Forum: Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Chip tuning

Odgovori Nova tema
Default avatar neštekam 27 Avg 2012 17:20

Nekje sem videla oglas za chip tuning, da se s čipiranjem privarčuje pri porabi?

Tole meni ni jasno kako je možno, a ne naeredijo tovarne najbolj optimalno rešitev?

Imam v glavi percepcijo, da če avto čipiraš je močnejši in hitreje gre. To je pa to. Vidim da se tu na forumu oglaša Avtoelektronika, podjetje ki to povsod po spletu oglašuje. Lahko prosim odgovorite na moje vprašanje?

Hvala. Jana.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar DRRR 27 Avg 2012 19:34

Vse mašine so vsaj 100 % tovarniško predimenzionirane..bistveno vprašanje je ,kako dobro je narejen blok mašine, pa bati, itd, pa način vožnje je tud važen...

Poraba ostane tam tam, ne glede na nastavitve(mešanje goriva in zraka, odpiranje loput, itd..)....sploh zato, ker nekdo, ki hoče imet npr. 40 KM več, bo tud bolj pritiskal na gas..

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
Ne prekidaj ženu dok šuti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Pametnjaković 27 Avg 2012 21:47

DRRR-kec, ti še to ne veš kaj je čips, kaj šele čip.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Avtoelektronika 28 Avg 2012 16:24

Pozdravljena Jana

Tovarne se ravnajo po optimizaciji stroskov, zato naprimer naredijo motor kot je v novih VW 1.6tdi z osnovnih 75 konjev,potem pa ponudijo trgu se razlicici z 90 in 105 konji.
dejansko so pa vsi motorji enaki, razlika je samo v programu delovanja motorja v motornem racunalniku avtomobila. tudi pri najmocnejsi razlicici pa ima motor se vedno vsaj 30% rezerve v moci. Tako tovarna zadovolji povprasevanje trga, namesto da bi naredili 3 razlicne motorje.

Tukaj pa lahko uporabis naso storitev saj se da,npr zgoraj omenjene motorje vse optimirati na 135konjev.
Ker ima tako optimirano vozilo veliko vec moci in navora, se avto pelje z isto hitrostjo pri nizjih obratih in zato porabi manj. Najboljsi primer za to so tovornjaki, ki imajo navzgor omejeno najvisjo hitrost in zato npr prihranijo do 4l na 100 prevozenih kilometrov. saj lahko vozijo v visjih prestavah z isto hitrostjo in od tu prihranek pri gorivu.
nedvomno pa je treba konje nahranit in ce se bo avto gnal na polno bo sel obcutno bole kot serijski, seveda bo pa poraba tudi malo vecja kot pri serijskem avtu.
da ne bom predolg, z optimiranim avtomobilom se da ob podobnem rezimu voznje kot prej prihraniti pri gorivu.

Je pa prirastek moci in navora pri optimizaciji odvisen od vrste avtomobila in tipa motorja. najbolj pogosto se dela turbinsko in kompresorsko gnana vozila saj tam najlazje kontroliramo kolicino zraka v motorju.

Pri sami optimizaciji (chiptuning-u) pa je najbolje da se avto izmeri na merilnih valjih pred posegom in po posegu. tako dobis najlazjo sliko o narejenem in ne samo obljube.

se opravicujem za kaksno tiskarsko napako, pisem iz telefona, pozdrav iz grcije

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Avtoelektronika 28 Avg 2012 16:25

ce je pa se kaksno vprasanje pa z veseljem odgovorim

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar neštekam 28 Avg 2012 20:28

Oooo, najlepša hvala za to obrazložitev.

Lep pozdrav v Grčijo. Jana.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar pkgo 14 Sep 2012 14:23

Torej se čipiranje splača, če kupim enga dizla starega 5 let? koliko približno stane čipiranje za osnoven 2.0 TDI pri passatu?

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar simpl 14 Sep 2012 21:12

cene so nekje 350-600€..
odvisno od modela mašine..
glej npr strani od..RSR, avtoelektronika ..itd..

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar pkgo 25 Sep 2012 13:36

Prikaži citatpkgo je napisal/a:
Torej se čipiranje splača, če kupim enga dizla starega 5 let? koliko približno stane čipiranje za osnoven 2.0 TDI pri passatu?
Jaz še vedno čakam na ta odgovor. :)

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar 600 25 Sep 2012 15:32

Prikaži citatpkgo je napisal/a:
Prikaži citatpkgo je napisal/a:
Torej se čipiranje splača, če kupim enga dizla starega 5 let? koliko približno stane čipiranje za osnoven 2.0 TDI pri passatu?
Jaz še vedno čakam na ta odgovor. :)
tole sem našel na chip-tuning.si strani:

VW 2.0 TDI touran 136 edc16

136 KM +38 KM = 174 KM

Navor 320 Nm +90 Nm = 410 Nm
Hitrost 197 km/h + 13 km/h = 210 km/h
Tehnologija OBD-2
Cena z 20% DDV 699 EUR

zavarovanje (garancija)249 EUR

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Avtoelektronika 25 Sep 2012 15:57

SPlača se če se veliko vozite ina naredite veliko kilometrov. če je le teh malo in še ti večinoma po mestu, se vam bolj splača kupit kakšno bencinsko gnano vozilo, saj so le tam manjsi stroski vzdrzevanja. ( ni turbin, sob, visokotlačnih črpalk,...)
glede tuninga pa najboljse da me kontaktirate kar na gsm 041 641 330.
Nekaj je ze uporabnik 600 napisal imamo pa tudi kaksne akcije vecino časa.
6.oktobra bomo imeli dan odprtih vrat, kjer bodo cene več kot ugodne.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar pkgo 25 Sep 2012 20:01

Hvala za nasvet. Vozim dnevno skoraj 200 km.
Kje se nahajte, da boste imeli dan odprtih vrat?

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar pkgo 28 Sep 2012 12:43

Prikaži citatpkgo je napisal/a:
Hvala za nasvet. Vozim dnevno skoraj 200 km.
Kje se nahajte, da boste imeli dan odprtih vrat?
Našel, Črnuče :)

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar R8 29 Sep 2012 10:09

Pred cca tremi leti sem imel slabo leto v uporabi avto, ki je bil čepiran pri tem podjetju v Črnučah. Nisem ga dal jaz, ampak sem kupil takšnega. Bila pa je Alfa romeo z motorjem 2.4 JTD. Motor je res lepo potegnil in težav nisem imel. Tako, da ko bom, če bom izgubil službeni avto in si nabavim nazaj svojega ga bom peljal čipirat. Porabo sem imel cca 7,5-8,5 litra, kar je za tak motor in moj stil vožnje, ker rad pritisnem na gas res ok. Vsaj zame.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar IztokFranko 3 Okt 2012 12:48

Novica o dnevu odprtih vrat: http://avto.over.net/aktualno/dan-odprt ... ektronike/

Lep pozdrav, Iztok

http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku
http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju
http://avto.over.net/
http://iztokfranko.tumblr.com/

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Gapy-Honda 5 Okt 2012 09:00

Danes čipira Gašper mojega golfa. Napišem čez en teden POŠTENO mneneje in članek o tem. Pa bo lažja odločitev....

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar IztokFranko 5 Okt 2012 09:07

Super, se že veselimo.

Lep pozdrav, Iztok

http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku
http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju
http://avto.over.net/
http://iztokfranko.tumblr.com/

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Lamach 14 Nov 2012 13:18

"najbolj optimalno" je vprašljiva fraza.

Kaj pa ti "poceni" čipi kot na primer:

http://www.racechip.de/en/chiptuning/op ... i-81kw.php

a je to zanesljivo al le mal dnarja mal muzke.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar 600 14 Nov 2012 16:45

Prikaži citatLamach je napisal/a:
"najbolj optimalno" je vprašljiva fraza.

Kaj pa ti "poceni" čipi kot na primer:

http://www.racechip.de/en/chiptuning/op ... i-81kw.php

a je to zanesljivo al le mal dnarja mal muzke.
povsod je isto... če plačaš fička pričakuj fička in ne mercedesa!

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar golf V 25 Nov 2012 10:51

Imam golfa 1.9 TDI, ki je že tri leta čipiran in deluje super. Prej je bil podhranjen v določenih situacijah, zdaj pa je neprimerljivo bolj odziven. Naj pa povem, da optimizacija motorne elektronike (t. i. čip tuning) ni primerna za divjanje po cesti. To ima namen takrat, kadar si v neki ključni cestni situaciji in veš, da imaš malo večjo zalogo moči. Poleg tega se mi zdi, da motor deluje lahkotnejše. Je pa res, da se lahko kakšni deli prej obrabijo zaradi tega - sklopka, vztrajnik, ležaji ... Ampak ob pravilni in normalni uporabi se to ne bi smelo občutiti. Potrebno pa je paziti, komu zaupati ta poseg. Sam bi se raznih poceni tunerjev in kakšnih boxev izognil.

Lp.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Na vrh