Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Na testu: Hyundai i20 1.1 crdi dynamic

Default avatar

AnejFerko

Tokrat je vloga testnega voznika pripadla meni. Na test sem prevzel Hyundai i20 1.1 crdi z opremo dynamic. Gre za model, opremljen z trovaljnim turbo dizelskim motorjem, ki obljublja izjemno nizko porabo goriva. Za vas bomo preverili, kako se obnese v praksi.

Motor: dizelski s tehnologijo skupnega voda
Del. prostornina: 1120 ccm
Moč: 55 kW
Menjalnik: ročni, 6 stopenjski

Prihod na tržišče je pospremil Iztok:
http://avto.over.net/clanek/novo-doma-hyundai-i20-2012/
Default avatar

vročična :)

Opa, novi testni voznik :P Kapitan ?

Kaj ti je všeč na i20?
Default avatar

AnejFerko

Gremo po vrsti :)

Poraba je po prevoženih nekaj več kot 500 kilometrov (večina relacija, malo mestne vožnje, avtocesta - nikoli več kot 120). po potovalnem računalniku 5.3 litra. Ko smo se igrali in iskali najnižjo porabo je bila 4.3 (80 km/h v 6. prestavi). Tovarniški podatki pravijo precej manj.

Pri i20 še najbolj navdušijo prednje led luči, ki pridegnejo. Prtljažnik je velik in uporaben. Zelo simpatičen je tudi volan, ki je izjemno mehak in omogoča prijetno vožnjo.
Default avatar

slovist

pridegnejo? Pravilno je pritegnejo. :)

Koliko pa stane ta i20? Koliko stanejo pa primerljivo opremljeni vw polo, citroen c3, peugeot 208 in fiat punto?
Default avatar

TomazMajer

Kaj pa plastika? Škripa kej kot je to blo pri accentu včasih v navadi?
Default avatar

klepetulja76

Zadnja klop je kako velika? Se lahko dve odrasli osebi + otrok peljeta v avtu? Na recimo malce daljši vožnji? Cca 200 km? Večkrat tedensko? Hvala.
Default avatar

AnejFerko

Najprej opravičilo, ker je hiter bil malce prehiter odgovor, ki ga je spremljal tiskarski škrat.

Cena testnega modela je nekaj preko 13.000 evrov, kar v primerjavi s konkurenco sploh ni poceni. Sploh, če upoštevamo popuste, ki se jih da dobiti. I20 ima kar zahtevno nalogo.

Plastika v notranjosti sicer ni nič "škripala". Je pa trda na otip. Tudi obloge na vratih so precej trde. Pri materialih je še mnogo rezerve.

Glede zadnje klopi. Prostora je toliko, kot ga v tem razredu lahko pričakujemo. Tudi limuzine srednjega razreda ne razvajajo s prostorom na zadnji klopi. Dva odrasla se peljeta normalno, otrok v sredini med njima pa bi se že stiskal.

Na daljše poti se raje odpravite s kakšnim drugim avtomobilom. Podvozje je sicer mehko in je v primerjavi z Getzom lepo napredovalo. Šibka točka so sedeži. Samo voznikov je namreč mogoče nastaviti tudi v višino, na ostalih se neprestano išče prava lega. Tudi pomanjkanje naslonjal za roko spredaj in zadaj se pozna pri udobju.
Default avatar

klepetulja76

S kakšnim drugim? Misliš večjim?
Default avatar

IhtaG.

AnejFerko je napisal/a:
Jaz ga imam z enakim motorjem in imam porabo 4,6l!!! Ves čas. Vozim pa se nonstop od Ljubljane do Ivančne gorice in nazaj!
Default avatar

AnejFerko

IhtaG pozdravljena. Tovarniški podatki obljubljajo porabo v mešanem ciklu med 3.2 in 3.8 litra, relacijska med 3 in 3.4 litra. Kar je občutno manj, kot tudi vi dosežete.
Default avatar

IhtaG.

Pa to vsi vedo, da takšne porabe ne more nihče doseč razen robot. Jaz sem s svojo zadovoljna.
Default avatar

600

polo bi mel porabo 4,5! franko je meu na up!u sicer 5,3 se mi zdi. na citigu pa tut tam nekje. vendar tisto sta bla bencinarja.
Default avatar

KRENAoseba

Vse lepo in prav,samo cena je pa malce previsoka. Če bi bil jurja manj bi razmišljal o njem!
Default avatar

simpl

ja tole pa moram reči..
..kam so šli časi malih avtov, ki so bili res mali in okretni pa še poceni..
..od fička/bolhe preko marutija, pola in getza..
..ta i20 ima 1200kg!!!..
..pa kaj se je vsem utrgal..??
..glejte kak je sedanji clio "narastel", ali pa polo..mah vsi..
..in šele cene..
..pa kriza je??? jst tega res ne zastopim..!!