Forum.Over.Net

Starševski čvek

Tale dpd dostavna sluzba

Default avatar

Teta fani

Imam same pozitivne izkušnje tako z njimi kot drugimi dostavnimi službami. Ok ne bom trdila da so me klicali da bo dostava ob 3h pripeljal pa je ob 5h itak sem bila doma in mi ura ni pomembna. Tisti ki pa niso doma pa se lahko zmenite in vam paket pustijo na najbližnji pumpi.
Default avatar

neprofesionalno kot vse

Za DPD je že kar znano, da se jim ne da dostavljat v kraje, ki niso ravno na kupu z ostalimi naslovi, kamor morajo dostavljat tisti dan. Če je kakšna vas ali hiša malo izven mesta, kar takoj predlagajo, da bodo paket pustili na pumpi, samo da se ne vozijo po nekih stranskih cestah in hitreje opravijo delo. ali je oseba za prevzem doma ali ne sploh ni pomembno.
Tako kot vse pri nas- NEPROFESIONALNO.
Da ne boste mislili, da so na Pošti Slovenije kaj boljši. Čekiraš pošiljko iz tujine, ki jo pričakuješ in vidiš navsezgodaj zjutraj, ko vneseš tracking number v sledenje na internetu, da pošiljka ni bila vročena, ker ni bilo osebe za prevzem in te čaka na pošti. A bejži no! Ni bilo osebe za prevzem? Kdo sem pa potem jaz? Da ne govorimo, da je poštar dejansko prišel na moj naslov šele 2 uri za tem, ko sem prebral v sledenju, da ni bilo osebe za prevzem. Madam na pošti pa te potem prepričuje, da to ni res, da je poštar dolžen vsako pošiljko dostavit. Hahaha
Potem bodo pa prišli tarnat na Tv kako so slabo plačani in ne vem kaj. Ni to več državna firma, ljubčki, če vam kaj ne paše, vozite!
Default avatar

Profesionalnost

neprofesionalno kot vse je napisal/a:
Ti imaš velike težave s svojo neorganiziranostjo.
Že v komentarju kompliciraš.
Default avatar

poIarni sij nepr

Profesionalnost je napisal/a:
IMaš prav. Takega kot je ta, bi ga moral imet poštar po zakonu pravico tako v rit sunit, da mu čevelj v riti ostane, edino to bi zaleglo.😁
Default avatar

Pikulet

Tudi jaz imam slabe izkušnje...dostavljalec, ki je v mojem rajonu, je sploh razred zase, tak kup izgovorov, včasih skrajno abotnih, kot jih zmore on, verjetno še nihče ni slišal in čisto takoj po telefonu skuša zmanipulirati, da bi paket pustil na pumpi ali njihovem centru.

'ne morem pripeljati, ker je vaš paket pretežek (wtf???) za tako oziko ulico', 'že včeraj sem si zaradi vašega paketa poškodoval kičmo' 'potem pravite, da ga boste sami prevzeli pri nas' (ne, ne pravim tega)...v glavnem, tak izmikač, da ni večjega.

'ja, danes sem že mimo, kaj pa jutri dopoldan?' ok, ob 9h, pravim jaz 'ob devetih je prezgodaj'...no, pa ob pol desetih? 'tudi ne bo šlo, najprej ob enih' A to je dopoldan????
И от перелеска до звезд
Высится белая рать
Default avatar

nimam pritožB

Jaz redno naročujem pri njih in nikoli problema!
Default avatar

Butc

Kakšne fine riti, če plačaš dostavo do vrat se spodobi, da ti tja tudi dostavijo, ne da te kliče kurir pridi iskat nekam v pm, briga mene koliko strank ima kurir na dan to je njegov problem in problem podjetja ne moj
Default avatar

Butc

Pa kaj je s tabo narobe a smo stranke krive, da delate za minimalce, mi dostavo pošteno plačamo
Default avatar

Johnny65

Do katere ure pa najkasneje dostavlja DPD?
Default avatar

Szd

Natrpan urnik dostavljača ni problem strank. Če naročim pošiljko na dom, jo moram dobiti na dom. Če ne zmorejo dostave, naj takih pošiljk ne sprejemajo. Jih bodo dostavili drugi.
Ne pa, da me kliče, da mi je poskusil dostaviti, pa se nisem javil, čeprav sem bil čisto lepo dama. Sem pa videl kako deluje. Ustavi se nekje na parkirišču in kliče stranke, kam naj pridejo iskat svoje pakete, češ, da jih ni bilo ali da jih ni našel. DPD je nesoliden.
Default avatar

katalena

Kar nekaj kupujem preko interneta in z njihovo dostavo nisem imela še nobenih težav. Korektni, prijazni, ustrežljivi. Hvala.
Default avatar

Za take stranke

Szd je napisal/a:
Lahko te je sram. Ustavi se na parkirišču in kliče stranke.(???) kaj naj kliče med vožnjo in povzroči nesreče? Bitje, bolje, da nima takih strank kot si ti, je varneje za nas druge naročnike ali voznike na cesti. Stranke same si izmišljujete čas dostave, kot, da so samo vam na uslugo. Zakaj jaz nimam nikoli težav s prevzemom? Nikdar? Se je za vprašat.
Dpd ne da ni soliden, stranke so obup.
Nazadnje mi je dostavljal paket, jaz pa na poti in nobenga da mi ga prevzame. Je on kriv? Lepo mi je sporočil, da me paket čaka kar na posti v domacem kraju. Simpl, za simpl folk.
Default avatar

6789

Jaz tudi že leta vse kupujem v tujini in dobro poznam vse naše prinašalce paketov. Najboljši je naš poštar, ki mi vse prinese v stanovanje v 7. štuku, čeprav je pošta spodaj 30 m stran in mu ne bi bilo treba. Drug najboljši dostavljalec je DHL - evropske manire in točni kot ura z vsemi obvestili pred tem. DPD in GLS pa sta firmi, ki zaposlujeta polpismene ljudi iz balkanskih vukojebin, ker drugih ne dobita. Zdaj eni so prizadevni in pridni, točni, drugi pa taki kot jih opisujete. Tudi sama sem naletela enkrat na enega takega, da je trejalo 3 dni, da sem le ulovila svoj paket, potem ko je trdil, da nikogar ni bilo doma, da je pustil obvestilo, kar oboje ni bilo res. Tudi po pritožbi na podjetje ni bilo drugače. Vse je odvisno samo od kurirja, ki nosi pakete. Če je v redu in urejen človek, potem hvalimo DPD, če pa je en zmešan, nesposoben in nepismen, potem je pa DPD poden firma. Dokler bodo slabo plačani, bodo najemali pač to, kar sploh dobijo. Čisto enako velja za Hitro pošto Slovenije. Enkrat je v redu, drugič katastrofa da znoriš.
Default avatar

Stric

Dpd največji poden.....raje pošiljati preko pošte, saj veš da bo zihr pošta pri tebi. Bi mogel v četrtek dobiti paket, paketa ni...kličem na dpd mi rečejo da je bil paket zavrnjen.....vprašam zakaj.....ni imela pojma, vse tiho je bilo...katastrofa..nimajo pojma kako se dela!!!!
Default avatar

Topla voda

Tudi jaz imam 'poden od podna' izkusnje z njimi.
Zdaj, ko kaksno stvar narocam preko spleta in imam na izbiro samo dostavo z dpd ali gls ali kaksno drugo posto, ki ni posta slovenije, pac ne narocim in grem gledat na drugo spletno stran.
Default avatar

Pa saj ne moreš verjet

Težave imate samo tisti loleki, ki ne znate komunicirat z dostavljalcem ali direkt z dostavno službo.
Default avatar

Zadovoljna

Jaz sem pa vedno zadovoljna, vse bp
Default avatar

ribnmj6

Pa saj ne moreš verjet je napisal/a:
Me razsvetliš, kako se pravilno komunicira z njimi?

Uporabim obrazec, ki so mi ga poslali, da preusmerim paket na točno določen Petrol. Grem na ta točno določen Petrol iskat. Paketa ni ni. Sporočim njihovemu komunikacijskemu centru. Bodo uredili. Poskusim srečo na istem Petrolu še enkrat. Paket pa, kot se je izkazalo, leži ves čas na nekem drugem xy Petrolu, ki ga imajo dostavljalci iz nekega razloga najraje, jaz pa ga ne maram.

No, kako se komunicira v tem primeru? Gre se po paket, če ga nujno rabiš, oz če je že plačan in naslednjič, če dostavljajo samo z GLS, izbereš plačilo po povzetju in v primeru neupoštevanja preusmeritve, pustiš, da se vrne pošiljatelju. Ali še bolje: se izogneš trgovinam, ki pošiljajo preko njih.