Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Kia Optima Hybrid 2.0 CVVT TX

Default avatar

AndY1

Nekateri omenjate, kako cenovno dober nakup je Optima. Po uradnem ceniku Kie - pod posebno ponudbo, stane 33.5500 EUR:
http://www.kia.si/pricelist/?model=354

Opel Ampero iz salona Avtotehne dobiš za 38kEUR:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6048252&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6231553&show=1

Ko odšteješ 4.000 EUR subvencije, prideš na 34k EUR, torej samo 500 EUR dražje, kot Optima. Kako je Optima cenovno boljši nakup, ko pri Amperi, pri vsakih 10.000 prevoženih kilometrih, privarčuješ 1.000 EUR pri gorivu?
Default avatar

AndY1

Ok, na kratko. Cena Optime je 33.5kEUR, Ampera iz salona je 38kEUR - 4kEUR subvencije = 34kEUR.
Pri vsakih 10.000km privarčuješ 1000 EUR, tako da ne vem, kako je lahko Optima cenovno boljši nakup.
Default avatar

IztokFranko

AndY1 je napisal/a:
Še nekaj poskušam objaviti, pa me kar ne pusti :-(

V čem je problem?
Sistem razume, da dajete nevarne linke... avto.net je očitno na seznamu... Sem odobril relevantne vaše objave.

Malinpinko1 je opozoril, da večina nima garaže, kaj šele vtičnice poleg avta ... recimo pol Ljubljane in pol večine ljudi, ki živi v mestih. Torej, ti niso ravno - zaenkrat - navdušeni nad infrastrukturo za ele. avtomobile. Ko se bo to izboljšalo bo vse drugače...
Default avatar

AndY1

Najlepša hvala!

Vsekakor! Električni avto in variante električnega pogona niso za vsakega, tako kot ni diesel avto za nekoga, ki dela kratke razdalje v službo in nazaj.

So seveda predpogoji, kot npr parkirno mesto z vtičnico, ampak tudi to se da. Npr. jaz živim v bloku. Imamo podkletno karažo, Ampera je parkirana v drugi kleti in do parkirnega mesta sem si dal potegniti elektriko od stanovanjskih varovalk do parkirnega mesta, tako da je to moja elektrika, ki se beleži na mojem števcu za elektriko.

Slika

Slika

Slika

Testna Toyota Prius Plug-In:
Slika

Slika
Default avatar

AndY1

Seveda, Vectrix motocikel, ki je na spodnjih dveh slikah, drugače ni tukaj parkiran. Na teh dveh fotkah sem ga imel priključenega zato, da sem testiral, da se lahko in avto (10 Amperov) in motor (7.5A) polnita hkrati. Varovalka je 25A, tako da je kapacitete več kot zadosti, da se lahko polnita tudi dva avtomobila hkrati, ali pa Ampera in še sesam avto.
Default avatar

Majster Diesel

AndY1 je napisal/a:
Najlepša hvala!

Vsekakor! Električni avto in variante električnega pogona niso za vsakega, tako kot ni diesel avto za nekoga, ki dela kratke razdalje v službo in nazaj.
......
Tule bi jaz dodal, da so dizli tako napredni že, da niti ne velja več za njih, da so samo za dolge razdalje. Normalen dizel lepo dela brez težav, tudi če ga uporabljša samo na razdaljah 5 km... Je pa poraba malce višja, ampak ne več toliko kot pred 8 in več leti.
Default avatar

600

MasterjDiesel se strinam, sam prihaja čas hibridov... potem pa še čas električnih in avtov na vodik
Default avatar

Malinpinko1

600 je napisal/a:
MasterjDiesel se strinam, sam prihaja čas hibridov... potem pa še čas električnih in avtov na vodik
Verjetno predstavlja slednje res edino pot. Stvari se žal ali pa na srečo ne zgodijo nikjer čez noč. Zato pravim, da predstavlja infrastruktura največjo zagato in jo bo še lep čas pri popularizaciji električnih avtomobilov. Nenazadnje smo ljudje gradili infrastrukturo za avtomobile na bencinski in dizelski pogon nič manj kot zadnjih sto let. Gradnja infrastrukture za električne avtomobile bo sicer krajša, a se ne bo zgodila čez noč. Ljudje smo za kaj takega v svojem bistvu nagnjeni k enostavnim rešitvam, ne pa takšnim, ki zahtevajo dodatne prilagoditve. Vse to dokazuje tudi trg, kjer je prodaja električnih avtomobilov na evropskem nivoju še vedno zanemarljivo majhna, za odtenek boljša je prodaja hibridov, čeprav se tudi pri slednjih po mojem še ni odločila stroka v kateri smeri bo šel njihov razvoj. Nemci stavijo predvsem na zmogljivostno orientirane hibride (ki sicer letijo kot strela, a pijejo preveč), drugi izpostavljajo ekonomijo. Mislim, da bo preteklo še veliko vode... Poanto vsega tega je po mojem zelo jasno nakazal tudi citiran članek iz Dela, ene zadeve prehitevajo čas. Dilema ni zato v smislu Optima ali Ampera, ampak hibridna ali dizelska Optima.
Default avatar

AndY1

@Majster Diesel: Diesel avtomobili so vsekakor zelo napredni in imajo visok izkoristek, ampak ravno zaradi visokega izoristka se pozimi, na razdalji 5km, ne segrejejo, tako da se voziš v mrzlem avtomobilu.
Bencinar je že bolje, Ampera/Leaf/... pa omogočajo, da avto predgreješ ali predhladiš še preden se v avto vsedeš, pa tudi če ga ne, vsaj pri Amperi začne toplo pihati že po eni minuti. Grelec potegne 6kW, tako da se kar pozna in je hitro toplo.
Default avatar

AndY1

@600: Samo zate:

Plug-ins surpass hybrids' early-market growth rate in the US
In a study released this week, the group says EV sales during their first 30 months on the US market were at least double hybrid vehicle sales during their same point of evolution, implying a bright future for automakers investing in plug-ins.
Default avatar

Pametnjaković

Tema se glasi: "Kia Optima Hybrid 2.0 CVVT TX". PIKA!

Ti AndY1 pa si tako tečno nadležen na vseh forumih s to tvojo Ampero, da ti lahko rečem samo sledeče:
"SPOKAJ SE S TEME IN NEHAJ SMETIT!"

P.S.
Električni avtomobilčki so za otroke!
Default avatar

600

Pametnjaković je napisal/a:
Tema se glasi: "Kia Optima Hybrid 2.0 CVVT TX". PIKA!

Ti AndY1 pa si tako tečno nadležen na vseh forumih s to tvojo Ampero, da ti lahko rečem samo sledeče:
"SPOKAJ SE S TEME IN NEHAJ SMETIT!"

P.S.
Električni avtomobilčki so za otroke!
meni je čist kul kr se skoz prepleta s tole optimo hybrid...
Default avatar

Malinpinko1

Pametnjaković je napisal/a:
Električni avtomobilčki so za otroke!
In še dolgo bodo. Avto za katerega odšteješ cca 40Keur, kot velja to za Ampero, in se z njim ne moreš normalno odpeljati na poslovni sestanek v recimo Munchen, dokazuje zgolj to, da čaka električne avtomobile v primerjavi s hibridi še dolga razvojna pot. Zakaj tako mislim: ker je avtonomija Ampere premajhna (realno od 30 do 60 km) in ker deluje avto nato na bencinski motor, ki postane pri višjih hitrostih (se pravi nad 110 km/h) požrešen in glasen, kar je še bolj izrazito na vsakem delu ceste, ki se začne rahlo dvigati. Na strmih klancih je pa sodeč po prebranih testih, ki jim gre bolj verjeti kot besedam takšnih ali drugačnih promotorjev, Ampera še bolj neugledno glasna.
Vse zgodbe o izjemno nizki porabi bencina in temu, kako je nekdo polnil avto pred hotelom, pa pri teti, pa ne vem še kje na nekaj sto kilometrov dolgih poteh in nato porabil zgolj X decilitrov bencina, so pa dejansko zgolj za tiste, ki imajo prav tako zelo veliko časa kot otroci. To je igračkanje, ne pa realna uporaba. Če odšteje za avto 40K, potem skoraj gotovo veš, kako pomemben je v življenju čas in kaj ti čas pomeni v smislu denarja. In po tej plati bo hibridna Optima še dolgo v izraziti prednosti pred Ampero, saj se z Optimo pelješ v Munchen hitreje, tišje, bolj udobno in skoraj gotovo z nižjo porabo.
Default avatar

avtojug

Katera tema, haha! :D

SEM FAN NEMCEV, ampak tu vidim da bo KIA pojedla nemce! Žal.
Default avatar

MarioKR

avtojug je napisal/a:
SEM FAN NEMCEV, ampak tu vidim da bo KIA pojedla nemce! Žal.
Imam občutek, da jih je že pojedla, ne pa da jih šele bo... Ko si pogledaš prodajne rezultate v smislu dobička in izgube ter prodajne rasti ali pa prodajnega upada, ti je zadeva zelo hitro jasna. To, kar je uspelo narediti Kiji v zadnjih nekaj letih, predstavlja fenomenalno zgodbo. Ford, Opel, Seat itd. beležijo zadnja leta zgolj debelo izgubo, ki jo spremlja zapiranje tovarn in krčenje zaposlenih. Kia pa raste in to večinoma z dvomestno številko na letni ravni. Tipi pač migajo, ne pa spijo na starih lovorikah - hkrati pa ponujajo še konkretno garancijo, ob kateri se konkurenci z 2 in 3 letnimi garancijami zgolj rola v glavah.
Default avatar

R8

MarioKR maš kar prav. Sploh Fiat, Peuoget, Citroen, Opel so zgubljeni. Kia pa je celo uspešnejša kot Hyundai. Sploh pri nas... Hyundai se preveč igra z vodikovimi celicami.
Default avatar

MarioKR

R8 je napisal/a:
MarioKR maš kar prav. Sploh Fiat, Peuoget, Citroen, Opel so zgubljeni. Kia pa je celo uspešnejša kot Hyundai. Sploh pri nas... Hyundai se preveč igra z vodikovimi celicami.
Po mojem ni problem Hyundaai v gorivnih celicah, s tem se po tihem igrajo več ali manj vsi. Po mojem tepe Hyundai predvsem, kar velja za Evropo, ne pa ostali svet, konzervativen in premalo všečen dizajn. V Evropi se njegov oblikovalski pristop preprosto izgubi v primerjavi s sestrsko Kio - tehnika je pa itak pri obeh enaka. Prav tako mi ni jasno, zakaj lahko ponuja Kia 7-letno garancijo,Hyundai pa 5-letno. Motorje in menjalnike pa itak izdeluje Kia za ene in druge modele v njeni slovaški tovarni. Bo pa verjetno napako z dizajnom popravljal Peter Schreyer, ki je po novem šef dizajna tudi za Hyundai.
Default avatar

600

meni je razumljivo, da je Hyundai moral it v eno stran, Kia v drugo glede dizajna...če ne bi bili preveč enaki. recimo i40 je čudovit avto, no ja, optima pa tudi. :D

medtem ko santa fe je meni boljši k sorento... pri manjših modelih je hyundai slabši, kia pa pri večjih. ..
Default avatar

MarioKR

600 je napisal/a:
meni je razumljivo, da je Hyundai moral it v eno stran, Kia v drugo glede dizajna...če ne bi bili preveč enaki. recimo i40 je čudovit avto, no ja, optima pa tudi. :D
Se strinjam. Se mi pa ni nikoli zdela v smislu marketinga smiselna uradna filozofija Hyundaia kot grupacije, češ, da oni ponujajo bolj konzervativno oblikovane in starejšim kupcem namenjene avtomobile, Kia pa gradi na bolj mladostniški filozofiji. Povsem jasno je, da ni dobro, če bi bile Kie preveč podobne Hyundaiem in obratno. Se mi pa zdi takšno razmišljanje čudno v smislu kupcev, češ mi delamo avtomobile za starejše kupce, s tem si namreč zapiraš preveč vrat. Le kdo si želi biti star ali pa zaznamovan s takšno oznako?
Je pa tudi meni zelo všeč i40 (ampak zgolj karavanski, Optima je kot limuzina veliko lepša). I40 je po mojem dejansko prvi in edini Hyundai, ki je v smislu oblike naredil velik preskok.
cron