Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Opel Zafira Tourer 1.4 Turbo Ecotec Enjoy

Default avatar

monovc

Kako se pa kaj pelje zafira? Recimo v primerjavi z s-maxom ki si ga imel lani na testu?
Hvala.
Default avatar

IztokFranko

monovc je napisal/a:
Kako se pa kaj pelje zafira? Recimo v primerjavi z s-maxom ki si ga imel lani na testu?
Hvala.
Opel Zafira Tourer me je zelo pozitivno presenetila glede vozne dinamike. Pričakoval sem, da bo manj neudobna, da bo slabo pobirala neravnine, kar se mi je pred leti vtisnilo v spomin pri sicer manjši Astri prejšnje generacije. Skratka Zafira Tourer je udoben avtomobil, ki se po tej plati povsem primerja recimo s Volkswagnom ali Seatom. Celo v prednosti je. Pri dinamični vožnji pa se ne nagiba v zavoj in ohranja že pravi športni značaj, ki ga ima S-max. Mogoče ni tako "športno" nastrojena, je pa vsekakor lepa konkurenca omenjenemu Fordu. Zafira Tourer je tako nekako pozicionirana po občutkih v vožnji med Fordom S-maxom in Seat Alhambro (tidva smo imeli na testu).
Default avatar

vročična :)

Vrtna gospa je napisal/a:
IztokFranko je napisal/a:
Vrtna gospa je napisal/a:
Iztok ima ta zafira drsna vrata zadaj ali klasična?
Opel Zafira Tourer ima klasična vrata, kot recimo Ford S-Max.
Škoda, bolj bi bile uporabne drsne
Se strinjam.
Default avatar

iščemo

Kako je s temi sedeži - 6. in 7.?
Zanima me predvsem ali so varni (bočni trk ali od zadaj), ali se na njih da pripeti tudi lupinica (isofix?) in ali so primerni tudi za odraslega? Da udobno sedi?
Glede na prednjo klop, kjer so 3 potniki ali 6 in 7 sedita na levi in desni ali je možnost, da bi 6 sedež pritrdili za srednji sedež?
Je možnost delne predelave na plin?
Default avatar

IztokFranko

iščemo je napisal/a:
Kako je s temi sedeži - 6. in 7.?
Zanima me predvsem ali so varni (bočni trk ali od zadaj), ali se na njih da pripeti tudi lupinica (isofix?) in ali so primerni tudi za odraslega? Da udobno sedi?
Glede na prednjo klop, kjer so 3 potniki ali 6 in 7 sedita na levi in desni ali je možnost, da bi 6 sedež pritrdili za srednji sedež?
Je možnost delne predelave na plin?
Zanimiva debata o 6. in 7. sedežu je potekala v tej temi: http://med.over.net/forum5/read.php?151,4230852

Zadnja sedeža sta primerna tudi za odraslega potnika, vendar je dostop do njiju malce otežen. Torej nista primerna za starejše osebe, ki se težje gibljejo. S tem, ko mislim primeren, v tem primeru mislim na to, da je 6. oz. 7. sedež primeren za odraslega na krajših poteh. Noge mora imeti namreč bolj pri sebi in se ne more popolnoma sprostite. Tu so si žal vsi enoprostorci na istem.

Zafira Tourer je na preskusnih trčenjih Euro NCAP prejela vseh 5 zvezdic. Za varnost otrok je dobila 83 %. Zafira Tourer je sicer opremljena z ISOFIX pritrdišči. Žal pa nisem našel podatka o neki ovrednoteni varnosti povsem zadaj. Osebno mislim, da pri manjših nesrečah ne bi smelo biti težav. V primeru močnega naleta pa ni Zafira Tourer nič kaj bolj varna kot recimo Ford S-max ali Mazda5. Zafiri Tourer gre mogoče malce v prid to, da kljub postavljenima zadnjima sedežema ostane nekaj prostora med njima in zadnjim koncem avtomobila.

Vrašanja o postavitvi nisem najbolje razumel. Druga vrsta sedežev je posamična, so trije ločeni sedeži, ki se lahko prestavljajo tudi po dolžini, s čimer lahko občutno povečate prtljažni prostor.
Default avatar

IztokFranko

iščemo je napisal/a:
...
Je možnost delne predelave na plin?
Da se vgraditi, cene se pričnejo kolikor sem uspel dobiti podatke že od 1000 evrov naprej, je pa odvisno od kvalitete vgrajenega sistema.

Recimo, če bi v to vozilo vgradili Prins VSI nizozemski sistem z ločenimi injektorji za vsak cilinder posebej. Predelava traja 2 dni, cena za Opel Zafira turbo je 1950 EUR.
Vse cene so z delom in DDV.

Trenutna čakalna doba za predelavo je cca. 10-15 dni. Trenutno poteka akcija, kjer lahko pridobite 200 EUR popusta.

V nekatera vozila je potrebno vgraditi tudi Valve Care, elektronski sistem za mazanje ventilov, ki stane 320 EUR. Valve Care je sistem za mazanje ventilov, ki vbrizgava tekočino v vsak cilinder posebej in je edini takšen na svetu.

Rezervoar vgradijo po želji, namesto rezervnega kolesa gre običajno 45-55 litrov, v prtljažnik pa od 60-120 litrov. Možna je vgradnja tudi dveh rezervoarjev.

Servis naprave je na vsakih 30.000 km.

Vgradnja se izplača v vsakem vozilu, saj je recimo to napravo možno prenesti v katerokoli drugo vozilo tudi, če je druge znamke in ima drugačno moč in prostornino.
Default avatar

fatalna_

Sam tale plin tudi meni postaja vse bolj in bolj všeč.
Default avatar

IztokFranko

Še odgovor, ki sem ga dobil od Plineksa
PLINEKS je napisal/a:
Pri podjetju Plineks vgrajujemo ter servisiramo 21 različnih svetovno priznanih avto plinskih sistemov, srednjega ter visokega kakovostnega razreda. Med drugim nudimo tudi vse tri profesionalne sisteme, ki so na tržišču. Ker ni vsak sistem primeren za vsak avtomobil priporočamo vgradno po priporočilu samega proizvajalca določenega vozila.
Smo podjetje s 16 strokovno usposobljenimi servisnimi delavnicami, katere so locirane po vseh večjih mestih širom Slovenije. Podjetje Plineks gradi svojo mrežo ter dobro ime na kvaliteti, zato smo tudi edini s certifikatom kakovosti vgradnje na področju avtoplina http://www.plineks.si/Novice/index.php?id=34
Avtoplinski sistemi, ki jih vgrajujemo, imajo deklarirano izgubo moči med 0% in 8% ter sorazmerno toliko večjo porabo, vsi trije profesionalni sistemi pa se gibljejo znotraj 2%. Izpostaviti je potrebno, da so to deklarirane meritve in normativi, dejansko pa smo na podlagi naših izkušenj in meritev narejenih s Slovenjskim avtoplinom prišli do zaključka, da je ta procent lahko tudi nekaj večji. Le ta se sicer ne odraža na moči, saj so meritve s profesionalnimi sistemi pokazale odstopanja znotraj 0.7%, nekateri sistemi pa lahko celo rahlo povečajo moč motorja. Med navedenimi avtoplinskimi sistemi nudimo tudi takšne, ki imajo vbrizg plina v »realnem času« (real time), vrhunski sistemi pa poleg »realnega časa« lahko brizgajo plin v »past« času, za kar poskrbi avtoplinska elektronika, katera je vezana na potrebe določenega agregata. To je odločilnega pomena predvsem pri pospeševanju ter ohranjanju moči, prav tako pa bistveno pripomore k izboljšanju izkoristka in posledično same karakteristike vožnje na avtoplin.

Sistemi imajo življenjsko dobo od 14 do 20 let, velika prednost pa je v tem, da so prenosljivi ne glede na motor (razen redkih izjem) in število valjev. To dejansko pomeni, da je mogoče prenesti celoten avtoplinski sistem iz npr. 1.2 kubičnega motorja s štirimi valji (cilindri) v bistveno močnejši avtomobil z osmimi valji. Takšne premontaže so relativno enostavne in cenovno ugodne, saj se strošek premontaž za podobna vozila prične že pri 240 €.

Garancijska doba sistemov je od 2, 3 pa do 5 let za vse tri profesionalne sisteme. Za delo je 7 letna garancija. Na zalogi imamo 128 različnih tipskih dimenzij rezervoarjev, internih, eksternih in cilindričnih, kateri se vgradijo po želji posamezne stranke. V vašemu primeru bi namesto rezervnega kolesa prišel v poštev rezervoar s kapaciteto 66 litrov.
Pri nas uporabljamo izključno Tomasetto Achille varnostne ventile, ker pri varnosti ne sprejemamo kompromisov.

Kompletni strošek materiala in vgradnje sistema v Vaše vozilo se giblje sedaj z ECO subvencijo ter gotovinskim plačilom od 1.180,00 do 1.250,00€ in za pro sisteme od 1.380,00 do 1.490,00€, seveda odvisno od sistema, ki ga izberete. Vsekakor se za vaše vozilo priporoča originalni pro sistem Zavoli for Opel, kateri ima že integrirane tovarniške parametre. Poleg posamičnih injektorjev, ter ECU enote ima prednost v malenkost povečani moči motorja ter vžiga na plinu. Cena tega sistema je 1,390.00€. Alternativa je sistem Emer iz zgornjega srednjega ranga po ceni 1,250.00€ V navedeno ceno je že vključen DDV, vsa homologacijska dokumentacija , kakor tudi elektronski sistem »v-lube«, ki z mazanjem in hlajenjem ventilov skrbi za podaljšano življenjsko dobo agregata.
Servis sistema se opravlja vsakih 20.000 km ali enkrat na leto. Cena servisa (plinotesnost, preged nastavitev,menjava vseh filtrov) pa znaša 35 eur.

Ponujamo tudi možnost plačila na 12 položnic le z osebnim dokumentom ali pa obročno plačilo na 36 obrokov preko hitrega kredita. Obstaja še možnost plačila preko večine kreditnih kartic. Vse potrebno uredite kar na našem servisu samem.

Vaše vozilo in vanj vgrajene komponente si lahko ogledate med slikami v galeriji na naši spletni strani www.plineks.si/Reference/
Predviden čas vgradnje sistema je med 6 in 8 ur, za ta čas pa vam priskrbimo brezplačno nadomestno vozilo. Naše servisne delavnice, kjer lahko vgradite Plineks avto plin, so v vse večjih mestih po Sloveniji (16) in so navedene na naši spletni starni http://www.plineks.si/servisne-tocke/

Proizvajamo ter vgrajujemo tudi naš patentiran produkt, ki je plod Slovenskega znanja, za katerega smo prejeli že vrsto priznanj. Letos smo prejeli najvišje zlato priznanje obrtne zbornice Slovenije. Naš sistem velja za enega izmed boljših v srednjem rangu, saj ima kot edini na svetu patentirane detalje. Poleg kakovosti v podjetju Plineks skrbimo tudi za okolje in zato vam priznamo ECO subvencijo.

V sodelovanju z zavarovalnico Grave imajo vsi lastniki vozil, v katera je vgrajen avtoplinski sistem pri podjetju Plineks, dodatni 20% EKO POPUST na obvezno in kasko zavarovanje http://www.plineks.si/zavarovalnica-grawe/
Default avatar

kupili jahja

Smo jo kupili pred meseci s točno takšnim motorjem in sem zelo razočarana. Pa saj avtomobil je res ok in mož je tudi navdušen nad njim vendar preprosto preveč porabi bencina. Škoda da nismo dizla vzeli. Vsem toplo na srce polagam da avto je ok, samo če delate veliko km z družino potem raje dizla!
Default avatar

567

kupili jahja je napisal/a:
Smo jo kupili pred meseci s točno takšnim motorjem in sem zelo razočarana. Pa saj avtomobil je res ok in mož je tudi navdušen nad njim vendar preprosto preveč porabi bencina. Škoda da nismo dizla vzeli. Vsem toplo na srce polagam da avto je ok, samo če delate veliko km z družino potem raje dizla!
Dizel je edin koristen če delate veliko KM.
Default avatar

podpis

kupili jahja je napisal/a:
Smo jo kupili pred meseci s točno takšnim motorjem in sem zelo razočarana. Pa saj avtomobil je res ok in mož je tudi navdušen nad njim vendar preprosto preveč porabi bencina. Škoda da nismo dizla vzeli. Vsem toplo na srce polagam da avto je ok, samo če delate veliko km z družino potem raje dizla!
Se podpišem pod to. Tudi mi jo imamo s tem motorjem in je poraba prevelika. Ko pelje mož se vrti okoli 9 litrov!!! Pri meni pa 8,3 kar je še vedno preveč.
Default avatar

TomazMajer

podpis je napisal/a:
kupili jahja je napisal/a:
Smo jo kupili pred meseci s točno takšnim motorjem in sem zelo razočarana. Pa saj avtomobil je res ok in mož je tudi navdušen nad njim vendar preprosto preveč porabi bencina. Škoda da nismo dizla vzeli. Vsem toplo na srce polagam da avto je ok, samo če delate veliko km z družino potem raje dizla!
Se podpišem pod to. Tudi mi jo imamo s tem motorjem in je poraba prevelika. Ko pelje mož se vrti okoli 9 litrov!!! Pri meni pa 8,3 kar je še vedno preveč.
Požrešn avto!
cron