Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Chip tuning

Default avatar

neštekam

Nekje sem videla oglas za chip tuning, da se s čipiranjem privarčuje pri porabi?

Tole meni ni jasno kako je možno, a ne naeredijo tovarne najbolj optimalno rešitev?

Imam v glavi percepcijo, da če avto čipiraš je močnejši in hitreje gre. To je pa to. Vidim da se tu na forumu oglaša Avtoelektronika, podjetje ki to povsod po spletu oglašuje. Lahko prosim odgovorite na moje vprašanje?

Hvala. Jana.
Default avatar

DRRR

Vse mašine so vsaj 100 % tovarniško predimenzionirane..bistveno vprašanje je ,kako dobro je narejen blok mašine, pa bati, itd, pa način vožnje je tud važen...

Poraba ostane tam tam, ne glede na nastavitve(mešanje goriva in zraka, odpiranje loput, itd..)....sploh zato, ker nekdo, ki hoče imet npr. 40 KM več, bo tud bolj pritiskal na gas..
¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
Ne prekidaj ženu dok šuti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Default avatar

Pametnjaković

DRRR-kec, ti še to ne veš kaj je čips, kaj šele čip.
Default avatar

Avtoelektronika

Pozdravljena Jana

Tovarne se ravnajo po optimizaciji stroskov, zato naprimer naredijo motor kot je v novih VW 1.6tdi z osnovnih 75 konjev,potem pa ponudijo trgu se razlicici z 90 in 105 konji.
dejansko so pa vsi motorji enaki, razlika je samo v programu delovanja motorja v motornem racunalniku avtomobila. tudi pri najmocnejsi razlicici pa ima motor se vedno vsaj 30% rezerve v moci. Tako tovarna zadovolji povprasevanje trga, namesto da bi naredili 3 razlicne motorje.

Tukaj pa lahko uporabis naso storitev saj se da,npr zgoraj omenjene motorje vse optimirati na 135konjev.
Ker ima tako optimirano vozilo veliko vec moci in navora, se avto pelje z isto hitrostjo pri nizjih obratih in zato porabi manj. Najboljsi primer za to so tovornjaki, ki imajo navzgor omejeno najvisjo hitrost in zato npr prihranijo do 4l na 100 prevozenih kilometrov. saj lahko vozijo v visjih prestavah z isto hitrostjo in od tu prihranek pri gorivu.
nedvomno pa je treba konje nahranit in ce se bo avto gnal na polno bo sel obcutno bole kot serijski, seveda bo pa poraba tudi malo vecja kot pri serijskem avtu.
da ne bom predolg, z optimiranim avtomobilom se da ob podobnem rezimu voznje kot prej prihraniti pri gorivu.

Je pa prirastek moci in navora pri optimizaciji odvisen od vrste avtomobila in tipa motorja. najbolj pogosto se dela turbinsko in kompresorsko gnana vozila saj tam najlazje kontroliramo kolicino zraka v motorju.

Pri sami optimizaciji (chiptuning-u) pa je najbolje da se avto izmeri na merilnih valjih pred posegom in po posegu. tako dobis najlazjo sliko o narejenem in ne samo obljube.

se opravicujem za kaksno tiskarsko napako, pisem iz telefona, pozdrav iz grcije
Default avatar

neštekam

Oooo, najlepša hvala za to obrazložitev.

Lep pozdrav v Grčijo. Jana.
Default avatar

pkgo

Torej se čipiranje splača, če kupim enga dizla starega 5 let? koliko približno stane čipiranje za osnoven 2.0 TDI pri passatu?
Default avatar

simpl

cene so nekje 350-600€..
odvisno od modela mašine..
glej npr strani od..RSR, avtoelektronika ..itd..
Default avatar

pkgo

pkgo je napisal/a:
Torej se čipiranje splača, če kupim enga dizla starega 5 let? koliko približno stane čipiranje za osnoven 2.0 TDI pri passatu?
Jaz še vedno čakam na ta odgovor. :)
Default avatar

600

pkgo je napisal/a:
pkgo je napisal/a:
Torej se čipiranje splača, če kupim enga dizla starega 5 let? koliko približno stane čipiranje za osnoven 2.0 TDI pri passatu?
Jaz še vedno čakam na ta odgovor. :)
tole sem našel na chip-tuning.si strani:

VW 2.0 TDI touran 136 edc16

136 KM +38 KM = 174 KM

Navor 320 Nm +90 Nm = 410 Nm
Hitrost 197 km/h + 13 km/h = 210 km/h
Tehnologija OBD-2
Cena z 20% DDV 699 EUR

zavarovanje (garancija)249 EUR
Default avatar

Avtoelektronika

SPlača se če se veliko vozite ina naredite veliko kilometrov. če je le teh malo in še ti večinoma po mestu, se vam bolj splača kupit kakšno bencinsko gnano vozilo, saj so le tam manjsi stroski vzdrzevanja. ( ni turbin, sob, visokotlačnih črpalk,...)
glede tuninga pa najboljse da me kontaktirate kar na gsm 041 641 330.
Nekaj je ze uporabnik 600 napisal imamo pa tudi kaksne akcije vecino časa.
6.oktobra bomo imeli dan odprtih vrat, kjer bodo cene več kot ugodne.
Default avatar

pkgo

Hvala za nasvet. Vozim dnevno skoraj 200 km.
Kje se nahajte, da boste imeli dan odprtih vrat?
Default avatar

pkgo

pkgo je napisal/a:
Hvala za nasvet. Vozim dnevno skoraj 200 km.
Kje se nahajte, da boste imeli dan odprtih vrat?
Našel, Črnuče :)
Default avatar

R8

Pred cca tremi leti sem imel slabo leto v uporabi avto, ki je bil čepiran pri tem podjetju v Črnučah. Nisem ga dal jaz, ampak sem kupil takšnega. Bila pa je Alfa romeo z motorjem 2.4 JTD. Motor je res lepo potegnil in težav nisem imel. Tako, da ko bom, če bom izgubil službeni avto in si nabavim nazaj svojega ga bom peljal čipirat. Porabo sem imel cca 7,5-8,5 litra, kar je za tak motor in moj stil vožnje, ker rad pritisnem na gas res ok. Vsaj zame.
Default avatar

Gapy-Honda

Danes čipira Gašper mojega golfa. Napišem čez en teden POŠTENO mneneje in članek o tem. Pa bo lažja odločitev....
Default avatar

golf V

Imam golfa 1.9 TDI, ki je že tri leta čipiran in deluje super. Prej je bil podhranjen v določenih situacijah, zdaj pa je neprimerljivo bolj odziven. Naj pa povem, da optimizacija motorne elektronike (t. i. čip tuning) ni primerna za divjanje po cesti. To ima namen takrat, kadar si v neki ključni cestni situaciji in veš, da imaš malo večjo zalogo moči. Poleg tega se mi zdi, da motor deluje lahkotnejše. Je pa res, da se lahko kakšni deli prej obrabijo zaradi tega - sklopka, vztrajnik, ležaji ... Ampak ob pravilni in normalni uporabi se to ne bi smelo občutiti. Potrebno pa je paziti, komu zaupati ta poseg. Sam bi se raznih poceni tunerjev in kakšnih boxev izognil.

Lp.