih znesejo cirka 50 procentov končne cene. Torej v Germanijo gre od teh 30 jurjev približno polovica.[/quote]

Ne spremeni dejstva.

New Report

Close