Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Na testu: Peugeot 208 GTi 1.6 VTi THP 200

Default avatar

IztokFranko

Na test smo prevzeli še športnega malčka, trivratnega Peugeota 208 GTi, ki je v primerjavi z našim petvratnim testnim 208 izpred nekaj mesecev ( http://avto.over.net/clanek/iskrivi-peu ... 8-1-4-vti/ ), malce težji, a tudi bistveno hitrejši.

_______
Podatki:

Motor / menjalnik: 1.6 turbobencinski (147 kW/200 KM, 275 Nm) / 6. st. ročni
Poraba po ECE: 8,2 / 4,7 / 5,9 l (CO2: 139 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 188 km/h / 10,5 sekund
Dolžina / širina / višina: 3962 / 2004 / 1460 mm
Medosna razdalja: 2538 mm
Teža: 1160 kg
Posoda za gorivo: 50 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 311 l

Osnovna cena (1.0 Access, 3 vrata): 10.461,50 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 22.800,00 EUR (končna cena s trenutnim popustom: 20.690,00 EUR)
(dodatna oprema: 90 EUR - naslon za roko + kromirana prestavna ročica, 500 EUR - panoramska steklena streha, 380 EUR - paket HiFi JBL, 320 EUR - parkirni sistem za samodejno parkiranje, 580 EUR - WLQX navigacija in CD enota, 190 EUR - alarmna naprava, 250 EUR - GTi nalepka)

Vprašanja in mnenja dobrodošla.
Default avatar

Kotzi

Opaaaaa. to je to. To je avto. Imaš morda spisek še serijske opreme pri GTIJU?
Default avatar

IztokFranko

Kotzi je napisal/a:
ESP sistem za nadzor stabilnosti ( možnost popolnega izklopa )
ASR sistem proti spodrsavanju pogonskih koles
ABS s sistemom za pomoč pri zaviranju v sili
Tempomat in omejevalnik hitrosti
Voznikova in sopotnikova (možnost izklopa) zračna blazina
Stranski varnostni blazini in zracni zavesi
Potovalni računalnik
Prednji halogenski žarometi z eliptičnim modulo
Led dnevne luči
Prednji meglenki
Notranja osvetlitev LED
Parkirni senzorji zadaj
Opozorilo za nepripet varnostni pas za voznika in sovoznika
Variabilni servo volan nastavljiv po višini in globini
Športni sedeži spredaj
Po višini nastavljiv voznikov in sovoznikov sedež
Deljiva zadnja sedežna klop 2/3 - 1/3
ISOFIX pritrditev na stranskih sedežih (2)
SMEG multimedijski sistem + 6 zvočnikov
(barvni zaslon občutljiv na dotik)
USB vtič + Bluetooth
Volanski obroč v usnju s krom dodatkom
Gumbi za upravljanje ob volanskem obroču
Avtomatska dvopodročna klimatska naprava
Avtomatska brisalca s senzorjem za dež
Samozatemnitveno notranje ogledalo
Električen pomik prednjih stekel
Električno zložljivi, nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali v barvi karoserije
Sekvenčni pomik stekla na voznikovi strani
Daljinsko centralno zaklepanje vrat in prtljažnika
Zamodejno zaklepanje ob speljevanju
Smerni kazalniki: en pritisk / 3 utripi kazalnika
Smerniki vgrajeni v stranska ogledala
Možnost funkcije ''Follow me home''
Priključek 12V
Predal pred sovoznikom z možnostjo zaklepanja
Osvetljen predal pred sovoznikom
Kromirane obrobe na stranskih oknih
Dodatno zatemnjena stekla zadaj
Posebna 17‘‘ palčna lita platišča GT
Rezervno kolo ALU enakih dimenzij

Vir: http://www.peugeot.si/media/deliacms/me ... f9bae7.pdf
Cena na linku in naša je malce drugačna. Očitno imajo akcijo za ta model.
Default avatar

600

tole pa je raketa,a? :D
Default avatar

vročična :)

Meni je luštkan :D
Default avatar

postavitev?

A postavitev volana v tem avtu je še zmeraj ista kot pri navadni 208? Gledaš na števce od zgoraj?
Default avatar

IztokFranko

postavitev? je napisal/a:
Da. V moji idealni postavitvi zato žal ne vidim vseh prikazanih podatkov na zaslonu med obema prikazovalnikoma za obrate in hitrost, ampak se navadiš. Ker je v tem GTi-ju volanski obroč fenomenalno dobro oblikovan, lepo sede v roko, usnjen, majhen in ravno pravšnji za tiste, ki radi malce pritiskajo čez zavoje.
Default avatar

Frenk1

Potem je tole voznikov avto. V Top Gearu so sicer kot best buy med 208, clion in fiesto ST razglasili Fiesto, ki je res fantastična za vozit, ostalih dveh žal nisem vozil. Za drugi avto je tud tale Pežojček superca. Kolk pa porabi pri normalni vožnji? Glede na 1.6 dosti več od 7-8 litrov ne bi smel, je pa verjetno težko počasi vozit ...
Default avatar

IztokFranko

Frenk1 je napisal/a:
Hja, za Fiesto ST težko rečem karkoli, ker je še nisem vozil... nekje jeseni naj bi jo.
Clio R.S. pa je zelo napreden avtomobil, veliko sodobne tehnike, kot tudi sam. menjalnik - več tu: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-r ... s-200-edc/
Peugeot 208 GTi pa se vrača osnovi - super podvozje, klasičen ročni menjalnik in to je to. 1.6 turbo je lahko relativno ugoden... Anej je imel povprečno porabo v kombiniranem načinu slabih osem litrov, medtem ko jaz, sicer večinoma mestne nekje okoli dobrih 11 l/100 km... In ja, težko sem se vozil počasi, ker je avto živček in te skoz mami, da malce hitreje spelješ.
Default avatar

avtojug

Hja, Clio RS je tu najbolj napreden avto, O tem ni dvoma!!!