Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Kia Optima Hybrid 2.0 CVVT TX

Default avatar
Še nekaj slikic s te, 270km dolge vožnje iz lanskega leta:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Default avatar
Hvala za izčrpno poročilo o Amperi. Sedaj se še bolj veselim morebitnega daljšega testa Ampere. Kakor vidim tudi pri Avto magazinu niso dosegli porabe kakršne jo ti. V sled tega je potrebno upoštevati različne načine vožnje. Povprečne porabe pri meni so definitivno drugačne kot pri drugih voznikih.

Ne glede na zapisano, še vedno velja, kar sem v testu zapisal: "...Opel Ampera, ki se sicer premika s pomočjo elektrike, a le to proizvaja bencinski motor, stane v osnovi kar 45.900 evrov. Poleg tega je še manj uporabna kot Optima, a v praksi naj bi bila varčnejša – tega še nisem preveril..."
Default avatar
AndY1 je napisal/a:
Če mene sprašuješ sem že povedal kolikor sem pač samo bral o tem avtu. Čestitke za tvojo porabo, vendar se še zmeraj strinjam s trditvijo, da je pač vseeno še 10jurjev predrag saj je manjši in razlika v porabi je premala...
Default avatar
AndY1 je napisal/a:
sicer čist offtopic ampak vseeno...a se tebi zdi to varno naložen avto? sploh spredaj na sovozniškem sedežu?
Default avatar
Jaz se pa strinjam z Andy1em... Kakorkoli obrneš, ampera je bolj ekonomična! Manj porabi, pa tudi če pol litra. Dejstvo je, da manj porabi. Res pa je tudi to, da je bistveno dražja, kar za 1/3 cene optime hybrid!
Default avatar
R8 je napisal/a:
A elektrika je pa zastonj, ali kaj? Pa tudi to, da prevoziš z Ampero na elektriko 80 km, velja zgolj v idealnih razmerah. Če je zunaj zelo vroče, kot je recimo sedaj, pade avtonomija na slabih 60 km, pozimi, ko je zelo mrzlo, pa je žal zaradi težav z baterijami, avtonomije le še za 30 do 35 km. Ampera ima še eno težavo, ko ji zmanjka elektrike, postane požrešna, saj pogonski klop, kjer bencinski motor žene alternator, ta pa polni baterijo s katere se oskrbuje elektromotor, ne dosega izkoristkov klasičnega bencinskega ali pa hibridnega pogona, kakršnega ima Optima, kjer elektromotor dopolnjuje bencinski motor. Povsem neprimerna je primerjava z Ampero tudi v smislu udobja in prostornosti ali pa višjih potovalnih hitrosti, kjer je baterijska avtonomija Ampere zopet zelo nizka. Pa tudi v smislu velikosti je Optima za razred večji avto, z višjo mero udobja. To, da je treba za amepero odšteti 45k Eur je pa itak absurd.
IztokFranko je napisal/a:
V dolgoročnem smislu je garancija še eden plus, kjer se Ampera izkaže za z Optimo neprimerljivega konkurenta.
Default avatar
Malinpinko1, sicer ne vem iz kakšnih izkušenj kotališ take, ampak s klimo prižgano, delam brez problema 70-80km z enim polnjenjem. Strošek vožnje na elektriko = 1.5 EUR/100km.

Pozimi se z enim polnjenjem naredi 45-50km zaradi potrebnega ogrevanja kabine. Če kabino ogreješ še ko je priklopljen v vtičnico (to narediš z daljincem), se kabina zagreje z elektriko iz vtičnice in je zimski doseg blizu 70km.

Namreč, Ampera omogoča, da se poleti avto ohladi oz. pozimi segreje še preden se v avto vsedeš. Temu se reče pre-conditioning. Avto spravi kabino na temperaturo, ki je nazadnje bila nastavljena v računalnik od klime.
Kateri avto omogoča, da se poleti že vsedeš v ohlajen avto in pozimi v ogretega? Optima?
Prosim, da pri ceni upoštevate featurje, ki jih Ampera ponuja, zato ne moreš kar primerjati cene Optime z Ampero, ker pač določenih stvar Optima vsekakor nima, ki jih Ampera ima, drugače začnemo lahko Ampero in Optimo primerjati s Cliom.

Malinpinko1, od kje tebi takšne napačne informacije o visoki porabi Ampere? Naredili smo test - Ampero smo od Ljubljane do Kopra vozili po avtocesti LE na bencin, brez uporabe baterije, pri 130km/h po GPS (ne po števcu) in je imela povprečno porabo 6.4l/100km. Slaba poraba?

Ker so fotke velike, je potrebno malo scrollanja.

Štart je bil pred Avtotehno Vis v Ljubljani. Vožnja proti Kopru (Istra Avto):

Slika


Poraba do Kopra:

Slika

Bo zadosti, ali boste še kar naprej kotalili buče?
Default avatar
Hvala za mnenja. Optime in Ampere res ne moremo primerjati s Cliom, ju pa lahko med seboj. Seveda je glede naprednih tehnologij Ampera v prednosti. Se strinjam. Vendar vas smatram kot zelo naprednega uporabnika, ki se je zelo poglobil v svoj avto. Kupci Optime Hybrid pa so v večini primerov tisti, ki jih to primami, vendar se ne bodo najverjetneje spuščali toliko v detajle pri uporabi avta. Predpostavljam tudi, da ne bodo analizirali svoje vožnje. Kot je v testu navedeno gre za uporabnike, ki avtomobil vozijo in se ne poglabljajo v njegovo delovanje in morebitno izboljšanje porabe do vsakega decilitra oz. centa.

Sicer pa čestitke vam AndY1 za tako temeljito obrazložitev in predvsem spremljanje delovanja in porabe vašega vozila. Iz zapisa je razvidno, da ste na tem področju pravi entuziast. Vendar takšnih uporabnikov Optime denimo niti ne bo veliko, mogoče 5 %, vsi ostali bodo avtomobil kupili, vozili in spremljali malce porabo, ne bodo pa šli v detajle.
Default avatar
Svaka čast, da se ti da to vse spremljat. Res. :) Kaj si po poklicu? S čim se ukvarjaš? Elektrotehnik? Strojnik?
Default avatar
Sem razvijalec programske opreme, med drugim pa tudi moderator na tem forumu:

http://www.alter.si/tabla/postlist.php/ ... robrumbrum

Poleg tega, na področju električnih vozil, sodelujem z Avto Magazinom, Siol AvtoMoto, glede Ampere sem nedavno sodeloval z Delo-m in intervju z mano naj bi bil kmalu objavljen v prilogi Na kolesih sobotnega Dela, bil pa sem tudi že na RtvSlo in PopTV.

Sem tudi član Društva za Električna Vozila Slovenije: http://www.devs.si/

V garaži imam parkiran tudi prvi Highway legal električni motocikel na svetu ameriške znamke Vectrix. Imam ga od leta 2008 in sem ga uvozil, ker se pri nas ni prodajal. Z njim sem se vozil dnevno, 9 mesecev/leto, do lanskega leta, ko sem kupil Ampero, s katero prevažam družino v varstvo, vrtec in v službe.

Imam tudi YouTube kanal, kjer si lahko ogledate veliko video posnetkov, ki sem jih naredil z Ampero in drugim testnimi vozili in to na tak način, da se preko BlueTooth OBD2 modula priklopim na servisni priključek avtomobila in v realnem času pridobivam tehnične podatke avtomobilovega računalnika in jih ali gledam na telefonu ali pa podatke embeddam na video posnetek, kot je npr tale:

http://www.youtube.com/watch?v=r3so4gcYPrI

Tole je pa moj YT kanal, kjer so še posnetki narejeni z drugimi testnimi vozili - Prius Plug In, Mitsubish iMiev,...:

http://www.youtube.com/user/AndY1ksi/videos
Default avatar
Aja, pa pred nedavnim sem bil prisoten pri predstavitvi Tesla Modela S v Sloveniji z ekipo AM-ja ;-)
Default avatar
Me veseli, da dosegaš tako fantastično nizke porabe s svojo Ampero. Gre pa v tvojem primeru, vsaj sodeč po tem, kar pišeš, za čisti ekseprimentalni ekstremizem, ki si ga lahko privošči zgolj tehnični navdušenec, ne pa klasičen uporabnik avtomobila. Če si prebereš teste, ki so jih napisali v časopisu Delo in reviji Avto Magazin, s katerima baje sodeluješ, boš ugotovil, da je njihov pogled drugačen od tvojega in da je Ampera v realnem življenju, kjer jo uporablja klasičen uporabnik, zelo kompromisna in vse prej kot neverjetno varčna. Podatki, ki sem jih navedel o avtonomiji, pa niso moji, ampak izvirajo iz tistega kar sem prebral v časopis Delo, kjer imajo Ampero na podaljšanem testu. Zato si upam trditi, da je pri trenutnem stanju infrastrukture (še toliko bolj slovenske) klasičen hibrid v stilu Optime v veliki prednosti pred recimo temu v prvi vrsti električnim avtomobilom, kakršen je Ampera.
Default avatar
Pa meni je tale optima super po prebranem. Vrhunski avto v bistvu.
Default avatar
se strinjam z malinpinko...
Default avatar
Malipinko1 zanimivo. Ampak za razliko od tebe, jaz lahko ponudim linke, ki govorijo nasprotno od tega, kar ti trdiš, da pišejo:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... r-edition/
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... mpera.aspx
Default avatar
lol:

http://www.autotrader.com/research/arti ... ciency.jsp
To pomeni 564 milj na dan in če sta vozila dva, vsak 8 ur, torej na dan 16 ur, je to povprečna hitrost 35mph = 56km/h.
Ja, to pa je realen test, po katerem tako kličete.

P.S.: Sem prepričan, da bi s tako vožnjo, kot sta jo imela ta dva, Prius Gen 3 imel boljši rezultat. Če si edini, ki si naredil test te dolžine in si s tem prišel v knjigo rekordov, to še ne pomeni, da ima dejansko ta avto najboljšo porabo. To je tako, kot da bi sam/edini tekmoval na atletski progi za 150m in posledično bil zmagovalec.

Npr. Tesla Model S bi isto vožnjo naredil z 0 kapljic bencina. Doseg ima do 500km (pri 88km/h), pa recimo 400km na okroglo, na SuperCharger postaji ga napolniš v eni uri, torej eno polnjenje med etapama čez dan in eno polnjenje čez noč.

Sicer pa lol, da mi pravite extremist. Ja, kakšen pa je po vašem, normalen voznik Ampere? Tak, ki nikoli ne polni? Mi boste zdaj očitali, da sem ekstremist, ker se mi avto vsako noč napolni?

Moderatorji