Forum.Over.Net

Starševski čvek

Zakaj mora biti vse vedno takrat, ko se vam uporabnikom sprdne?

Default avatar

ko se vam sprdne

Mislim, res. Kot da ni se kdo pred vami na vrsti, ki caka. Kot da nima usluzbena se kaksnega drugega dela, kot pa takoj pritec k vam in vam uredit dokument xy.
Default avatar

sfdg

ko se vam sprdne je napisal/a:
Tvoja sluzba je, da priteces, jaz pa takrat nisem v sluzbi.
Default avatar

ko se vam sprdne

sfdg je napisal/a:
Moja služba ni, da pritečem, to ni v seznamu mojih delovnih nalog. Jaz samo usmerjam. Ampak razumite ljudje Božji, stranke niste kralji, in ne morete si dovoliti vsega, kar vam pade na pamet. Če se posel opravlja po določenih postopkih, je postopek tak in PIKA. Kaj vam tu ni jasno?
Default avatar

savinjčanka

Ej, vsi smo kdaj tečni. Mal pomisl nase avtorica kk se ti kdaj mudi pa skoz tajming uzad. Pride tk.
Default avatar

Firbec babji

ko se vam sprdne je napisal/a:
Ti si zaposlena v javnem sektorju? V gospodarstvu se za stranke trudimo. Če se nekdo trudi, pa kljub temu ne zmore dovolj hitro, redkokatera stranka izkaže nezadovoljstvo. Prej razumevanje, če jim še malo razložiš situacijo.
Default avatar

ext

ko se vam sprdne je napisal/a:
Lahko daš za mašo. Ker če bi bili... bi bila tudi ti na zunanji strani šaltarja.
Default avatar

MsOlivija

ko se vam sprdne je napisal/a:
Je seznam tvojih delovnih nalog vidno objavljen, da stranke vedo, da to ni tvoje delo? ;)
Je postopek vidno objavljen, tako da ga stranke lahko preberemo in vemo kako poteka? ;)
Če ni...bo potrebna malo boljša organizacija dela;)

Lepo obnašanje velja povsod: tako na "Naši" strani, kot na "vaši" ;)